UKR
Вівторок 01 Грудня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


01.12.2020

02 грудня відбудеться позачергова сесія Каховської міської ради

Детальніше

18.11.2020

19 ЛИСТОПАДА ВІДБУДЕТЬСЯ ПЕРША СЕСІЯ ТА БРИФІНГ ГОЛОВИ ОТГ З ПРЕДСТАВНИКАМИ ЗМІ

Детальніше

12.11.2020

Інформаційне - повідомлення Про проведення АУКЦІОНУ на право оренди об’єктів нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста

Детальніше

12.11.2020

Інформаційне - повідомлення
Про проведення АУКЦІОНУ на право оренди об’єктів нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста

Детальніше

09.11.2020

Кожного року ми відзначаємо Всесвітній день молоді (10 листопада) та Міжнародний день студентів (17 листопада)

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні1359
Вчора1740
На цьому тижні3099
Минулого тижня9949
У цьому місяці1359
Минулого місяця43628
За весь період1021988
30.01.19

Я вирішив зареєструвати нерухомість. Які мої дії?


Щоб оформити право власності, зверніться до державного реєстратора або нотаріуса, який сформує два примірники заяви. На цих примірниках ви та нотаріус маєте поставити свої підписи. Після цього один примірник заяви залишається у вас, а інший подається ним разом з іншими документами для державної реєстрації прав.
Після проставлення підписів нотаріус реєструє заяву в базі даних. З цієї миті заява вважається прийнятою.
Документи, які необхідно подати для реєстрації прав:-заява
- паспорт
- ідентифікаційний код
- договір купівлі-продажу, дарування тощо
- документ, що підтверджує оплату адміністративного збору
Вищевказані документи подаються в оригіналах. Після цього нотаріус робить електронні копії необхідних документів.
Розглянувши заяву та документи, нотаріус та реєстратор приймають рішення - задовольнити вашу заяву або відмовити в реєстрації прав.
Якщо заяву задовольняють, реєстратор вносить відповідні відомості до електронного Державного реєстру прав на нерухоме майно. Це єдина інформаційна система, що обробляє, зберігає та надає відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно. Тож і право власності вважається зареєстрованим, якщо рішення опубліковано в Держреєстрі.
Перевірити інформацію з Держреєстру прав можна самостійно. Для цього треба зареєструватися на сайті, використовуючи свої особисті дані - ідентифікаційний код або номер паспорта.
У разі, якщо рішення, дії (чи бездіяльність) державного реєстратора є незаконними, ви можете звернутися зі скаргою до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.
Зміни у процедурі оформлення права власності дозволяють українцям реєструвати свої майнові права швидше та зручніше.