UKR
Вівторок 19 Березня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні573
Вчора3673
На цьому тижні4246
Минулого тижня6527
У цьому місяці20655
Минулого місяця57472
За весь період2430398
22.02.21

Регламент виконкому



КАХОВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ


РІШЕННЯ


19.01.2021

м. Каховка

__27__


Про регламент виконавчого

комітету Каховської міської ради

VІІІ скликання



З метою забезпечення здійснення виконавчими органами Каховської міської ради покладених на них повноважень, удосконалення процесу прийняття управлінських рішень, впорядкування документування управлінської діяльності, відповідно до ст. ст. 51, 52, 53 та керуючись ст. ст. 40, 59 ч.6 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:


1. Затвердити Регламент виконавчого комітету Каховської міської ради VIII скликання
(додається).

2. Керуючому справами виконавчого комітету міської ради В. Чернявському провести навчання з працівниками управлінь та відділів міської ради щодо положень Регламенту виконавчого комітету міської ради.

3. Заступникам міського голови, керівникам виконавчих органів міської ради забезпечити неухильне дотримання положень Регламенту всіма посадовими особами органів місцевого самоврядування.

4. Рішення виконавчого комітету від 18.01.2011 р. № 1 «Про регламент роботи виконавчого комітету міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
5
. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову.



Міський голова              Віталій НЕМЕРЕЦЬ



Додаток

до п. 1 рішення виконавчого комітету Каховської міської ради

від 19.01.2021 №_27_



РЕГЛАМЕНТ

виконавчого комітету Каховської міської ради VIIІ скликання


1. Загальні положення

1.1. Цей Регламент відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" регулює організаційно-процедурні питання діяльності виконавчого комітету Каховської міської ради (далі - виконавчий комітет).

Регламент приймається на засіданні виконавчого комітету міської ради.

Рішенням виконавчого комітету до Регламенту виконавчого комітету міської ради у порядку, визначеному цим Регламентом, можуть вноситися зміни та доповнення у випадку змін до законодавства, яке регулює діяльність виконавчих органів ради та повноваження виконавчого комітету у певних галузях.

1.2. Виконавчий комітет є виконавчим органом міської ради, який утворюється нею на строк її повноважень.

1.3. Виконавчий комітет у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями обласної державної адміністрації (відповідно до делегованих повноважень), загальнообов’язковими рішеннями обласної та міської рад.

1.4. Виконавчий комітет є юридичною особою, має гербову печатку, бланки з Державним Гербом, бланки з Державним Гербом державною або англійською мовами, рахунки в банківських установах.

1.5. Виконавчий комітет є підзвітним і підконтрольним міській раді, а з питань здійснення ним делегованих повноважень органів виконавчої влади - також обласній державній адміністрації.

1.6. Виконавчий комітет утворюється відповідно до статей 26, 42 ч.4 п. 5, 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Кількісний склад виконавчого комітету визначається міською радою. Персональний склад виконавчого комітету затверджується міською радою за пропозицією міського голови.

1.7. Виконавчий комітет здійснює свої повноваження на підставі ст. 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", розглядає і вирішує питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради.

Виконавчий комітет:

- попередньо розглядає та схвалює проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, прогноз місцевого бюджету, проект місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради;

- координує діяльність відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;

- має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб.

1.8. Виконавчий комітет не менш як один раз на рік через звіт міського голови інформує про свою діяльність територіальну громаду міста.

1.9. Після закінчення повноважень міської ради VIII скликання виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування радою нового складу виконавчого комітету.


2. Організація роботи виконавчого комітету

2.1. Основною формою роботи виконавчого комітету міської ради є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликаються міським головою, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції – першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.

Повноваження, пов’язані з наданням адміністративних послуг, здійснюються виконавчим комітетом міської ради у визначений законом строк.

2.2. Організація роботи виконавчого комітету здійснюється також шляхом проведення:

2.2.1.Оперативних нарад міського голови з секретарем міської ради, першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету, старостами сіл, керівниками управлінь, відділів, інших виконавчих органів міської ради, керівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності з питань, віднесених до компетенції виконавчих органів ради.

2.2.2. Засідань комісій, створених виконавчим комітетом для координації дій та організації роботи в тій чи іншій сфері (галузі).

2.2.3. Загальногромадських заходів чи зібрань (референдумів, громадських слухань, конференцій, зборів, круглих столів, прямих ліній тощо).

2.2.4. Об’їздів територій, відвідувань підприємств, установ і організацій, зустрічей з мешканцями міської територіальної громади з метою ознайомлення зі станом справ, оцінки соціально-економічної обстановки.

2.2.5. Створення комісій та робочих груп із спеціалістів виконавчих органів міської ради з залученням спеціалістів підприємств, установ та організацій, громадських об’єднань, членів територіальної громади для вивчення питань і підготовки пропозицій керівництву міської ради та проектів рішень виконавчого комітету, виконання інших доручень.

2.2.6. Видання розпоряджень та доручень міського голови, розпорядчих документів керівників виконавчих органів ради на виконання своїх повноважень та функціональних обов’язків, а також організації виконання розпорядчих документів вищих органів виконавчої влади (відповідно до делегованих повноважень).


3. Планування роботи

3.1. Практична діяльність виконавчого комітету щодо реалізації повноважень, передбачених чинним законодавством, організовується відповідно до планів роботи, які затверджуються рішенням виконавчого комітету.

3.2. План роботи виконавчого комітету складається, як правило, на рік та містить такі розділи:

3.2.1. Питання для розгляду на засіданнях виконавчого комітету.

3.2.2. Перелік рішень, хід виконання яких розглядається в порядку контролю.

3.2.3. Дати проведення засідань виконкому.

3.3. Проекти планів виконавчого комітету розробляються відділом організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю з урахуванням пропозицій постійних комісій, утворених радою та виконкомом, депутатів, управлінь, відділів, інших виконавчих органів, членів виконавчого комітету, погоджених з секретарем міської ради, першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконкому, старостами сіл територіальної громади.

Загальне керівництво за розробкою планів здійснює перший заступник міського голови, який за погодженням з міським головою має право вносити зміни та доповнення до поданих проектів, враховуючи соціально-економічний стан міської територіальної громади та виконання раніше прийнятих рішень.

3.4. План роботи виконавчого комітету на наступний рік затверджується у грудні поточного року.

3.5. Проект рішення про план роботи виконавчого комітету візується секретарем міської ради, першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючим справами виконавчого комітету, начальниками відділу організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю, загального та юридичного відділів.

3.6. Зміни і доповнення до плану роботи виконавчого комітету можуть бути внесені тільки за рішенням виконкому.

3.7. План роботи не пізніше наступного дня після його затвердження надсилається структурним підрозділам міської ради та виконавцям, зазначеним у плані.

3.8. Контроль за виконанням плану роботи виконавчого комітету здійснює перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

3.9. У виконавчому комітеті складається щомісячний план проведення основних організаційних заходів, який готується відділом організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю та подається на затвердження міському голові до 29 числа попереднього місяця ( у лютому - до 26 числа).

3.10. При проведенні нарад, семінарів, конференцій та інших масових заходів розробляються плани їх проведення, які подаються на затвердження міському голові, секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконавчого комітету згідно з розподілом повноважень та функціональних обов’язків не пізніше як за 2 - 5 днів до їх проведення.

3.11. Організаційне забезпечення роботи виконавчого комітету, управлінь, відділів, інших виконавчих органів ради здійснюється шляхом визначення відповідальних працівників чи підрозділів за виконання планів (заходів) та покладання контролю на першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами виконавчого комітету відповідно до розподілу повноважень.


4. Порядок проведення засідань виконкому

4.1. Основною формою роботи виконавчого комітету міської ради є його засідання, які скликаються міським головою.

4.2. Засідання виконавчого комітету міської ради проводяться у другий вівторок кожного місяця. При необхідності скликаються позачергові засідання виконкому.

Початок засідань виконкому, як правило, о 09.00 год.

4.3. Засідання виконавчого комітету є правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини членів виконавчого комітету від загального його складу.

Члени виконавчого комітету зобов’язані брати участь в його засіданнях, а якщо з поважних причин такої можливості немає - про це ними завчасно, але не пізніше дня напередодні засідання повідомляється міський голова.

