UKR
Середа 21 Листопада 2018 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


16.11.2018

Шановні мешканці міста!

Детальніше

14.11.2018

Звернення до керівників підприємств, установ та організацій всіх форм власності, жителів міста Каховки

Детальніше

08.11.2018

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Детальніше

08.11.2018

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Детальніше

08.11.2018

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні762
Вчора876
На цьому тижні2548
Минулого тижня5680
У цьому місяці16413
Минулого місяця27773
За весь період475863
26.09.18

Підрозділи управління


Відповідно до Структури управління та Положення про управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради виконання покладених завдань і повноважень здійснюється наступними підрозділами управління:

Відділ державної соціальної допомоги 


Кабінети

№№ 102, 103, 104, 105, 106, 107

Начальник відділу (каб. 103)


Контактний телефон

Фурса Олена Володимирівна, заступник начальника

управління праці та соціального захисту

населення, начальник відділу державної

соціальної допомоги

(05536) 2-07-49

Факс

(05536) 2-07-24

 Електронна адреса

mupszn@kakhovka-rada.gov.ua

Дні прийому з особистих питань

щочетверга з 08.00 до 17.00

Розклад роботи


понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

каб. 102

Саламахіна Галина Павлівна, головний спеціаліст, інформатор-координатор відділу

Сектор прийняття заяв та документів (у складі відділу)

(кабінети №№ 104, 107)

Завідувач сектору

Вовк Інна Миколаївна

Головний спеціаліст (каб. 104) 

Контактний телефон

Тимченко Ірина Олександрівна

 (05536) 4-22-82


Головні спеціалісти (каб. 107)


Контактний телефон

Мороз Людмила Анатоліївна

Мотрюк Наталія Леонідівна

 (05536) 4-22-82;

Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень (у складі відділу)

(кабінети №№ 105, 106)

Завідувач сектору

Парій Валентина Андріївна

Головний спеціаліст (каб. 105)

 

Контактний телефон

 

Слюсаренко Тетяна Вікторівна

 

 (05536) 4-00-19

Головні спеціалісти (каб. 106)

Новак Тетяна Олександрівна

Кіріяк Ольга Федорівна

Клименко Вікторія Вікторівна

Контактний телефон

 

 (05536) 4-00-19; (05536) 2-07-49

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:


- організовує роботу, пов’язану з призначенням всіх видів державної соціальної допомоги (далі допомога) за єдиною заявою;

- приймає заяви та інші документи, на підставі яких призначається допомога і організовує перевірку достовірності поданої громадянами інформації;

- застосовує передбачені законодавством санкції до порушників умов надання допомоги;

- веде облік осіб, потребуючих соціальної допомоги;

- веде особові справи та особові рахунки осіб, які одержують соціальні допомоги за їх видами;

- проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань призначення допомоги, використовуючи засоби масової інформації;

- забезпечує складання і надання у встановленому порядку бухгалтерської та статистичної звітності, постійно удосконалює методи організації роботи на основі сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп’ютерної техніки, засобів зв’язв’язку;

проводить щорічну інвентаризацію справ отримувачів різних видів допомоги, які перебувають на обліку управління;

- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства. 


З метою здійснення контролю за правильністю призначення різних видів державної соціальної допомоги у правлінні праці та соціального захисту населення здійснюють свої повноваження – головні спеціалісти, державні соціальні інспектори. 


Кабінет

 112

Головний спеціаліст, державний

соціальний інспектор (каб. 112)


Контактний телефон


Головний спеціаліст, державний

соціальний інспектор (каб. 110)


Контактний телефон

 Сич Олена Василівна

 


(05536) 4-41-91



Шешеня Анна Олександрівна


(05536) 4-29-59


Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна адреса

 

mupszn@kakhovka-rada.gov.ua

Розклад роботи

понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

 

Відповідно до Положення про державного соціального інспектора :


- проводить обстеження вдома (за погодженням заявника) для визначення складу сім’ї та ступеню нужденності сім’ї шляхом опитування заявника, родичів, інших осіб, які проживають спільно з заявником, в разі необхідності уточнення обставин, що стосуються справи;

- робить запити та безоплатно одержувати від органів державної податкової адміністрації, інформацію, необхідну для проведення перевірки достовірності даних, отриманих від заявника;

- одержує усні або письмові пояснення громадян щодо інформації та документів про доходи, що враховуються при визначенні права на отримання допомоги та обчислення її розміру;

- готує матеріали щодо застосування до громадян, які надали недостовірну інформацію про доходи та майновий стан, що враховуються при визначенні права на отримання допомоги та обчислення її розміру, санкції у вигляді припинення надання допомоги і позбавлення права на її отримання протягом наступного терміну.

