UKR
Четвер 22 Червня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


06.06.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

30.05.2017

План проведення дитячих та молодіжних заходів до Міжнародного Дня захисту дітей 01 червня 2017 року

Детальніше

30.05.2017

Козацька тризна по загиблим Українським козакам та по знищенню Запорізької Січі російським царатом в 1775 році.

Детальніше

29.05.2017

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

Детальніше

25.05.2017

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу по визначенню на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу
з підготовки документів на конкурс по визначенню перевізників на право
здійснення пасажирських перевезень в м. Каховці

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні495
Вчора527
На цьому тижні1919
Минулого тижня3468
У цьому місяці10206
Минулого місяця16526
За весь період232910
22.08.16

Підрозділи управління


Відповідно до Структури управління та Положення про управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради виконання покладених завдань і повноважень здійснюється наступними підрозділами управління:

 

Відділ державної соціальної допомоги

 

Кабінети

№№ 102, 103, 104, 105, 106, 107

Начальник

відділу (каб. 103)

Контактний

телефон

 

Фурса Олена Володимирівна, заступник начальника

управління праці та соціального захисту

населення, начальник відділу державної

соціальної допомоги

(05536) 2-07-49

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна адреса

mupszn@kah.hs.ukrtel.net

 

 

Дні прийому з

особистих питань

 

щочетверга з 08.00 до 17.00

Розклад роботи

 

понеділок четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 15.45

обідня перерва - з 12.00 до 12.45

 

каб. 102

Саламахіна Галина Павлівна, головний спеціаліст,

інформатор-координатор відділу

 

Сектор прийняття заяв та документів (у складі відділу)

(кабінети №№ 104, 107)

Завідувач сектору

Вовк Інна Миколаївна

Головний

спеціаліст

(каб. 104)

 

Контактний

телефон

 

Тимченко Ірина Олександрівна

 

 

(05536) 4-22-82

Головні

спеціалісти

(каб. 107)

 

Контактний

телефон

 

Мороз Людмила Анатоліївна

Мотрюк Наталія Леонідівна

 

 

(05536) 4-22-82

(05536) 4-33-17

Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень (у складі відділу)

(кабінети №№ 105, 106)

Завідувач сектору

Парій Валентина Андріївна

Головний

спеціаліст

(каб. 105)

 

Контактний

телефон

 

Слюсаренко Тетяна Вікторівна

 

 

(05536) 4-00-19

Головні

спеціалісти

(каб. 106)

Новак Тетяна Олександрівна

Кальченко Ганна Борисівна

Клименко Вікторія Вікторівна

Контактний

телефон

 

 

(05536) 4-00-19

(05536) 2-07-49

 

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

  • організовує роботу, пов’язану з призначенням всіх видів державної соціальної допомоги (далі допомога) за єдиною заявою;

  • приймає заяви та інші документи, на підставі яких призначається допомога і організовує перевірку достовірності поданої громадянами інформації;

  • застосовує передбачені законодавством санкції до порушників умов надання допомоги;

  • веде облік осіб, потребуючих соціальної допомоги;

  • веде особові справи та особові рахунки осіб, які одержують соціальні допомоги за їх видами;

  • проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань призначення допомоги, використовуючи засоби масової інформації;

  • забезпечує складання і надання у встановленому порядку бухгалтерської та статистичної звітності, постійно удосконалює методи організації роботи на основі сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп’ютерної техніки, засобів зв’язку;

  • проводить щорічну інвентаризацію справ отримувачів різних видів допомоги, які перебувають на обліку управління;

  • здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

 

З метою здійснення контролю за правильністю призначення різних видів державної соціальної допомоги у правлінні праці та соціального захисту населення здійснює свої повноваження – головний спеціаліст, державний соціальний інспектор.

