UKR
Понеділок 20 Травня 2019 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


02.05.2019

7 травня 2019 року о 15.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

02.05.2019

Рішення конкурсної комісії від 26.04.2019 р. з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення експертної грошової оцінки земельних ділянок

Детальніше

22.04.2019

До уваги суб’єктів господарювання м. Каховки!

Детальніше

05.04.2019

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК (З МЕТОЮ ВИКУПУ)

Детальніше

18.03.2019

21 березня 2019 року о 15.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні27
Вчора253
На цьому тижні27
Минулого тижня2594
У цьому місяці7113
Минулого місяця10347
За весь період585801
26.09.18

Підрозділи управління


Відповідно до Структури управління та Положення про управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради виконання покладених завдань і повноважень здійснюється наступними підрозділами управління:

Відділ державної соціальної допомоги 


Кабінети

№№ 102, 103, 104, 105, 106, 107

Начальник відділу (каб. 103)


Контактний телефон

Фурса Олена Володимирівна, заступник начальника

управління праці та соціального захисту

населення, начальник відділу державної

соціальної допомоги

(05536) 2-07-49

Факс

(05536) 2-07-24

 Електронна адреса

mupszn@kakhovka-rada.gov.ua

Дні прийому з особистих питань

щочетверга з 08.00 до 17.00

Розклад роботи


понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

каб. 102

Саламахіна Галина Павлівна, головний спеціаліст, інформатор-координатор відділу

Сектор прийняття заяв та документів (у складі відділу)

(кабінети №№ 104, 107)

Завідувач сектору

Вовк Інна Миколаївна

Головний спеціаліст (каб. 104) 

Контактний телефон

Тимченко Ірина Олександрівна

 (05536) 4-22-82


Головні спеціалісти (каб. 107)


Контактний телефон

Мороз Людмила Анатоліївна

Мотрюк Наталія Леонідівна

 (05536) 4-22-82;

Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень (у складі відділу)

(кабінети №№ 105, 106)

Завідувач сектору

Парій Валентина Андріївна

Головний спеціаліст (каб. 105)

 

Контактний телефон

 

Слюсаренко Тетяна Вікторівна

 

 (05536) 4-00-19

Головні спеціалісти (каб. 106)

Новак Тетяна Олександрівна

Кіріяк Ольга Федорівна

Клименко Вікторія Вікторівна

Контактний телефон

 

 (05536) 4-00-19; (05536) 2-07-49

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:


- організовує роботу, пов’язану з призначенням всіх видів державної соціальної допомоги (далі допомога) за єдиною заявою;

- приймає заяви та інші документи, на підставі яких призначається допомога і організовує перевірку достовірності поданої громадянами інформації;

- застосовує передбачені законодавством санкції до порушників умов надання допомоги;

- веде облік осіб, потребуючих соціальної допомоги;

- веде особові справи та особові рахунки осіб, які одержують соціальні допомоги за їх видами;

- проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань призначення допомоги, використовуючи засоби масової інформації;

- забезпечує складання і надання у встановленому порядку бухгалтерської та статистичної звітності, постійно удосконалює методи організації роботи на основі сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп’ютерної техніки, засобів зв’язв’язку;

проводить щорічну інвентаризацію справ отримувачів різних видів допомоги, які перебувають на обліку управління;

- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства. 


З метою здійснення контролю за правильністю призначення різних видів державної соціальної допомоги у правлінні праці та соціального захисту населення здійснюють свої повноваження – головні спеціалісти, державні соціальні інспектори. 


Кабінет

 112

Головний спеціаліст, державний

соціальний інспектор (каб. 112)


Контактний телефон


Головний спеціаліст, державний

соціальний інспектор (каб. 110)


Контактний телефон

 Сич Олена Василівна

 


(05536) 4-41-91



Шешеня Анна Олександрівна


(05536) 4-29-59


Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна адреса

 

mupszn@kakhovka-rada.gov.ua

Розклад роботи

понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

 

Відповідно до Положення про державного соціального інспектора :


- проводить обстеження вдома (за погодженням заявника) для визначення складу сім’ї та ступеню нужденності сім’ї шляхом опитування заявника, родичів, інших осіб, які проживають спільно з заявником, в разі необхідності уточнення обставин, що стосуються справи;

- робить запити та безоплатно одержувати від органів державної податкової адміністрації, інформацію, необхідну для проведення перевірки достовірності даних, отриманих від заявника;

- одержує усні або письмові пояснення громадян щодо інформації та документів про доходи, що враховуються при визначенні права на отримання допомоги та обчислення її розміру;

- готує матеріали щодо застосування до громадян, які надали недостовірну інформацію про доходи та майновий стан, що враховуються при визначенні права на отримання допомоги та обчислення її розміру, санкції у вигляді припинення надання допомоги і позбавлення права на її отримання протягом наступного терміну.