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності 


Кабінет

 108

Начальник відділу 

Контактний телефон

Воронець Людмила Олександрівна

 (05536) 2-00-74

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна адреса

 

mupszn@kakhovka-rada.gov.ua

Головні спеціалісти (каб. 108)

 


Контактний телефон

 

Постнікова Лариса Василівна

Волошко Тетяна Іванівна

Пилипюк Оксана Василівна

 (05536) 2-00-74


Розклад роботи


понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

- веде бухгалтерський облік щодо виконання кошторисів доходів і видатків управління відповідно до вимог нормативно-правових документів з питань бухгалтерського обліку і, зокрема, у державному секторі;

- складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність в порядку та у терміни, визначені законодавством;

- здійснює поточний контроль за :

дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації органом Державної казначейської служби та здійсненні платежів, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;

правильністю зарахування та використання власних надходжень управління;

веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів;

забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статтей балансу;

- проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо встановлення причин у разі зростання дебіторської та кредиторської заборгованостей, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

 

Відділ персоніфікованого обліку

 

Кабінет

 111

Начальник відділу (каб. 111)


Контактний телефон

Фоміна Елла Володимирівна

 

 (05536) 4-42-70

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна адреса

 

mupszn@ kahovka-rada.gov.ua

Головні спеціалісти (каб. 111)

 

Контактний телефон

 

Кашуліна Вікторія Борисівна

Щетініна Вікторія Олександрівна

 (05536) 4-42-70

 

Розклад роботи


понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

- організує роботу пов’язану з наданням пільг;

- організовує збирання. Систематизацією і зберігання загальних відомостей про пільговиків, пов”язані з реалізацією ними права на пільги та забезпечує автоматизоване використання для контролю за відомостями, які подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги для розрахунків за надані пільговикам послуги;

- веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою “1-пільга”, в якій використовується індивідуальний ідентифікаційний номер пільговика у Державному реєстрі осіб-платників податків та інших обов”язкових платежів;

- вносить до реєстру відповідні уточнення у разі визначення такими, що втратили чинність, чи зупинення дії законодавчих актів, на підставі яких пільговики отримують пільги;

- складання та подання звітівв установленому порядку, згідно встановлених форм;

- підписання актів звірок з організаціями-постачальниками послуг та житловими організаціями всіх форм власності;

- розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції підрозділу, вживання заходів щодо усунення причин виникнення скарг;

- підготовка матеріалівз питань, що входять до компетенції підрозділу для висвітлення їх у засобах масової інформації;

- приймає заяви та інші документи, на підставі яких надаються пільги і організує перевірку достовірності поданої громадянами інформації;

- перевіряє списки, реєстри, довідки підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку з питання правильності надання пільг населенню;

- дає роз’яснення громадянам, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності з питань надання пільг;

- у встановлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу;

- забезпечує складання і подання у встановленому порядку бухгалтерської та статистичної звітності, постійно удосконалює методи організації роботи на основі сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп’ютерної техніки, засобів зв’язку;

- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

 

Відділ праці

 

Кабінет

 110

Начальник відділу (каб. 110)

Контактний телефон

 Дорохіна Ірина Сергіївна

 (05536) 4-29-59

 

Факс

(05536) 2-07-24

Електронна адреса

 mupszn@kakhovka-rada.gov.ua

Головний спеціаліст відділу праці та з питань правової роботи (каб. 110)

Контактний телефон


Даніялова Олена Гулеметівна

 


(05536) 4-29-59

  Розклад роботи

понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48


Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

- забезпечує здійснення заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування.

- аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на відповідній території, стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях, сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу, забезпечує у межах своїх повноважень додержання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розв’язання колективних трудових спорів (конфліктів), проводить реєстрацію, веде облік, забезпечує зберігання оригіналів колективних договорів, змін та доповнень до них;

- вивчає стан використання робочої сили, аналізує розвиток процесів, які відбуваються на ринку праці та у сфері професійної освіти, координує діяльність виконавчих органів ради з розробленням та виконанням територіальної програми зайнятості населення, сприяє підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності та підпорядкування в організації професійного навчання кадрів на виробництві.

- здійснює моніторинг своєчасності виплати заробітної плати підприємствами, організаціями, установами міста незалежно від форми власності та видів господарської діяльності, в межах своїх повноважень вживає заходів по своєчасному запровадженню підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці та легальної зайнятості населення.

