UKR
Четвер 20 Січня 2022 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


18.01.2022

Оголошення про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів в м.Каховка

Детальніше

18.01.2022

Оголошується конкурс на визначення перевізника на приміських автобусних маршрутах (рейсах) загального користування по Каховській міській територіальній громаді

Детальніше

18.01.2022

До уваги суб’єктів господарювання Каховської міської територіальної громади!

Детальніше

17.01.2022

27 січня 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять пʼятої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

13.01.2022

Оголошення про проведення громадського обговорення щодо присвоєння назв вулицям у селах Роздольне та Вільна Україна Каховської міської територіальної громади

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні204
Вчора1158
На цьому тижні3754
Минулого тижня6866
У цьому місяці16246
Минулого місяця41908
За весь період1746834
18.06.20

БЕЗГОТІВКОВА МОНЕТИЗАЦІЯ ПІЛЬГ


Поширені запитання

Куди звернутись за призначенням пільг на житлово - комунальні послуги?
За отриманням інформації щодо будь-яких питань, пов’язаних із призначенням  пільг на житлово - комунальні послуги, звертайтесь до Управління праці та  соціального захисту населення Каховської міської ради ((кабінет № 111, понеділок, середа, з 8-00 до 17-00, обідня перерва з 12-00 до 12-48, телефон 4 42 70).
Що робити  пільговику якщо він не має мобільного телефону? 

Інформація про номер мобільного телефону є обов’язковою при призначенні пільги  Управлінням праці та соціального захисту населення. Використання одного номера кількома  /пільговиками технічно не передбачено. Якщо ви вже зареєструвались в  особистому  кабінеті  пільговика як субсидіант, то повторно реєструватись як пільговик не потрібно.
Звертаємо увагу на те, що без номера мобільного телефону неможливо отримувати SMS-повідомлення від Ощадбанку про стан розрахунків з комунальними  підприємствами та використовувати особистий кабінет пільговика.

Як пільговику отримувати смс про стан розрахунків про комунальні послуги та зареєструватися в особистому кабінеті пільговика?

Для цього необхідно:
1. Звернутись до Управління праці та  соціального захисту населення з проханням  доповнити  свої  персональні дані номером мобільного телефону. Якщо пільговик вже надавав свій номермобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
2.   Зареєструватися в особистому кабінеті пільговика на  сайті Ощадбанку, ввівши свій номер мобільного телефону.

Що можна дізнатися у контакт-центрі Ощадбанку ( 0-800-210-800) з приводу пільг?

- суму перерахованих Ощадбанком коштів за пільгою на рахунки комунальних підприємств;
- суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
- перелік комунальних послуг, за якими відсутня інформація і які потрібно оплатити згідно з квитанціями;
- залишок пільги на поточний день;
- інформацію щодо реєстрації та користування особистим кабінетом одержувача пільговика.
Як відбуватиметься оплата комунальних послуг?

Щомісячно комунальні підприємства надають Ощадбанку дані щодо обсягів спожитих комунальних послуг кожним одержувачем  пільговиком. На підставі  цієї  інформації  Ощадбанк перераховує кошти за пільгою комунальним підприємствам. Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформацію щодо заборгованості, кошти за послуги підприємству перераховано не буде.
Коли відбуватиметься перерахування коштів Ощадбанком на рахунки комунальних підприємств?

Ощадбанк перераховує кошти комунальним підприємствам до 18 числа кожного місяця
Яким чином  пільги розподіляються на використані комунальні послуги?

Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою КМУ від 21.10.1995 №848 (зі змінами та доповненнями), та Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженим постановою КМУ від 17.04.2019 № 373 (зі змінами та доповненнями), встановлюється  така  послідовність  перерахування коштів за комунальні послуги (витрати):
1. Тепло
2. Газ
3. Гаряча вода
4. Холодна вода
5. Електрика
6. Сміття
7. Житло (послуги з управління багатоквартирним будинком)
За які послуги потрібно доплатити?

Протягом доби після перерахування коштів Ощадбанком на рахунки  комунальних  підприємств  клієнту надійде SMS, в якому буде вказано послуги, за які  потрібно доплатити  власними коштами, та розмір доплати.
Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформацію щодо заборгованості, кошти за послуги  підприємству  перераховано не буде. Ці кошти буде використано на інші комунальні послуги в наступні місяці. Оплачуйте послуги комунального підприємства згідно з квитанціями.

Якщо клієнт не отримав смс з переліком комунальних послуг для доплати?

Якщо клієнт надав номер мобільного телефону до структурних підрозділів з питань  соціального захисту населення та з певних причин не отримав SMS від  Ощадбанку, йому слід звернутись після 20-го числа до контакт-центру Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800.
Крім того, для одержувачів житлової субсидії/пільговиків створено персональний  кабінет, який містить всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок  пільги, розмір нарахованої  пільги, перелік  комунальних  послуг, оплачених за рахунок  пільги (при надходженні  інформації від  постачальників  омунальних  послуг). Для доступу до персонального кабінету необхідно мати особистий мобільний телефон, на який буде відправлено спеціальний одноразовий код доступу.
Як дізнатися про заборгованість за використані послуги?

Щоб отримати інформацію щодо спожитих послуг, нарахованих сум за комунальні послуги, розміру  заборгованості /переплати слід  звертатись  до  надавачів комунальних послуг.

Як перевірити, що борг за послуги погашено?

Інформацію щодо наявності заборгованості можна переглянути у квитанціях  надавачів комунальних  послуг.

Як дізнатись суму залишку коштів?
Якщо клієнт споживав комунальні послуги ОЩАДно (на суму, меншу за розмір  пільги), то за поточний місяць буде сформовано залишок коштів. Він зберігатиметься та переноситиметься на наступний місяць - і так до завершення опалювального сезону.
Ця інформація доступна в контакт-центрі Ощадбанку та персональному кабінеті.
Чи змінюється сума залишку протягом опалювального періоду?

Сума залишку може змінюватись щомісяця як у більший, так і в менший  бік  залежно  від  споживання послуг. Наприклад, якщо в поточному місяці  спожито  менший  обсяг  послуг ніж у попередньому, то розмір залишку збільшиться, і навпаки.
Як отримати кошти з залишку?

Кожного місяця, коли клієнт споживає комунальні послуги на суму, меншу за розмір  пільги, формується позитивний залишок. Невикористаний залишок за пільгою  зберігається в Ощадбанку для покриття спожитих комунальних послуг у наступному  місяці.
Якщо клієнт споживав комунальні послуги ОЩАД но протягом всього опалюваного сезону, по його завершенні фінальний залишок коштів пільгою буде перераховано на його поточний рахунок в Ощадбанку після 1 червня. Рахунок для перерахування  фінального залишку коштів за пільгою необхідно відкрити самостійно.

Протягом якого часу можна зняти фінальний залишок коштів за пільгою?

Фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою буде доступний для зняття після того як клієнт отримає SMS у червні про надходження фінального залишку коштів за пільгою на свій поточний рахунок.