Заява про визначення обсягу СЕО
Навігація
Оголошення
11.03.2024
На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.
14.02.2022
Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):
Лічильник відвідувачів
Підрозділи управління
Відповідно до Структури управління та Положення про управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради виконання покладених завдань і повноважень здійснюється наступними підрозділами управління:
Відділ державної соціальної допомоги
Кабінети |
№№ 102, 103, 104, 105, 106, 107 |
|
Начальник відділу (каб. 103) Контактний телефон |
Фурса Олена Володимирівна, заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, начальник відділу державної соціальної допомоги (05536) 2-07-49 |
|
Факс |
(05536) 2-07-24 |
|
Електронна адреса |
mupszn@kakhovka-rada.gov.ua |
|
Дні прийому з особистих питань |
щочетверга з 08.00 до 17.00 |
|
Розклад роботи |
понеділок – четвер - з 08.00 до 17.00 п’ятниця - з 08.00 до 16.00 обідня перерва - з 12.00 до 12.48 |
|
каб. 102 |
Саламахіна Галина Павлівна, головний спеціаліст, інформатор-координатор відділу |
|
Сектор прийняття заяв та документів (у складі відділу) (кабінети №№ 104, 107) |
||
Завідувач сектору |
Вовк Інна Миколаївна |
|
Головний спеціаліст (каб. 104) Контактний телефон |
Ярема Ольга Іванівна (05536) 4-22-82 |
|
Головні спеціалісти (каб. 107) Контактний телефон |
Мороз Людмила Анатоліївна Мотрюк Наталія Леонідівна (05536) 4-22-82; |
|
Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень (у складі відділу) (кабінети №№ 105, 106) |
||
Завідувач сектору |
Парій Валентина Андріївна |
|
Головний спеціаліст (каб. 105)
Контактний телефон
|
Слюсаренко Тетяна Вікторівна
(05536) 4-00-19 |
|
Головні спеціалісти (каб. 106)
Контактний телефон |
Тимченко Ірина Олександрівна Кіріяк Ольга Федорівна Клименко Вікторія Вікторівна
(05536) 4-00-19 |
|
|
|
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- організовує роботу, пов’язану з призначенням всіх видів державної соціальної допомоги (далі допомога) за єдиною заявою;
- приймає заяви та інші документи, на підставі яких призначається допомога і організовує перевірку достовірності поданої громадянами інформації;
- застосовує передбачені законодавством санкції до порушників умов надання допомоги;
- веде облік осіб, потребуючих соціальної допомоги;
- веде особові справи та особові рахунки осіб, які одержують соціальні допомоги за їх видами;
- проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань призначення допомоги, використовуючи засоби масової інформації;
- забезпечує складання і надання у встановленому порядку бухгалтерської та статистичної звітності, постійно удосконалює методи організації роботи на основі сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп’ютерної техніки, засобів зв’язку;
проводить щорічну інвентаризацію справ отримувачів різних видів допомоги, які перебувають на обліку управління;
- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
З метою здійснення контролю за правильністю призначення різних видів державної соціальної допомоги в управлінні праці та соціального захисту населення здійснюють свої повноваження – головні спеціалісти, державні соціальні інспектори.
