UKR
Неділя 11 Квітня 2021 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


05.04.2021

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

02.04.2021

Оголошення щодо конкурсу з відбору субєктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

30.03.2021

Оголошення про передачу майна в оренду
(74800, Херсонська обл., м.Каховка, вул.Соборності, буд.20)

Детальніше

30.03.2021

Оголошення про втрату свідоцтва про право власності на нерухоме майно

Детальніше

23.03.2021

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб`єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні566
Вчора1063
На цьому тижні12096
Минулого тижня11512
У цьому місяці18015
Минулого місяця48671
За весь період1220372
25.03.21

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ


Зміст проєкту: рішення виконавчого комітету Каховської міської ради «Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватися Комунальним некомерційним підприємством «Каховська центральна міська лікарня Каховської міської ради».
Адреса розробника: м. Каховка, вул. Першотравнева, буд. 34, Комунальне некомерційне підприємство «Каховська центральна міська лікарня Каховської міської ради»».
Спосіб оприлюднення: розміщення на офіційному сайті територіальної громади міста: kakhovka-rada.gov.ua.
Зауваження та пропозиції від фізичних, юридичних осіб їх об’єднань, надавати в письмовій формі на адресу розробника, протягом місяця. Адреса м. Каховка, вул. Першотравнева, буд. 34, тел. 0553655039 e-mail: crb06@ukr.net.

 

Про затвердження Переліку платних послуг,

які можуть надаватися Комунальним

некомерційним підприємством «Каховська центральна міська лікарня Каховської міської ради»

 

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», статті 13 Закону України «Про ціни і ціноутворення», статті 18 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», статті 4 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138, методики розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1075, постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, з метою впровадження економічно обґрунтованих платних медичних послуг для надання якісного та доступного медичного обслуговування населення, керуючись підпунктом 2 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет

ВИРІШИВ:
1. Затвердити Перелік платних послуг, які можуть надаватися комунальним некомерційним підприємством «Каховська центральна міська лікарня Каховської міської ради» (додається).
2. Рішення набуває чинності з моменту його оприлюднення в засобах масової інформації.
3. Директору комунального некомерційного підприємства «Каховська центральна міська лікарня Каховської міської ради» О.Мазур:
3.1. організацію надання платних послуг здійснювати відповідно до чинного законодавства;
3.2. довести перелік платних послуг до відома мешканців Каховської територіальної громади в засобах масової інформації та на території закладу охорони здоров’я.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Г.Гондареву.


Міський голова                       Віталій Немерець

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Каховської міської ради

від____________№________

 

Перелік платних послуг, які можуть надаватись

Комунальним некомерційним підприємством «Каховська центральна міська лікарня» Каховської міської ради


Згідно постанови КМУ від 17 вересня 1996 року №1138

Код послуги

 

Найменування послуги

 

Вартість послуги, грн.

 

1.Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення сімейного лікаря.

 

1

Печінковий комплекс

140,00

2

Нирковий комплекс

100,00

3

Ліпідограма

140,00

 

Гемостаз

 

4

Коагулограмма (протромбінового часу, МНО, протромбін по Квіку, АЧТВ,ТВ,фібриноген)

130,00

5

Визначення протромбінового часу (протромбінового індексу).

50,00

6

Міжнародне нормалізованності відношення (МНО).

50,00

 

Діагностика сердечно-судинної системи

 

7

Тропонін (тест)

90,00

8

Міоглобін (тест)

90,00

9

Д-Димер

130,00

 

Діагностика цукрового діабету

 

10

Глюкоза

40,00

11

профільна навантаження

80,00

12

Глюкоза з навантаженням

60,00

13

Глюкозілірованний гемоглобін (Hb A1C)

110,00

14

Мікроальбумін сечі

80,00

 

Гематологія

 

15

Загальний аналіз крові (на гематологічному аналізаторі 18 параметрів)

80,00

16

Загальний аналіз крові (розгорнутий) (ОАК + ЛФ + ШОЕ)

100,00

 

Контроль анемії

 

17

Залізо(Fe)

50,00

18

Залізосв’ язивающая здатність (Fe, ОЖСС, НЖСС, коефіцієнт насичення)

80,00

19

Феррін

40,00

20

Трансферрін

40,00

 

Іонограма

 

21

Електроліти (K+ , Na+ , Ca++ , Cl- , рН)

100,00

22

Іонізований Ca++

40,00

23

Загальний Ca2+

40,00

 

Серологічні дослідження

 

24

Дослідження на РМП (реакція мікропреципітації)

50,00

25

реакція Вассермана

80,00

26

Визначення основних груп крові (АВО)

40,00

27

Визначення резус-належності

40,00

28

Визначення антирезусних антитіл

40,00

29

Визначення титру антирезусних антитіл

40,00

30

Анти-стрептолізін О сироватки крові.

