UKR
П'ятниця 15 Березня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні288
Вчора923
На цьому тижні4430
Минулого тижня7263
У цьому місяці14312
Минулого місяця57472
За весь період2424055
13.02.20

Протокол № 3 від 12 лютого 2020 року


КАХОВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

МІСЬКА ПОСТІЙНА КОМІСІЯ

З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ

ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ


вул. Велика Куликовська, 103, м. Каховка, Херсонська область, 74800, Україна

тел. (05536) 2-01-81, факс (05536) 2-01-04, е-mail: gorhoz@kakhovka-rada.gov.ua


Протокол № 3


12 лютого 2020 року              м. Каховка


ГОЛОВУВАВ: Кожем’якін О.В. - перший заступник міського голови, перший заступник голови міської постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Каховського міської ради.

ПРИСУТНІ: члени комісії за списком, запрошені: начальника Управління освіти Каховської міської ради Аркуша О.В., заступник начальника Управління освіти Каховської міської ради Паталашка О.А., заступник начальника міськрайонного управління ГУ ДСНС у Херсонській області Паньков А.С.


ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Звіт про виконання перевірки стану пожежної безпеки об’єктів соціальної інфраструктури міста.

Доповідає: Берещенко І.М. - начальник міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Херсонській області.

2. Про стан створення добровільних пожежно-рятувальних підрозділів на територіях підприємств міста.

Доповідає: Берещенко І.М. - начальник міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Херсонській області.

3. Про додаткові заходи поновлення працездатності розташованих на підпорядкованих територіях міської ради джерел протипожежного водопостачання.

Доповідає: Берещенко І.М. - начальник міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Херсонській області.


СЛУХАЛИ:

1. Звіт про виконання перевірки стану пожежної безпеки об’єктів соціальної інфраструктури міста.

Доповідав: Берещенко І.М. - начальник міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Херсонській області.

ВИРІШИЛИ:

1.1. Інформацію МРУ ДСНС прийняти до відома.

1.2. Довести узагальнену інформацію до депутатів Каховської міської ради на черговому засіданні сесії. Розглянути питання щодо можливості фінансування заходів пожежної безпеки.

Управління освіти, відділ культури, відділ

міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла виконавчого комітету міської ради, міськрайонне управління ГУ ДСНС (за згодою)

Термін: до 28.02.2020 року

1.3. Розробити відповідні плани та приступити до виконання заходів усунення виявлених перевіркою недоліків.

Управління освіти, відділ культури, відділ

міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла виконавчого комітету міської ради, міськрайонне управління ГУ ДСНС (за згодою)

Термін: невідкладно


СЛУХАЛИ:

2. Про стан створення добровільних пожежно-рятувальних підрозділів на територіях підприємств міста.

Доповідав: Берещенко І.М. - начальник міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Херсонській області.

ВИРІШИЛИ:

2.1. Інформацію прийняти до відома.

2.2. Направити інформацію щодо необхідності створення пожежних підрозділів (команд, ланок) в організаціях, установах та на підприємствах міста всіх форм власності.

Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла виконавчого

комітету міської ради, міськрайонне

управління ГУ ДСНС (за згодою)

Термін: невідкладно


СЛУХАЛИ:

3. Про додаткові заходи поновлення працездатності розташованих на підпорядкованих територіях міської ради джерел протипожежного водопостачання.

Доповідав: Берещенко І.М. - начальник міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Херсонській області.

ВИРІШИЛИ:

3.1. Поновити працездатність встановлених на підпорядкованих територіях джерел протипожежного водопостачання, забезпечити встановлення відповідних покажчиків пожежних гідрантів, не допускати демонтаж вже існуючих джерел у зонах своєї відповідальності.

Керівники підприємств, організацій та

установ всіх форм власності (за згодою)

Термін: до 01.05.2020 року

3.2. Врахувати питання покращення протипожежного водопостачання під час складення програм соціального розвитку міста, цивільного захисту населення і територій, плануванні територій міста.

Відділ економіки комунального майна та

землі, відділ архітектури та містобудування,

відділ міського господарства, надзвичайних

ситуацій, обліку житла виконавчого комітету

міської ради

Термін: постійно

3.3. Спланувати відновлювальні роботи внутрішніх системи пожежного водопостачання об’єктів інфраструктури міста.

Керівники підприємств, організацій та

установ всіх форм власності (за згодою)

Термін: до 01.05.2020 року



Перший заступник міського голови,

перший заступник голови міської постійної

комісії з питань техногенно-екологічної

безпеки та надзвичайних ситуацій                                                            О.В.Кожем’якін

 


Головний спеціаліст відділу міського

господарства, надзвичайних ситуацій,

обліку житла, секретар комісії                                                                    О.В.Сбітнєв