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності 


Кабінет

 108

Начальник відділу 

Контактний телефон

Воронець Людмила Олександрівна

 (05536) 2-00-74

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна адреса

 

mupszn@kakhovka-rada.gov.ua

Головні спеціалісти (каб. 108)

 


Контактний телефон

 

Постнікова Лариса Василівна

Волошко Тетяна Іванівна

Пилипюк Оксана Василівна

 (05536) 2-00-74


Розклад роботи


понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

- веде бухгалтерський облік щодо виконання кошторисів доходів і видатків управління відповідно до вимог нормативно-правових документів з питань бухгалтерського обліку і, зокрема, у державному секторі;

- складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність в порядку та у терміни, визначені законодавством;

- здійснює поточний контроль за :

дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації органом Державної казначейської служби та здійсненні платежів, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;

правильністю зарахування та використання власних надходжень управління;

веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів;

забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статтей балансу;

- проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо встановлення причин у разі зростання дебіторської та кредиторської заборгованостей, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

 

Відділ персоніфікованого обліку

 

Кабінет

 111

Начальник відділу (каб. 111)


Контактний телефон

Фоміна Елла Володимирівна

 

 (05536) 4-42-70

 

Факс

(05536) 2-07-24

 

Електронна адреса

 

mupszn@ kahovka-rada.gov.ua

Головні спеціалісти (каб. 111)

 

Контактний телефон

 

Кашуліна Вікторія Борисівна

Щетініна Вікторія Олександрівна

 (05536) 4-42-70

 

Розклад роботи


понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

- організує роботу пов’язану з наданням пільг;

- організовує збирання. Систематизацією і зберігання загальних відомостей про пільговиків, пов”язані з реалізацією ними права на пільги та забезпечує автоматизоване використання для контролю за відомостями, які подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги для розрахунків за надані пільговикам послуги;

- веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою “1-пільга”, в якій використовується індивідуальний ідентифікаційний номер пільговика у Державному реєстрі осіб-платників податків та інших обов”язкових платежів;

- вносить до реєстру відповідні уточнення у разі визначення такими, що втратили чинність, чи зупинення дії законодавчих актів, на підставі яких пільговики отримують пільги;

- складання та подання звітівв установленому порядку, згідно встановлених форм;

- підписання актів звірок з організаціями-постачальниками послуг та житловими організаціями всіх форм власності;

- розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції підрозділу, вживання заходів щодо усунення причин виникнення скарг;

- підготовка матеріалівз питань, що входять до компетенції підрозділу для висвітлення їх у засобах масової інформації;

- приймає заяви та інші документи, на підставі яких надаються пільги і організує перевірку достовірності поданої громадянами інформації;

- перевіряє списки, реєстри, довідки підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку з питання правильності надання пільг населенню;

- дає роз’яснення громадянам, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності з питань надання пільг;

- у встановлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу;

- забезпечує складання і подання у встановленому порядку бухгалтерської та статистичної звітності, постійно удосконалює методи організації роботи на основі сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп’ютерної техніки, засобів зв’язку;

- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

 

Відділ праці

 

Кабінет

 110

Начальник відділу (каб. 110)

Контактний телефон

 Дорохіна Ірина Сергіївна

 (05536) 4-29-59

 

Факс

(05536) 2-07-24

Електронна адреса

 mupszn@kakhovka-rada.gov.ua

Головний спеціаліст відділу праці та з питань правової роботи (каб. 110)

Контактний телефон


Даніялова Олена Гулеметівна

 


(05536) 4-29-59

  Розклад роботи

понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48


Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

- забезпечує здійснення заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування.

- аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на відповідній території, стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях, сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу, забезпечує у межах своїх повноважень додержання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розв’язання колективних трудових спорів (конфліктів), проводить реєстрацію, веде облік, забезпечує зберігання оригіналів колективних договорів, змін та доповнень до них;

- вивчає стан використання робочої сили, аналізує розвиток процесів, які відбуваються на ринку праці та у сфері професійної освіти, координує діяльність виконавчих органів ради з розробленням та виконанням територіальної програми зайнятості населення, сприяє підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності та підпорядкування в організації професійного навчання кадрів на виробництві.

- здійснює моніторинг своєчасності виплати заробітної плати підприємствами, організаціями, установами міста незалежно від форми власності та видів господарської діяльності, в межах своїх повноважень вживає заходів по своєчасному запровадженню підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці та легальної зайнятості населення.