Кабінет |
№№ 109, 112 |
Головний спеціаліст, державний соціальний інспектор (каб. 112) Контактний телефон Головний спеціаліст, державний соціальний інспектор (каб. 109) Контактний телефон |
Сич Олена Василівна
(05536) 4-41-91 (05536) 4-29-59 |
Факс |
(05536) 2-07-24 |
Електронна адреса |
mupszn@kakhovka-rada.gov.ua |
Розклад роботи |
понеділок – четвер - з 08.00 до 17.00 п’ятниця - з 08.00 до 16.00 обідня перерва - з 12.00 до 12.48 |
Відповідно до Положення про державного соціального інспектора :
- проводить обстеження вдома (за погодженням заявника) для визначення складу сім’ї та ступеню нужденності сім’ї шляхом опитування заявника, родичів, інших осіб, які проживають спільно з заявником, в разі необхідності уточнення обставин, що стосуються справи;
- робить запити та безоплатно одержувати від органів державної податкової адміністрації, інформацію, необхідну для проведення перевірки достовірності даних, отриманих від заявника;
- одержує усні або письмові пояснення громадян щодо інформації та документів про доходи, що враховуються при визначенні права на отримання допомоги та обчислення її розміру;
- готує матеріали щодо застосування до громадян, які надали недостовірну інформацію про доходи та майновий стан, що враховуються при визначенні права на отримання допомоги та обчислення її розміру, санкції у вигляді припинення надання допомоги і позбавлення права на її отримання протягом наступного терміну.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності
Кабінет |
№ 108 |
Начальник відділу Контактний телефон |
Воронець Людмила Олександрівна (05536) 2-00-74
|
Факс |
(05536) 2-07-24 |
Електронна адреса |
mupszn@kakhovka-rada.gov.ua |
Головні спеціалісти (каб. 108)
Контактний телефон
|
Постнікова Лариса Василівна Капістеринська Юлія Олександрівна Пилипюк Оксана Василівна (05536) 2-00-74 |
Розклад роботи |
понеділок – четвер - з 08.00 до 17.00 п’ятниця - з 08.00 до 16.00 обідня перерва - з 12.00 до 12.48 |
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- веде бухгалтерський облік щодо виконання кошторисів доходів і видатків управління відповідно до вимог нормативно-правових документів з питань бухгалтерського обліку і, зокрема, у державному секторі;
- складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність в порядку та у терміни, визначені законодавством;
- здійснює поточний контроль за :
дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації органом Державної казначейської служби та здійсненні платежів, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;
правильністю зарахування та використання власних надходжень управління;
веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.
перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів;
забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статтей балансу;
- проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо встановлення причин у разі зростання дебіторської та кредиторської заборгованостей, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.
Відділ персоніфікованого обліку
Кабінет |
№ 111 |
Начальник відділу (каб. 111) Контактний телефон |
Фоміна Елла Володимирівна
(05536) 4-42-70
|
Факс |
(05536) 2-07-24 |
Електронна адреса |
|
Головні спеціалісти (каб. 111)
Контактний телефон
|
Кашуліна Вікторія Борисівна Щетініна Вікторія Олександрівна (05536) 4-42-70
|
Розклад роботи |
понеділок – четвер - з 08.00 до 17.00 п’ятниця - з 08.00 до 16.00 обідня перерва - з 12.00 до 12.48 |
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- організує роботу пов’язану з наданням пільг;
- організовує збирання. Систематизацією і зберігання загальних відомостей про пільговиків, пов”язані з реалізацією ними права на пільги та забезпечує автоматизоване використання для контролю за відомостями, які подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги для розрахунків за надані пільговикам послуги;
- веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою “1-пільга”, в якій використовується індивідуальний ідентифікаційний номер пільговика у Державному реєстрі осіб-платників податків та інших обов”язкових платежів;
- вносить до реєстру відповідні уточнення у разі визначення такими, що втратили чинність, чи зупинення дії законодавчих актів, на підставі яких пільговики отримують пільги;
- складання та подання звітівв установленому порядку, згідно встановлених форм;
- підписання актів звірок з організаціями-постачальниками послуг та житловими організаціями всіх форм власності;
- розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції підрозділу, вживання заходів щодо усунення причин виникнення скарг;
- підготовка матеріалівз питань, що входять до компетенції підрозділу для висвітлення їх у засобах масової інформації;
- приймає заяви та інші документи, на підставі яких надаються пільги і організує перевірку достовірності поданої громадянами інформації;
- перевіряє списки, реєстри, довідки підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку з питання правильності надання пільг населенню;
- дає роз’яснення громадянам, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності з питань надання пільг;
- у встановлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу;
- забезпечує складання і подання у встановленому порядку бухгалтерської та статистичної звітності, постійно удосконалює методи організації роботи на основі сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп’ютерної техніки, засобів зв’язку;
- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
Відділ підтримки окремих категорій громадян та соціально-трудових відносин
Кабінет |
№ 110 |
|
Начальник відділу (каб. 110) Контактний телефон |
Дорохіна Ірина Сергіївна (05536) 4-29-59
|
|
Факс |
(05536) 2-07-24 |
|
Електронна адреса |
mupszn@kakhovka-rada.gov.ua |
|
Головний спеціаліст відділу праці та з питань правової роботи (каб. 110) Головний спеціаліст Контактний телефон |
Даніялова Олена Гулеметівна
Донова Юлія Володимирівна (05536) 4-29-59 |
|
Розклад роботи |
понеділок – четвер - з 08.00 до 17.00 п’ятниця - з 08.00 до 16.00 обідня перерва - з 12.00 до 12.48 |
|
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує здійснення заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування.
- аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на відповідній території, стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях, сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу, забезпечує у межах своїх повноважень додержання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розв’язання колективних трудових спорів (конфліктів), проводить реєстрацію, веде облік, забезпечує зберігання оригіналів колективних договорів, змін та доповнень до них;
- вивчає стан використання робочої сили, аналізує розвиток процесів, які відбуваються на ринку праці та у сфері професійної освіти, координує діяльність виконавчих органів ради з розробленням та виконанням територіальної програми зайнятості населення, сприяє підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності та підпорядкування в організації професійного навчання кадрів на виробництві.
- здійснює моніторинг своєчасності виплати заробітної плати підприємствами, організаціями, установами міста незалежно від форми власності та видів господарської діяльності, в межах своїх повноважень вживає заходів по своєчасному запровадженню підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці та легальної зайнятості населення.
- приймає участь в роботі фінансової комісії з питань розрахунків з бюджетами усіх рівнів, погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій та інших соціальних виплат.
- надає методичну допомогу з питань додержання трудового законодавства.
- забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць.
- бере участь у розслідуванні групових, а також смертельних нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до законодавства, організує облік та аналіз нещасних випадків невиробничого характеру.
- забезпечує своєчасний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, підприємств, установ, вживає заходів, в межах своїх повноважень, для усунення причин виникнення скарг, проводить особистий прийом громадян.
категорій та контролю за призначенням пенсій
Кабінет |
№ 109, 113 |
|
Начальник відділу (каб. 109) Контактний телефон |
Спільна Олена Миколаївна (05536) 4-29-59
|
|
Факс |
(05536) 2-07-24 |
|
Електронна адреса |
mupszn@ kahovka-rada.gov.ua |
|
Головний спеціаліст (каб.109) Контактний телефон Головні спеціалісти (каб. 113)
Контактний телефон
|
Кулик Ганна Сергіївна (05536) 4 -29-59 Атлеснова Тетяна Григорівна Литвиненко Наталія Олекандрівна Ремез Оксана Володимирівна (05536) 4-33-17
|
|
Розклад роботи |
понеділок – четвер - з 08.00 до 17.00 п’ятниця - з 08.00 до 16.00 обідня перерва - з 12.00 до 12.48 |
|
Відділ відповідно до покладених на нього завдань здійснює:
- прийом документів та видачу направлень особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям на забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами з внесенням відповідних даних до Централізованого банку даних з проблем інвалідності;
- укладання тристоронніх та двосторонніх договорів з підприємствами - виробниками на забезпечення осіб з інвалідністю та інших пільгових категорій технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;
- контроль за забезпеченням осіб підприємствами-виробниками технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;
- ведення та своєчасне наповнення Централізованого банку даних з проблем інвалідності у частині, визначеній законодавством;
- призначення компенсаційних виплат особам з інвалідністю: на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, вартості невикористаного (самостійного) санаторно-курортного лікування а також вартості проїзду санаторно-курортної установи і назад в установленому порядку;
- видачу посвідчень (дублікатів посвідчень) ветеранам війни і праці, сім’ям загиблих (померлих) ветеранів війни; листів-талонів на пільговий проїзд ветеранам війни;
- прийом, розгляд документів, організація роботи комісії, пов’язаниої із встановленням статусу учасника війни, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- організацію санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни, учасників антитерористичної операції; укладання тристоронніх договорів з санаторно-курортними закладами;
- організацію психологічної реабілітації та професійної адаптації осіб з учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, які приймали участь в антитерористичної операції;
- призначення компенсаційних виплат вартості проїзду учасникам бойових дій та особам з інвалідністю, які приймали участь в антитерористичнійї операції, до реабілітаціїних установ та назад;
- прийом документів для влаштування до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;
- прийом документів та видачу направлень особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ і навчальних закладів системи соціального захисту населення;
- прийом документів для надання одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та особам похилого віку за рахунок міського, обласного та державного бюджетів;