 

Кабінети

112

Головний

спеціаліст,

державний

соціальний

інспектор

(каб. 112)

Контактний

телефон

 

Сич Олена Василівна

 

 

 

 

 

(05536) 4-41-91

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна

адреса

 

mupszn@kah.hs.ukrtel.net

 

Відповідно до Положення про державного соціального інспектора :

 

- проводить обстеження вдома (за погодженням заявника) для визначення складу сім’ї та ступеню нужденності сім’ї шляхом опитування заявника, родичів, інших осіб, які проживають спільно з заявником, в разі необхідності уточнення обставин, що стосуються справи;

- відвідує місце роботи заявника з метою проведення звірки інформації, що зазначена в довідках про доходи, а також запитувати необхідну інформацію щодо його доходів від бухгалтерії підприємства, установи та організації;

- робить запити та безоплатно одержувати від органів державної податкової адміністрації, органів державної контрольно-ревізійної служби та інших органів державної виконавчої влади (за їх згодою) інформацію, необхідну для проведення перевірки достовірності даних, отриманих від заявника;

- одержує усні або письмові пояснення громадян щодо інформації та документів про доходи, що враховуються при визначенні права на отримання допомоги та обчислення її розміру;

  • готує матеріали щодо застосування до громадян, які надали недостовірну інформацію про доходи та майновий стан, що враховуються при визначенні права на отримання допомоги та обчислення її розміру, санкції у вигляді припинення надання допомоги і позбавлення права на її отримання протягом наступного терміну.

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

 

Кабінети

108

Начальник

відділу (каб. 103)

Контактний

телефон

 

Бичкова Любов Вікторівна

 

(05536) 2-00-74

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна адреса

 

mupszn@kah.hs.ukrtel.net

Головні

спеціалісти

(каб. 108)

 

Контактний

телефон

 

Постнікова Лариса Василівна

Волошко Тетяна Іванівна

Пилипюк Оксана Василівна

 

(05536) 2-00-74

 

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

- веде бухгалтерський облік щодо виконання кошторисів доходів і видатків управління відповідно до вимог нормативно-правових документів з питань бухгалтерського обліку і, зокрема, у державному секторі;

- складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність в порядку та у терміни, визначені законодавством;

- здійснює поточний контроль за :

- дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації органом Державної казначейської служби та здійсненні платежів, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;

- правильністю зарахування та використання власних надходжень управління;

- веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

- перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів;

- забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статтей балансу.

- проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо встановлення причин у разі зростання дебіторської та кредиторської заборгованостей, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

 

Відділ персоніфікованого обліку

 

Кабінети

111

Начальник

відділу (каб. 111)

Контактний

телефон

 

Фоміна Елла Володимирівна

 

 

(05536) 4-42-70

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна

адреса

 

mupszn@kah.hs.ukrtel.net

Головні

спеціалісти

(каб. 111)

 

Контактний

телефон

 

Кашуліна Вікторія Борисівна

Іванова Юлія Григорівна

 

 

(05536) 4-42-70

 

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

  • організує роботу пов’язану з наданням пільг;

  • організовує збирання. Систематизацією і зберігання загальних відомостей про пільговиків, пов”язані з реалізацією ними права на пільги та забезпечує автоматизоване використання для контролю за відомостями, які подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги для розрахунків за надані пільговикам послуги;

  • веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою “1-пільга”, в якій використовується індивідуальний ідентифікаційний номер пільговика у Державному реєстрі осіб-платників податків та інших обов”язкових платежів;

  • вносить до реєстру відповідні уточнення у разі визначення такими, що втратили чинність, чи зупинення дії законодавчих актів, на підставі яких пільговики отримують пільги;

  • складання та подання звітівв установленому порядку, згідно встановлених форм;

  • підписання актів звірок з організаціями-постачальниками послуг та житловими організаціями всіх форм власності;

  • розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції підрозділу, вживання заходів щодо усунення причин виникнення скарг;

  • підготовка матеріалівз питань, що входять до компетенції підрозділу для висвітлення їх у засобах масової інформації;

  • приймає заяви та інші документи, на підставі яких надаються пільги і організує перевірку достовірності поданої громадянами інформації;

  • перевіряє списки, реєстри, довідки підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку з питання правильності надання пільг населенню;