- приймає участь в роботі фінансової комісії з питань розрахунків з бюджетами усіх рівнів, погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій та інших соціальних виплат.

- надає методичну допомогу з питань додержання трудового законодавства.

- забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць.

- бере участь у розслідуванні групових, а також смертельних нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до законодавства, організує облік та аналіз нещасних випадків невиробничого характеру.

- забезпечує своєчасний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, підприємств, установ, вживає заходів, в межах своїх повноважень, для усунення причин виникнення скарг, проводить особистий прийом громадян.

 

Відділ у справах осіб з інвалідністю, ветеранів війни, інших пільгових

категорій та контролю за призначенням пенсій


Кабінет

 109, 113

Начальник відділу (каб. 109)

Контактний телефон

Спільна Олена Миколаївна

(05536) 4-29-59

 

Факс

(05536) 2-07-24


Електронна адреса

 mupszn@ kahovka-rada.gov.ua


Головний спеціаліст (каб.109)

Контактний телефон


Головні спеціалісти (каб. 113)

 


Контактний телефон

 

Кулик Ганна Сергіївна

(05536) 4 -29-59


Атлеснова Тетяна Григорівна

Литвиненко Наталія Олекандрівна

Ярема Ольга Іванівна

(05536) 4-33-17

 

 Розклад роботи

понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48



Відділ відповідно до покладених на нього завдань здійснює:


- прийом документів та видачу направлень особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям на забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами з внесенням відповідних даних до Централізованого банку даних з проблем інвалідності;

- укладання тристоронніх та двосторонніх договорів з підприємствами - виробниками на забезпечення осіб з інвалідністю та інших пільгових категорій технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;

- контроль за забезпеченням осіб підприємствами-виробниками технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;

- ведення та своєчасне наповнення Централізованого банку даних з проблем інвалідності у частині, визначеній законодавством;

- призначення компенсаційних виплат особам з інвалідністю: на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, вартості невикористаного (самостійного) санаторно-курортного лікування а також вартості проїзду санаторно-курортної установи і назад в установленому порядку;

- видачу посвідчень (дублікатів посвідчень) ветеранам війни і праці, сім’ям загиблих (померлих) ветеранів війни; листів-талонів на пільговий проїзд ветеранам війни;

- прийом, розгляд документів, організація роботи комісії, пов’язаниої із встановленням статусу учасника війни, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

- організацію санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни, учасників антитерористичної операції; укладання тристоронніх договорів з санаторно-курортними закладами;

- організацію психологічної реабілітації та професійної адаптації осіб з учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, які приймали участь в антитерористичної операції;

- призначення компенсаційних виплат вартості проїзду учасникам бойових дій та особам з інвалідністю, які приймали участь в антитерористичнійї операції, до реабілітаціїних установ та назад;

- прийом документів для влаштування до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;

- прийом документів та видачу направлень особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ і навчальних закладів системи соціального захисту населення;

- прийом документів для надання одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та особам похилого віку за рахунок міського, обласного та державного бюджетів;

- забезпечення роботи міської комісії по соціальному захисту населення при виконавчому комітеті міської ради; підготовку проектів розпоряджень, відомостей на виплату, реєстрів отримувачів допомоги до Міністерсва фінансів;

- облік осіб, постраждалих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які проживають на території міста.

- облік потреб міста в коштах для виплати компенсацій громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, розподіл коштів між підприємствами, установами, організаціями міста, звірки з Держказначейством з питань використання коштів фонд;

- ведення розрахунків з аптекою та ТОВ “Стоматологічна поліклініка” за послуги, надані громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС. Перевіряє достовірність реєстру, згідно з переліком пільгових медикаментів;

- забезпечення санатарно-курортним лікуванням осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, укладанню угод з санаторно-курортними закладами, закупівлю путівок для громадян 1 категорії, постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

- обробку виплатних документів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на базі програмного комплексу АСОПД/КОМТЕХ;

- прийом документів для виплаті адресної грошової допомогиза рахунок коштів міського бюджету вдовам військовослужбовців, загиблих під час проведення антитерористичної операції та щомісячної стипендії особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам бойових дій, яким виповнилося 90 і більше років;

- надання своєчасної та обґрунтованої відповіді на контрольні документи та звернення ветеранів війни і праці, громадян, постраждалих від Чорнобильської катастрофи та інших пільгових категорій населення.

- проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення міста (особистий прийом, засоби масової інформації) з питань соціального захисту ветеранів війни і праці, громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, учасників бойових дій, які приймали участь в АТО та інших пільгових категорій населення;

- облік осіб з інвалідністю по зору І та ІІ груп з метою надання пільг за користування квартирним телефоном за рахунок коштів міського бюджету;

- контроль за дотриманням вимог пенсійного законодавства шляхом:

1) перевірки матеріалів пенсійних справ, щодо яких органами Пенсійного фонду України прийнято рішення про призначення або відмову в призначенні пенсій;

2) перевірки відповідності прийнятого рішення про призначення (відмову у призначенні) пенсії законодавчим та нормативно-правовим актам, дотримання встановленого законодавством порядку оформлення документів для призначення пенсій;

3) здійснення контролю за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсій, у ході якого проводяться: перевірка правильності нарахування та складання документів для виплати пенсій відділеннями поштового зв’язку та установами уповноважених банків; перевірка виплати пенсій громадянам за разовими дорученнями у разі зміни їх місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та в інших випадках; перевірка правильності виплати пенсій особам, які проживають у будинках-інтернатах для перестарілих та інвалідів; перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій; перевірка правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера;

- реєстрацію і облік звернень громадян, їх розгляд, згідно з чинним законодавством, надання відповідей, проведення аналізу заяв і пропозицій громадян, що надійшли до управління, підготовку аналітичних матеріалів, оперативної і підсумкової статистики, ведення поточного архіву звернень;

- прийом та направлення документів від членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції до Департаменту з метою призначення одноразової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету;

- прийом документів від осіб, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2016 року № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей», перевірку та подання на розгляд міської комісії для вирішення питання щодо виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення;

- обстеження матеріально-побутових умов проживання ветеранів війни, осіб з інвалідністю, учасників антитерористичної операції, членів сімей військовослужбовців, загиблих в ході проведення антитерористичної операції та інших пільгових категорій з метою вирішення їх соціально-побутових питань;

- участь в підготовці та проведенні заходів з нагоди відзначення в місті: Дня Перемоги, визволення України від фашистських загарбників, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, річниці Чорнобильської катастрофи, Дня Захисника України, Дня осіб з інвалідністю, Дня людей похилого віку, здійснює підготовку інформації про проведені заходи;

- підготовку проектів рішень сесій міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, протоколів засідань міських комісії з питань соціального захисту осіб зх. інвалідністю, ветеранів війни, інших пільгових категорій;

- співпрацю з головами міських громадських оранізацій ветеранів та осіб з інвалідністю.

 

Сектор з питань управління персоналом, сім’ї, гендерної

політики та оздоровлення дітей


Кабінет

 112

Завідувач сектору

Контактний телефон

 Калініна Юлія Петрівна

 (05536) 4-41-91

 

Головний спеціаліст

Контактний телефон

Ткач Світлана Леонідівна

 (05536) 4-41-91 

Електронна адреса

mupszn@ kahovka-rada.gov.ua

Розклад роботи

 

понеділок  четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця  - з 08.00 до 16.00

обідня перерва - з 12.00 до 12.48

 

Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

- вивчає поточну та перспективну потребу в персоналі та вносить відповідні пропозиції начальнику управління, як керівнику державної служби;

-планує роботу з персоналом в управлінні;

-у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури управління та його штатного розпису;

- надає керівникам структурних підрозділів управління методичну допомогу та здійснює контроль за розробленням, своєчасним внесенням змін і доповнень до посадових інструкцій персоналу управління;

-у межах компетенції розробляє та погоджує проекти організаційно-розпорядчих документів, що створюються в управлінні;

-разом з іншими структурними підрозділами управління:

- вивчає особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в управлінні;

- приймає участь у плануванні переміщення по службі посадових осіб управління з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить відповідні пропозиції начальнику управління;

- спільно з керівниками структурних підрозділів управління розробляє вимоги до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інші вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад для служби в органах місцевого самоврядування груп II, III, IV і V;

- приймає участь у розробці та у разі необхідності перегляді профілів професійної компетентності посадових осіб управління;

- вносить за поданням керівників структурних підрозділів пропозиції начальнику управління щодо переміщення посадових осіб;

- здійснює організаційно-методичне забезпечення проведення конкурсу на заміщення посад груп ІІ, ІІІ, ІV і V в управлінні, призначення на які здійснюються начальником управління;

- здійснює підготовку проекту програми іспиту (тестів) для проведення конкурсу на зайняття посад службовців місцевого самоврядування груп ІІ, ІІІ, ІV і V, забезпечує своєчасне внесення до програми іспитів зміни і доповнення, у разі внесення змін до чинного законодавства;

