UKR
Неділя 17 Листопада 2019 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


15.11.2019

Звернення до керівників підприємств, установ та організацій всіх форм власності, жителів міста Каховки

Детальніше

15.11.2019

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

12.11.2019

19 листопада 2019 року о 15.00 в 401 каб. (IV поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради

Детальніше

05.11.2019

Херсонська обласна служба зайнятості запрошує на тренінг активістів, які мають намір створити ОСББ та голів вже діючих ОСББ.

Детальніше

01.11.2019

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні248
Вчора311
На цьому тижні3931
Минулого тижня3132
У цьому місяці8029
Минулого місяця13584
За весь період652975
30.10.19

Інформація по роботі із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому за І півріччя 2019 року


За І півріччя 2019 року до виконкому Каховської міської ради надійшло 1352 звернень громадян. Із них 14 надійшло з інших інстанцій.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста:
- відключення від мережі централізованого теплопостачання - 614 (46%),
- надання матеріальної допомоги - 431 (32%),
- приватизація та оренда земельних ділянок - 87 (7%),
- надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку -29 (2%),
- захисту прав дітей - 8 та інше.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому. Так на особистому прийомі міського голови побувало 55 мешканців міста.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - ремонт житлового фонду, встановлення приладів обліку води, матеріальна допомога на лікування, з приводу якості роботи житлово-комунальних підприємств тощо.
З Урядової гарячої лінії отримано 142 звернення громадян.
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба "1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла, відділу містобудування та архітектури, відділу економіки, комунального майна та землі, обліку житла та ін.
Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України "Про звернення громадян" та "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.


Головний спеціаліст
загального відділу                                 І.С. Жуковець