  • дає роз’яснення громадянам, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності з питань надання пільг;

  • у встановлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу;

  • забезпечує складання і подання у встановленому порядку бухгалтерської та статистичної звітності, постійно удосконалює методи організації роботи на основі сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп’ютерної техніки, засобів зв’язку;

  • здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

 

Відділ праці

 

Кабінети

110

Начальник

відділу (каб. 110)

Контактний

телефон

 

Дорохіна Ірина Сергіївна

 

 

(05536) 4-29-59

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна

адреса

 

mupszn@kah.hs.ukrtel.net

Головні

спеціалісти

(каб. 110)

 

Контактний

телефон

 

Донова Юлія Володимирівна

 

 

 

(05536) 4-29-59

 

 

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

- забезпечує здійснення заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування.

- аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на відповідній території, стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях, сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу, забезпечує у межах своїх повноважень додержання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розв’язання колективних трудових спорів (конфліктів), проводить реєстрацію, веде облік, забезпечує зберігання оригіналів колективних договорів, змін та доповнень до них.

- вивчає стан використання робочої сили, аналізує розвиток процесів, які відбуваються на ринку праці та у сфері професійної освіти, координує діяльність виконавчих органів ради з розробленням та виконанням територіальної програми зайнятості населення, сприяє підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності та підпорядкування в організації професійного навчання кадрів на виробництві.

- здійснює моніторинг своєчасності виплати заробітної плати підприємствами, організаціями, установами міста незалежно від форми власності та видів господарської діяльності, в межах своїх повноважень вживає заходів по своєчасному запровадженню підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці та легальної зайнятості населення.

- приймає участь в роботі фінансової комісії з питань розрахунків з бюджетами усіх рівнів, погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій та інших соціальних виплат.

- надає методичну допомогу з питань додержання трудового законодавства.

- забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць.

- бере участь у розслідуванні групових, а також смертельних нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до законодавства, організує облік та аналіз нещасних випадків невиробничого характеру.

- забезпечує своєчасний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, підприємств, установ, вживає заходів, в межах своїх повноважень, для усунення причин виникнення скарг, проводить особистий прийом громадян.

 

Відділ по здійсненню нагляду за додержанням законодавства під час призначення (перерахунку та виплати пенсій органами

Пенсійного фонду України

 

Кабінети

109

Начальник

відділу (каб. 109)

Контактний

телефон

 

Спільна Олена Миколаївна

 

(05536) 4-29-59

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна

адреса

 

mupszn@kah.hs.ukrtel.net

Головний

спеціалісти

(каб. 109)

 

Контактний

телефон

 

Кулик Ганна Сергіївна

 

 

 

(05536) 4-29-59

 

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань здійснює:

- прийом та направлення до Департаменту документів від інвалідів та малозабезпечених громадян на отримання одноразової матеріальної допомоги через обласну комісію з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Херсонської області, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин;

- прийом документів від внутрішньо переміщених осіб на отримання грошової допомоги відповідно до постанови КМУ від 01.10.2014 №535, підготовка реєстрів на видачу вищевказаної допомоги, організація роботи комісії з розгляду питань надання грошової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції,

- прийом документів на встановлення статусу учасника війни, організація роботи комісії з розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

- реєстрацію і облік звернень громадян, їх розгляд, згідно з чинним законодавством, надання відповідей, проведення аналізу заяв і пропозицій громадян, що надійшли до управління, підготовка аналітичних матеріалів, оперативної і підсумкової статистики, ведення поточного архіву звернень;

- підготовку проектів рішень виконкомів, сесій міської ради, розпоряджень міського голови, протоколів засідань міських комісій з питань соціального захисту

учасників антитерористичної операції, інвалідів, членів сімей загиблих ветеранів

війни та бездомних осіб;

- участь у проведенні інформаційних зустрічей з представниками громадських організацій ветеранів війни та інвалідів;

- облік інвалідів по зору І та ІІ груп з метою призначення їм пільг на користування квартирним телефоном за рахунок коштів міського бюджету;