- вивчає потреби та вносить начальнику управління пропозиції щодо організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу управління;

- формує замовлення та організовує підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації персоналу управління, у разі необхідності забезпечує укладання відповідних угод із навчальними закладами;

- організовує роботу щодо стажування персоналу управління;

- вносить начальнику управління пропозиції щодо структури та розподілу чисельності персоналу управління, призначення на посади, звільнення з посад, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників;

- в межах своєї компетенції організовує проведення внутрішніх навчань персоналу;

-здійснює консультування персоналу з питань професійного розвитку;

-приймає участь у розробці та застосуванні заходів із стимулювання праці персоналу управління;

-розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу управління відомчими заохочувальними відзнаками, здійснює їх відповідний облік;

- у межах компетенції та за дорученням начальника управління готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення персоналу до дисциплінарної відповідальності;

- здійснює методичну та інформаційну допомогу в роботі установ соціального захисту, за структурою підпорядкованих управлінню, з питань управління персоналом;

- забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення з посад персоналу управління та керівників підпорядкованих установ;

-приймає від кандидатів на посади службовців місцевого самоврядування необхідні документи;

-ознайомлює посадових осіб та інших працівників з правилами внутрішнього службового розпорядку управління, посадовою інструкцією з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;

- видає посадовим особам службові посвідчення, організовує облік їх видачі і вилучення;

  - організовує складення Присяги службовця місцевого самоврядування, який вперше вступає на службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів посадовим особам, вносить про це записи у трудові книжки;

- обчислює стаж роботи та служби;

- формує графік відпусток персоналу управління, готує проекти наказів щодо надання відпусток персоналу, здійснює їх облік;

-здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) персоналу управління;

- оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;

- опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;

- у межах компетенції готує проекти наказів про відрядження персоналу управління, з кадрових питань тимчасового та тривалого строку зберігання, здійснює облік наказів з цих питань; координує роботу керівників структурних підрозділів по підготовці проектів наказів начальника управління з основної діяльності; забезпечує збереження всіх видів наказів в управлінні;

- готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу управління;

- забезпечує видачу у встановленому порядку звільненим особам копій наказів про звільнення, належно оформленої трудової книжки;

- веде звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;

- розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів з питань управління персоналом;

- перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, правил внутрішнього службового розпорядку в управлінні;

- у разі необхідності та за дорученням начальника управління приймає участь у перевірці стану управління персоналомв установах, за структурою підпорядкованих управлінню;

- постійно аналізує кількісний та якісний склад службовців управліня;

- проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

- здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до сектору та зберігає матеріали про проведення та результати спеціальної перевірки відомостей в особових справах;

- готує пропозиції до проектів програм і планів поліпшення становища сім’ї, оздоровлення, відпочинку та дозвілля дітей, протидії торгівлі людьми та забезпечує їх виконання;

- розробляє і подає на розгляд виконавчого комітету та сесії міської ради пропозиції до проектів фінансування та матеріально-технічного забезпечення виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища сім’ї та дітей;

- готує та подає у встановленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

- здійснює заходи, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає в межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім’ї;

- забезпечує виконання програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань гендерної рівності;

- надає у межах своїх повноважень сім’ям та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім’ї;

- проводить інформаційно-роз’яснювальну, пропагандистську, консультаційну роботу, «гарячі лінії», семінари та тренінги з питань, що належать до його компетенції;

- здійснює контроль за дотриманням законодавства з питань, що належать до його компетенції;

- вивчає, узагальнює та поширює передовий досвід роботи з питань, що належать до його компетенції;

- забезпечує прозорість і відкритість виконання повноважень шляхом введення до системи обліку публічної інформації міської ради організаційно-розпорядчих та інших документів, що містять публічну інформацію;

- з метою забезпечення та реалізації трудових, адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та звітності, пенсійного забезпечення, служби в органах місцевого самоврядування здійснює збір, реєстрацію, обробку, накопичення, зберігання, використання, адаптування, зміни, поширення, передачу персональних даних громадян за їх попередньою згодою;

- забезпечує в межах повноважень здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції та контроль за їх здійсненням в апараті управління та в установах, що належать до сфери його управління.

- проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу;

- здійснює організацію та координацію роботи секретаря управління з питань обліку надходження та своєчасності виконання посадовими особами управління організаційно-розпорядчих документів, листів та іншої рекомендованої пошти державних виконавчих органів, державних установ, з якими управління співпрацює під час вирішення питань соціального напрямку;

- виконує інші функції відповідно до покладених на нього завдань.