- забезпечення роботи міської комісії по соціальному захисту населення при виконавчому комітеті міської ради; підготовку проектів розпоряджень, відомостей на виплату, реєстрів отримувачів допомоги до Міністерсва фінансів;
- облік осіб, постраждалих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які проживають на території міста.
- облік потреб міста в коштах для виплати компенсацій громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, розподіл коштів між підприємствами, установами, організаціями міста, звірки з Держказначейством з питань використання коштів фонд;
- ведення розрахунків з аптекою та ТОВ “Стоматологічна поліклініка” за послуги, надані громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС. Перевіряє достовірність реєстру, згідно з переліком пільгових медикаментів;
- забезпечення санатарно-курортним лікуванням осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, укладанню угод з санаторно-курортними закладами, закупівлю путівок для громадян 1 категорії, постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
- обробку виплатних документів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на базі програмного комплексу АСОПД/КОМТЕХ;
- прийом документів для виплаті адресної грошової допомогиза рахунок коштів міського бюджету вдовам військовослужбовців, загиблих під час проведення антитерористичної операції та щомісячної стипендії особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам бойових дій, яким виповнилося 90 і більше років;
- надання своєчасної та обґрунтованої відповіді на контрольні документи та звернення ветеранів війни і праці, громадян, постраждалих від Чорнобильської катастрофи та інших пільгових категорій населення.
- проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення міста (особистий прийом, засоби масової інформації) з питань соціального захисту ветеранів війни і праці, громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, учасників бойових дій, які приймали участь в АТО та інших пільгових категорій населення;
- облік осіб з інвалідністю по зору І та ІІ груп з метою надання пільг за користування квартирним телефоном за рахунок коштів міського бюджету;
- контроль за дотриманням вимог пенсійного законодавства шляхом:
1) перевірки матеріалів пенсійних справ, щодо яких органами Пенсійного фонду України прийнято рішення про призначення або відмову в призначенні пенсій;
2) перевірки відповідності прийнятого рішення про призначення (відмову у призначенні) пенсії законодавчим та нормативно-правовим актам, дотримання встановленого законодавством порядку оформлення документів для призначення пенсій;
3) здійснення контролю за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсій, у ході якого проводяться: перевірка правильності нарахування та складання документів для виплати пенсій відділеннями поштового зв’язку та установами уповноважених банків; перевірка виплати пенсій громадянам за разовими дорученнями у разі зміни їх місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та в інших випадках; перевірка правильності виплати пенсій особам, які проживають у будинках-інтернатах для перестарілих та інвалідів; перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій; перевірка правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера;
- реєстрацію і облік звернень громадян, їх розгляд, згідно з чинним законодавством, надання відповідей, проведення аналізу заяв і пропозицій громадян, що надійшли до управління, підготовку аналітичних матеріалів, оперативної і підсумкової статистики, ведення поточного архіву звернень;
- прийом та направлення документів від членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції до Департаменту з метою призначення одноразової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету;
- прийом документів від осіб, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2016 року № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей», перевірку та подання на розгляд міської комісії для вирішення питання щодо виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення;
- обстеження матеріально-побутових умов проживання ветеранів війни, осіб з інвалідністю, учасників антитерористичної операції, членів сімей військовослужбовців, загиблих в ході проведення антитерористичної операції та інших пільгових категорій з метою вирішення їх соціально-побутових питань;
- участь в підготовці та проведенні заходів з нагоди відзначення в місті: Дня Перемоги, визволення України від фашистських загарбників, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, річниці Чорнобильської катастрофи, Дня Захисника України, Дня осіб з інвалідністю, Дня людей похилого віку, здійснює підготовку інформації про проведені заходи;
- підготовку проектів рішень сесій міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, протоколів засідань міських комісії з питань соціального захисту осіб зх. інвалідністю, ветеранів війни, інших пільгових категорій;
- співпрацю з головами міських громадських оранізацій ветеранів та осіб з інвалідністю.