4.4. У засіданні виконкому мають право брати участь депутати міської ради, керівники структурних підрозділів міської ради, запрошені, представники громадських організацій, члени територіальної громади.

4.5. Крім членів виконавчого комітету, на кожне засідання запрошуються представники засобів масової інформації, начальники відділу організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю, загального та юридичного відділів.

4.6.Повідомлення членів виконавчого комітету і доповідачів, співдоповідачів та осіб, зазначених у пунктах 4.4, 4.5, про дату, час і місце проведення засідання виконкому здійснює загальний відділ, на який також покладено не пізніше, ніж за 3 робочі дні до засідання надання членам виконавчого комітету проектів рішень на паперових та/або електронних носіях.

4.7. Присутність запрошених осіб відповідно до списку, що додається до проекту рішення, ознайомлення їх з проектом рішення забезпечують управління, відділи та інші виконавчі органи ради, відповідальні за підготовку питання на засідання виконавчого комітету.

4.8. Засідання виконавчого комітету здійснюється згідно з порядком денним, який формує загальний відділ міської ради за погодженням з першим заступником (заступником) міського голови. Не пізніше як за 5 днів до засідання порядок денний затверджується міським головою.

Плани проведення та порядок денний засідань виконавчого комітету не пізніше п’яти робочих днів оприлюднюються загальним відділом міської ради на офіційному веб-сайті громади відповідно до ст. 15 ч.1 п.7, ч.2 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

4.9. Доповідають на засіданнях виконкому перший заступник та заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, секретар міської ради, старости, керівники структурних підрозділів міської ради, а також керівники підприємств і установ, організацій, що належать до комунальної власності міської територіальної громади, інших форм власності з питань, віднесених законодавством до компетенції виконавчих органів міської ради.

4.10. Після кожних 1.5 години засідання оголошується перерва до 15 хвилин. У процесі обговорення питання, з дозволу головуючого, можуть проводитися дискусії та діалоги. Час дискусії до 5 хвилин зараховується кожному з її учасників як один виступ.

4.11. В окремих, визначених законом, випадках засідання виконавчого комітету (прийняття рішень по окремих питаннях) може бути закритим. Рішення з цього питання приймається більшістю від складу присутніх членів виконавчого комітету.

4.12. Засідання виконавчого комітету оформляється протоколом. Ведення його здійснює загальний відділ.

4.13. Оформлені протоколи не пізніше п’ятиденного строку після засідання виконавчого комітету подаються на підпис міському голові.

4.14. Оригінали протоколів, рішень з додатками формуються в хронологічному порядку і загальним відділом зшиваються у справи.

4.15. Загальний відділ несе відповідальність за збереження наявних у сформованих справах документів і дотримання (у визначених випадках) конфіденційності щодо їх змісту.

4.16. Протоколи зберігаються в загальному відділі протягом 2-х років, а потім передаються архівному відділу міської ради на постійне зберігання.

4.17. Тимчасове вилучення документів із сформованих справ матеріалів пленарних засідань міської ради та засідань виконавчого комітету за вимогою правоохоронних органів проводиться виключно з дозволу міського голови у порядку, визначеному законодавством.


5. Підготовка проектів рішень

5.1. Офіційним документом, який приймається на засіданні виконавчого комітету, є рішення, що має відповідні реквізити: віддруковане на бланку встановленого зразка, має реєстраційний номер, дату і підпис міського голови, засвідчене гербовою печаткою виконавчого комітету.

5.2. Рішення виконкому приймаються на виконання указів Президента України, постанов Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, рішень міської, обласної ради, розпоряджень голови обласної державної адміністрації (відповідно до делегованих повноважень), а також відповідно до плану роботи виконавчого комітету, за пропозиціями структурних підрозділів міської ради, старост, депутатів міської ради, підприємств, установ, організацій та громадян.

5.3. Проекти рішень розробляються також за вказівками (дорученнями) міського голови або в ініціативному порядку його першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем міської ради, керуючим справами виконавчого комітету, старостами, керівниками управлінь, відділів, інших виконавчих органів в межах своєї компетенції.

5.4. Контроль за підготовкою проектів рішень на розгляд виконкому, їх доопрацюванням, організацією доведення рішень до виконавців, належного стану ведення діловодства та обліку покладається на загальний відділ.

Організаційні заходи з цих питань здійснюють загальний відділ і відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю.

5.5. Безпосередніми виконавцями проектів рішень є керівники, спеціалісти структурних підрозділів міської ради та можуть бути члени виконавчого комітету.

5.6. Рішення повинні мати заголовки, що коротко і точно відображають їх зміст, констатуючу і розпорядчу частину, можуть мати додатки.

У констатуючій частині зазначається підстава, обґрунтування або мета складення документа, посилання на норми чинного законодавства (назви законів та інших НПА, статей, частин, пунктів чи підпунктів, які передбачають повноваження і компетенцію виконавчого комітету у вирішенні цих питань), а також посилання на норми Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (статті, частини, пункти, підпункти), які визначають повноваження виконавчого комітету з окреслених питань.

Якщо рішення приймається з делегованих повноважень, то про це обов’язково вказується в кінці заголовку в дужках: "делеговані повноваження".

У розпорядчій частині вміщуються висновки, пропозиції, рішення, прохання, конкретні змістовні заходи з усунення зазначених недоліків та виконання поставлених завдань, терміни виконання, відповідальні виконавці та на кого покладено контроль за виконанням рішення в цілому, обумовлюються форми та шляхи контролю (терміни подачі проміжної, підсумкової інформацій), а також строк набрання рішенням чинності (якщо він не збігається зі строком набрання чинності цим рішенням). При цьому, відповідно до ст. 59 ч. 5 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти органів місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію.

Розпорядча частина викладається у вигляді пунктів з єдиною нумерацією арабськими цифрами. У разі потреби окремі пункти поділяються на підпункти другого і третього порядку, що нумеруються відповідно до взірців "3.1, 3.1.1". Сторінки документа також нумеруються.

5.7. Проекти рішень повинні бути короткими і не перевищувати в об’ємі, як правило, 2 - 3 друкованих сторінок, довідки - 4 друкованих сторінок. До них додаються: коротка довідка по суті питання, дані про доповідача, список запрошених осіб, перелік адресатів, яким необхідно буде надіслати рішення, та необхідні документи, передбачені законодавством.

Невід’ємною складовою проектів рішень є додатки, про наявність яких є посилання в тексті проекту.

5.8. При необхідності для підготовки рішень виконкому з планових питань створюється комісія, склад якої затверджується розпорядженням міського голови. До її складу включаються працівники управлінь та відділів міської ради, спеціалісти галузей господарства територіальної громади, а також депутати міської ради (за згодою). Для докладного вивчення питання розробляється пам’ятка або перелік питань, на які необхідно звернути особливу увагу.

Крім доповідача з планового питання, виступає співдоповідач. Це, як правило, - куратор галузі, голова робочої групи з підготовки планового питання.

5.9. Персональну відповідальність за підготовку проектів рішень та наявність необхідних документів, на підставі яких пропонується прийняти рішення, несуть виконавці проектів рішень

5.10. Виконавці проектів рішень, що подають проекти рішень, зобов’язані погоджувати їх та додатки до них з усіма зацікавленими особами.

Поруч з підписом проставляється дата погодження.

Всі проекти рішень виконавчого комітету підлягають обов’язковому візуванню виконавцем, керівником відповідного управління (відділу), секретарем міської ради, першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету відповідно до повноважень, юридичним, загальним відділами, відділом організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю міської ради.

Питання, пов’язані з виконанням бюджету і соціально-економічним розвитком міської територіальної громади в обов’язковому порядку погоджуються з фінансовим управлінням.

5.11. При внесенні пропозиції щодо скасування рішення або внесення змін в окремі пункти і рішення в цілому, доповідач зобов’язаний погодити його із загальним відділом, а рішення більше ніж дворічної давності - із архівним відділом і разом з проектом рішення подати письмове пояснення встановленого взірця.

5.12. При наявності зауважень до проекту рішення в цілому або окремих його пунктів посадовою особою, яка не згідна або має окрему думку, додається довідка з обґрунтуванням зауважень з посиланням на норми законодавства.

