До уваги
фермерів та бджолярів громади!
Навігація
Оголошення
14.02.2022
Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):
10.02.2022
24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.
04.02.2022
Оголошення про проведення аукціону з оренди: дворове покриття міського палацу культури «Меліотратор», загальною площею 50,0 кв.м, що знаходиться за адресою: Херсонська обл., м. Каховка, просп. Європейський, 12
Лічильник відвідувачів
Про Програму розвитку фізичної культури і спорту в м. Каховці на 2018-2022 роки
Затверджено
до рішення 49 сесії VII скликання
21.12.2017 № 907/49
Програма розвитку фізичної культури і спорту
в м. Каховці на 2018-2022 роки
І. Загальні положення
Фізична культура і спорт є складовими частинами виховного процесу дітей, молоді і повноцінного життя дорослого населення. Основне її призначення – зміцнення здоров’я, підвищення фізичних та функціональних можливостей організму людини, забезпечення здорового дозвілля, утвердження авторитету міста Каховки в області та на Україні.
Реалізація державної політики протягом останніх років обумовила у м. Каховці певні позитивні зміни у сфері фізичної культури та спорту. Зокрема, збережені всі структурні ланки підготовки спортсменів, налагоджена ефективна система проведення міських спортивних заходів, зростає кількість громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості різних форм власності, збережена матеріально-технічна база (основні спортивні споруди).
Проте, досягнутий рівень розвитку фізичної культури і спорту в місті не забезпечує оптимальної рухової активності кожного мешканця впродовж усього життя, поліпшення стану здоров’я, профілактики захворювань та фізичної реабілітації. Ситуацію зі станом здоров’я населення в місті можна визнати такою, що потребує суттєвої корекції. Низький рівень оздоровчої рухової активності населення стримує підвищення життєздатності систем і функцій організму людини - фундаменту профілактики захворювань. Загострення екологічного становища, вади соціального захисту, проблеми медицини та низький рівень фізичної культури населення зумовлюють напружену демографічну ситуацію.
Особливе занепокоєння викликає погіршення здоров’я дітей та підлітків. Як і раніше, значна їх кількість має суттєві відхилення у фізичному розвитку та стані здоров’я. Ситуація загострюється через популярність у молодіжному середовищі таких привабливих видів нефізичної діяльності, як ігрові автомати, комп’ютерні ігри тощо. У зв’язку з відсутністю традицій здорового та активного дозвілля гострими проблемами є широке розповсюдження тютюнопаління, зловживання алкоголем, вживання наркотичних засобів, психотропних речовин і, як наслідок, зростання антигромадських проявів та загострення криміногенної ситуації, особливо у молодіжному середовищі.
Існуюча система спорту вищих досягнень та підготовки спортивного резерву також не позбавлена проблем. Найбільш актуальним є питання недостатнього фінансування підготовки та участі членів збірних команд міста в обласних і всеукраїнських змаганнях. Залишається актуальною проблема відтоку висококваліфікованих фахівців фізкультурно-спортивної галузі, тренерів та спортсменів до фізкультурно-спортивних організацій інших регіонів або взагалі в інші сфери діяльності в зв’язку з соціальною незахищеністю, побутовими проблемами, низьким рівнем заробітної плати, відсутністю житла. Через фінансові проблеми, слабку матеріально-технічну базу та проблеми кадрового забезпечення знижується якість навчально-тренувальної роботи в дитячо-юнацькій спортивній школі, недостатньою є змагальна практика юних спортсменів
Зазначені проблеми розвитку галузі та зумовлені ними негативні соціальні наслідки не знаходять адекватного відображення у суспільній свідомості.
Основні причини виникнення проблем у сфері фізичної культури і спорту характеризуються такими факторами:
- невідповідність потребам населення послуг, що надаються засобами фізичної культури і спорту за місцем проживання, роботи громадян та в місцях масового відпочинку населення;
- несформованість сталих традицій та мотивацій, недостатній рівень просвіти населення щодо ведення здорового способу життя, відсутність ефективної системи стимулювання населення до збереження свого здоров’я і продовження тривалості життя засобами фізичної культури та спорту;
- обмежена рухова активність, травматизм, поширення нікотинової, наркотичної, алкогольної залежності, асоціальної поведінки у молоді, нераціональне та незбалансоване харчування, вживання допінгових речовин;
- загальне погіршення стану здоров’я населення, що призводить до зменшення кількості осіб, які можуть бути залучені до дитячо-юнацького спорту та спорту вищих досягнень, зокрема спроможних витримувати значні фізичні навантаження та досягати високих спортивних результатів;
- слабка фізична підготовка призовної молоді до служби у Збройних Силах України та інших військових формуваннях;
- відсутність сучасної спортивної інфраструктури, здатної задовольнити попит населення у щоденній руховій активності відповідно до фізіологічних потреб, у тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями;
- недостатня координація роботи між суб’єктами фізичної культури і спорту (федераціями з видів спорту, фізкультурно-спортивними товариствами тощо);
Вищезазначені проблеми можливо розв’язати за умови ефективної підтримки з боку владних структур усіх рівнів, виділення необхідних коштів на проведення навчально-тренувальної роботи та спортивних заходів, поліпшення матеріально-технічної бази сфери фізичної культури і спорту тощо.
Програма розроблена відповідно до Закону України «Про фізичну культуру і спорт» і розрахована на 2013-2017 роки, що дасть можливість виконати поставлені завдання згідно із сучасними потребами економічного та соціального розвитку країни.
