UKR
Вівторок 19 Березня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні334
Вчора3673
На цьому тижні4007
Минулого тижня6527
У цьому місяці20416
Минулого місяця57472
За весь період2430159
03.02.22

Положення про відділ


  1. КАХОВСЬКА МІСЬКА РАДА

  2. ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ


  3. РІШЕННЯ


  4. ___24___ сесії ___VІІІ___ скликання

    1. 23.12.2021

    1. м. Каховка

    1. 1059/24

  5.  


Про затвердження Положення про

відділ комунального майна, землі та

обліку житла Каховської міської ради

 

Керуючись ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Положення про відділ комунального майна, землі та обліку житла Каховської міської ради.

2. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Лобунько Г.П.).

3. Контроль за виконанням покласти на депутатську комісію з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту (Особа О.Б.), постійну комісію з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва та благоустрою (Гончарова Т.С.).

 

 

Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішення сесії міської ради
23.12.2021 року № 1059/24

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ комунального майна, землі та обліку житла

Каховської міської ради

 

  1. Загальні положення

 

1.1. Відділ комунального майна, землі та обліку житла Каховської міської ради (надалі - Відділ) утворюється за рішенням Каховської міської ради та є структурним підрозділом Каховської міської ради.

1.2. Відділ є підконтрольним та підзвітним Каховській міській раді, виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, наказами Фонду державного майна України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням, а також іншими актами.

 

2. Завдання та повноваження Відділу.

 

2.1. Основними завданнями Відділу є:

- реалізація політики міської ради у сфері земельного законодавства та управління нерухомим майном, що належить до комунальної власності територіальної громади на території міської ради, в межах визначених цим Положенням;

- забезпечення надходження коштів до міського бюджету за рахунок ефективного обліку, використання, продажу земель, які знаходяться у комунальній власності Каховської міської ради;

- участь у розробленні та виконанні міських програм в галузі земельних відносин та комунального майна;

- організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативно-правових актів України;

- організація консультацій з громадськістю з питань, що належать до компетенції Відділу;

- реалізація державної політики у сфері забезпечення конституційних прав громадян на житло та його приватизацію.

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:

2.2.1. У сфері земельних відносин:

- здійснює облік використання земельних ресурсів міської ради, відповідно до оформлених правовстановлюючих документів на земельні ділянки та забезпечує створення відповідної бази даних;

 

 

- аналізує документацію із землеустрою, подану на розгляд міської ради та готує відповідні пропозиції;

- здійснює відповідну роботу з територіальними підрозділами Державної податкової служби України, Держгеокадастру для забезпечення надходжень від плати за землю та інших надходжень;

- здійснює підготовку матеріалів та забезпечує роботу з розгляду заяв, що стосуються земельних відносин на території міської ради;

- готує і вносить на розгляд міської ради проекти рішень щодо регулювання земельних відносин та реалізації прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до чинного законодавства;

- бере участь у підготовці регуляторного акту стосовно ставок орендної плати за землю на відповідний фінансовий рік у встановленому законом порядку;

- надає інформацію до відповідних органів виконавчої влади територіальних органів влади стосовно користувачів земельних ділянок;

- бере участь в роботі погоджувальних комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів;

- представляє Каховську міську раду та її виконавчий комітет при реєстрації земельних ділянок комунальної власності в Державному земельному кадастрі та прав на них Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

- здійснює інші повноваження у сфері земельних відносин відповідно до чинного законодавства України.

2.2.2. У сфері комунального майна:

- здійснює облік майна, що перебуває в комунальній власності міста
- проводить інвентаризацію комунального майна, готує зведену відомість інвентаризації.
- формує перелік об’єктів, що перебувають у комунальній власності міста і підлягають приватизації на аукціоні, за конкурсом, шляхом викупу, іншими способами.
- готує перелік об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації.
- розглядає заяви на приватизацію комунального майна крім об’єктів житлового фонду.
- публікує в засобах масової інформації перелік об’єктів, що підлягають приватизації.
- готує матеріали для приватизації об’єктів комунальної власності шляхом викупу, на аукціоні, за конкурсом, іншими способами.
- забезпечує надходження коштів від приватизації майна до міського бюджету.
- проводить консультаційну роботу з питань приватизації.
- здійснює контроль за виконанням зобов’язань, передбачених у договорах купівлі-продажу об’єктів приватизації.
- готує пропозиції щодо відчуження та списання об’єктів комунальної власності.
- здійснює перевірки ефективності використання і збереження закріпленого майна за підприємствами, установами, організаціями.

 

- бере участь в розробці пропозицій щодо передачі об’єктів державної власності у комунальну, комунальної у державну.
- готує пропозиції щодо придбання у встановленому порядку об’єктів, що будуть забезпечувати потреби міста.
- готує пропозиції щодо надання в оренду цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів, що перебувають у комунальній власності.
- веде реєстри - підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста, договорів - оренди комунального майна та землі.
- забезпечує надходження коштів від оренди комунального майна до міського бюджету, контролює стан оплати за об’єкти оренди.
- складає звіти про нарахування та надходження коштів від оренди комунального майна.
- здійснює контроль за виконанням зобов’язань, передбачених у договорах оренди комунального майна, та у договорах купівлі-продажу земельних ділянок.

2.2.3. У сфері обліку житла:

Здійснює контроль за використанням вільного житла.

Вирішує питання пов’язані з обліком громадян, які потребують поліпшення житлових умов приймаючи від громадян заяви про прийняття на квартирний облік за місцем проживання, перевіряє та представляє їх на розгляд міської громадської комісії з житлових питань.