- приймає участь в роботі фінансової комісії з питань розрахунків з бюджетами усіх рівнів, погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій та інших соціальних виплат.

- надає методичну допомогу з питань додержання трудового законодавства.

- забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць.

- бере участь у розслідуванні групових, а також смертельних нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до законодавства, організує облік та аналіз нещасних випадків невиробничого характеру.

- забезпечує своєчасний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, підприємств, установ, вживає заходів, в межах своїх повноважень, для усунення причин виникнення скарг, проводить особистий прийом громадян.

 

Відділ у справах осіб з інвалідністю, ветеранів війни, інших пільгових

категорій та контролю за призначенням пенсій


Кабінет

 109, 113

Начальник відділу (каб. 109)

Контактний телефон

Спільна Олена Миколаївна

(05536) 4-29-59

 

Факс

(05536) 2-07-24


Електронна адреса

 mupszn@ kahovka-rada.gov.ua


Головний спеціаліст (каб.109)

Контактний телефон


Головні спеціалісти (каб. 113)

 


Контактний телефон

 

Кулик Ганна Сергіївна

(05536) 4 -29-59


Атлеснова Тетяна Григорівна

Литвиненко Наталія Олекандрівна

Ярема Ольга Іванівна

(05536) 4-33-17

 

 Розклад роботи

понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48



Відділ відповідно до покладених на нього завдань здійснює:


- прийом документів та видачу направлень особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям на забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами з внесенням відповідних даних до Централізованого банку даних з проблем інвалідності;

- укладання тристоронніх та двосторонніх договорів з підприємствами - виробниками на забезпечення осіб з інвалідністю та інших пільгових категорій технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;

- контроль за забезпеченням осіб підприємствами-виробниками технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;

- ведення та своєчасне наповнення Централізованого банку даних з проблем інвалідності у частині, визначеній законодавством;

- призначення компенсаційних виплат особам з інвалідністю: на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, вартості невикористаного (самостійного) санаторно-курортного лікування а також вартості проїзду санаторно-курортної установи і назад в установленому порядку;

- видачу посвідчень (дублікатів посвідчень) ветеранам війни і праці, сім’ям загиблих (померлих) ветеранів війни; листів-талонів на пільговий проїзд ветеранам війни;

- прийом, розгляд документів, організація роботи комісії, пов’язаниої із встановленням статусу учасника війни, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

- організацію санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни, учасників антитерористичної операції; укладання тристоронніх договорів з санаторно-курортними закладами;

- організацію психологічної реабілітації та професійної адаптації осіб з учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, які приймали участь в антитерористичної операції;

- призначення компенсаційних виплат вартості проїзду учасникам бойових дій та особам з інвалідністю, які приймали участь в антитерористичнійї операції, до реабілітаціїних установ та назад;

- прийом документів для влаштування до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;

- прийом документів та видачу направлень особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ і навчальних закладів системи соціального захисту населення;

- прийом документів для надання одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та особам похилого віку за рахунок міського, обласного та державного бюджетів;

- забезпечення роботи міської комісії по соціальному захисту населення при виконавчому комітеті міської ради; підготовку проектів розпоряджень, відомостей на виплату, реєстрів отримувачів допомоги до Міністерсва фінансів;

- облік осіб, постраждалих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які проживають на території міста.

- облік потреб міста в коштах для виплати компенсацій громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, розподіл коштів між підприємствами, установами, організаціями міста, звірки з Держказначейством з питань використання коштів фонд;

- ведення розрахунків з аптекою та ТОВ “Стоматологічна поліклініка” за послуги, надані громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС. Перевіряє достовірність реєстру, згідно з переліком пільгових медикаментів;

- забезпечення санатарно-курортним лікуванням осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, укладанню угод з санаторно-курортними закладами, закупівлю путівок для громадян 1 категорії, постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

- обробку виплатних документів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на базі програмного комплексу АСОПД/КОМТЕХ;

- прийом документів для виплаті адресної грошової допомогиза рахунок коштів міського бюджету вдовам військовослужбовців, загиблих під час проведення антитерористичної операції та щомісячної стипендії особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам бойових дій, яким виповнилося 90 і більше років;

- надання своєчасної та обґрунтованої відповіді на контрольні документи та звернення ветеранів війни і праці, громадян, постраждалих від Чорнобильської катастрофи та інших пільгових категорій населення.

- проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення міста (особистий прийом, засоби масової інформації) з питань соціального захисту ветеранів війни і праці, громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, учасників бойових дій, які приймали участь в АТО та інших пільгових категорій населення;

- облік осіб з інвалідністю по зору І та ІІ груп з метою надання пільг за користування квартирним телефоном за рахунок коштів міського бюджету;

- контроль за дотриманням вимог пенсійного законодавства шляхом:

1) перевірки матеріалів пенсійних справ, щодо яких органами Пенсійного фонду України прийнято рішення про призначення або відмову в призначенні пенсій;

2) перевірки відповідності прийнятого рішення про призначення (відмову у призначенні) пенсії законодавчим та нормативно-правовим актам, дотримання встановленого законодавством порядку оформлення документів для призначення пенсій;

3) здійснення контролю за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсій, у ході якого проводяться: перевірка правильності нарахування та складання документів для виплати пенсій відділеннями поштового зв’язку та установами уповноважених банків; перевірка виплати пенсій громадянам за разовими дорученнями у разі зміни їх місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та в інших випадках; перевірка правильності виплати пенсій особам, які проживають у будинках-інтернатах для перестарілих та інвалідів; перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій; перевірка правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера;

- реєстрацію і облік звернень громадян, їх розгляд, згідно з чинним законодавством, надання відповідей, проведення аналізу заяв і пропозицій громадян, що надійшли до управління, підготовку аналітичних матеріалів, оперативної і підсумкової статистики, ведення поточного архіву звернень;

- прийом та направлення документів від членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції до Департаменту з метою призначення одноразової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету;

- прийом документів від осіб, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2016 року № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей», перевірку та подання на розгляд міської комісії для вирішення питання щодо виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення;

- обстеження матеріально-побутових умов проживання ветеранів війни, осіб з інвалідністю, учасників антитерористичної операції, членів сімей військовослужбовців, загиблих в ході проведення антитерористичної операції та інших пільгових категорій з метою вирішення їх соціально-побутових питань;

- участь в підготовці та проведенні заходів з нагоди відзначення в місті: Дня Перемоги, визволення України від фашистських загарбників, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, річниці Чорнобильської катастрофи, Дня Захисника України, Дня осіб з інвалідністю, Дня людей похилого віку, здійснює підготовку інформації про проведені заходи;

- підготовку проектів рішень сесій міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, протоколів засідань міських комісії з питань соціального захисту осіб зх. інвалідністю, ветеранів війни, інших пільгових категорій;

- співпрацю з головами міських громадських оранізацій ветеранів та осіб з інвалідністю.

 

Сектор з питань управління персоналом, сім’ї, гендерної

політики та оздоровлення дітей


Кабінет

 112

Завідувач сектору

Контактний телефон

 Калініна Юлія Петрівна

 (05536) 4-41-91

 

Головний спеціаліст

Контактний телефон

Ткач Світлана Леонідівна

 (05536) 4-41-91 

Електронна адреса

mupszn@ kahovka-rada.gov.ua

Розклад роботи

 

понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

 

Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

- вивчає поточну та перспективну потребу в персоналі та вносить відповідні пропозиції начальнику управління, як керівнику державної служби;

-планує роботу з персоналом в управлінні;

-у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури управління та його штатного розпису;

- надає керівникам структурних підрозділів управління методичну допомогу та здійснює контроль за розробленням, своєчасним внесенням змін і доповнень до посадових інструкцій персоналу управління;

-у межах компетенції розробляє та погоджує проекти організаційно-розпорядчих документів, що створюються в управлінні;

-разом з іншими структурними підрозділами управління:

- вивчає особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в управлінні;

- приймає участь у плануванні переміщення по службі посадових осіб управління з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить відповідні пропозиції начальнику управління;

- спільно з керівниками структурних підрозділів управління розробляє вимоги до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інші вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад для служби в органах місцевого самоврядування груп II, III, IV і V;

- приймає участь у розробці та у разі необхідності перегляді профілів професійної компетентності посадових осіб управління;

- вносить за поданням керівників структурних підрозділів пропозиції начальнику управління щодо переміщення посадових осіб;

- здійснює організаційно-методичне забезпечення проведення конкурсу на заміщення посад груп ІІ, ІІІ, ІV і V в управлінні, призначення на які здійснюються начальником управління;

- здійснює підготовку проекту програми іспиту (тестів) для проведення конкурсу на зайняття посад службовців місцевого самоврядування груп ІІ, ІІІ, ІV і V, забезпечує своєчасне внесення до програми іспитів зміни і доповнення, у разі внесення змін до чинного законодавства;