- контроль за організацією роботи по створенню безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціальної інфраструктури міста, надає інформацію з цього питання до вищестоящих органів;

- прийом та направлення документів від членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції до Департаменту з метою призначення одноразової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету;

- контроль за  виконанням міської програми поліпшення життєзабезпечення, реабілітації, соціального захисту людей похилого віку та інвалідів на 2015-2019 роки;

- контроль за правильністю застосування законодавства під час призначення пенсій шляхом перевірки матеріалів пенсійних справ, щодо яких органами Пенсійного фонду України прийнято рішення про призначення або відмову в призначенні пенсій;

- контроль за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсій, у ході якого проводяться:

- перевірка правильності нарахування та складання документів для виплати пенсій через відділення поштового зв’язку та через установи уповноважених банків;

- перевірка виплати пенсій за разовими дорученнями у разі зміни місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон;

- перевірка правильності виплати пенсій особам, які проживають у будинках-інтернатах для перестарілих та інвалідів;

- перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій;

- перевірка правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера.

 

Сектор з питань управління персоналом, сім’ї, гендерної

політики та оздоровлення дітей

Кабінети

112

Завідувач

сектору

Контактний

телефон

 

Ткач Світлана Леонідівна

 

 

(05536) 4-41-91

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна адреса

mupszn@kah.hs.ukrtel.net

Розклад роботи

 

понеділок четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 15.45

обідня перерва - з 12.00 до 12.45

 

Головний

спеціаліст

 

Контактний

телефон

 

Калініна Юлія Петрівна

 

(05536) 4-41-91

 

Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

1) вивчає поточну та перспективну потребу в персоналі та вносить відповідні пропозиції начальнику управління, як керівнику державної служби;

2) планує роботу з персоналом в управлінні;

3) у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури управління та його штатного розпису;

4) надає керівникам структурних підрозділів управління методичну допомогу та здійснює контроль за розробленням, своєчасним внесенням змін і доповнень до посадових інструкцій персоналу управління;

5) у межах компетенції розробляє та погоджує проекти організаційно-розпорядчих документів, що створюються в управлінні;

6) разом з іншими структурними підрозділами управління:

- вивчає особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в управлінні;

- приймає участь у плануванні переміщення по службі посадових осіб управління з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить відповідні пропозиції начальнику управління;

- спільно з керівниками структурних підрозділів управління розробляє вимоги до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інші вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад для служби в органах місцевого самоврядування груп II, III, IV і V;

- приймає участь у розробці та у разі необхідності перегляді профілів професійної компетентності посадових осіб управління;

- вносить за поданням керівників структурних підрозділів пропозиції начальнику управління щодо переміщення посадових осіб;

- здійснює організаційно-методичне забезпечення проведення конкурсу на заміщення посад груп ІІ, ІІІ, ІV і V в управлінні, призначення на які здійснюються начальником управління;

- здійснює підготовку проекту програми іспиту (тестів) для проведення конкурсу на зайняття посад службовців місцевого самоврядування груп ІІ, ІІІ, ІV і V, забезпечує своєчасне внесення до програми іспитів зміни і доповнення, у разі внесення змін до чинного законодавства;

- вивчає потреби та вносить начальнику управління пропозиції щодо організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу управління;

- формує замовлення та організовує підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації персоналу управління, у разі необхідності забезпечує укладання відповідних угод із навчальними закладами;

- організовує роботу щодо стажування персоналу управління;

- вносить начальнику управління пропозиції щодо структури та розподілу чисельності персоналу управління, призначення на посади, звільнення з посад, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників;

7) в межах своєї компетенції організовує проведення внутрішніх навчань персоналу;

8) здійснює консультування персоналу з питань професійного розвитку;

9) приймає участь у розробці та застосуванні заходів із стимулювання праці персоналу управління;

10) розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу управління відомчими заохочувальними відзнаками, здійснює їх відповідний облік;

11) у межах компетенції та за дорученням начальника управління готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення персоналу до дисциплінарної відповідальності;

