UKR
Неділя 08 Грудня 2019 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


04.12.2019

З 03 грудня 2019 року розпочався прийом заяв про намір отримати пільговий кредит на придбання житла від громадян - учасників проведення антитерористичної операції та/або операції Об’єднаних сил, внутрішньо переміщених осіб.

Детальніше

29.11.2019

Відділ економіки, комунального майна та землі звертає вашу увагу, що з 01.01.2020 року на території міста Каховки вводяться в дію нові розміри ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,

Детальніше

26.11.2019

28 листопада 2019 року о 15.00 в міському Палаці культури "Меліоратор" відбудуться громадські слухання "Бюджет м.Каховки на 2020 рік". До участі запрошуються всі бажаючі каховчани.

Детальніше

26.11.2019

Проводиться особистий виїзний прийом громадян!

Детальніше

15.11.2019

Звернення до керівників підприємств, установ та організацій всіх форм власності, жителів міста Каховки

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні542
Вчора574
На цьому тижні4410
Минулого тижня4041
У цьому місяці5414
Минулого місяця14540
За весь період664900
30.01.19

Я вирішив зареєструвати нерухомість. Які мої дії?


Щоб оформити право власності, зверніться до державного реєстратора або нотаріуса, який сформує два примірники заяви. На цих примірниках ви та нотаріус маєте поставити свої підписи. Після цього один примірник заяви залишається у вас, а інший подається ним разом з іншими документами для державної реєстрації прав.
Після проставлення підписів нотаріус реєструє заяву в базі даних. З цієї миті заява вважається прийнятою.
Документи, які необхідно подати для реєстрації прав:-заява
- паспорт
- ідентифікаційний код
- договір купівлі-продажу, дарування тощо
- документ, що підтверджує оплату адміністративного збору
Вищевказані документи подаються в оригіналах. Після цього нотаріус робить електронні копії необхідних документів.
Розглянувши заяву та документи, нотаріус та реєстратор приймають рішення - задовольнити вашу заяву або відмовити в реєстрації прав.
Якщо заяву задовольняють, реєстратор вносить відповідні відомості до електронного Державного реєстру прав на нерухоме майно. Це єдина інформаційна система, що обробляє, зберігає та надає відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно. Тож і право власності вважається зареєстрованим, якщо рішення опубліковано в Держреєстрі.
Перевірити інформацію з Держреєстру прав можна самостійно. Для цього треба зареєструватися на сайті, використовуючи свої особисті дані - ідентифікаційний код або номер паспорта.
У разі, якщо рішення, дії (чи бездіяльність) державного реєстратора є незаконними, ви можете звернутися зі скаргою до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.
Зміни у процедурі оформлення права власності дозволяють українцям реєструвати свої майнові права швидше та зручніше.