Сектор з питань управління персоналом, сім’ї, гендерної
політики та оздоровлення дітей
Кабінет |
№ 112 |
Завідувач сектору Контактний телефон |
Калініна Юлія Петрівна (05536) 4-41-91
|
Головний спеціаліст Контактний телефон |
Ткач Світлана Леонідівна (05536) 4-41-91 |
Електронна адреса |
mupszn@ kahovka-rada.gov.ua |
Розклад роботи
|
понеділок – четвер - з 08.00 до 17.00 п’ятниця - з 08.00 до 16.00 обідня перерва - з 12.00 до 12.48
|
Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
- вивчає поточну та перспективну потребу в персоналі та вносить відповідні пропозиції начальнику управління, як керівнику державної служби;
-планує роботу з персоналом в управлінні;
-у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури управління та його штатного розпису;
- надає керівникам структурних підрозділів управління методичну допомогу та здійснює контроль за розробленням, своєчасним внесенням змін і доповнень до посадових інструкцій персоналу управління;
-у межах компетенції розробляє та погоджує проекти організаційно-розпорядчих документів, що створюються в управлінні;
-разом з іншими структурними підрозділами управління:
- вивчає особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в управлінні;
- приймає участь у плануванні переміщення по службі посадових осіб управління з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить відповідні пропозиції начальнику управління;
- спільно з керівниками структурних підрозділів управління розробляє вимоги до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інші вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад для служби в органах місцевого самоврядування груп II, III, IV і V;
- приймає участь у розробці та у разі необхідності перегляді профілів професійної компетентності посадових осіб управління;
- вносить за поданням керівників структурних підрозділів пропозиції начальнику управління щодо переміщення посадових осіб;
- здійснює організаційно-методичне забезпечення проведення конкурсу на заміщення посад груп ІІ, ІІІ, ІV і V в управлінні, призначення на які здійснюються начальником управління;
- здійснює підготовку проекту програми іспиту (тестів) для проведення конкурсу на зайняття посад службовців місцевого самоврядування груп ІІ, ІІІ, ІV і V, забезпечує своєчасне внесення до програми іспитів зміни і доповнення, у разі внесення змін до чинного законодавства;
- вивчає потреби та вносить начальнику управління пропозиції щодо організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу управління;
- формує замовлення та організовує підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації персоналу управління, у разі необхідності забезпечує укладання відповідних угод із навчальними закладами;
- організовує роботу щодо стажування персоналу управління;
- вносить начальнику управління пропозиції щодо структури та розподілу чисельності персоналу управління, призначення на посади, звільнення з посад, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників;
- в межах своєї компетенції організовує проведення внутрішніх навчань персоналу;
-здійснює консультування персоналу з питань професійного розвитку;
-приймає участь у розробці та застосуванні заходів із стимулювання праці персоналу управління;
-розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу управління відомчими заохочувальними відзнаками, здійснює їх відповідний облік;
- у межах компетенції та за дорученням начальника управління готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення персоналу до дисциплінарної відповідальності;
- здійснює методичну та інформаційну допомогу в роботі установ соціального захисту, за структурою підпорядкованих управлінню, з питань управління персоналом;
- забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення з посад персоналу управління та керівників підпорядкованих установ;
-приймає від кандидатів на посади службовців місцевого самоврядування необхідні документи;
-ознайомлює посадових осіб та інших працівників з правилами внутрішнього службового розпорядку управління, посадовою інструкцією з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;
- видає посадовим особам службові посвідчення, організовує облік їх видачі і вилучення;