80,00

31

Ревматоїдний фактор сироватки крові.

70,00

32

Гепатит В, Hbs-Ag

90,00

33

Пакет на операцію (обстеження б / х, серологічних досліджень)

190,00

 

Інші АНАЛІЗИ

 

 

Дерматологічні дослідження

 

34

Дослідження зіскрібка патологічні гриби (нігті, шкіра,) окремо

40,00

35

Дослідження зіскрібка на scabies

15,00

36

Дослідження спино-мозкової рідини .(Визначення цитоза і диференціація клітинних елементів.  Визначення білка, глюкози і хлоридів. Реакція Панді, реакція Ноне-Апельта.)

100,00

37

Дослідження ексудатів і трансудату.  (Загальні властивості (колір, прозорість, питома вага).        Мікроскопічне дослідження. Визначення білка.    Реакція Рівальта.)

70,00

38

Дослідження мокротиння.

( Загальні властивості (кількість, характер, колір, консистенція, запах).

Мікроскопічне дослідження.

Бактеріоскопічні дослідження на кислото-стійкі палички.)

60,00

 

Дослідження сечі

 

39

Загальний аналіз сечі

40,00

40

Сеча за методом Нечипоренко

30,00

41

Сеча за методом Зимницького

60,00

42

Загальний аналіз калу (капрограма)Мікроскопічне дослідження(В тому числі на лейкоцити, еритроцити, епітелій, кристали, слиз, лямблії).

50,00

43

Дослідження на найпростіші.

40,00

44

Дослідження на гельмінти.

40,00

45

Виявлення прихованої крові.

50,00

 

Цитология

 

46

Дослідження виділень на флору. (вагінального, уретри)

60,00

47

Дослідження біологічних рідин на кислото-стійкі палички.

40,00

48

Виїзд за місцем проживання (взяття аналізів)

100,00

 

Тиреоїдна панель

 

49

Тиреотропного гормону - ТТГ

90,00

50

Трііодтіронін вільний - FТ3

90,00

51

Тироксин вільний - FT4

90,00

52

Антітіреопероксідаза АТ-ТПО

90,00

 

Пухлинні маркери

 

 

53

Раковий антиген СА-125 (пухлини яєчників, т.матки)

130,00

54

Раковий антиген СА-153 (пухлини молочної залози)

130,00

55

Раково-ембріональний антиген РЕА

140,00

56

Простатспеціфіческій антиген ПСА загальний

130,00

57

Простатспеціфіческій антиген ПСА вільний

140,00

 

ИНФЕКЦІЙНІ МАРКЕРИ

 

58

анти- НCV

110,00

59

HBV

130,00

60

D-димер

150,00

 

ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЧНА ПАНЕЛЬ

 

61

Хеликобактер пілоріIgG

110,00

 

Кабінет ендоскопії

 

62

Ректомоноскопія(РРС)

110,00

63

Ультрозвукова діагностика щітовидної желези

170,00

64

ЕКГ

50,00

65

Транспортні послуги ( витрати на 100 км) Автомобіля Тойота 12-08 ХОВ

435,73

66

Транспортування хворих по місту (витрати на 10 км.) автомобіля ГАЗель АС -J322141 ШДТ ВТ 89-23 СІ

98,68

67

Проведення паліативного виїзду лікарів на адресу (1 година)

235,91

68

Утримання тіл померлих у холодильній камері патологоанатомічного бюро після дослідження понад норми перебування, а таож тих що знаходяться на зберіганні:

220,00

69

Послуга з підготовки до поховання тіла померлого

500,00


 

Санітарна обробка на педикульоз та коросту за зверененням хворого без направлення лікаря:

 