На засідання виконавчого комітету з одного і того ж питання можуть вноситися альтернативні проекти рішень.

5.13. Після цього документ подається у загальний відділ для включення в порядок денний засідання виконавчого комітету в строки, вказані в п. 5.14.

5.14. Підготовлені і погоджені проекти рішень відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" подаються особами, відповідальними за підготовку питань, у загальний відділ та на сайт міської ради не пізніше ніж за 10 робочих днів до дати засідання виконавчого комітету.

5.15. Після прийняття рішення виконавчим комітетом відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконавцем у загальний відділ подається в електронному вигляді, з текстом цього документа на бланку, присвоєним номером, датою та подається письмова інформація (при необхідності) про опублікування рішення в засобах масової інформації, на сайті територіальної громади тощо. Відповідальність за відповідність тексту оригіналу, що знаходиться на електронному носії, опублікування в засобах масової інформації, на сайті міської територіальної громади міста тощо, несе виконавець.

5.16. На основі поданих рішень загальний відділ створює базу прийнятих рішень виконавчого комітету.

5.17. Проекти рішень, інші документи і матеріали з питань, що вносяться на розгляд виконавчого комітету, подаються для попереднього ознайомлення у паперовому вигляді або на персональну скриньку електронної пошти членів виконавчого комітету не пізніше як за три робочі дні до його засідання, члени виконкому можуть вносити до них зміни і доповнення. Рішення приймаються або відхиляються виконавчим комітетом з усіх питань з врахуванням змін і доповнень до проектів.

Проекти рішень, що вимагають оперативного вирішення, з дозволу міського голови, його першого заступника або секретаря міської ради можуть бути внесені на розгляд виконкому за день до його засідання. При цьому терміновість розгляду певного питання має бути письмово обґрунтована виконавцем проекту рішення з посиланням на нормативно-правові акти та викладенням обставин, що зумовлюють невідкладність, нагальність, терміновість розгляду питання.

5.18. Доповнення до проекту рішення, включеного в порядок денний засідання виконкому, візується виконавцем, куратором галузі, юридичним відділом, відділом організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю, загальним відділом і разом з первинними документами подається в загальний відділ не пізніше як за день до засідання виконкому.

5.19. Розробка та розгляд виконавчим комітетом проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності здійснюються в установленому цим Регламентом порядку з обов’язковим дотриманням процедури, визначеної Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Висновок щодо дотримання розробником регуляторного акта процедури, визначеної Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», надається виконавчим органом ради, до повноважень якого входить здійснення контролю за реалізацією органами місцевого самоврядування вказаного Закону, за встановленою формою з відповідним відображенням в аркуші погодження проекту регуляторного акта.

Строк, протягом якого виконавчий орган ради, до повноважень якого входить здійснення контролю за реалізацією органами місцевого самоврядування Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», розглядає проект регуляторного акта на відповідність дотримання вимог вказаного Закону, становить п’ять календарних днів.

У разі непогодження проекту регуляторного акта виконавчим органом ради, до повноважень якого входить здійснення контролю за реалізацією органами місцевого самоврядування Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», у зв’язку із порушенням розробником регуляторного акта регуляторної процедури, визначеної чинним законодавством України, аркуш погодження з проектом регуляторного акта вищевказаним виконавчим органом ради підписується із зауваженнями, про що додається відповідний висновок у письмовій формі. Проект регуляторного акта повертається розробнику на доопрацювання.

У разі погодження проекту регуляторного акта виконавчим органом ради, до повноважень якого входить здійснення контролю за реалізацією органами місцевого самоврядування Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», надається відповідний висновок у письмовій формі.

Забороняється винесення на розгляд виконавчого комітету проекту регуляторного акта, якщо наявна хоча б одна з таких обставин: відсутній аналіз регуляторного впливу; проект регуляторного акта не був оприлюднений або оприлюднений з порушеннями ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»; відсутній позитивний висновок виконавчого органу ради, до повноважень якого входить здійснення контролю за реалізацією органами місцевого самоврядування Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».


6. Прийняття рішень

6.1. З усіх питань порядку денного з врахуванням змін і доповнень до проектів, що виникли в процесі обговорення на засіданні, виконавчий комітет приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і є обов’язковим для виконання.

6.2. Рішення виконавчого комітету можуть прийматися без обговорення, якщо до проекту рішення не надійшло (не подано) зауважень і на цьому не наполягає ніхто із членів виконавчого комітету.

У разі незгоди міського голови з рішенням виконавчого комітету міської ради, він може зупинити його дію своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд міської ради.

Рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою.

6.3. Рішення, прийняті з урахуванням висловлених в ході обговорення зауважень, протягом 2-х днів доопрацьовуються виконавцями (п. 5.5), візуються і передаються на підпис міському голові. Рішення виконкому підписуються міським головою, додатки до рішень – керівниками структурних підрозділів міської ради, що їх готували.

На першому аркуші додатків, які є невід’ємною частиною прийнятого рішення, обов’язково зазначається дата і номер цього рішення виконавчого комітету.

6.4. Підписані рішення реєструються в загальному відділі шляхом зазначення дати та присвоєння порядкового реєстраційного номера. Порядкова індексація рішень здійснюється в межах календарного року. Датою реєстрації рішення виконкому є дата його прийняття. Дата і номер зазначаються у визначеному на бланку місці. У день підписання рішення або не пізніш як у 3-денний строк з дня підписання загальний відділ тиражує їх і надсилає виконавцям згідно зі списком розсилки.

6.5. Після одержання рішень виконавці, в разі необхідності, готують витяги з рішень, які засвідчують у загальному відділі і надсилають їх юридичним та фізичним особам.

6.6. Контроль за виконанням рішень здійснюється зазначеними в них посадовими особами, а облік рішень, аналіз повноти їх виконання, підготовка аналітичних інформацій щодо реалізації рішень за звітний період тощо забезпечується відділом організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю.

6.7. Стосовно проблемних питань, які виявлені в ході засідань виконавчого комітету та з метою вирішення цих проблем або пропозицій щодо їх вирішення посадовим особам виконавчих органів ради та керівникам підприємств комунальної власності щодо надання інформації надається протокольне доручення – письмове доручення виконавчого комітету. 

Доручення виконкому оформляються загальним відділом, доводяться до відома виконавців, які інформують виконком про хід їх виконання.

6.8. За необхідності виконавці розробляють заходи щодо виконання рішень, які погоджуються з першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету, на яких покладено контроль за їх виконанням.


7. Скасування рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови на підставі судових рішень (рішення, ухвали, постанови)

7.1. В разі визнання недійсним або скасування рішення виконавчого комітету, розпорядження міського голови в судовому порядку, судове рішення, що набрало законної сили, є підставою для скасування рішення виконавчого комітету, розпорядження міського голови.

7.2. Виконавець разом з юридичним відділом або іншим виконавчим органом, який представляв інтереси виконавчого комітету міської ради або міського голови в суді, готує проект рішення виконкому міської ради щодо внесення необхідних змін або скасування раніше прийнятого рішення (розпорядження) в цілому.


8. Порядок підготовки та прийняття розпоряджень міського голови

8.1. Розпорядження приймаються на виконання повноважень відповідно до ст. 42, п. 3 ст. 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації (відповідно до делегованих повноважень) з метою оперативного вирішення кадрових питань та питань, пов’язаних з життєдіяльністю міської територіальної громади.

8.2. Проекти розпоряджень та додатки до них готують управління, відділи, інші структурні підрозділи міської ради з питань, що належать до їх відання.

Оформляються розпорядження згідно з пунктами 5.5 та 5.6 Регламенту. Розпорядження друкуються на бланках встановленого зразка.

8.3. Проекти розпоряджень візують відповідно до розподілу обов’язків перший заступник, секретар міської ради, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконавчого комітету, начальники юридичного, загального відділів, відділом організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю, керівники відділів, управлінь, інших виконавчих органів, які готували документи та яким це було доручено. Якщо розпорядження пов’язане з виділенням коштів, його візує начальник фінансового управління, начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності.

У розпорядженні зазначаються конкретні строки реалізації намічених завдань, відповідальні за його виконання та контроль.

Розпорядження міського голови з кадрових питань відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" візуються начальником кадрової служби, начальником загального відділу, начальником юридичного відділу, особами, вказаними в розпорядженні.