- вивчає потреби та вносить начальнику управління пропозиції щодо організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу управління;

- формує замовлення та організовує підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації персоналу управління, у разі необхідності забезпечує укладання відповідних угод із навчальними закладами;

- організовує роботу щодо стажування персоналу управління;

- вносить начальнику управління пропозиції щодо структури та розподілу чисельності персоналу управління, призначення на посади, звільнення з посад, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників;

- в межах своєї компетенції організовує проведення внутрішніх навчань персоналу;

-здійснює консультування персоналу з питань професійного розвитку;

-приймає участь у розробці та застосуванні заходів із стимулювання праці персоналу управління;

-розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу управління відомчими заохочувальними відзнаками, здійснює їх відповідний облік;

- у межах компетенції та за дорученням начальника управління готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення персоналу до дисциплінарної відповідальності;

- здійснює методичну та інформаційну допомогу в роботі установ соціального захисту, за структурою підпорядкованих управлінню, з питань управління персоналом;

- забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення з посад персоналу управління та керівників підпорядкованих установ;

-приймає від кандидатів на посади службовців місцевого самоврядування необхідні документи;

-ознайомлює посадових осіб та інших працівників з правилами внутрішнього службового розпорядку управління, посадовою інструкцією з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;

- видає посадовим особам службові посвідчення, організовує облік їх видачі і вилучення;

  - організовує складення Присяги службовця місцевого самоврядування, який вперше вступає на службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів посадовим особам, вносить про це записи у трудові книжки;

- обчислює стаж роботи та служби;

- формує графік відпусток персоналу управління, готує проекти наказів щодо надання відпусток персоналу, здійснює їх облік;

-здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) персоналу управління;

- оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;

- опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;

- у межах компетенції готує проекти наказів про відрядження персоналу управління, з кадрових питань тимчасового та тривалого строку зберігання, здійснює облік наказів з цих питань; координує роботу керівників структурних підрозділів по підготовці проектів наказів начальника управління з основної діяльності; забезпечує збереження всіх видів наказів в управлінні;

- готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу управління;

- забезпечує видачу у встановленому порядку звільненим особам копій наказів про звільнення, належно оформленої трудової книжки;

- веде звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;

- розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів з питань управління персоналом;

- перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, правил внутрішнього службового розпорядку в управлінні;

- у разі необхідності та за дорученням начальника управління приймає участь у перевірці стану управління персоналомв установах, за структурою підпорядкованих управлінню;

- постійно аналізує кількісний та якісний склад службовців управліня;

- проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

- здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до сектору та зберігає матеріали про проведення та результати спеціальної перевірки відомостей в особових справах;

- готує пропозиції до проектів програм і планів поліпшення становища сім’ї, оздоровлення, відпочинку та дозвілля дітей, протидії торгівлі людьми та забезпечує їх виконання;

- розробляє і подає на розгляд виконавчого комітету та сесії міської ради пропозиції до проектів фінансування та матеріально-технічного забезпечення виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища сім’ї та дітей;

- готує та подає у встановленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

- здійснює заходи, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає в межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім’ї;

- забезпечує виконання програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань гендерної рівності;

- надає у межах своїх повноважень сім’ям та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім’ї;

- проводить інформаційно-роз’яснювальну, пропагандистську, консультаційну роботу, «гарячі лінії», семінари та тренінги з питань, що належать до його компетенції;

- здійснює контроль за дотриманням законодавства з питань, що належать до його компетенції;

- вивчає, узагальнює та поширює передовий досвід роботи з питань, що належать до його компетенції;

- забезпечує прозорість і відкритість виконання повноважень шляхом введення до системи обліку публічної інформації міської ради організаційно-розпорядчих та інших документів, що містять публічну інформацію;

- з метою забезпечення та реалізації трудових, адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та звітності, пенсійного забезпечення, служби в органах місцевого самоврядування здійснює збір, реєстрацію, обробку, накопичення, зберігання, використання, адаптування, зміни, поширення, передачу персональних даних громадян за їх попередньою згодою;

- забезпечує в межах повноважень здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції та контроль за їх здійсненням в апараті управління та в установах, що належать до сфери його управління.

- проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу;

- здійснює організацію та координацію роботи секретаря управління з питань обліку надходження та своєчасності виконання посадовими особами управління організаційно-розпорядчих документів, листів та іншої рекомендованої пошти державних виконавчих органів, державних установ, з якими управління співпрацює під час вирішення питань соціального напрямку;

- виконує інші функції відповідно до покладених на нього завдань.