Готує проекти рішень:

- з питань прийняття громадян на квартирний та кооперативний облік, про включення до списків осіб, які користуються правом першочергового та позачергового одержання житлових приміщень за місцем проживання;

- про зняття громадян з квартирного та кооперативного обліку, та виключення із списків осіб які користуються правом першочергового та позачергового одержання жилих приміщень;

- про зміну договору найму, обмін та бронювання житлових приміщень;

- з питань надання громадянам жилих приміщень;

- про визнання статусу службового житла та про його розподіл;

- формує зведену базу даних військовослужбовців, звільнених у запас або відставку та інших категорій громадян;

- готує окремі списки громадян, які потребують поліпшення житлових умов за переліком пільг.

Організовує щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному та кооперативному обліку.

Здійснює контроль за станом ведення квартирного обліку та розподілу житла на підприємствах, установах в організаціях, що самостійно ведуть квартирний облік, незалежно від форм власності.

Проводить роботу з організації заходів щодо придбання житла на вторинному ринку.

Перевіряє та надає пропозиції щодо затвердження рішень адміністрації та профспілкового комітету підприємств, установ та організацій міста:

- про прийняття їх працівників на квартирний та кооперативний облік, включення до списків осіб, які користуються правом першочергового та позачергового одержання жилих приміщень, вступу до житлово - будівельного кооперативу;

 

 

- про надання жилих приміщень за місцем роботи.

Організовує роботу по підготовці всіх необхідних документів пов’язаних з приватизацією державного житлового фонду:

- проводить консультативно-роз’яснювальну роботу з питань передачі державного житла у власність громадян;

- оформлює розпорядження міського голови та свідоцтва про право власності на житло;

- здійснює розрахунки площ квартир, що приватизуються безоплатно та розрахунки вартості надлишкової загальної площі;

- контролює використання громадянами житлових чеків, що використані, та тих, що підлягають видачі кожному члену сім’ї;

- здійснює необхідні розрахунки для оперативної та статистичної діяльності;

- здійснює оперативний зв’язок та готує проекти угод з організаціями, задіяними в приватизації відомчого житлового фонду.

2.3. Інші повноваження Відділу:

- здійснює аналіз ефективного використання земельних ресурсів на території Каховської територіальної громади;

- взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, постійними комісіями міської ради, підприємствами, установами, організаціями та громадськими об’єднаннями з питань земельних відносин та комунальної власності;

- проводить роботу щодо розробки, аналізу та надання пропозицій до проектів нормативно-правових актів та інших нормативних документів, а також концепцій і програм управління земельними ресурсами та комунальним майном;

- здійснює інші повноваження в сфері земельних відносин та управління майном комунальної власності, передбачені чинним законодавством, віднесені до компетенції виконавчих органів міської ради.

 

3. Права Відділу.

 

3.1. Відділ має право:

3.1.1. Одержувати в установленому порядку від відділів інших територіальних виконавчих органів міської ради, органів статистики, підприємств, установ, організацій різних форм власності безоплатні дані, картографічні, інформаційні та довідкові матеріали, які необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.

3.1.2. Одержувати від юридичних і фізичних осіб потрібні документи та матеріали для підготовки проектів рішень міської ради.

3.1.3. Залучати в установленому порядку відповідні організації та спеціалістів до здійснення аналітичного контролю за ефективним використанням земельних ресурсів, комунальної власності, додержанням умов договорів оренди земельних ділянок та комунального майна.

3.1.4. За дорученням міського голови здійснювати перевірки з питань ефективного використання земель, комунального майна підприємствами, установами і організаціями.

3.1.5. Вносити пропозиції на розгляд громадської комісії з житлових питань та міжвідомчої комісії з питань забезпечення житлом

 

військовослужбовців та інших категорій громадян і готувати проекти рішень на засідання виконкому з урахуванням рішення цих комісій.

3.1.5 Відділ має право видавати довідки про перебування громадян на квартирному обліку за місцем проживання, про бронювання житлових приміщень, про використання житлових чеків та про участь у приватизації державного житлового фонду.

3.1.6 Здійснювати контроль за реєстрацією права власності в відділі державної реєстрації.

3.2. Виконувати інші дії, що не суперечать чинному законодавству України, необхідні для виконання завдань і функцій Відділу, визначених цим Положенням.

4. Керівництво Відділом

 

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою на конкурсній основі або з резерву.

4.2. Начальник Відділу:

4.2.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.

4.2.2. Узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу.

4.2.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами міської

ради.

4.2.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.

4.2.5. Підтримує зв’язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів інших міських рад з питань обміну досвідом.

4.2.6. Бере участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету, нарадах міського голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу.

4.2.7. Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.

4.2.8. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.2.9. Виконує інші доручення керівництва виконавчого комітету міської ради, пов’язані з діяльністю Відділу.

 

5. Заключні положення

 

5.1. Міська рада створює умови для ефективної праці фахівців Відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремими приміщеннями, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Відділ завдань.

5.2. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

5.3. Покладання на працівників Відділу обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.

5.4. Ліквідація або реорганізація Відділу проводиться згідно з чинним законодавством України.

 

 

 

p { margin-bottom: 0.25cm; direction: ltr; color: #000000; line-height: 120%; orphans: 2; widows: 2; background: transparent }p.western { so-language: ru-RU }p.cjk { so-language: zh-CN }p.ctl { so-language: hi-IN }strong { font-weight: bold }a:link { color: #000080; so-language: zxx; text-decoration: underline }a:visited { color: #800000; so-language: zxx; text-decoration: underline }