8.4. Завізовані проекти розпорядження з додатками, списком адресатів, яким слід направити розпорядження, відповідно оформлені проекти розпоряджень подаються загальним відділом на підпис міському голові.

8.5. Розпорядження підписує міський голова, а в разі його відсутності перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради. У випадках відсутності і першого заступника міського голови розпорядження з питань діяльності виконавчих органів ради підписуються секретарем міської ради або заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, які за письмовим чи усним розпорядженням міського голови отримали відповідні повноваження. Додатки до розпорядження підписуються керівниками структурних підрозділів міської ради, старостами та ін. виконавцями, які готували проект розпорядження, оригінали розпоряджень засвідчуються гербовою печаткою.

8.6. Підписані розпорядження реєструються у загальному відділі, розпорядження щодо кадрових питань– у відділі організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю. Датою розпорядження є дата його підписання. Порядкова індексація розпорядження здійснюється протягом календарного року.

При цьому документація з кадрових питань – це документи, що містять інформацію про особовий склад працівників міської ради, зафіксованих у заявах про прийняття, звільнення, переведення на іншу роботу, в наказах по особовому складу, автобіографіях, характеристиках, контрактах, трудових угодах, особових справах, особових листках з обліку кадрів, трудових книжках.

8.7. Загальний відділ, відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю підписані розпорядження протягом 1-2 днів надсилає виконавцям.

8.8. Оригінали розпоряджень підшиваються у справи в хронологічному порядку і зберігаються в загальному відділі, відділі організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю 2 роки, після чого передаються на зберігання в архівний відділ міської ради.


9. Доручення міського голови

9.1. Міським головою на оперативних нарадах та у випадках вирішення поточних питань даються доручення посадовим особам міської ради, керівникам підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності міської територіальної громади.

9.2. Оформлені належним чином доручення із зазначенням строку його виконання подаються на затвердження міському голові.

Доручення друкуються на бланках встановленого зразка і направляються виконавцям.

9.3. Доручення знімаються з контролю особисто міським головою. Підставою для зняття з контролю є ґрунтовна інформація виконавця, яка подається міському голові.

9.4. Якщо виконати завдання у визначений термін неможливо, виконавець за 3 дні до закінчення строку подає на ім’я міського голови записку з обґрунтуванням цих причин, пропонує новий термін, який необхідний для реалізації доручення.


10. Проведення юридичної експертизи нормативних документів виконавчих органів міської ради

10.1. Всі проекти рішень, розпоряджень міського голови та інші акти (статути, угоди, контракти тощо), які готуються виконавчими органами міської ради (надалі - проекти) та подаються на розгляд органу, уповноваженому приймати рішення, або міському голові, підлягають спеціальному редагуванню та обов’язковій юридичній експертизі юридичним відділом міської ради на відповідність вимогам чинного законодавства.

10.2. Проекти рішень повинні подаватися безпосереднім виконавцем зі всіма первинними документами, зброшурованими та завіреними печаткою виконавчого органу міської ради або підприємства, установи та організації, яка готувала проект. На звороті останньої сторінки первинних документів проставляється кількість сторінок, підпис відповідальної особи та печатка.

В проекті обов’язково вказуються норми законодавчого акту, на підставі якого приймається рішення.

10.3. Юридичний відділ проводить експертизу поданих проектів на відповідність їх чинному законодавству, візує їх та повертає виконавцю. Термін, необхідний для вивчення документів, не може перевищувати двох календарних днів.

10.4. У разі невідповідності проекту вимогам чинного законодавства та якщо внесені до нього юридичним відділом зауваження не враховано, начальник юридичного відділу, візуючи проект, подає письмовий висновок з пропозиціями щодо законного вирішення відповідного питання для прийняття остаточного рішення керівником структурного підрозділу міської ради, який готував проект документа. При цьому робиться такий запис: "Висновок додається - начальник юридичного відділу", після якого ставиться підпис керівника і дата.

10.5. Начальники юридичного відділу, відділу організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю, загального відділу візують проекти рішень за наявності віз керівників зацікавлених структурних підрозділів міської ради або осіб, що тимчасово виконують їх обов’язки.

10.6. Візуванню підлягає кожна із сторінок проекту рішення, в тому числі додатків. При цьому проставляється підпис.

10.7. Прийняття нормативного документа без попереднього розгляду юридичним відділом не допускається.

10.8. При наявності висновку юридичного відділу, підготовленого відповідно до п.10.4, він обов’язково оголошується на засіданні виконавчого комітету.


11. Механізм контрольно-координаційної діяльності виконавчих органів міської ради

11.1. Міський голова та виконавчі органи міської ради на виконання повноважень, передбачених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", здійснюють в плановому порядку чи за зверненнями громадян перевірки з питань дотримання чинного законодавства в діяльності керівників підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, з питань, віднесених до компетенції ради, одержують від них відповідну інформацію.

11.2. Юридичний відділ міської ради щоквартально аналізує нормативні документи, видані виконавчими органами ради, на відповідність їх чинному законодавству та подає узагальнену довідку з пропозиціями про механізм усунення недоліків міському голові до 25 числа наступного за кварталом місяця. Самостійні управління, відділи міської ради надають копії нормативних документів (на паперових чи електронних носіях) юридичному відділу до 5 числа місяця наступного за кварталом.

11.3. Керівники управлінь, відділів, інших виконавчих органів міської ради, в разі виявлення ними порушень чинного законодавства в діяльності керівників підприємств, установ і організацій, подають свої висновки і пропозиції, узгоджені з юридичним відділом та з відповідним заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, секретарем міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міському голові для вжиття заходів.

11.4. В разі, коли про порушення чинного законодавства органами чи посадовими особами повідомляється в депутатських запитах, зверненнях юридичних чи фізичних осіб, міський голова або його заступники за розподілом обов’язків дають письмове доручення щодо перевірки вказаних порушень і за її наслідками приймають відповідне рішення.

11.5. Контроль за виконанням вказівок і доручень, які містяться в нормативно-розпорядчих документах, що надходять до міської ради від центральних органів влади, обласної державної адміністрації, обласної ради, здійснюють перший заступник та заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету, керівники виконавчих органів через підпорядковані їм підрозділи, інші працівники виконавчих органів згідно з розподілом обов’язків і відповідно до покладених на них завдань.

11.6. Організаційно-технічний контроль за дотриманням строків виконання вказівок і доручень центральних органів влади, рішень і розпоряджень, прийнятих міською радою та її виконавчими органами, міським головою, здійснюють працівники виконавчих органів міської ради, на яких це покладено відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

11.7. Заходи, вказівки та доручення, що містять розпорядчі документи центральних органів влади, облдержадміністрації, обласної ради, виконуються в строки, вказані в цих документах, або в строки, встановлені в резолюціях керівництва міської ради, а в разі їх відсутності - не пізніше 30 календарних днів з часу надходження документа і реєстрації його загальним відділом.

Термінові доручення, що містяться в розпорядчих документах, виконуються негайно.

11.8. Якщо виконання доручення у визначені строки з поважних причин не може бути здійснено, керівники виконавчих органів завчасно, але не пізніше як за 3 дні до закінчення терміну виконання, подають записку з обґрунтуванням цих причин керівнику, яким дано доручення, для продовження терміну виконання. Про новий термін виконання негайно інформується відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю та загальний відділи.

11.9. Координацію роботи з контролю за виконанням доручень центральних органів влади, облдержадміністрації, обласної ради, рішень міської ради, її виконавчих органів, розпоряджень міського голови здійснює відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю. Він періодично доповідає про стан та ефективність виконання міському голові.


12. Організація контролю за виконанням документів

12.1. Контроль за виконанням документів органів вищого рівня, інших службових документів, рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови здійснюється міським головою, першим заступником та заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем міської ради, керуючим справами виконавчого комітету згідно з розподілом функціональних обов’язків, а також керівниками виконавчих органів ради.

12.2. Організаційно-технічну роботу за здійсненням контролю виконує відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю.

12.3. Акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, документи обласної ради, обласної державної адміністрації розглядаються міським головою, а в період його відсутності - першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, секретарем міської ради, керуючим справами виконавчого комітету.

12.4. Документи органів вищого рівня без винятку реєструються у загальному відділі в день їх надходження і передаються на розгляд міському голові.