70

з оброблюючим матеріалом хворого

100,00

71

без оброблючого матеріалу хворого

170,00

72

Видача копій медичних довідок, витяг з історії хвороби

35,00

73

Видача листка-направлення для проходження медико-соціально-експертної комісії (МСЕК)

18,53

74

Виписка довідки від нарколога

200,00

 

Ін΄єкції хворим в неробочі, святкові дні на приймальному відділенні

 

75

Внутрішньовенні Ін΄єкції

50,00

76

Внутрішньокрапельні Ін΄єкції

100,00

77

Внутрішньомязові Ін΄єкції

30,00

78

Анонімне обстеження хворих на алкоголізм і наркоманію(крім обстежень на ВІЛ та СНІД) 1обстеження

75,00

79

Анонімне лікування хворих на алкоголізм і наркоманію (крім обстежень на ВІЛ та СНІД) 1 відвідування

100,00

 

Лаборатоні, діагностичні та консультативні послуги за зверненнями громадян, що надаються без направлення лікарів:

 

80

Огляд з метою виявлення ознак стану алкогольного сп΄янінння - 1 огляд

100,00

81

Огляд з метою виявлення ознак стану наркотичного сп΄янінння - 1 огляд

550,00

82

Огляд на стан наркотичного сп΄янінння методом поперднього експрес діагностики (морфін,канабіноїди,алефетаніми) - 1огляд

175,00

83

Проведення медичних (легальних) абортів методом вакуум-аспіраціїза (крім абортів за медичними показаннями і соціальними показаннями)

300,00

84

Лікування у палатах з підвищенною комфортністю : пологового відділення за одну добу

350,00

 

Лікування у палатах іногородніх громадян на одну добу

 

85

лікування у палатах неврологічного відділення іногородніх громадян

200,00

86

лікування у палатах гінекологічного відділення іногородніх громадян

250,00

87

лікування у палатах хірургічного відділення іногородніх громадян

300,00

88

лікування у палатах терапевтичного відділення іногородніх громадян

230,00

89

перебування у стаціонарі батьків у зв’язку з доглядом за дітьми віком понад 6 років (на одну добу)

200,00

90

Лікування в денному стаціонарі (1 день)

120,00

91

Огляд лікаря ( без категорії , ІІ категорії)

100,00

92

Огляд лікаря ( І категорії)

150,00

93

Огляд лікаря (вищої категорії)

170,00

94

МАСАЖ голови, обличчя, шиї, кисті, м’язів передньої черевної стінки, попереково-крижової області, суглобів. (10 хвилин)


98,42

95

МАСАЖ комірцевої зони, верхньої кінцівки, спини (15 хвилин)

137,00

96

МАСАЖ нижньї кінцівки, спини і попереково-крижової області, шийно-грудного відділу хребта (20 хвилин)

175,57

97

МАСАЖ обдасті грудної клітини. (25 хвилин)

214,15

98

МАСАЖ сигментарний, загальний масаж у дітей. (30 хвилин)

252,72

99

Оздоровчий масаж на ліжку-масажері "NUGABEST" (38 хвилин,5-денний курс)

550,00

100

Лікувальна гімнастика на профілакторі "ЄВМІНОВА" (45 хвилин, 5-ти денний курс)

580,00

101

ЛФК для терапевтичних, після хірургічних операцій, травматологічних хворих (15 хвилин)

126,80

102

ЛФК для неврологічних, для дітей, при травмах хркбта (30 хвилин)

242,52

103

Послуга на апараті ГАЛЬВАНІЧНИЙ (30 хвилин)

251,52

104

Вартість 1 регіональної Анастезії

349,79

105

Вартість 1 загальної Анастезії

753,09

106

КОМПЮТЕРНА ТОМОГРАМА головного мозку

1300,00

107

Дослідження на ГІСТЕРОСКОПІЮ

1410,37

108

Догслідження на ВІДЕОЕНДОСКОПІЮ

2724,00

109

Послуга на ПЛАЗМОФОРЕЗ

614,30

110

Послуга на УФО КРОВІ

377,62

111

Послуга на ЛАЗЕРНЕ ОРПРОМІНЮВАННЯ КРОВІ

335,16

112

Послуга проведення ПОЛОГІВ

7560,00

113

Послуга з проведення Колоноскопії, Цистоскопії, Бронхоскопії, Езофагогастроскопії.

