UKR
Четвер 16 Липня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


14.07.2020

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК (З МЕТОЮ ВИКУПУ)

Відомості про об’єкт оцінки:
- земельна ділянка площею 0,5000 га, за адресою: м. Каховка, вул. Панкеєвська, 130.

Детальніше

09.07.2020

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК_(З МЕТОЮ ВИКУПУ)

Відомості про об’єкт оцінки:
- земельна ділянка площею 1,0000 га, розташованої за адресою: м. Каховка, вул. Промислова, 3

Детальніше

08.07.2020

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК (З МЕТОЮ ВИКУПУ)

Відомості про об’єкт оцінки:

- земельна ділянка площею 0,0090 га, за адресою: м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 138-а.

Детальніше

01.07.2020

Відновлюється особистий прийом громадян міським головою

Детальніше

23.06.2020

Увага! До 7 липня приймаємо пропозиції від громадськості щодо організації музейного простору навколо монументу "Легендарна тачанка"

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні578
Вчора1108
На цьому тижні3887
Минулого тижня6376
У цьому місяці15045
Минулого місяця27797
За весь період860555
30.01.19

Я вирішив зареєструвати нерухомість. Які мої дії?


Щоб оформити право власності, зверніться до державного реєстратора або нотаріуса, який сформує два примірники заяви. На цих примірниках ви та нотаріус маєте поставити свої підписи. Після цього один примірник заяви залишається у вас, а інший подається ним разом з іншими документами для державної реєстрації прав.
Після проставлення підписів нотаріус реєструє заяву в базі даних. З цієї миті заява вважається прийнятою.
Документи, які необхідно подати для реєстрації прав:-заява
- паспорт
- ідентифікаційний код
- договір купівлі-продажу, дарування тощо
- документ, що підтверджує оплату адміністративного збору
Вищевказані документи подаються в оригіналах. Після цього нотаріус робить електронні копії необхідних документів.
Розглянувши заяву та документи, нотаріус та реєстратор приймають рішення - задовольнити вашу заяву або відмовити в реєстрації прав.
Якщо заяву задовольняють, реєстратор вносить відповідні відомості до електронного Державного реєстру прав на нерухоме майно. Це єдина інформаційна система, що обробляє, зберігає та надає відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно. Тож і право власності вважається зареєстрованим, якщо рішення опубліковано в Держреєстрі.
Перевірити інформацію з Держреєстру прав можна самостійно. Для цього треба зареєструватися на сайті, використовуючи свої особисті дані - ідентифікаційний код або номер паспорта.
У разі, якщо рішення, дії (чи бездіяльність) державного реєстратора є незаконними, ви можете звернутися зі скаргою до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.
Зміни у процедурі оформлення права власності дозволяють українцям реєструвати свої майнові права швидше та зручніше.