UKR
П'ятниця 26 Квітня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні783
Вчора1170
На цьому тижні4836
Минулого тижня7711
У цьому місяці27247
Минулого місяця34012
За весь період2471002

Про проведення в місті призову громадян України на строкову військову службу у Збройні Сили України у жовтні-листопаді 2016 року


Відповідно до Закону України “Про військовий обов’язок та військову службу”, Указу Президента України від 29 березня 2016 року № 122/2016 “Про строки проведення чергових призовів, чергові призови громадян України на строкову військову службу та звільнення в запас військовослужбовців у 2016 році”, а також згідно з рішенням сесії міської ради від 29.01.2016 № 91/7 “Про міську Програму “Призовна дільниця” на 2016-2020 роки”, Каховським об’єднаним міським військовим комісаріатом у жовтні-листопаді 2016 року буде проводитись черговий призов на строкову військову службу в Збройні Сили України.

З метою забезпечення організованого та якісного призову і відправки призовників громадян України у війська у травні-червні 2016 року та керуючись пунктом 19 частини 3 статті 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

1. Утворити міську призовну комісію (в тому числі і резерв на випадок відсутності того чи іншого члена призовної комісії) у складі:

Орєхов І.М. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;

Вакулич О.Л. - заступник голови Каховської районної державної адміністрації, голова комісії (за згодою)(резерв);

Велікорецький І.В. - військовий комісар Каховського об’єднаного міського військового комісаріату, підполковник Збройних Сил України, заступник голови комісії (за згодою);

Заговенко А.П. - заступник військового комісара Каховського об’єднаного міського військового комісаріату, майор Збройних Сил України, заступник голови комісії (резерв) (за згодою);

Попова О.А. - медична сестра підліткового кабінету Каховської ЦРЛ, секретар комісії (за згодою);

Ірза А.І. - медична сестра Каховської ЦРЛ, секретар комісії (резерв) (за

згодою);

Члени комісії:

Чонка А.А. - заступник начальника відділу Каховського відділу поліції ГУ Національної поліції в Херсонській області, майор міліції (за згодою);

2

Бойко І.М. - заступник начальника відділу Каховського відділу поліції ГУ Національної поліції в Херсонській області-начальник кримінальної поліції, майор міліції (резерв) (за згодою);

Думінець Н.В. - лікар-терапевт, завідувач поліклініки Каховської ЦРЛ, старший лікар комісії;

Залипка Т.Я. - лікар-інфекціоніст, районний спеціаліст Каховської ЦРЛ, старший лікар комісії (резерв) (за згодою);

Коринецька І.В. - головний спеціаліст відділу освіти Каховської міської ради;

Карпенко Н.Є. - головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Каховської райдержадміністрації (за згодою) (резерв);

Болотненко Ю.Ю. - практичний психолог методичного кабінету відділу освіти Каховської міської ради;

Іванова Г.О. - психолог Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів-дитячий навчальний заклад № 1 (за згодою) (резерв);

Глущенко О.А. - отаман Каховського козачого товариства (резерв) (за згодою);

Таран М.І. - козак Каховського козачого товариства (за згодою).

2. Головному лікарю Каховської Центральної районної лікарні Віттіху О.О. (за згодою), головному лікарю Каховського Центру первинної медико-санітарної допомоги Антоненку О.А. (за згодою):

1) з метою організації медичного огляду призовників створити до ________ 2016 року основний та резервний склад медичної комісії;

2) виділити 10 медичних сестер;

3) забезпечити проведення вакцинації та ревакцинації від дифтерії призовників, які підлягають відправці до лав Збройних Сил України;

4) забезпечити якісне проведення аналізів, флюорографію грудної клітини і легень та електрокардіограми серця за заявками Каховського об’єднаного міського військового комісаріату у приміщенні ЦРЛ за направленнями Каховського об’єднаного міського військового комісаріату з _________ 2016 року (додаток 1);

5) виділити на період призову в Каховській центральній районній лікарні для стаціонарного обстеження та лікування 30 ліжок-місць (10 – в терапевтичному відділенні, 5 - в неврологічному відділенні, 5 - в хірургічному відділенні, 5 – в офтальмологічному відділенні, 5 – в отоларингологічному відділенні) і своєчасно приймати призовників, направлених на додаткове медичне обстеження і лікування;

6) організувати ефективне лікування і оперування хворих призовників, що виявлені під час призову та раніше закріплені для лікування;

7) до ____________ 2016 року надати Каховському об’єднаному міському військовому комісаріату диспансерні та амбулаторні картки форми Ф-0,25-У, Ф-0,25-Ю, а також списки осіб, які перебувають на обліку з приводу туберкульозу, а також списки нервово-психічних, шкірно-венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції;

8) членів призовної комісії, лікарів, медсестер, що задіяно в роботі комісії, звільнити від роботи за основним місцем на період з _______________ 2016 року із збереженням заробітної плати за місцем основної роботи згідно з Законом України “Про військовий обов’язок та військову службу”.