1265,00

114

Послуга з проведення Цистоскопії

665,00

115

Послуга з проведення Гістероскопія

1410,37

116

Послуга з проведення Колоноскопії, Бронхоскопії,

427,70

117

Послуга з проведення Гастроскопія

280,02

118

Огляд лікаря психіатра + сертифікат

136,32

119

Послуга «Добове вимірювання артеріального тиску» на апараті ХОЛТЕР

263,00

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів Галина Гондарева


 

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Каховської міської ради

від____________№________

 

 

Функціональна діагностика

Одиниця виміру

Вартість грн.

1

Довготривале ЕКГ-дослідження -Холтеровське моніторування (М-стрічка) обробка матеріалів за добу

дослідження

230,00

2

Ендоскопічні дослідження

 

 

2,1

Езофагогастродуоденоскопія діагностична для дорослих

дослідження

297,00

3

Рентгенологічні дослідження

 

 

3,1

Рентгенографія периферійних відділів кістяка та хребта в одній проекції

дослідження

82,00

3,2

Рентгенографія периферійних відділів кістяка та хребта у двох проекціях

дослідження

135,00

3,3

Рентгенографія черепа у двох проекціях

дослідження

109,00

3,4

Рентгенографія колоносових пазух

дослідження

68,00

3,5

Рентгенографія скронево-щелепного суглоба

дослідження

94,00

3,6

Рентгенографія нижньої щелепи

дослідження

94,00

3,7

Рентгенографія кісток носа

дослідження

64,00

3,8

Рентгенографія зубів

дослідження

61,00

3,9

Рентгенографія скроневої кістки

дослідження

94,00

3,10

Рентгенографія ключиці у двох проекціях

дослідження

106,00

3,11

Рентгенографія ребер із аутокомпресією під час дихання

дослідження

142,00

3,12

Рентгенографія грудини з компресією під час дихання

дослідження

232,00

3,13

Рентгенографія грудного відділу хребта з компресійним поясом під час дихання

дослідження

195,00

3,14

Рентгенографія кісток таза

дослідження

82,00

3,15

Рентгенографія м’яких тканин

дослідження

68,00

3,16

Рентгенографія одного плечового, ліктьового, променезап’ясткового, колінного чи гомілковостопного суглоба

дослідження

68,00

3,17

Флюорографія органів грудної клітини в боковій або прямій передній проекції

дослідження

41,92

4

Мамографія обох молочних залоз в двох проекціях (з можливістю запису результатів на електронний носій пацієнта)

дослідження

202,06

5

Ультразвукові дослідження

 

 

6

Трансабдомінальні ультразвукові дослідження органів гепатобіліарної системи

 

 

6,1

Дослідження ультразвукове комплексне: печінка+жовчний міхур+жовчні протоки+підшлункова залоза+селезінка

дослідження

158,00

6,2

Дослідження ультразвукове: печінка + жовчний міхур+жовчні протоки

дослідження

60,00

6,3

Дослідження ультразвукове печінки

дослідження

41,00

6,4

Дослідження ультразвукове: жовчний міхур+жовчні протоки

дослідження

41,00

6,5

Дослідження ультразвукове підшлункової залози

дослідження

60,00

6,6

Дослідження ультразвукове: селезінка+судини портальної системи

дослідження

60,00

7

Трансабдомінальні дослідження сечостатевої системи

 

 

7,1

Дослідження ультразвукове комплексне для чоловіків: нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+передміхурова залоза

дослідження

158,00

7,2

Дослідження ультразвукове: нирки+надниркові залози

дослідження

60,00

7,3

Дослідження ультразвукове сечового міхура з визначенням залишкової сечі

дослідження

41,00

7,4

Дослідження ультразвукове передміхурової залози

дослідження

41,00

7,5

Дослідження ультразвукове яєчків

дослідження

41,00

7,6

Дослідження ультразвукове комплексне для жінок: нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+матка+яєчники

дослідження

177,00

7,7

Дослідження ультразвукове комплексне: матка+яєчники

дослідження

100,00

7,8

Дослідження ультразвукове комплексне: матка при вагітності+перинатальне обстеження стану плода

дослідження

177,00

 

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів Галина Гондарева










Додаток 3

до рішення виконавчого комітету

Каховської міської ради

від____________№________

Тарифи на медичні послуги

Медичний огляд працівників певних категорій з метою профілактичного, медичного огляду, по санітарних книжках та водіїв.

