UKR
П'ятниця 18 Вересня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.09.2020

Інформаційне повідомлення про приватизацію об’єкта малої приватизації

Детальніше

11.09.2020

Інформаційне повідомлення
про приватизацію об’єкта малої приватизації

Детальніше

01.09.2020

Про проведення міського конкурсу дитячої творчості «Моє місто- Каховка!»

Детальніше

28.08.2020

Інформаційне - повідомлення
Про проведення АУКЦІОНУ на право оренди об’єктів нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста

Детальніше

28.08.2020

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК (З МЕТОЮ ВИКУПУ)

Відомості про об’єкт оцінки:
- земельна ділянка площею 0,0306 га, за адресою: м. Каховка, біля земельної ділянки по вул. Пилипа Орлика, 22.

 

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні709
Вчора1315
На цьому тижні5144
Минулого тижня5373
У цьому місяці14282
Минулого місяця24018
За весь період914068
21.01.20

Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому у 2019 році


За 2019 рік до виконкому Каховської міської ради надійшло 2336 звернень громадян. Із них 39 надійшло з інших інстанцій та 264 з Урядової гарячої лінії.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста - це відключення від мережі централізованого теплопостачання, надання матеріальної допомоги, вжиття заходів до безпритульних тварин, приватизація та оренда земельних ділянок, оформлення субсидій, ремонт покрівель, надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, розгляд питань щодо меж земельних ділянок, видалення дерев, зміни договору найму житла, пільгові перевезення тощо.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови. Так на особистому прийомі міського голови побувало 132 мешканця міста.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - ремонт житлового фонду, питання соціального захисту, надання житла як пільговій категорії населення, встановлення приладів обліку води, благоустрій територій, матеріальна допомога на лікування, з приводу якості роботи житлово-комунальних підприємств тощо.
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба "1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Крім цього діє мобільну гарячу лінію Каховського виконкому -+380504141888. Саме цей номер телефону зробить ближче міську владу і каховчан, які користуються смартфонами і планшетами. На цей номер можна дзвонити з 8:00 до 17:00 та цілодобово писати СМС. Також цілодобово можна писати повідомлення на Вайбер. Працівники виконавчих органів міської ради реагують на кожен дзвінок або повідомлення.
Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла, відділу містобудування та архітектури, відділу економіки, комунального майна та землі, обліку житла та ін.