ІІ. Мета Програми
Програма визначає стратегію розвитку сфери фізичної культури і спорту в м. Каховці на 2013-2017 роки. Метою Програми є:
- забезпечення розвитку всіх напрямів фізичної культури (фізичне виховання, масовий спорт та фізкультурно-спортивна реабілітація);
- створення умов для залучення широких верств населення до систематичних занять фізичною культурою та масовим спортом з урахуванням інтересів, побажань, здібностей та індивідуальних особливостей кожного, популяризації здорового способу життя та сприяння розвитку фізкультурно-спортивної реабілітації;
- створення умов для максимальної реалізації здібностей обдарованих дітей та молоді, в тому числі і молоді з інвалідністю, у дитячо-юнацькому, резервному спорті, спорті вищих досягнень;
- створення цілісної системи забезпечення сфери фізичної культури і спорту шляхом удосконалення кадрового, матеріально-технічного, фінансового, науково-методичного, медичного, інформаційного забезпечення, активізації співпраці з громадськими організаціями фізкультурно-спортивної спрямованості, удосконалення системи морального і матеріального заохочення у сфері фізичної культури та спорту, стимулювання досягнення високих спортивних результатів.
ІІІ. Основні завдання та заходи Програми
Основними завданнями програми є:
- створення умов для фізичного виховання, масового спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації в усіх типах навчальних закладів, за місцем роботи, проживання та місцях масового відпочинку населення, правоохоронних органах і службах;
- забезпечення розвитку дитячо-юнацького, резервного спорту, ветеранського спорту та спорту інвалідів;
- забезпечення розвитку спорту вищих досягнень для задоволення видовищних та розважально-емоційних запитів населення, ствердження гордості співгромадян, посилення авторитету міста у обласному та всеукраїнському спортивному русі;
- зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази фізкультурно-спортивної галузі міста;
- поліпшення кадрового, матеріально-технічного, фінансового, науково-методичного, медичного, інформаційного забезпечення сфери фізичної культури і спорту.
ІV. Очікувані результати Програми
Виконання Програми дасть можливість:
- запровадження доступних, якісних та різноманітних форм оздоровчих, рекреаційних, реабілітаційних та спортивних послуг для різних груп населення;
- підвищити рівень охоплення громадян міста, насамперед дітей та молоді, всіма видами фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи;
- залучити до 18-20 відсотків дітей та молоді віком від 6 до 23 років до занять у дитячо-юнацьких спортивних школах, створити умови для розвитку резервного спорту;
- щороку зменшувати кількість дітей та молоді, віднесених за станом здоров’я до спеціальної медичної групи;
- привести стан спортивних об’єктів міста у відповідність із сучасними стандартами, що надасть змогу забезпечити на спортивних спорудах мінімальний обсяг рухової активності громадян;
- створити цивілізовані умови для соціальної адаптації та фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів та осіб з обмеженими фізичними можливостями;
- удосконалити систему підготовки спортсменів міста, покращити результати виступів спортсменів міста та збільшити кількість завойованих спортсменами міста нагород на обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях, що сприятиме затвердженню патріотичних почуттів у громадян та підвищенню авторитету міста Каховки у обласному та всеукраїнському спортивному співтоваристві.
V. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, які передбачаються для виконання програм і заходів з розвитку фізичної культури і спорту, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством, враховуючи власні ресурси громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості, підприємств і організацій різних форм власності, вітчизняних та іноземних інвесторів, спонсорів, власні кошти громадян міста.
Обсяги видатків міського бюджету на виконання Програми щорічно визначаються у межах кошторисних бюджетних призначень на відповідні роки.
Прогнозні обсяги фінансування Програми на 2018-2022 рік
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI. Управління та контроль за ходом виконання Програми
Головним виконавцем і координатором Програми є відділ у справах сім’ї, молоді та спорту Каховської міської ради. Контроль за її виконанням здійснює Каховська міська рада.
Підрозділи міської ради, громадські організації фізкультурно-спортивної спрямованості, федерації з видів спорту, колективи фізичної культури, інші суб’єкти господарювання у сфері фізичної культури і спорту, надають у встановленому порядку відповідні звітно-аналітичні матеріали до відділу у справах сім’ї, молоді та спорту для узагальнення та інформування міської ради.
Додаток
до проекту Програми розвитку
фізичної культури і спорту
в м. Каховці на 2018-2022 роки
ЗАХОДИ
щодо реалізації Програми розвитку фізичної культури і спорту в місті Каховці на 2018-2022 роки
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-2017 |
|
Придбання спортивного інвентарю, обладнання, спортивної форми та екіпіровки для забезпечення спортсменів і команд міста |
Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, відділ освіти, Каховська ДЮСШ |
2013-2017 |
|
Виготовлення (придбання), використання та розповсюдження поліграфічної продукції, наочної агітації, соціальної реклами (бігборди, афіші, інформаційні листівки, буклети, плакати та інше) для інформування населення про фізкультурно-спортивні заходи та пропагування здорового способу життя |
Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти |
2013-2017 |
|
Придбання (виготовлення) нагородної атрибутики, призів, спортивного інвентарю для проведення і нагородження учасників змагань, спортивно заходів і свят |
Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, відділ освіти |
2013 -2017 |
|
Забезпечувати висвітлення у засобах масової інформації основних події спортивного життя міста, питань щодо розвитку фізичної культури і спорту |
Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти, відділ інформаційної політики та комунікацій з громадськістю |
2013 -2017 |
|
Забезпечувати складання щорічної державної статистичної звітності в галузі фізичної культури і спорту (2-ФК, 5-ФК) |
Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти, Каховська ДЮСШ |
2013-2017 |
|
Щорічно здійснювати моніторинг Програми |
Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту |
2013-2017 |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Федченко