UKR
Четвер 27 Січня 2022 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


24.01.2022

До уваги сільгоспвиробників, мікро-, малих та середніх підприємств Каховської громади!

Детальніше

24.01.2022

До відома власників приватних приміщень та будівель!

Детальніше

18.01.2022

Оголошення про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів в м.Каховка

Детальніше

18.01.2022

Оголошується конкурс на визначення перевізника на приміських автобусних маршрутах (рейсах) загального користування по Каховській міській територіальній громаді

Детальніше

18.01.2022

До уваги суб’єктів господарювання Каховської міської територіальної громади!

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні1339
Вчора1324
На цьому тижні5403
Минулого тижня7830
У цьому місяці25725
Минулого місяця41908
За весь період1756313
06.04.21

Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому у 2020 році.


За 2020 рік до виконкому Каховської міської ради надійшло 3698 звернень громадян. Із них 56 надійшло з інших інстанцій та 214 з Урядової гарячої лінії.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста - це відключення від мережі централізованого теплопостачання, надання матеріальної допомоги, вжиття заходів до безпритульних тварин, приватизація та оренда земельних ділянок, оформлення субсидій, ремонт покрівель, надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, розгляд питань щодо меж земельних ділянок, видалення дерев, зміни договору найму житла, пільгові перевезення тощо.
Особлива увага приділялась зверненням, що надходили на адресу Президента України, Кабінету Міністрів, секретаріату Верховної Ради України, народних депутатів України, а також депутатів міської ради.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови. Так на особистому прийомі міського голови побувало 154 мешканця міста.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - ремонт житлового фонду, питання соціального захисту, надання житла як пільговій категорії населення, встановлення приладів обліку води, благоустрій територій, матеріальна допомога на лікування, з приводу якості роботи житлово-комунальних підприємств тощо.
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба "1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Крім цього діє мобільна гаряча лінія Каховського виконкому -+380504141888. Саме цей номер телефону зробить ближче міську владу і каховчан, які користуються смартфонами і планшетами. На цей номер можна дзвонити з 8:00 до 17:00 та цілодобово писати СМС. Також цілодобово можна писати повідомлення на Вайбер. Працівники виконавчих органів міської ради реагують на кожен дзвінок або повідомлення.
Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла, відділу містобудування та архітектури, відділу економіки, комунального майна та землі, обліку житла та ін.
Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України "Про звернення громадян" та "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.