UKR
Неділя 07 Березня 2021 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


02.03.2021

Оголошення
про приватизацію об’єкта малої приватизації

Детальніше

02.03.2021

Оголошення про приватизацію об’єкта малої приватизації

Детальніше

02.03.2021

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

24.02.2021

25 лютого 2021 року о 9.00 у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться 8 чергова сесія Каховської міської ради VІІІ скликання

Детальніше

12.02.2021

18 лютого 2021 року о 9.00 у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться 7 позачергова сесія Каховської міської ради VІІІ скликання

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні596
Вчора933
На цьому тижні9556
Минулого тижня10163
У цьому місяці9556
Минулого місяця41465
За весь період1163242
15.05.18

Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому у 2017 році


За 2017 рік до виконкому Каховської міської ради надійшло 1887 звернень громадян. Із них 31 надійшло з інших інстанцій та 340 з Урядової гарячої лінії. Основні питання, з якими звертались громадяни міста - це надання субсидій та матеріальної допомоги, ремонт покрівель та доріг, надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, облаштування вуличного освітлення, відключення від мережі централізованого теплопостачання, видалення дерев, вжиття заходів до безпритульних тварин, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, пільгові перевезення, розгляд питань щодо меж земельних ділянок, тощо.
У 2017 році виконавчий комітет підключено до порталу ICOV з якого за поточний рік надійшло 16 звернень до міського голови.
Особлива увага приділялась зверненням, що надходили на адресу Президента України, Кабінету Міністрів, секретаріату Верховної Ради України, народних депутатів України, а також депутатів міської ради. Питання, з якими зверталися мешканці міста до вищестоящих органів влади це: житлово-комунальна сфера, надання матеріальної допомоги, соціального захисту та інші питання.
Причини звернень розглядались на апаратних нарадах, в межах повноважень вирішувалися життєво важливі питання заявників.
Результати роботи із зверненнями громадян обговорювались на засіданні виконкому у липні 2017 року.
Проводились особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради, начальниками управлінь та відділів міської ради.
На особистому прийомі міського голови побувало 176 мешканців міста. Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - це ремонт житлового фонду, проведення робіт по благоустрою, з приводу якості роботи житлово-комунальних підприємств та підвищення тарифів на їх послуги, питання соціального захисту, робота пасажирського транспорту та пільгового проїзду на міських маршрутах, надання матеріальної допомоги тощо.
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба "1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян щомісячно на апаратних нарадах доводиться до відома працівників управлінь, відділів та служб. Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла, відділу містобудування та архітектури, відділу економіки, комунального майна та землі, обліку житла та ін.
Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України "Про звернення громадян" та "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.
Чітко дотримуються вимоги інструкції з діловодства, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, відповідних документів обласної державної адміністрації.