3. Медичний огляд призовників розпочати з ___________ 2016 року (додаток 2).

4. Відправку призовників до військ проводити у строки, визначені наказом Міністра оборони України та командувача військами Південного оперативного командування.

5. Керівникам підприємств, установ, організацій та навчальних закладів міста:

1) забезпечити своєчасне прибуття призовників на призовну комісію, звільнивши їх від роботи або навчання на час проведення призовних заходів;

2) за графіками, погодженими з керівниками відповідних підприємств, установ та організацій забезпечити військкомат транспортом (автобусами) з метою доставки призовників на обласний збірний пункт для контрольного медичного огляду та подальшої відправки у війська;

3) Забезпечити своєчасне прибуття призовників до Каховського об’єднаного міського військового комісаріату для відправки у війська о 8.00 годині згідно з графіком обласного військового комісаріату;

4) для проведення призову, за згодою керівників підприємств міста, виділити Каховському об’єднаному міському військовому комісаріату необхідну кількість технічних працівників із збереженням заробітної плати за місцем роботи:

- ВАТ “Каховський завод ЕЗУ“ - 1 технічний працівник (за згодою);

- ПрАТ “Чумак” - 1 технічний працівник (за згодою);

- РП “Каховський Сільгоспагрегат” - 1 технічний працівник (за згодою);

- УГКМК - 1 технічний працівник (за згодою);

- Станційно-лінійна дільниця № 1 районного

центру телекомунікацій 631 (м. Каховка) - 1 технічний працівник (за згодою);

- Центр поштового зв’язку № 2 Херсонської дирекції

УДППЗ “Укрпошта” - 1 технічний працівник (за згодою);

- КВУ „Каховський водоканал” - 1 технічний працівник (за згодою);

- ДТВ “Каховський ХПП” - 1 технічний працівник (за згодою);

- Каховська філія ПАТ “Херсонгаз” - 1 технічний працівник (за згодою).

Технічних працівників виділити на термін з _____________________ 2016 року.

6. Начальнику відділу освіти Каховської міської ради (Гончар М.В.) на період роботи призовної комісії забезпечити участь спеціаліста-психолога у проведенні психологічного тестування призовників.

7. Начальнику станційно-лінійної дільниці № 1 районного центру телекомунікацій 631 (м. Каховка) (Бондар В.М.) (за згодою) забезпечити роботу

телефонного зв’язку в Каховському об’єднаному міському військовому комісаріаті на період призову (телефон 2-08-70).

8. Начальнику Каховського РЕЗ і ЕМ ВАТ ЕК ”Херсонобленерго” (Наконечний О.П.) (за згодою) на час призову забезпечити безперебійне електропостачання Каховського об’єднаного міського військового комісаріату.

9. Начальнику Каховського відділу поліції ГУ Національної поліції в Херсонській області (Козелець І.П.) (за згодою):

1) забезпечити охорону громадського порядку на міській призовній дільниці у період призову та відправки призовників у війська;

2) члену міської призовної комісії Чонка А.А. очолити групу розшуку призовників, які ухиляються від явки у Каховський об’єднаний міський військовий комісаріат та організувати їх доставку на міську призовну дільницю;

3) виділити трьох працівників Каховського відділу поліції ГУ Національної поліції в Херсонській області з ___________________ 2016 року для постійної роботи по розшуку призовників, які ухиляються від призову.

10. Засідання міської призовної комісії проводити згідно з графіком (додаток 3), перевезення призовників під час проведення призову на обласну медичну комісію проводити згідно з графіком (додаток 4).

11. Військовому комісару Каховського об’єднаного міського військового комісаріату Велікорецькому І.В. про підсумки проведення призову, недоліки в роботі підприємств, установ та організацій до ________________ 2016 року доповісти міському голові та внести пропозиції відносно покращення цієї роботи.

12. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Орєхова І.М.

 

Міський голова  А.А. Дяченко

 

Додаток 1

до розпорядження міського голови

_____________ № __________

ГРАФІК

здачі аналізів, проходження флюрографії, санації ротової порожнини юнаків 1989-1998 року народження, які підлягають призову восени 2016 року

з/п

Найменування сільських рад, навчальних закладів

Кіль

кість

юнаків

Дата проходження

1.

Тавричанська с/Рада

17

12.09.2016

2.

Тавричанська сільська рада

21

12.09.2016

3.

Роздольненська сільська рада

22

12.09.2016

4.

Кам’янська сільська рада

9

13.09.2016

5.

Любимівська селищна рада

48

13.09.2016

6.

Коробківська сільська рада

27

14.09.2016

7.

Чорнянська сільська рада

40

14.09.2016

8.

Чорноморівська сільська рада

10

15.09.2016

9.

Косторгизівська сільська рада

19

15.09.2016

10.

Семенівська сільська рада

5

15.09.2016

11.

Новокам’янська сільська рада

5

15.09.2016

12.

Червоноперекопська сільська рада

26

15.09.2016

13.

Р.Люксембургська сільська рада

12

18.09.2016

14.

Василівська сільська рада

19

18.09.2016

15.

Дудчинська сільська рада

11

18.09.2016

16.

Заозернівська сільська рада

5

18.09.2016

17.

Волинська сільська рада

10

18.09.2016

18.

Архангельськослобідська сільська рада

19

19.09.2016

19.

Малокаховська сільська рада

26

19.09.2016

20.

Місто

50

20.09.2016

21.

Місто

50

21.09.2016

22.

Місто

50

22.09.2016

23.

Місто

50

25.09.2016

24.

Місто

50

26.09.2016

25.

Місто

50

27.09.2016

26.

Район (резервні дні )

50

28.09.2016

27.

Місто (резервні дні )

50

29.09.2016

28.

Район (резервні дні )

50

04.10-06.10.2016

29.

Місто (резервні дні )

50

10.10-13.10.2016

30.

Район (резервні дні )

50

16.10-20.10.2016

31.

Місто (резервні дні )

50

23.10-27.10.2016

32.

Район (резервні дні )

50

30.10-03.11.2016

33.

Місто (резервні дні )

50

06.11-10.11.2016

34.

Район (резервні дні )

50

13.11-17.11.2016

35.

Місто (резервні дні )

50

21.11-24.11.2016

36.

Район (резервні дні )

50

29.11-30.11.2016

 

Міський голова А.А.Дяченко

 

Додаток 2

до розпорядження міського голови

_____________ № __________

ГРАФІК

проходження комісії призовниками 1989-1998 року народження, які підлягають призову восени 2016 року

 

з/п

Найменування сільських рад, навчальних закладів

Кількість

юнаків

Дата проходження

1.

Тавричанська сільська рада

17

18.09.2016

2.

Роздольненська сільська рада

21

18.09.2016

3.

Кам’янська сільська рада

22

18.09.2016

4.

Дмитрівська сільська рада

9

19.09.2016

5.

Любимівська селищна рада

48

19.09.2016

6.

Коробківська сільська рада

27

20.09.2016

7.

Чорнянська сільська рада

40

20.09.2016

8.

Чорноморівська сільська рада

10

21.09.2016

9.

Косторгизівська сільська рада

19

21.09.2016

10.

Семенівська сільська рада

5

21.09.2016

11.

Новокам’янська сільська рада

5

21.09.2016

12.

Червоноперекопська сільська рада

26

21.09.2016

13.

Р.Люксембургська сільська рада

12

22.09.2016

14.

Василівська сільська рада

19

22.09.2016

15.

Дудчинська сільська рада

11

22.09.2016

16.

Заозернівська сільська рада

5

22.09.2016

17.

Волинська сільська рада

10

22.09.2016

18.

Малокаховська сільська рада

19

25.09.2016

19.

Архангельськослобідська сільська рада

26

25.09.2016

20.

Місто

22

26.09.2016

21.

Місто

50

27.09.2016

22.

Місто

50

28.09.2016

23.

Місто

50

29.09.2016

24.

Місто

50

04.10.2016

25.

Місто (резервні дні)

50

05.10.2016

26.

Район (резервні дні)

50

06.10.2016

27.

Місто (резервні дні)

50

10.10-13.10.2016

28.