 

п/п

 

 

 

 

Вид медогляду

 

Вартість медичного огляду, грн.

 

1

Лікар – гінеколог

60,61

2

Лікар – хірург

45,05

3

Лікар – невропатолог

42,07

4

Лікар – отоларинтолог

43,82

5

Лікар – офтальмолог

47,12

6

Лікар – дерматолог

40,06

7

Лікар – терапевт

52,64

8

Лікар – нарколог + сертифікат

136,32

9

Лікар – психіатр

41,62

10

Виписка довідки

6,00

11

Аналіз на визначення групи крові на резус-фактор

76,44

12

Аналіз крові на RW ( реакція Васермана)

26,03

13

Загальний аналіз крові

71,06

14

Загальний аналіз сечі

38,73

15

Аналіз крові на цукор

36,78

16

Аналіз крові на холістерин

38,16

17

Аналіз крові на гемоглобін

32,70

18

Аудіометрія

38,56

19

Електрокардіограма

46,18

20

Спірографія

58,10

21

Рентген легенів

50,00

22

Виписка довідки на водіїв

23,72

23

Флюроографія

41,91

 

Всього:

1093,68

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів Галина Гондарева

 

Додаток 4

до рішення виконавчого комітету

Каховської міської ради

від____________№________

 

 

 

Розрахунок

вартості стоматологічних послуг

 

 

 

1.

Консультація лікаря - стоматолога

40,60

2.

Консультація лікаря-стоматолога з складанням адаптованого індивідуального лікування та розрахунки лікування

54,74

3.

Анестезія анестетикою

32,23

5.

Видалення старої пломби

32,80

8

Лікування карієсу з накладанням пломб з композиту світлого затвердження (лателюкс)

260,88

9

Лікування карієсу з накладанням пломб з композиту світлого затвердження (харізма)

284,37

10

Лікування карієсу з накладанням пломб з композиту світлого затвердження (вентура)

323,75

11

Лікування карієсу з накладанням пломб з композиту світлого затвердження (спектрум)

338,12

12

Лікування карієсу з накладанням пломб з композиту світлого затвердження

372,41

13

Герметизація фісур

64,32

14

Розпломбування раніше пролікованого 1-но кореневого каналу ручним способом

100,00

15

Розпломбування раніше пролікованого 2-х кореневого каналу ручним способом

120,00

16

Розпломбування раніше пролікованого 3-х кореневого каналу ручним способом

200,00

17

Хімічне розширення 1-но кореневого каналу

35,47

18

Хімічне розширення 2-х кореневого каналу

50,30

19

Хімічне розширення 3-х кореневого каналу

65,11

20

Накладання ізолюючих прокладок

23,89

21

Закриття вуста кореневих каналів ізолюючою прокладкою

7,74

22

Накладання парапасти при пульпіті

23,81

23

Тимчасова пломба

41,06

24

Зняття зубного каменю ручним методом 1 зуба

21,88

25

Поліровка пастою

4,51

26

Преендодонтичне лікування зубів

35,33

27

Відновлення зубу під коронку

60,50

28

Аплікація лікуючих засобів

60,50

29

Професійна чистка зубів

173,13

 

 

Хірургічна стоматологія

1.

Консультація лікаря – стоматолога хірурга

21,66

2.

Консультація лікаря – стоматолога хірурга з складанням адаптованого-індівідуального лікування та розрахунки

36,48

3.

Планове видалення зубів

23,83

4.

Анестезія імпортним анестетиком

50,00

5.

Видалення зуба звичайне

53,78

 

 

 

 

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Галина Гондарева

 

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення виконавчого комітету Каховської міської ради «Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватись Комунальним некомерційним підприємством «Каховська центральна міська лікарня» Каховської міської ради

Аналіз регуляторного впливу «Про встановлення Тарифів на медичні послуги, що надаються Комунальним некомерційним підприємством «Каховська центральна міська лікарня» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця. Адреса розробника регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу Комунально некомерціне підприємство «Каховська центральна міська лікарні Каховської міської ради» 74800, м.Каховка вул. Першотравнева, 34, тел.(05536)5-50-39, E-mail: crb06@ukr.net

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих навчальних закладах» (далі – Перелік).

