UKR
П'ятниця 20 Вересня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


25.07.2024

Заява про визначення обсягу СЕО

Детальніше

11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні39
Вчора977
На цьому тижні3984
Минулого тижня7469
У цьому місяці19287
Минулого місяця42492
За весь період2636886
17.12.21

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади педагогічних працівників (консультантів) Центру професійного розвитку педагогічних працівників Каховської міської ради


Управління освіти Каховської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади  педагогічних працівників (консультантів) центру професійного розвитку педагогічних працівників Каховської міської ради, що знаходиться за адресою м. Каховка, вул. Велика Куликовська, буд.99.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посади:

Громадянство України, вільне володіння державною мовою, мають вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як п’ять років.

Умови оплати праці:

Згідно зі штатним розписом.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання:

Для участі в конкурсі потрібно подати такі документи:

  • копію паспорта громадянина України;

  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;

  • копію трудової книжки;

  • копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

Документи претендентів приймаються протягом 30 календарних днів від дати оприлюднення оголошення.

Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору

Подання документів здійснюється до управління освіти Каховської міської ради за адресою: м.Каховка, вул.Фаїни Гаєнко, 6А.

Конкурс складається з таких етапів:

  • прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсному відборі;

  • попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;

  • проведення іспиту та визначення його результатів;

  • публічної, відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку Центру для особи, яка претендує на посаду директора Центру, а для особи яка претендує на посаду педагогічного працівника (консультанта) Центру відкритої презентації державною мовою свого бачення власної консультації/проведення демонстрації майстер-класів/воркшопу;

  • проведення співбесіди та визначення її результатів;

  • визначення переможця конкурсного відбору;

  • оприлюднення результатів конкурсу.

Про дату проведення конкурсного відбору буде повідомлено додатково.

Перелік законів, на підставі яких буде складатися кваліфікаційний іспит:

1. Конституція України.

2. Закон України « Про запобігання корупції».

3. Закон України «Про звернення громадян».

4. Закон України «Про освіту».

5. Закон України «Про повну загальну середню освіту».

6. Закон України «Про дошкільну освіти».

7. Закон України «Про позашкільну освіту».

8. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» (із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1133 від 27.12.2019).

9. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 №672 «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників».

10. Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 №545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 617 від 22.08.2018).

11. Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 №1190 «Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників» (із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №1094 від 24.12.2019).

12. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1341 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №509 від 12.06.2019, №519 від 25.06.2020).

13. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 688 від 24.07.2019).

14. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №2011 №1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів України № 538 від 07.08.2013№ 143 від 26.02.2020).

15. Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 №988-р.

16. Наказ Міністерства освіти і науки України від 18.10.2019 №1313 «Деякі питання організації та проведення супервізії».

17. Наказ Міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 №1143 «Про затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти».

18. Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 №522 «Про затвердження Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності» (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту№ 1352 від 30.11.2012, наказами Міністерства освіти і науки № 380 від 31.03.2015 та № 994 від 11.07.2017).

19. Типове положення про атестацію педагогічних працівників (Н А К А З МОН від 06.10.2010 N 930 зі змінами).


ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

для проведення кваліфікаційного іспиту конкурсного відбору на заміщення вакантних посад педагогічних працівників комунальної установи Центр професійного розвитку педагогічних працівників Каховської міської ради

І. Закон України «Про освіту», Закон України «Про повну загальну середню освіту», положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників

  1. Принципи освітньої діяльності.

  2. Характеристика видів освіти.

  3. Форми здобуття освіти.

  4. Невідємні складники системи освіти.

  5. Рівні повної загальної середньої освіти.

  6. Освіта осіб з особливими освітніми потребами.

  7. Державні стандарти у сфері освіти.

  8. Ключові компетентності повної загальної середньої освіти.

  9. Освітня програма: поняття, складові.

  10. Структурні елементи типової освітньої програми.

  11. Академічна доброчесність. Принципи академічної доброчесності.

  12. Права педагогічних працівників.

  13. Обов’язки педагогічних працівників.

  14. Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

  15. Психологічна служба у системі освіти.

  16. Поняття та характеристика академічної свободи.

  17. Педагогічна діяльність у закладі загальної середньої освіти: педагогічне навантаження, робочий час.

  18. Здійснення науково-методичної підтримки у системі загальної середньої освіти.

  19. Нормативно-правове регулювання діяльності консультанта/практичного психолога центру професійного розвитку педагогічних працівників.

  20. Основні завдання центру професійного розвитку педагогічних працівників та їх характеристика.

  21. Узагальнення та поширення інформації центром з питань професійного розвитку педагогічних працівників.

  22. Координація діяльності професійних спільнот педагогічних працівників.

  23. Формування та оприлюднення центром баз даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інших джерел інформації (веб-ресурсів), необхідних для професійного розвитку педагогічних працівників.

  24. Забезпечення надання психологічної підтримки центром педагогічним працівникам.

  25. Організація та консультування  з питання планування та визначення траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників.

  26. Організація і консультування педагогічних працівників з питання проведеннясупервізії.

  27. Організація і консультування щодо розробленнядокументів закладу освіти.

  28. Проведення консультацій центром щодо особливостейорганізаціїосвітньогопроцесу за різними формами здобуттяосвіти.

  29. Проведення консультацій центром щодо особливостейорганізаціїосвітньогопроцесу з використаннямтехнологійдистанційногонавчання.

  30. Завдання центру з організації та проведення консультування щодо впровадженнякомпетентнісного, особистісноорієнтованого, діяльнісного, інклюзивногопідходів до навчанняздобувачівосвіти і новихосвітніхтехнологій.

ІІ. Основи педагогіки та психології

  1. Особливості педагогічної діяльності.

  2. Система методів педагогічного дослідження.

  3. Поняття та види інновацій у педагогіці.

  4. Класифікація нововведень в освіті.

  5. Основи гуманістичної педагогіки.

  6. Психологічні основи у діяльності учителя.

  7. Поняття та методи навчання.

  8. Педагогічна технологія та педагогічний такт.

  9. Поняття засобів навчання та їх класифікація.

  10. Форми організації освітнього процесу.

  11. Методична робота педагогічного працівника.

  12. Професійна компетентність педагогічного працівника закладу освіти.

  13. Національно-патріотичне виховання, його мета та етапи.

  14. Педагогічна майстерність сучасного вчителя.

  15. Професійні вимоги до особистості педагога.

  16. Місце і роль самоосвіти у системі професійної підготовки вчителя.

  17. Особистість вчителя-новатора.

  18. Організація роботи методичних угрупувань педагогічних працівників.

  19. Основні принципи Нової української школи.

  20. Психологічні аспекти самореалізації особистості.

  21. Особливості визначення самооцінки особистості.

  22. Психолого-педагогічні засади діяльності педагога в сучасній школі.

  23. Психологічна структура педагогічної діяльності.

  24. Психологічний аспект формування педагогічної культури.

  25. Педагогічні стреси у діяльності учителя. Шляхи їх попередження та усунення.



Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору


Бойченко Інна Сергіївна, відповідальна за ведення кадрового діловодства, телефон для довідок (05536) 2-04-40, електрона пошта osvita-kakhovka@ukr.net .