UKR
Четвер 09 Квітня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


07.04.2020

Тимчасові умови прийому УПСЗН

Детальніше

31.03.2020

Шановна громадо!

Детальніше

31.03.2020

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

23.03.2020

До керівників церков та релігійних організацій міста Каховка

Детальніше

18.03.2020

Шановні підприємці міста Каховка!

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні346
Вчора1111
На цьому тижні3574
Минулого тижня6825
У цьому місяці8211
Минулого місяця20965
За весь період764203
30.10.19

Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому у 2018 році


За 2018 рік до виконкому Каховської міської ради надійшло 2336 звернень громадян. Із них 39 надійшло з інших інстанцій та 264 з Урядової гарячої лінії.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста - це відключення від мережі централізованого теплопостачання, надання матеріальної допомоги, вжиття заходів до безпритульних тварин, приватизація та оренда земельних ділянок, оформлення субсидій, ремонт покрівель, надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, розгляд питань щодо меж земельних ділянок, видалення дерев, зміни договору найму житла, пільгові перевезення тощо.
Особлива увага приділялась зверненням, що надходили на адресу Президента України, Кабінету Міністрів, секретаріату Верховної Ради України, народних депутатів України, а також депутатів міської ради.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому. Так на особистому прийомі міського голови побувало 132 мешканця міста.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - ремонт житлового фонду, питання соціального захисту, надання житла як пільговій категорії населення, встановлення приладів обліку води, благоустрій територій, матеріальна допомога на лікування, з приводу якості роботи житлово-комунальних підприємств тощо.
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба "1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Крім цього діє мобільну гарячу лінію Каховскього виконкому -+380504141888. Саме цей номер телефону зробить ближче міську владу і каховчан, які користуються смартфонами і планшетами. На цей номер можна дзвонити з 8:00 до 17:00 та цілодобово писати СМС. Також цілодобово можна писати повідомлення на Вайбер. Працівники виконавчих органів міської ради реагують на кожен дзвінок або повідомлення.
Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла, відділу містобудування та архітектури, відділу економіки, комунального майна та землі, обліку житла та ін.
Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України "Про звернення громадян" та "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.


Начальник
загального відділу                              Г.Л. Рашевський