12.5. На всіх розглянутих документах накладається резолюція міського голови (іншої відповідної посадової особи). Резолюція повинна містити такі обов’язкові елементи: зазначення конкретного виконавця (виконавців), зміст дій щодо виконання документа, строк виконання, особистий підпис, дата. На документі повинно бути не більше однієї резолюції.

12.6. Вказана на документі резолюція протягом дня доводиться до відома виконавця, який розписується в контрольному листі та ставить дату. Якщо в резолюції вказано декілька виконавців, то координація цієї роботи здійснюється особою, зазначеною першою. Їй надається право уточнення завдання, скликання співвиконавців на нараду, здійснення додаткових перевірок, узагальнюючих матеріалів, звітів, інформацій про виконання документа.

12.7. Строки виконання вказуються в документах або встановлюються міським головою, першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, секретарем міської ради, керуючим справами виконавчого комітету, які фіксуються в резолюціях.

12.8. Строк виконання може бути продовжений лише особами, які його встановили. Продовження строку виконання повинно бути оформлено відразу ж після його отримання або не менш як за 3 дні до закінчення встановленого строку виконання.

12.9. Відповідальність за виконанням документів несуть посадові особи, яким це доручено.

12.10. На виконання нормативних документів органів вищого рівня можуть прийматися рішення, розпорядження, готуватися звіти, інформації.

12.11. Інформації та звіти про хід виконання контрольних документів підписують особи, на яких покладено контроль за виконанням.

12.12. Якщо в процесі виконання рішень, розпоряджень з’ясувалося, що виконати їх у встановлені терміни неможливо, особа, на яку покладено контроль, вносить пропозицію щодо продовження строку з письмовим обґрунтуванням причин.

12.13. Рішення, розпорядження знімаються з контролю лише після повного виконання всіх поставлених завдань. Підставою для зняття з контролю рішень, розпоряджень є інформація про його виконання, підписана особою, на яку покладено контроль, та завізована першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем міської ради, керуючим справами виконавчого комітету, які ведуть відповідну галузь.

12.14. Рішення виконавчого комітету міської ради з планових питань знімаються з контролю після розгляду підсумкової інформації про хід його виконання на засіданні виконкому, в разі повного усунення відмічених недоліків та зауважень - резолюцією міського голови на підсумковій інформації.

12.15. Для перевірки стану справ щодо виконання рішення та підготовки проекту рішення про зняття його з контролю за пропозицією першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету може створюватися комісія.

12.16. Документи органів вищого рівня вважаються виконаними лише тоді, коли порушені в них питання вирішені і кореспонденту дана вичерпна відповідь по суті.

12.17. Після виконання документи знімаються з контролю, при цьому на документі і в контрольній картці робиться відмітка про зняття з контролю.


13. Організація роботи із службовими документами, порядок їх проходження і виконання

13.1. Організація роботи із службовими документами у виконавчому комітеті міської ради здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства у міській раді, її виконавчих органах та комунальних підприємствах, затвердженої розпорядженням міського голови.

13.2. Службові документи, які надійшли до міської ради, передаються для реєстрації в загальний відділ. Реєстрація проводиться в день надходження документа.

На кожний документ оформляється реєстраційно-контрольна картка.

13.3. Загальний відділ проводить попередній розгляд документів, що надійшли, і після реєстрації подає їх на розгляд міському голові, а в разі його відсутності першому заступнику або секретарю ради.

13.4. Документи розглядаються міським головою в день їх надходження. Затримка розгляду документів допускається у виняткових випадках, але не більше як на 3 дні. Термінові документи розглядаються негайно.

13.5. Розглянуті документи передаються у загальний відділ. Зміст резолюції переноситься в реєстраційно-контрольну картку.

В день повернення документа він передається на виконання спочатку особі, вказаній в резолюції, першою.

13.6. Під час взяття документа на контроль в правому верхньому кутку аркуша та реєстраційно-контрольній картці ставиться штамп "Контроль".

13.7. Службові документи, на які даються попередні відповіді, з контролю не знімаються. Контроль завершується тільки після вжиття заходів щодо їх вирішення. Рішення про зняття з контролю службового документа приймають відповідні посадові особи.

Контроль за виконанням службових документів з резолюцією міського голови: "Контроль” здійснюється відповідними керівниками.

В разі остаточного вирішення питання або за обставин недоцільності надалі здійснювати контроль, керівник відповідного підрозділу письмово звертається з клопотанням до міського голови про зняття цього документа з контролю.

Відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю щоквартально перевіряє ефективність такого контролю в самостійних управліннях, відділах міської ради.

13.8. Виконавці доповідають про виконання документів до закінчення контрольних строків. На контрольні документи виконавцями готуються довідки-інформації, проекти розпорядчих документів, звітів, відповідей органам, від яких надійшов документ.

13.9. Якщо міський голова або інша посадова особа вважає проведену роботу по виконанню документа достатньою, то на примірнику відповіді робиться запис "До справи", підписується і зазначається дата. Дата надсилання документа до справи є датою зняття його з контролю. Відмітка про зняття документа з контролю заноситься до реєстраційно-контрольної картки.

13.10. Оригінали службових документів з усіма необхідними матеріалами щодо їх виконання повертаються у загальний відділ для формування справи, картотек, банку даних та подальшого зберігання в архіві.

Не допускається формування і зберігання справ у виконавців.

13.11. Вихідні документи повинні мати заголовки, що коротко і точно відображають їх зміст. У документах-відповідях робляться посилання на документи, на виконання яких вони підготовлені.

Обов’язковим реквізитом вихідних документів є найменування адресатів, для надсилання яким вони призначені.

Документ не повинен містити більше трьох різних адрес. При надсиланні документа більш ніж трьом адресатам складається їх список на окремому аркуші, а на кожному примірнику при розсилці зазначається лише один адресат.

На останньому аркуші вихідного документа зазначається прізвище, ініціали та номер службового телефону його безпосереднього виконавця.

13.12. Вихідні документи, що готуються за підписом міського голови, візуються їх виконавцями, керівниками структурних підрозділів, першим заступником, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, секретарем міської ради, до компетенції яких згідно з розподілом обов’язків відносяться питання, порушені в документах.

Документи, адресовані в центральні органи влади, обласну державну адміністрацію, обласну раду, правоохоронні та контролюючі органи, підписуються міським головою, у виключних випадках в разі його тривалої відсутності - першим заступником або заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем ради, на яких покладено виконання обов’язків голови.

13.13. На підпис міському голові вихідні документи подаються щоденно до 15.30 години, а в разі його відсутності першому заступнику або секретарю ради. Подані після 15.30 години документи передаються на підпис міському голові наступного дня. Термінові документи передаються на підпис міському голові негайно.

13.14. Підписані вихідні документи розсилаються щоденно звичайним поштовим відправленням. Організаціям, установам, що розташовані в центрі міста, документи доставляються під розпис після 14-ї години кур’єром.

13.15. Вихідні документи, службові листи, що містять завдання або вимагають відповіді, беруться на контроль.


14. Порядок ведення діловодства в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах виконкому міської ради

14.1. Порядок ведення діловодства в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах міської ради здійснюється відповідно до цього Регламенту та Інструкції з діловодства у міській раді, її виконавчих органах та комунальних підприємствах, затвердженої розпорядженням міського голови.

14.2. Діловодство у виконавчих органах міської ради (крім самостійних управлінь та відділів) здійснюється загальним відділом.

14.3. Реєстрація документів здійснюється за картковою або, якщо обсяг обігу документів незначний, за журнальною системою. Порядкова індексація документів проводиться в межах календарного року.

14.4. Вся вхідна кореспонденція після її реєстрації подається на розгляд керівникам структурних підрозділів. Документи, що містять завдання або доручення, беруться на контроль і виконуються у порядку і в строки, визначені цим Регламентом.

14.5. Накази, що видаються в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах міської ради, підписуються їх керівниками або заступниками керівників, які тимчасово виконують їх обов’язки, і засвідчуються печатками.

14.6. Друкування, розмноження і доведення до виконавців власних розпорядчих вихідних і внутрішніх документів здійснюється загальним відділом.

14.7. Документи постійного та тривалого строків зберігання перебувають в структурних підрозділах міської ради 5 років, після чого передаються на зберігання архівному відділу міської ради.

