UKR
Вівторок 15 Жовтня 2019 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


08.10.2019

Шановні громадяни та мешканці міста!

Детальніше

19.09.2019

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна територіальної громади міста:
- нежитлова будівля за адресою: м. Каховка, вул. Набережна, 9/36 з метою приватизації.
Інформація про об’єкт оцінки - нежитлове приміщення, вбудоване в багатоквартирний житловий будинок на першому поверсі з видом на Каховське водосховище, загальною площею 83,9 кв.м.

Детальніше

11.09.2019

Державна установа «Фонд енергоефективності» інформує , що з 03 вересня 2019 року вводиться в дію Програма підримки енергомодерації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ», затверджена рішенням Наглядової ради від 16 серпня 2019 року.

Детальніше

11.09.2019

Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області повідомляє

Детальніше

30.08.2019

Відомості про об’єкт оцінки:
- земельна ділянка площею площею 0,0243 га, за адресою: м. Каховка, вул. Олеся Гончара, 12/1. Земельна ділянка призначена для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Землі житлової та громадської забудови Каховської міської ради.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні70
Вчора318
На цьому тижні388
Минулого тижня3219
У цьому місяці6110
Минулого місяця11634
За весь період637472
01.02.19

Робота архівного відділу при ліквідації підприємств


З метою соціального захисту працівників, ліквідація установи (підприємства) передбачає передачу документів на зберігання до архівної установи. Серед документів, які подаються державному реєстратору для проведення реєстрації припинення юридичної особи є обовʼязковою довідка з архівного відділу про прийняття документів, які підлягають довгостроковому зберіганню.
Упорядкування і підготовка документів установи, що ліквідується, входить до обов’язків ліквідаційної комісії або ліквідатора.
Відповідно до нормативно-правових актів архівний відділ Каховської міської ради виконує платні послуги із забезпечення збереженості та науково-технічного опрацювання (упорядкування) документів підприємств, установ та організацій. Ціни на роботи та послуги затверджені рішенням виконавчого комітету від 18.01.2011 року № 11 (розміщено на сайті Каховської міської ради в розділі "Структурні підрозділи" - Архівний відділ).
Під час проведення експертизи цінності здійснюється відбір документів з кадрових питань (особового складу) та тимчасового зберігання, термін зберігання яких не закінчився. Одночасно відбираються документи і справи до знищення, термін зберігання яких минув. Відповідно до Переліку типових документів, затвердженим Наказом міністерства юстиції України від 12.04.2012 р. № 578/5 на упорядковані документи складаються описи і акт про виділення до знищення документів (складається у разі потреби). До описів справ складається засвідчувальний напис, довідковий апарат: історична довідка, передмова, титульний аркуш.
Описи справ та акт про виділення до знищення документів передаються на розгляд експертної комісії архівного відділу і після схвалення затверджуються головою ліквідаційної комісії (ліквідатором). При виявленні нестачі архівних документів складається Акт, що затверджується головою ліквідаційної комісії (ліквідатором), після чого передається на розгляд експертної комісії архівного відділу.
Керуючись Переліком документів, затвердженим наказом Міністерства юстиції від 14.03.2013 р. № 430/5
- до опису справ з кадрових питань (особового складу) включаються:
- накази з кадрових питань (особового складу), рішення загальних зборів про прийом, переведення, звільнення працівників, надбавки, сумісництво;
- установчі документи (статути, свідоцтва, накази, рішення вищих органів про реорганізацію, перейменування установи);
- договори, угоди, контракти (трудові);
- документи з атестації робочих місць;
- колективні договори;
- книга реєстрації табельних номерів;
- особові справи, особові картки працівників;
- особові рахунки працівників або відомості нарахування заробітної плати (при відсутності особових рахунків);
- акти нещасних випадків на виробництві, журнали їх реєстрації;
- табелі виходів чи наряди працівників із шкідливими умовами праці;
- інші документи, які можуть забезпечити соціальний захист працівників установи.
Додатково ліквідатором також передаються наступні документи:
- ліквідаційні документи: рішення загальних зборів, вищих органів, суду, накази про ліквідацію, банкрутство установи, ліквідаційний баланс, довідки про зняття з обліку органами статистики, податковими, пенсійними органами, про закриття банківських рахунків (копії).
- до опису справ тимчасового зберігання, включаються документи,терміни зберігання яких не закінчилися. Допускається формування таких документів в одну справу за декілька років та включення до опису за початковою датою.
Акт про виділення до знищення документів, термін зберігання яких минув, складається на всі справи установи, які знищуються. Знищення документів проводиться після погодження описів справ та актів архівною установою, затверджених ліквідаційною комісією (ліквідатором).
Після схвалення експертною комісією архівного відділу описів справ, ліквідатор звертається до архіву з письмовою заявою про передачу документів установи, яка ліквідується, для подальшого їх зберігання у архіві. Документи доставляються в архів за рахунок установи-здавальника, разом з ними передаються описи справ та акт про виділення до знищення документів.
Приймання документів оформлюється актом приймання-передавання, один примірник якого та довідку про прийняття документів до архіву, видаються ліквідатору.
За допомогою в організації підготовки до передачі документів на зберігання, можете звернутися до архівного відділу Каховської міської ради.

 


Начальник архівного відділу                                                С.В. Зуєв