UKR
Неділя 19 Січня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


15.01.2020

Шановні роботодавці міста Каховка

Детальніше

15.01.2020

Відділ економіки, комунального майна та землі звертає Вашу увагу, що з 01.01.2020 року на території міста Каховки введено в дію нові розміри ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які встановлено рішенням сесії Каховської міської ради від 20.06.2019№ 1644/80 “ Про місцеві податки та збори”

Детальніше

14.01.2020

Оголошення про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів в м.Каховка

Детальніше

11.01.2020

Оголошення
про проведення громадських слухань
проекту рішення міської ради "Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Каховки"

Детальніше

08.01.2020

КПТМ «Каховтеплокомуненерго» повідомляє про прийняте рішення щодо перегляду в грудні 2019 року плати на послугу з централізованого опалення для потреб населення, в зв’язку із зміною ціни на природний газ.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні624
Вчора645
На цьому тижні6629
Минулого тижня6442
У цьому місяці16430
Минулого місяця23255
За весь період699171
07.07.16

Для чого потрібна державна реєстрація прав власності?


Державна реєстрація покликана забезпечити охорону та захист прав та законних інтересів власників, користувачів нерухомого майна шляхом створення додаткових гарантій для них.
Державна реєстрація прав зводить до мінімуму можливість недобросовісних осіб реєструвати на себе права, які їм не належать, а тому створює перешкоди для проведення незаконних операцій з нерухомістю.
Лише зареєстровані права мають юридичну силу перед іншими (третіми) особами, а зареєструвати за собою права на нерухомість може лише особа, якій вони належать згідно з дійсними документами, які відповідають вимогам законодавства.
 
Державній реєстрації прав підлягають:
1) право власності;
2) речові права, похідні від права власності:
право користування (сервітут);
право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис);
право забудови земельної ділянки (суперфіцій);
право господарського відання;
право оперативного управління;
право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки;
право користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки;
іпотека;
право довірчої власності;
інші речові права відповідно до закону;
3) право власності на об’єкт незавершеного будівництва;
4) заборона відчуження та арешт нерухомого майна, податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження.
Під нерухомим майном речові права на яке підлягають державній реєстрації розуміються:
    земельні ділянки;
    підприємство як єдиний майновий комплекс;
    житловий будинок;
    будівля, споруда або їх окремі частини;
    квартира;
    житлове та нежитлове приміщення.
  Державна реєстрація прав є обов’язковою, оскільки відповідно до Цивільного кодексу України (статті 331 та 334) та Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (стаття 3) права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до закону, виникають з моменту такої реєстрації.
  
Відповідно до статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» організаційну систему державної реєстрації прав становлять:
1) Міністерство юстиції України та його територіальні органи;
2) суб’єкти державної реєстрації прав:
виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації;
акредитовані суб’єкти;
3) державні реєстратори прав на нерухоме майно (далі - державні реєстратори).
2. Виконавчі органи сільських, селищних та міських рад (крім міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення) набувають повноважень у сфері державної реєстрації прав відповідно до цього Закону у разі прийняття відповідною радою такого рішення.
3. Акредитованим суб’єктом може бути юридична особа публічного права, у трудових відносинах з якою перебуває не менше ніж три державні реєстратори, та яка до початку здійснення повноважень у сфері державної реєстрації прав уклала:
договір страхування цивільно-правової відповідальності з мінімальним розміром страхової суми у тисячу мінімальних розмірів заробітної плати, встановленої законом на 1 січня календарного року;
договір з іншим суб’єктом державної реєстрації прав та/або нотаріусом (у разі коли акредитований суб’єкт здійснює повноваження виключно в частині забезпечення прийняття та видачі документів у сфері державної реєстрації прав).

Акредитація суб’єктів та моніторинг відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації здійснюються Міністерством юстиції України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 

Начальник, державний реєстратор відділу державної реєстрації Каховської міської ради
Колушкін В.В.