UKR
П'ятниця 16 Квітня 2021 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


16.04.2021

Оголошення про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів в м.Каховка

Детальніше

16.04.2021

17 квітня 2021 року запрошуємо каховчан долучитися до прибирання нашого міста, яке проходитиме у парках, на вулицях та подвір’ях з дотриманням усіх карантинних вимог. Зробимо Каховку чистішою!

Детальніше

05.04.2021

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

02.04.2021

Оголошення щодо конкурсу з відбору субєктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

30.03.2021

Оголошення про передачу майна в оренду
(74800, Херсонська обл., м.Каховка, вул.Соборності, буд.20)

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні1556
Вчора2008
На цьому тижні9472
Минулого тижня12639
У цьому місяці28030
Минулого місяця48671
За весь період1230387
30.10.19

Інформація по роботі із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому за І півріччя 2019 року


За І півріччя 2019 року до виконкому Каховської міської ради надійшло 1352 звернень громадян. Із них 14 надійшло з інших інстанцій.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста:
- відключення від мережі централізованого теплопостачання - 614 (46%),
- надання матеріальної допомоги - 431 (32%),
- приватизація та оренда земельних ділянок - 87 (7%),
- надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку -29 (2%),
- захисту прав дітей - 8 та інше.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому. Так на особистому прийомі міського голови побувало 55 мешканців міста.
Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - ремонт житлового фонду, встановлення приладів обліку води, матеріальна допомога на лікування, з приводу якості роботи житлово-комунальних підприємств тощо.
З Урядової гарячої лінії отримано 142 звернення громадян.
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба "1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла, відділу містобудування та архітектури, відділу економіки, комунального майна та землі, обліку житла та ін.
Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України "Про звернення громадян" та "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.


Головний спеціаліст
загального відділу                                 І.С. Жуковець