Район (резервні дні)

50

16.10-20.10.2016

29.

Місто (резервні дні)

50

23.10-27.10.2016

30.

Район (резервні дні)

50

30.10-03.11.2016

31.

Місто (резервні дні)

50

06.11-10.11.2016

32.

Район (резервні дні)

50

13.11-17.11.2016

33.

Місто (резервні дні)

50

21.11-24.11.2016

34.

Район (резервні дні)

50

29.11-30.11.2016

 

Міський голова   А.А. Дяченко

 

Додаток 3

до розпорядження міського голови

_____________ № __________

 

ГРАФІК

засідань міської призовної комісії на період проведення весняного 2016 року призову громадян по місту Каховка та Каховському району

 

з/п

Найменування сільських рад, навчальних закладів

Кіль

кість

юнаків

Дата засідання

1.

Любимівська селищна рада

48

05.10.2016

2.

Чорнянська сільська рада

40

10.10.2016

3.

Волинська сільська рада

10

10.10.2016

4.

Кам’янська сільська рада

22

13.10.2016

5.

Коробківська сільська рада

27

13.10.2016

6.

Роздольненська сільська рада

21

16.10.2016

7.

Косторгизівська сільська рада

19

16.10.2016

8.

Новокам’янська сільська рада

5

16.10.2016

9.

Заозернівська сільська рада

5

16.10.2016

10.

Малокаховська сільська рада

26

18.10.2016

11.

Василівська сільська рада

19

18.10.2016

12.

Семенівська сільська рада

5

18.10.2016

13.

Тавричанська сільська рада

17

20.10.2016

14.

Архангельськослобідська сільська рада

19

20.10.2016

15.

Р.Люксембургська сільська рада

12

20.10.2016

16.

Червоноперекопська сільська рада

26

23.10.2016

17.

Дудчинська сільська рада

11

23.10.2016

18.

Дмитрівська сільська рада

9

23.10.2016

19.

Чорноморівська сільська рада

10

25.10.2016

20.

Місто

40

25.10.2016

21.

Місто

50

27.10.2016

22.

Місто

50

31.10.2016

23.

Місто

50

03.11.2016

24.

Місто

50

07.11.2016

25.

Місто

50

10.11.2016

26.

Місто

50

14.11.2016

27.

Район (резервні дні )

50

17.11.2016

28.

Місто (резервні дні )

50

21.11.2016

29.

Район (резервні дні )

50

24.11.2016

30.

Місто (резервні дні )

50

29.11.2016

31.

Район (резервні дні )

50

30.11.2016

 

Міський голова А.А.Дяченко

 

 

Додаток 4

до розпорядження міського голови

_____________ № __________

ГРАФІК

виділення автотранспорту для перевезення призовників під час проведення

призову навесні 2016 року

 

п/п

Підприємство, яке виділяє автотранспорт

Дата виділення

Час

подачі

Місце

подачі

1.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

2.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

3.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

4.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

5.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

6.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

7.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

8.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

9.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

10.

ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою)

_________

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

 

Міський голова   А.А.  Дяченко

 

 

 

Направлено:

 

1. Відділ у справах молоді та спорту

2. Міськвійськкомат — 2 екзмп.

3. Відділ освіти

4. Каховський відділ поліції ГУ Національної поліції

5. Станційно-лінійна дільниця № 1 районного центру телекомунікацій 631

6. ПрАТ “Чумак”

7. Каховський РЕЗ і ЕМ ВАТ “ЕК Херсонобленерго”

8. КВУ “Каховський водоканал”

9. Каховський центр поштового зв’язку № 2 Херсонської дирекції УДППЗ “Укрпошта”

10. УГКМК

11. РП “Каховський Сільгоспагрегат”

12. Каховський ЦРЛ (Віттіх)

13. Каховський центр первинної медико-санітарної допомоги (Антоненко)

14. ПАТ “КЗЕЗУ”

15. ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ”

16. ДТВ “Каховський ХПП”

17. Каховська філія ПАТ “Херсонгаз”

 

 

Погоджено:

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради І.М.Орєхов

 

Начальник відділу організаційно-кадрової

роботи, інформаційної політики та взаємодії

з громадськістю О.В.Куліда

 

Начальник відділу освіти М.В.Гончар

 

Начальник загального відділу В.В.Чернявський

 

Начальник юридичного відділу О.О.Іотова

 

 

Зубков Віктор Анатолійович

4 13 53

 

Коректор