- організовує складення Присяги службовця місцевого самоврядування, який вперше вступає на службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів посадовим особам, вносить про це записи у трудові книжки;
- обчислює стаж роботи та служби;
- формує графік відпусток персоналу управління, готує проекти наказів щодо надання відпусток персоналу, здійснює їх облік;
-здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) персоналу управління;
- оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;
- опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;
- у межах компетенції готує проекти наказів про відрядження персоналу управління, з кадрових питань тимчасового та тривалого строку зберігання, здійснює облік наказів з цих питань; координує роботу керівників структурних підрозділів по підготовці проектів наказів начальника управління з основної діяльності; забезпечує збереження всіх видів наказів в управлінні;
- готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу управління;
- забезпечує видачу у встановленому порядку звільненим особам копій наказів про звільнення, належно оформленої трудової книжки;
- веде звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;
- розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів з питань управління персоналом;
- перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, правил внутрішнього службового розпорядку в управлінні;
- у разі необхідності та за дорученням начальника управління приймає участь у перевірці стану управління персоналомв установах, за структурою підпорядкованих управлінню;
- постійно аналізує кількісний та якісний склад службовців управліня;
- проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;
- здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до сектору та зберігає матеріали про проведення та результати спеціальної перевірки відомостей в особових справах;
- готує пропозиції до проектів програм і планів поліпшення становища сім’ї, оздоровлення, відпочинку та дозвілля дітей, протидії торгівлі людьми та забезпечує їх виконання;
- розробляє і подає на розгляд виконавчого комітету та сесії міської ради пропозиції до проектів фінансування та матеріально-технічного забезпечення виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища сім’ї та дітей;
- готує та подає у встановленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;
- здійснює заходи, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає в межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім’ї;
- забезпечує виконання програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань гендерної рівності;
- надає у межах своїх повноважень сім’ям та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім’ї;
- проводить інформаційно-роз’яснювальну, пропагандистську, консультаційну роботу, «гарячі лінії», семінари та тренінги з питань, що належать до його компетенції;
- здійснює контроль за дотриманням законодавства з питань, що належать до його компетенції;
- вивчає, узагальнює та поширює передовий досвід роботи з питань, що належать до його компетенції;
- забезпечує прозорість і відкритість виконання повноважень шляхом введення до системи обліку публічної інформації міської ради організаційно-розпорядчих та інших документів, що містять публічну інформацію;
- з метою забезпечення та реалізації трудових, адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та звітності, пенсійного забезпечення, служби в органах місцевого самоврядування здійснює збір, реєстрацію, обробку, накопичення, зберігання, використання, адаптування, зміни, поширення, передачу персональних даних громадян за їх попередньою згодою;
- забезпечує в межах повноважень здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції та контроль за їх здійсненням в апараті управління та в установах, що належать до сфери його управління.
- проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу;
- здійснює організацію та координацію роботи секретаря управління з питань обліку надходження та своєчасності виконання посадовими особами управління організаційно-розпорядчих документів, листів та іншої рекомендованої пошти державних виконавчих органів, державних установ, з якими управління співпрацює під час вирішення питань соціального напрямку;
- виконує інші функції відповідно до покладених на нього завдань.