UKR
Субота 25 Січня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


15.01.2020

Шановні роботодавці міста Каховка

Детальніше

15.01.2020

Відділ економіки, комунального майна та землі звертає Вашу увагу, що з 01.01.2020 року на території міста Каховки введено в дію нові розміри ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які встановлено рішенням сесії Каховської міської ради від 20.06.2019№ 1644/80 “ Про місцеві податки та збори”

Детальніше

14.01.2020

Оголошення про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів в м.Каховка

Детальніше

11.01.2020

Оголошення
про проведення громадських слухань
проекту рішення міської ради "Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Каховки"

Детальніше

08.01.2020

КПТМ «Каховтеплокомуненерго» повідомляє про прийняте рішення щодо перегляду в грудні 2019 року плати на послугу з централізованого опалення для потреб населення, в зв’язку із зміною ціни на природний газ.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні338
Вчора847
На цьому тижні5303
Минулого тижня6660
У цьому місяці21764
Минулого місяця23255
За весь період704505
30.01.19

Я вирішив зареєструвати нерухомість. Які мої дії?


Щоб оформити право власності, зверніться до державного реєстратора або нотаріуса, який сформує два примірники заяви. На цих примірниках ви та нотаріус маєте поставити свої підписи. Після цього один примірник заяви залишається у вас, а інший подається ним разом з іншими документами для державної реєстрації прав.
Після проставлення підписів нотаріус реєструє заяву в базі даних. З цієї миті заява вважається прийнятою.
Документи, які необхідно подати для реєстрації прав:-заява
- паспорт
- ідентифікаційний код
- договір купівлі-продажу, дарування тощо
- документ, що підтверджує оплату адміністративного збору
Вищевказані документи подаються в оригіналах. Після цього нотаріус робить електронні копії необхідних документів.
Розглянувши заяву та документи, нотаріус та реєстратор приймають рішення - задовольнити вашу заяву або відмовити в реєстрації прав.
Якщо заяву задовольняють, реєстратор вносить відповідні відомості до електронного Державного реєстру прав на нерухоме майно. Це єдина інформаційна система, що обробляє, зберігає та надає відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно. Тож і право власності вважається зареєстрованим, якщо рішення опубліковано в Держреєстрі.
Перевірити інформацію з Держреєстру прав можна самостійно. Для цього треба зареєструватися на сайті, використовуючи свої особисті дані - ідентифікаційний код або номер паспорта.
У разі, якщо рішення, дії (чи бездіяльність) державного реєстратора є незаконними, ви можете звернутися зі скаргою до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.
Зміни у процедурі оформлення права власності дозволяють українцям реєструвати свої майнові права швидше та зручніше.