14.8. При зміні керівників в структурних підрозділах міської ради складається акт передачі-прийому справ за участю представника архівного відділу, а при звільненні начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - представника фінуправління, в якому зазначається кількість справ, які зберігаються в підрозділі, в т. ч. віднесені до Національного архівного фонду.


15. Ведення секретного діловодства

15.1. Ведення секретного діловодства у міській раді покладається на головного спеціаліста, що буде мати відповідний допуск до роботи з документами з грифом “секретно”.

15.2. Порядок ведення секретного діловодства здійснюється відповідно до Закону України "Про державну таємницю" та зводу відомостей, що становлять державну таємницю (ЗВДТ), інших правих документів.

15.3. Користуватись секретними документами в міській раді можуть тільки посадові особи, що мають оформлений в установленому порядку допуск. Перелік посадових осіб, що можуть мати допуск для роботи із секретними документами, затверджується розпорядженням міського голови.


16. Організація прийому громадян та порядок розгляду їх звернень

16.1. Робота зі зверненнями громадян в міській раді, її виконавчих органах здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", діловодство з цих питань - відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 р. N 348.

16.2. Прийом громадян міським головою, першим заступником та заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконкому, секретарем ради здійснюється згідно з графіком, затвердженим міським головою, який оприлюднюється через друковані засоби масової інформації та офіційний сайт громади міста.

16.3. Організаційно-технічне забезпечення роботи зі зверненнями громадян, особистого їх прийому забезпечується головним спеціалістом загального відділу. Приміщення проведення особистого прийому визначається з урахуванням потреб людей з особливими потребами.

Ведеться прийом громадян і керівниками виконавчих органів міської ради, їх структурних підрозділів на місцях згідно з графіками, затвердженими міським головою.

16.4. Контроль за виконанням доручень, даних керівництвом виконкому міської ради на прийомі, здійснює головний спеціаліст загального відділу.

Виконавці інформують відповідного керівника та громадянина про стан розгляду та прийняте рішення з порушених на прийомі питань.

16.5. Письмові звернення громадян реєструються в день їх надходження. На кожне звернення оформляється контрольно-реєстраційна картка встановленого взірця. Після чого звернення передаються на розгляд міському голові, його першому заступнику, заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю ради відповідно до розподілу обов’язків.

Звернення, зміст яких не вимагає їх розгляду безпосередньо міським головою чи іншими керівниками міської ради, направляються за належністю для розгляду відповідним виконавчим органам міської ради, керівникам установ, підприємств та організацій незалежно від форми їх власності.

16.6. Звернення розглядаються керівництвом в день їх подання. В окремих випадках вони можуть бути на розгляді довше, але не більше 3-х днів.

16.7. Результати розгляду звернень керівництвом фіксуються в резолюціях відповідно до вимог, викладених в п. 12.5 розділу 12 Регламенту.

16.8. Розглянуті керівництвом звернення передаються головним спеціалістом загального відділу виконавцям в той же день під розписку. Оригінал звернення передається особі, що зазначена в резолюції першою. Якщо виконання порушених в зверненнях питань доручається кільком виконавцям, то координація і узагальнення цієї роботи здійснюється особою, зазначеною першою. Відповідь візують всі виконавці.

16.9. Звернення колективні, повторні, інвалідів Другої світової війни, інвалідів загального захворювання, учасників АТО та ООС, багатодітних сімей та інші, де цього вимагає резолюція керівництва, беруться на контроль.

Контроль виконання доручень керівництва щодо звернень громадян здійснюється головним спеціалістом загального відділу.

У разі потреби ним надаються громадянам роз’яснення з порушених питань.

16.10. Звернення, на які даються проміжні відповіді, з контролю не знімаються. Контроль завершується тільки після вирішення питання по суті. Рішення про зняття з контролю звернення приймають посадові особи, які прийняли рішення про взяття на контроль.

16.11. Якщо міський голова або інша керівна особа вважає проведену роботу достатньою, то на примірнику відповіді робиться запис "До справи", підписується і зазначається дата.

16.12. Звернення з усіма документами про його розгляд повертаються до головного спеціаліста загального відділу для формування банку даних та подальшого зберігання впродовж 5 років.

16.13. Відповідальність за збереження матеріалів звернень, які зняті з контролю, несе головний спеціаліст загального відділу.

16.14. Головний спеціаліст загального відділу щомісячно аналізує стан роботи зі зверненнями, щорічно готує статистичні звіти про розгляд звернень громадян, раз в квартал готує аналітичну довідку та проект рішення про розгляд звернень громадян та стан виконавчої дисципліни у виконавчих органах міської ради. Про порушення терміну розгляду звернення окремими виконавцями негайно інформує керівництво виконкому.

16.15. Головним спеціалістом загального відділу за окремим планом (не рідше 1 разу на 2 роки), здійснюється перевірка стану справ щодо організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради та комунальних підприємствах. Про наслідки перевірки інформується міський голова.


17. Порядок друкування та тиражування документів і матеріалів

17.1. Друкування та копіювання документів, матеріалів здійснюється управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами міської ради.

17.2. Проекти вихідних та внутрішніх документів повинні бути написані грамотно і розбірливо, ретельно вивірені та завізовані виконавцями.

17.3. Документи друкуються відповідно до вимог, викладених в Інструкції з діловодства у міській раді, її виконавчих органах та комунальних підприємствах, затвердженої розпорядженням міського голови.

17.4. Відповідальність за зміст, грамотність тексту та якість надрукованого документа несе виконавець.

17.5. Копіювання і тиражування документів в значній кількості здійснює загальний відділ.


18. Організація роботи з кадрами та ведення документації

18.1. Організація роботи з кадрами в міській раді забезпечує державну політику у сфері служби в органах місцевого самоврядування в Україні.

18.2. Ведення документації з питань кадрової роботи та служби в міській раді відповідно до вимог чинного законодавства України здійснює відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю.

18.3. Прийняття на службу та звільнення зі служби міської ради всіх посадових осіб та службовців здійснюється шляхом призначення та звільнення міським головою чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

18.4. Прийняття на службу в міську раду здійснюється відповідно до ст. 10 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування".

18.5. Громадяни України, які вперше приймаються (обираються) на службу в міську раду, складають Присягу.

18.6. Посадові особи міської ради в своїй діяльності суворо дотримуються Конституції України, законів України, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, рішень сесій та виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови, нормативних документів органів державної виконавчої влади в частині делегованих повноважень.

18.7. Документи з особового складу ведуться та зберігаються у відділі організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю міської ради у відповідності до вимог чинного законодавства України.


19. Порядок надання відпусток та відряджень

19.1. Гарантії та відносини, пов’язані з відпустками, регулюються Конституцією України, Законами України "Про відпустки", "Про службу в органах місцевого самоврядування", Кодексом законів про працю України та іншими нормативними актами України.

19.2. Рішення про відрядження першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету, керівників структурних підрозділів та працівників, які фінансуються відділом бухгалтерського обліку та звітності міської ради, приймає міський голова, про що оформляється відповідне розпорядження.

В усіх інших випадках рішення приймають керівники виконавчих органів - головні розпорядники коштів.

19.3. Разом з фінансовим звітом працівник звітує про результати виконання доручення керівнику, який прийняв рішення про відрядження.


20. Порядок подання документів до нагородження державними нагородами та нагородження, заохочення міською радою

20.1. Порядок відзначення державними нагородами України, відзнаками Президента України, регулюються відповідними положеннями про ці нагороди.

20.2. Оформлення нагородних матеріалів та їх подання здійснюється відповідно до Порядку представлення до нагородження та вручення державних нагород України (затверджений Указом Президента України від 19 лютого 2003 рокуN 138/2003).

20.3. Нагородження проводиться за поданням виконавчих органів міської ради на підставі клопотань трудових колективів та громадських організацій. Попередній розгляд цих документів здійснюють перший заступник, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету згідно з розподілом обов’язків.

20.4. Безпосереднім виконавцем підготовки проектів рішень ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови з питань нагороджень є відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю.


21. Підготовка та проведення нарад і семінарів

21.1. Наради є організаційно-правовою формою діяльності, яка забезпечує колегіальне обговорення завдань і прийняття рішень щодо їх виконання.