12) здійснює методичну та інформаційну допомогу в роботі установ соціального захисту, за структурою підпорядкованих управлінню, з питань управління персоналом;

13) забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення з посад персоналу управління та керівників підпорядкованих установ;

14) приймає від кандидатів на посади службовців місцевого самоврядування необхідні документи;

15) ознайомлює посадових осіб та інших працівників з правилами внутрішнього службового розпорядку управління, посадовою інструкцією з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;

16) видає посадовим особам службові посвідчення, організовує облік їх видачі і вилучення;

17) організовує складення Присяги службовця місцевого самоврядування, який вперше вступає на службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів посадовим особам, вносить про це записи у трудові книжки;

18) обчислює стаж роботи та служби;

19) формує графік відпусток персоналу управління, готує проекти наказів щодо надання відпусток персоналу, здійснює їх облік;

20) здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) персоналу управління;

21) оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;

22) опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;

23) у межах компетенції готує проекти наказів про відрядження персоналу управління, з кадрових питань тимчасового та тривалого строку зберігання, здійснює облік наказів з цих питань; координує роботу керівників структурних підрозділів по підготовці проектів наказів начальника управління з основної діяльності; забезпечує збереження всіх видів наказів в управлінні;

24) готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу управління;

25) забезпечує видачу у встановленому порядку звільненим особам копій наказів про звільнення, належно оформленої трудової книжки;

26) веде звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;

27) розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів з питань управління персоналом;

28) перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, правил внутрішнього службового розпорядку в управлінні;

29) у разі необхідності та за дорученням начальника управління приймає участь у перевірці стану управління персоналом в установах, за структурою підпорядкованих управлінню;

30) постійно аналізує кількісний та якісний склад службовців управліня;

31) проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

32) здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до сектору та зберігає матеріали про проведення та результати спеціальної перевірки відомостей в особових справах;

33) готує пропозиції до проектів програм і планів поліпшення становища сім’ї, оздоровлення, відпочинку та дозвілля дітей, протидії торгівлі людьми та забезпечує їх виконання;

34) розробляє і подає на розгляд виконавчого комітету та сесії міської ради пропозиції до проектів фінансування та матеріально-технічного забезпечення виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища сім’ї та дітей;

35) готує та подає у встановленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

36) залучає молодіжні, громадські та інші організації, благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів;

37) здійснює заходи, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає в межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім’ї;

38) виконує відповідно до законодавства контрольно-наглядові функції у галузі створення сприятливих умов для розроблення та організації виконання комплексних програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, оздоровлення та відпочинку дітей та підтримки сім`ї;

39) узагальнює практику застосування законодавства з питань підтримки сім’ї, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, оздоровлення та відпочинку дітей, протидії торгівлі людьми;

40) забезпечує виконання програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань гендерної рівності;

41) надає у межах своїх повноважень сім’ям та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім’ї;

42) удосконалює в межах своїх повноважень систему пошуку і відбору талановитих та обдарованих дітей і молоді, сприяє підтримці їх розвитку;

43) проводить інформаційно-роз’яснювальну, пропагандистську, консультаційну роботу, «гарячі лінії», семінари та тренінги з питань, що належать до його компетенції;

44) здійснює контроль за дотриманням законодавства з питань, що належать до його компетенції;

45) вивчає, узагальнює та поширює передовий досвід роботи з питань, що належать до його компетенції;

46) сприяє залученню коштів підприємств, установ та організацій для соціальної підтримки сім’ї та дітей;

47) проводить роботу по коригуванню створюваної в управлінні кореспонденції з урахуванням вимог ділової української мови;

48) забезпечує прозорість і відкритість виконання повноважень шляхом введення до системи обліку публічної інформації міської ради організаційно-розпорядчих та інших документів, що містять публічну інформацію;

49) з метою забезпечення та реалізації трудових, адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та звітності, пенсійного забезпечення, служби в органах місцевого самоврядування здійснює збір, реєстрацію, обробку, накопичення, зберігання, використання, адаптування, зміни, поширення, передачу персональних даних громадян за їх попередньою згодою;

50) забезпечує в межах повноважень здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції та контроль за їх здійсненням в апараті управління та в установах, що належать до сфери його управління.

51) проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу;

52) здійснює організацію та координацію роботи секретаря управління з питань обліку надходження та своєчасності виконання посадовими особами управління організаційно-розпорядчих документів, листів та іншої рекомендованої пошти державних виконавчих органів, державних установ, з якими управління співпрацює під час вирішення питань соціального напрямку;

53) виконує інші функції відповідно до покладених на нього завдань.

 

Сектор побутового та соціального обслуговування

пенсіонерів та інвалідів

 

Кабінети

113

Куратор сектору

(каб. 113)

 

 

Контактний

телефон

 

Спільна Олена Миколаївна, начальник відділу по

здійсненню нагляду за додержанням

законодавства під час призначення

(перерахунку та виплати пенсій

органами Пенсійного фонду України

 

(05536) 4-29-59

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна

адреса

 

mupszn@kah.hs.ukrtel.net

Головні

спеціалісти

(каб. 113)

 

Контактний

телефон

 

Литвиненко Наталія Олександрівна

Атлеснова Тетяна Григорівна

Ремез Оксана Володимирівна

 

(05536) 4-33-17

 

 

Сектор відповідно до покладених на нього завдань здійснює:

 

-  видача направлень на забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;

- прийом документів на одноразову грошову допомогу інвалідам та малозабезпеченим пенсіонерам;

- прийом документів для влаштування громадян похилого віку та інвалідів до будинків-інтернатів;

- прийом документів для постановки на чергу на забезпечення автомобілями;

- прийом документів для виплати компенсації на  бензин, ремонт та на транспортне обслуговування автомобілів інвалідів;

- прийом документів, постановка на чергу, закупівля та видача путівок для санаторно-курортного лікування інвалідам війни, учасникам бойових дій, учасникам війни та інвалідам;

- прийом та підготовка документів для виплати інвалідам компенсації за невикористані санаторно-курортні путівки;

- прийом документів та видача направлень на отримання реабілітаційних послуг в центрах реабілітації для дітей-інвалідів;

- прийом документів та видача направлень на професійне навчання інвалідам;

- видача направлень на проходження психологічної реабілітації учасникам АТО;

- прийом, облік, звітність санаторно-курортних путівок та їх видача ветеранам війни з числа військовослужбовців, які приймали участь у антитерористичній операції;

- анкетування, оформлення згоди та внесення інформації про мобілізованих військовослужбовців, які приймають участь у антитерористичній операції, їх сімей, про потреби та матеріально-побутові умови проживання до єдиної інформаційної Бази даних мобілізованих осіб;

- видачу довідок громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про відсутність (наявність) укладеного громадянином договору довічного утримання (догляду) для отримання соціальних послуг територіальним центром, ведення Централізованого банку даних з проблем інвалідності;

-  призначення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи першої та другої категорії: щомісячної компенсації вартості продуктів харчування, щорічної компенсації на оздоровлення, щорічної компенсації вартості проїзду по Україні;

- прийом заяв, постановка на чергу, закупівля та видача путівок на санаторно-курортне лікування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- обробку виплатних документів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на базі програмного комплексу АСОПД/КОМТЕХ;

- прийом розрахунків від центральної районної аптеки та ТОВ «Каховська стоматологічна поліклініка» за послуги, надані громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС тапідготовка реєстрів на відшкодування коштів;

- прийом документів, встановлення статусу та видача посвідчень «Інвалід війни», «Учасник війни», «Член сім’ї загиблого» та «Ветеран праці»;

- видача ветеранам війни листів - талонів на пільговий проїзд по території України та країн СНД;

- нарахування та складання реєстрів щомісячних виплат адресної грошової допомоги вдовам військовослужбовців, загиблих під час проведення антитерористичної операції, щомісячної стипендії інвалідам війни та учасникам бойових дій, яким виповнилося 90 і більше років.