UKR
Четвер 21 Січня 2021 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


19.01.2021

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу по визначенню на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з підготовки документів на конкурс по визначенню перевізників на право здійснення пасажирських перевезень по Каховській міській територіальній громаді

Детальніше

19.01.2021

Оголошення про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів в м.Каховка

Детальніше

19.01.2021

Конкурс грантів «Комунікація влади з громадськістю під час пандемії COVID-19»

Детальніше

14.01.2021

Оголошення щодо конкурсу з відбору субєктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу).

Детальніше

22.12.2020

Шановні платники податків!

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні797
Вчора1599
На цьому тижні5431
Минулого тижня10406
У цьому місяці27483
Минулого місяця49568
За весь період1097680
30.10.19

Інформація по роботі із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому за І півріччя 2019 року


За І півріччя 2019 року до виконкому Каховської міської ради надійшло 1352 звернень громадян. Із них 14 надійшло з інших інстанцій.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста:
- відключення від мережі централізованого теплопостачання - 614 (46%),
- надання матеріальної допомоги - 431 (32%),
- приватизація та оренда земельних ділянок - 87 (7%),
- надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку -29 (2%),
- захисту прав дітей - 8 та інше.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому. Так на особистому прийомі міського голови побувало 55 мешканців міста.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - ремонт житлового фонду, встановлення приладів обліку води, матеріальна допомога на лікування, з приводу якості роботи житлово-комунальних підприємств тощо.
З Урядової гарячої лінії отримано 142 звернення громадян.
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба "1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла, відділу містобудування та архітектури, відділу економіки, комунального майна та землі, обліку житла та ін.
Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України "Про звернення громадян" та "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.


Головний спеціаліст
загального відділу                                 І.С. Жуковець