21.2. Для організації навчання та методичних консультацій з керівниками виконавчих органів міської ради, керівниками підприємств, установ і організацій проводяться семінари.

21.3. Наради і семінари проводяться міським головою, його першим заступником, заступниками з питань діяльності виконавчих органів міської ради, секретарем міської ради, керуючим справами виконавчого комітету відповідно до розподілу повноважень по мірі необхідності.

21.4. Дата, час, порядок проведення, тематика нарад і семінарів, коло запрошених осіб визначається керівником, що їх проводить.

Якщо нарада чи семінар, що проводяться в будівлі міської ради, потребують приміщення загального користування, це погоджується з начальником загального відділу не пізніше ніж за три дні.

21.5. Виклик працівників на наради і семінари здійснюється телефонограмою завчасно, але не пізніше як за один - два дні до їх проведення працівниками, кому це доручено керівництвом.

21.6. Працівником, якому доручено питання підготовки наради, семінару, завчасно розробляється план проведення наради чи семінару, готуються інші необхідні матеріали, які подаються на розгляд і затвердження відповідному керівнику не пізніше як за один робочий день до їх проведення.

21.7. Проведення наради фіксується у короткому протоколі, який зберігається у виконавчому органі, що проводив семінар (нараду). Оформлення протоколів покладається на структурний підрозділ, що готує нараду. Контроль за своєчасним і якісним оформленням протоколів здійснює працівник, на якого покладено ці обов’язки.

21.8. За матеріалами нарад і наслідками розгляду питань при необхідності готуються проекти відповідних рішень, розпоряджень, наказів чи інших документів.


22. Організація роботи постійних і тимчасових комісій, утворених виконавчим комітетом

22.1. Для виконання окремих завдань в межах повноважень, передбачених законодавством, координації роботи управлінь, відділів, інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій в процесі реалізації розроблених радою програм, здійснення контрольних функцій, комплексних перевірок стану справ в тій чи іншій сфері господарювання та на виконання нормативних документів органів влади виконавчим комітетом та міським головою можуть утворюватися постійні чи тимчасові комісії.

22.2. Персональний склад комісії погоджується з керівниками виконавчих органів міської ради, першим заступником, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем міської ради, керуючим справами виконавчого комітету, відповідальних, згідно з розподілом обов’язків, за питання, з якого утворюється комісія та подається на розгляд виконавчого комітету або затвердження міському голові разом з проектом відповідного рішення чи розпорядження.

22.3. Якщо комісія утворюється на тривалий період для виконання завдань, що носять багаторазовий характер, то в цьому випадку розробляється і затверджується положення про комісію органом або посадовою особою, які її утворили.

22.4. При утворенні тимчасової комісії - її завдання та повноваження визначаються в самому документі про її утворення.

Наслідки роботи комісій (їх засідань) оформляються протоколами. Для цього в складі комісій передбачається її секретар, на якого покладаються обов’язки ведення протоколів.

22.5. Прийняті комісією рішення носять рекомендаційних характер. За результатами розгляду в комісіях з тих чи інших питань можуть прийматися рішення виконавчого комітету або розпорядження міського голови.

22.6. Організаційне забезпечення роботи комісії та контроль за виконанням прийнятих нею рішень чи рекомендацій покладається на керівника виконавчого органу міської ради, відповідального за питання, з якого утворена комісія.


23. Порядок прийому зарубіжних делегацій у міській раді

23.1. Офіційний прийом зарубіжних делегацій в міській раді проводиться, як правило, з метою укладання угод або підписання протоколу намірів про співробітництво з іноземними партнерами.

23.2. Керівники підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань, за клопотанням яких запрошується зарубіжна делегація, погоджують це питання з міською радою не пізніше ніж за 7 днів до візиту делегації.

Матеріали попереднього вивчення проблеми передаються для висновку і прийняття рішення першому заступнику, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету згідно з розподілом функціональних обов’язків.

23.3. Як виняток, поза зазначеною процедурою прийом іноземних гостей може здійснюватися на офіційне прохання акредитованих в Україні дипломатичних представництв зарубіжних держав чи за рекомендацією Міністерства закордонних справ України, Офісу Президента України, Верховної Ради та офіційно запрошених керівництвом області.

23.4. На час прийому зарубіжних делегацій в міській раді відділом організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю готується відповідна атрибутика.

23.5. Список посадових осіб, які приймають участь у прийомі делегації, складається відділом організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю.

23.6. За підсумками зустрічі з зарубіжною делегацією складається протокол або готується звіт за встановленою формою керівником відповідного виконавчого органу.

Один примірник протоколу (звіту) в триденний термін після зустрічі обов’язково передається у відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю.


24. Порядок виготовлення печаток, штампів, бланків, користування та забезпечення їх зберігання

24.1. Виконавчий комітет має гербову печатку встановленого зразка, виготовлення якої забезпечується у встановленому порядку.

24.2. Відповідальним за зберігання і законність користування гербовою печаткою виконавчого комітету є загальний відділ. Печатка з дозволу міського голови передається начальнику загального відділу.

24.3. Гербовою печаткою виконавчого комітету міської ради засвідчують підписи міського голови на оригіналах рішень та розпоряджень міського голови, бухгалтерські документи, а також підписи першого заступника, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, інші документи у випадках, передбачених чинним законодавством.

24.4. Печатки і штампи зберігаються в спеціальних сейфах, металевих ящиках, що забезпечують їх надійне зберігання.

24.5. Виготовлення бланків міської ради, виконавчого комітету забезпечується у встановленому порядку за зразками, погодженими з начальником загального відділу.

24.6. Бланки виконавчого комітету та розпорядження міського голови є бланками суворого обліку та звітності і мають нумерацію. Номер бланка зазначається у нижній лівій частині або середині його зворотного боку.

24.7. Управління, відділи та інші структурні підрозділи виготовляють свої бланки. Взірці загальних бланків - для листів, наказів погоджуються з першим заступником, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради або секретарем ради відповідно до розподілу обов’язків.

24.8. Документи, складені на бланках міської ради, підписують міський голова, секретар міської ради, складені на бланках виконавчого комітету, - міським головою, його першим заступником, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради. Підпис документів, складених на бланках міської ради або виконкому міської ради, іншими посадовими особами не допускається.

24.9. Облік, видача та контроль за використанням бланків здійснюється у встановленому порядку загальним відділом.

В управліннях, відділах та інших виконавчих органах міської ради облік, зберігання, видача, контроль за використанням бланків здійснюють особи, які відповідають за діловодство.


25. Порядок висвітлення роботи в засобах масової інформації

25.1. Офіційні повідомлення засобам масової інформації про діяльність виконавчого комітету, структурних підрозділів, постійних і тимчасових комісій, підсумки розгляду питань на нарадах та інше мають право надавати управління, відділи міської ради за дозволом міського голови, першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету.

25.2. Відповідно до Законів України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», «Про інформацію», «Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів» кожен журналіст має право вільно відвідувати приміщення суб’єктів владних повноважень та відкриті події, які вони організують, вести аудіо-, відеозаписи із застосуванням необхідних технічних засобів, за винятком випадків, передбачених законом.

Виконавчий комітет може акредитовувати журналістів для полегшення здійснення ними професійної діяльності. Порядок акредитації, визначений виконавчим комітетом, підлягає оприлюдненню.

Виконавчий комітет у випадку здійснення акредитації журналістів, працівників засобів масової інформації, зобов’язаний сприяти провадженню ними професійної діяльності; завчасно сповіщати їх про місце і час проведення сесій, засідань, нарад, брифінгів та інших публічних заходів; надавати їм інформацію, призначену для засобів масової інформації; а також сприяти створенню умов для здійснення запису і передачі інформації, проведення інтерв’ю, отримання коментарів посадових осіб.

У разі відсутності акредитації ніхто не може заборонити журналісту виконувати свою роботу без акредитації.

Журналіст має право безперешкодно відвідувати приміщення міської ради та її виконавчого комітету, відкриті заходи, які ними проводяться, та бути особисто прийнятим у розумні строки їх посадовими і службовими особами, крім випадків, визначених законодавством.

Журналіст, працівник засобу масової інформації зобов’язаний дотримуватися встановлених суб’єктом владних повноважень правил внутрішнього трудового розпорядку, не перешкоджати діяльності його службових та посадових осіб.