Розпорядження КМУ від 30.11.2016 №103-р схвалена концепція реформи фінансування системи охорони здоров’я України. Вона закріплює модель національного солідарного страхування з 100% покриттям громадян. Регулюватиме стосунки між лікарем та пацієнтом створений єдиний національний замовник – Національна служба здоров’я України, який плануватиме та закуповуватиме медичні послуги для громадян, напряму контрактуватиме медичні заклади, оцінюватиме та контролюватиме якість послуг, підтримуватиме електронну систему збору та обміну медичною інформацією. Держава впроваджує поняття гарантованого пакету медичної допомоги. Йдеться про чітко визначений набір медичних послуг та ліків, право на отримання якого матимуть всі без виятку громадяни України. Гарантований пакет медичної допомоги щороку переглядатиметься та публікуватиметься.

Ціни на послуги, що виходять за межі державного гарантованого пакета медичної допомоги та не покриваються бюджетним фінансуванням, встановлюються постачальником медичних послуг відповідно до положень Закону України «Про ціни та ціноутворення».

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надає комунальний заклад охорони здоров’я , тарифи встановлююся розпорядженням виконавчим органом Каховською міською радою. У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Каховської міської ради несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню комунальним закладом охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров’я.

Тарифи на платні медичні послуги, розраховані на підставі розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги.

Тарифи на платні медичні послуги, які формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, тощо та прибутку.

Проблема – необхідність встановлення тарифів на платні медичні послуги для КНП «Каховська ЦМЛ» на економічно обґрунтованому рівні, можуть бути застосовані для розрахунків за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Крім того було придбане нове сучасне обладнання для закладу і його використання дозволяє розширити асортимент послуг; заходи з оптимізації видатків закладів охорони здоров’я, застосування сучасних технологій обслуговування і новітнього обладнання дозволяє зменшити вартість окремих послуг.

Тарифи на платні медичні послуги економічно обгрунтовуються виходячі з фактичних витрат на кожну послугу окремо. Кошти, які будуть отримані від надання платних послуг, будуть використані на заходи, пов’язані з організацією надання послуг, а також для відновлення матеріально-технічної бази закладу.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту розпорядження: 

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Каховської міської ради, щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із наданням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги цього закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров’я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» ;

  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;

 

  • отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклад охорони здоров’я має право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;

отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклад охорони здоров’я має право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;

  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;

  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Забезпечення надання якісних медичних послуг за зверненням громадян без направлення сімейних лікарів та по договору медичного страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.

Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров’я мають визначатися за єдиними методичними підходами.

З огляду на викладене та беручи до уваги, що з 01 квітня 2020 рокі вступив в силу другий етап медичної реформи в Україні питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.

До то ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з іншими закладами охорони здоров’я, комунальні лікувальні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні

 1.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем , розмір яких визначається суб’єктивно

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення»,

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості

Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуги

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів

Альтернатива 2

Для закладу відсутні.

 

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги в меншому розмірі

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». Для суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг

Альтернатива 3

Для закладу: приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

Для закладу – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

 

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства)

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства)

Альтернатива 3

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства)

 IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

 

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі

Збиткова діяльність закладу

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не суперечить чинному законодавству, але не враховує інтереси держави в повному обсязі

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування за економічно обґрунтованому рівні

Цілі будуть досягнуті: реалізація належним чином повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Причина для відмови від цієї альтернативи є погіршення якості наданих платних медичних послуг.

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

У разі зміни зовнішніх факторів (встановлення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо), розміри тарифів на платні медичні послуги і відповідно регуляторний акт може бути переглянутий

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються КНП «Каховська ЦМЛ»
в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Перелік тарифів про платні медичні послуги, які планує надавати Комунальне некомерційне підприємство «Каховська центральна міська лікарня». Ці тарифи встановлюються на економічно обґрунтованому рівні.

