UKR
Четвер 27 Квітня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


24.04.2017

Рішенням конкурсної комісії від 14.04.2017 р. з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які розташовані за адресою:

Детальніше

20.04.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна територіальної громади міста - частини 1 поверху будівлі за адресою м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 103 з метою надання в оренду.

Детальніше

19.04.2017

21 квітня 2017 року о 16.00 біля будинку по вулиці Панкеєвська ( колишня - Карла Лібкнехта), 114 відбудуться звіти депутатів Каховської міської ради

Детальніше

18.04.2017

УВАГА!

Детальніше

13.04.2017

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні489
Вчора675
На цьому тижні2360
Минулого тижня3735
У цьому місяці14340
Минулого місяця15000
За весь період204701
27.03.15

Про норми витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в Каховській міській раді та її виконавчих органах


 УКРАЇНА

КАХОВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

 

Від 11.08.2011147-р

м.Каховка

 

 

Про норми витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в Каховській міській раді та її

виконавчих органах

Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та положень постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»

1. Визначити норми витрат на копіювання або друк документів, що
надаються за запитом на інформацію в Каховській міській раді та її виконавчих органах, згідно з додатком.

2. Начальникам відділів міської ради: загального – Сергієнко О.О., бухгалтерського обліку та звітності – Горбач М.Б. у межах компетенції організувати роботу з виготовлення копій документів обсягом більше як 10 сторінок, необхідних для надання відповіді на запит щодо публічної інформації, розпорядником якої Каховська міська рада та її виконавчі органи, та відшкодування запитувачем фактичних витрат на копіювання і
друк згідно з нормами, визначеними цим розпорядженням.

  1. Керівникам самостійних управлінь та відділів міської ради, комунальних підприємств визначити норми витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом інформацію, з урахуванням відповідних граничних норм витрат, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740.

  2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому Глухову І.І.

Міський голова О.П. Карасевич

 

 

 

 

 

Додаток

до розпорядження міського голови від_11.08.2011147-р

НОРМИ

витрат на копіювання або друк документів, що надаються

за запитом на інформацію

з/п

Послуга, що надається

Норми витрат

1.

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

2.

Копіювання або друк копій документів формату АЗ та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

3.

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

Примітка. Розмір мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання та друку документів.

 

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради,

керуючий справами виконкому І.І. Глухова