26. Про вчинення підпису на свідоцтвах про право власності на об’єкти нерухомості

26.1. Свідоцтво про право власності на об’єкти нерухомості видається міською радою на підставі рішень місцевих органів ради.

26.2. Право підпису свідоцтва про право власності на об’єкт нерухомості має міський голова.

26.3. Проект рішення ради готує відповідний орган міської ради.

26.4. При відсутності міського голови свідоцтво про право власності на об’єкт нерухомості підписує особа, на яку покладено обов’язки міського голови.


27. Порядок підготовки, правової експертизи та реєстрації договорів, що укладаються від імені та в інтересах міської територіальної громади, міської ради та її виконавчого комітету

27.1. Цей Порядок визначає питання щодо підготовки, правової експертизи та реєстрації договорів, що укладаються від імені та в інтересах міської територіальної громади, міської ради та її виконавчого комітету і є обов’язковим для виконання всіма посадовими особами органу місцевого самоврядування та його структурних підрозділів.

27.2. Правова експертиза та реєстрація договорів здійснюється юридичним відділом міської ради.

27.3. Договори вважаються дійсними, якщо вони складені у письмовій формі і підписані сторонами, набирають чинності після реєстрації у юридичному відділі, якщо інше не передбачено Договором.

27.4. Договір від імені юридичної особи підписується особою, що має на це повноваження, із зазначенням її посади, підстав повноважень та буквенним позначенням прізвища, а її особистий підпис завіряється печаткою цієї юридичної особи.

27.5. Відповідальність за достовірність інформації, наведеної у договорах, які подаються на реєстрацію, несуть сторони договору.

27.6. Договори, що подаються на реєстрацію, друкують на окремих аркушах білого паперу формату А-4, при цьому другий і наступний аркуші нумерують арабськими цифрами. Всі документи друкують шрифтом чорного кольору. Виправлення у документах не допускається.

27.7. Правова експертиза та реєстрація договору здійснюється протягом двох тижнів від дати надходження договору до юридичного відділу з оформленими документами, що до нього додаються, в окремих випадках термін правової експертизи та реєстрації договору може бути скорочений.

27.8. Юридичний відділ:

27.8.1. Здійснює правову експертизу договору та доданих до нього документів.

27.8.2. Реєструє договір у відповідному реєстрі.

27.8.3. Присвоює договору номер.

27.8.4. Інформує сторони договору про реєстрацію. Один примірник оригіналу зареєстрованого договору з візами відповідних посадових осіб зберігається у юридичному відділі згідно з Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012  № 578/5 .

27.9. Юридичний відділ має право запросити додаткові матеріали, що необхідні для експертизи договору. В цьому разі реєстрація проводиться у двотижневий строк від дати надходження додаткових матеріалів, в окремих випадках термін розгляду та реєстрації договору може бути скорочений.

27.10. До відповідного реєстру заносяться такі відомості:

27.10.1. Предмет договору.

27.10.2. Сторони договору.

27.10.3. Дата укладення договору.

27.10.4. Строк дії договору.

27.10.5. Юридичні адреси сторін, банківські реквізити.

27.10.6. Прізвище, ім’я, по батькові посадових осіб, на яких покладається контроль за виконанням договору.

27.11. Договір не може бути зареєстрований, якщо:

27.11.1. Подані на реєстрацію документи не відповідають вимогам Порядку.

27.11.2. Умови договору не відповідають вимогам чинного законодавства України.

27.12. Якщо договір не може бути зареєстрований, юридичний відділ повертає його сторонам із письмовим зазначенням підстав їх повернення.

27.13. До зареєстрованого договору в межах строку його дії можуть бути внесені зміни на підставі додаткової угоди, у якій вказуються сторони договору та їх адреси, дата реєстрації договору та його реєстраційний номер, перелік змін. При цьому заява та перелік змін мають бути підписані сторонами, завірені їх печатками та погоджені представником юридичного відділу міської ради. У переліку змін вказується редакція пункту (пунктів), що змінюється (змінюються) та (або) доповнюється (доповнюються).

27.14. Юридичний відділ здійснює внесення відповідних змін протягом тижня від дати надходження оформлених документів.

27.15. Рішення про дострокове припинення дії договору, прийняте за взаємною згодою сторін або на підставі рішення суду, доводиться до відома юридичного відділу у місячний строк від дати прийняття такого рішення, але не менше 1 місяця до строку закінчення договору, про що ним робиться відмітка у відповідному реєстрі.


28. Підготовка і передача справ архівному відділу міської ради

28.1. Збереженість документів в управліннях, відділах, інших виконавчих органах міської ради забезпечується наявністю в них відповідальної особи згідно з Законом України "Про Національний архівний фонд та архівні установи".

28.2. Закінчені діловодством справи постійного і тривалого строків зберігання здаються в архівний відділ міської ради:

- загальним відділом міської ради через 2 роки після завершення справ у діловодстві, іншими виконавчими органами міської ради - через 5 років.

Справи тимчасового строку зберігаються у виконавчих органах міської ради згідно з затвердженою номенклатурою справ цього підрозділу і знищуються по акту тільки з дозволу архівного відділу міської ради.

28.3. Підготовка документів включає:

- експертизу цінності документів;

- науково-технічне опрацювання документів;

- складання історичної довідки, описів справ та ін.

28.4. При експертизі цінності документів визначається необхідність відбору їх на державне зберігання. Для організації та проведення експертизи цінності документів створюються постійно діючі експертні комісії з числа працівників відповідного підрозділу та архівного відділу міської ради.

28.5. Залежно від терміну зберігання документа проводиться повне або часткове оформлення справ. Оформлення справ проводиться працівником, на якого покладено обов’язки ведення діловодства. Методичну допомогу та контроль з питань оформлення справ здійснює архівний відділ міської ради.

28.6. Повному оформленню підлягають справи постійного терміну зберігання та з особового складу.

Повне оформлення включає:

- оправлення справи в обкладинку з твердого картону;

- нумерацію аркушів у справі;

- складання засвідчуваного напису справи;

- оформлення обкладинки справи;

- складання (у разі потреби) внутрішнього опису документів справи.

28.7. Документи тимчасового строку зберігання, сформовані у справи, не підшиваються, аркуші не нумеруються, уточнення елементів оформлення обкладинки не проводиться.

28.8. На всі завершені діловодством справи постійного терміну зберігання та з особового складу, які пройшли експертизу цінності, сформовані та належним чином оформлені, складаються описи окремо по кожній із справ.

Опис справ постійного строку зберігання складається у чотирьох примірниках, з особового складу - у трьох примірниках.

28.9. На стадії підготовки справ для передачі в архівний відділ міської ради працівник відділу перевіряє правильність формування і оформлення справ, відповідність їх номенклатурі справ та опису. При виявленні недоліків у формуванні та оформленні справи повертаються відповідним виконавчим органам на доопрацювання.

Прийом документів здійснюється відповідно до опису справ, в кінці кожного примірника опису вказується цифрами і прописом кількість фактично прийнятих справ, номери відсутніх справ, дата прийому-передачі, а також ставиться підпис працівника архівного відділу та особи, яка передала справи.

Прийом справ на державне зберігання проводиться в приміщенні архівного відділу в присутності працівника відповідного органу з дотриманням встановлених правил. У разі виявлення відсутніх справ керівник структурного підрозділу міської ради зобов’язаний вжити заходів щодо їх розшуку та притягнення винних у цьому до відповідальності відповідно до Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи".

28.10. Згідно зі ст. 31 Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи", у разі ліквідації або реорганізації структурних підрозділів міської ради документи, що нагромадилися за час їх діяльності, передаються ліквідаційною комісією (ліквідатором) правонаступникам із збереженням відповідної форми власності на зазначені документи, а у випадках відсутності правонаступників - архівному відділу міської ради.


29. Оприлюднення рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови

29.1. Рішення виконавчого комітету та розпорядження міського голови підлягають обов’язковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше п’яти робочих днів з дати їх прийняття та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.

В рішеннях виконавчого комітету міської ради не може бути обмежено доступ до інформації про витрати чи інше розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним чи комунальним майном, у тому числі про умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримують ці кошти або майно, а також до іншої інформації, обмеження доступу до якої заборонено законом.