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Основними складовими витрат медичних послуг, які надає лікувальний заклад, є:

- витрати на оплату праці основного медичного персоналу;
- нарахування на заробітну плату;
- матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
- інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
- амортизаційні відрахування;
- загальновиробничі витрати;
- адміністративні витрати.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичного закладу в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення « Тарифів на платні послуги , що надає Комунальне некомерційне підприємство «Каховська центральна міська лікарня » та аналіз регуляторного впливу для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 01 квітня 2021 року розміщені на офіційному сайті КНП «Каховська центральна міська лікарня» (www.kahovka.orl.org.ua) для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Комунальне некомерційне підприємство «Каховська центральна міська лікарня» Каховської міської ради засноване на комунальній власності Каховської міської ради і є багатопрофільним лікувальним закладом.

Заклад має ліцензію Міністерства охорони здоров’я України на медичну практику № 973 від 25 квітня 2019року .

Платні послуги дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності населення та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Каховською міською радою будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення її матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного рішення не потребує додаткових витрат виконавчого органу Каховською міською радою.

В цілому, якщо залишити тарифи на зазначені послуги без змін, то Комунальна установа не взмозі буде їх надавати, оскільки не зможе покривати видатки, пов’язані з наданням цих послуг. Отже, населення і суб’єкти господарювання змушені будуть шукати дані послуги в інших закладах здоров’я. за межами м. Каховка,що призведе до незручності витрат для отримання цих послуг.

VII. Обгрунтування запропонованого строку дії регулярного акта

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний ак діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регулятивного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Забезпечення населення медичними послугами високої якості та в доступному обсязі залежить від адекватності матеріально-технічної бази, професіоналізму та кваліфікації лікарів, компетентності керівників, психологічної готовності населення піклуватися про стан свого здоров’я.

Основними показниками результативності дії регуляторного акту є стабільне функціонування закладу та його достатнє фінансування для забезпечення населення якісними медичними послугами за економічно обгрунтованими тарифами.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Основний метод відстеження результативності – здійснення порівняльного аналізу.

Джерела отримання інформації для відстеження результативності є:

- Звітність Комунального некомерційного підприємства «Каховська центральна міська лікарня» Каховської міської ради щодо надходження коштів за надання платних медичних послуг;

- використання існуючої законодавчої та правової бази у сфері надання платних послуг.

Базове відстеження результативності регуляторного акту проведено на етапі його підготовки.

Повторне відстеження здійснюватиметься через один рік після набуття чинності регуляторного акту, за результатами якого можливе здійснення порівняння базового та повторного відстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.

Періодичне відстеження планується здійснювати один раз в три роки з дня виконання заходів повторного відстеження та з метою подальшого удосконалення рішення виконавчого органу Каховською міською радою.

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів Галина Гондарева

 

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акту

проекту рішення виконавчого комітету Каховської міської ради

«Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватись Комунальним некомерційним підприємством «Каховська міська лікарня» Каховської міської ради та тарифів на них»

 Виконавець заходів відстеження – Комунальне некомерційне підприємство «Каховська центральна міська лікарня» Каховської міської ради

 Цілі прийняття акта – встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги, що надаються КНП «Каховська ЦМЛ», сприяння збільшенню надходжень до спеціального фонду та покращення результатів фінансово-господарської діяльності підприємства.

 Строк виконання заходів з відстеження – 15 днів (з______по__________202_р.)

 Тип відстеження заходів – базове.

 Заходи які були виконані з відстеження результативності – вивчення чинного законодавства : ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»

 Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних та фінансових звітів.

 Аналіз отримання значень показників результативності 

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися КНП «Каховська ЦМЛ» шляхом аналізу кількості наданих платних послуг та розміру надходжень до спецфонду від надання платних послуг.

Кількісні значення показників результативності

Показники

2019 рік

01.01.2020-31.12.2020р

Кількість суб’єктів господарювання, на які поширюється дія акта яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги

Кількість наданих платних послуг

3327

3127

Надходження до спецфонду від надання платних послуг, тис.грн.

319390,43

308000,00

*Розмір коштів та час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта*

**Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту

100%

100%

 Висновки та рекомендації

 Прийняття рішення виконавчим комітетом Каховської міської ради «Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватись Комунальним некомерційним підприємством «Каховська центральна міська лікарня Каховської міської ради» та тарифів на них», надасть змогу вирішити питання стабільного функціонування закладу та його достатнє фінансування для забезпечення населення якісними медичними послугами за економічно обґрунтованими тарифами.

Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів Галина Гондарева