UKR
Вівторок 19 Березня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні570
Вчора3673
На цьому тижні4243
Минулого тижня6527
У цьому місяці20652
Минулого місяця57472
За весь період2430395
15.10.20

Статут Центру професійного розвитку


 

КАХОВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ


РІШЕННЯ


___103_____ сесії __VII_______ скликання

20.08.2020

    м. Каховка

№ 2311/103


Про створення Центру професійного

 

розвитку «Смарт-освіта» Каховської

 

міської ради


На виконання прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо створення районних, міських центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керуючись Постановою КМУ від 29.07.2020 № 672 «Про питання професійного розвитку педагогічних працівників», пунктом 30 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою сприяння професійному розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти, інклюзивно-ресурсних та міжшкільних ресурсних центрів, сесія міської ради,



ВИРІШИЛА:


1. Створити Центр професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради, за організаційно-правовою формою – комунальний заклад Каховської міської ради.

2. Затвердити:

2.1. Статут Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради (додається).

2.2. Штатний розпис Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради (додається).

2.3. Порядок проведення конкурсу на зайняття посад директора та педагогічних працівників Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради (додається).

3. Встановити місцезнаходження Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради за адресою: 74800, Україна, Херсонська область, місто Каховка, вулиця Велика Куликовська, будинок 99.

4. Визначити уповноваженим органом управління Центром професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради – управління освіти Каховської міської ради.

5. Уповноважити начальника управління освіти Каховської міської ради (Аркуша О.В.) підписати Статут Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради, штатний розпис Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради та Порядок проведення конкурсу на зайняття посад директора та педагогічних працівників Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради.

6. Ліквідувати науково-методичний центр, що знаходиться у статусі відділу управління освіти Каховської міської ради.

7. Доручити управлінню освіти Каховської міської ради (Аркуша О.В.):

7.1. Здійснити необхідні дії щодо державної реєстрації Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради та його включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

7.2. Попередити працівників науково-методичного центру, що знаходиться у статусі відділу управління освіти Каховської міської ради, про наступне вивільнення з додержанням вимог ст. 49-2 КЗпП України;

7.3. Вивести із структури управління освіти Каховської міської ради науково-методичний центр та внести відповідні зміни до Положення та Структури управління освіти Каховської міської ради після спливу двомісячного періоду з моменту попередження працівників вищезазначеного відділу про їх майбутнє вивільнення.

8. Фінансовому управлінню міської ради (Гончаров О. А.) щорічно передбачати в міському бюджеті видатки на утримання Каховського ЦПР «Смарт-освіта».

9. Відповідальність за виконання рішення покласти на секретаря міської ради Мовчана А.Ю.

10. Контроль за виконання даного рішення покласти на комісію з питань культури, освіти, молоді, спорту, соціального захисту населення та охорони здоров’я (Скрипніченко М. М.).




Міський голова                          А. А. Дяченко







Додаток № 1 до

рішення сесії міської ради

від 20.08.20202311/103








СТАТУТ

ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНОГО

РОЗВИТКУ «СМАРТ-ОСВІТА»

КАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ





м. Каховка – 2020



1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


1.1. Центр професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради (надалі – Центр) є комунальною установою.

Повне найменування: Центр професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради.

Скорочене найменування: Каховський ЦПР «Смарт-освіта».

Найменування англійською мовою: Kakhovka Сenter for Professional Development «Smart Education».

1.2. Засновником Центру є Каховська міська рада (далі- Засновник), яка представляє спільні інтереси територіальної громади міста Каховка та на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» здійснює контроль за виконанням завдань й обов’язків, покладених на Центр.

Відповідно до Закону України «Про співробітництво територіальних громад» Центр може укладати договори про спільну діяльність або засновницький договір у порядку, визначеному законодавством із іншими об’єднаними територіальними громадами.

1.3. Засновник здійснює фінансування, матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання, транспортні засоби та інше.

1.4. Уповноваженим органом управління Центром є управління освіти Каховської міської ради (надалі – управління освіти).

1.5. Центр самостійно здійснює діяльність і приймає рішення в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством і цим Статутом.

1.6. У своїй діяльності Центр керується Конституцією України, Господарським та Цивільним кодексами України, Кодексом законів про працю України, Законами України, Указами Президента України, Постановами, розпорядженнями Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України, нормативними документами Міністерства освіти і науки України, рішеннями Каховської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами начальника управління освіти Каховської міської ради і цим Статутом.

1.7. Центр несе відповідальність за своїми зобов’язаннями відповідно до вимог законодавства, не несе відповідальності за зобов’язаннями Засновника. Засновник не несе відповідальності за зобов’язаннями Центру, крім випадків, встановлених законодавством.

1.8. Місцезнаходження центру: 74800, Україна, Херсонська область, місто Каховка, вулиця Велика Куликовська, будинок 99.

1.9. Центр є юридичною особою, що утворюється як бюджетна установа, має печатку і штампи, бланки встановленого зразка, може мати самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби України. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку визначається керівником установи відповідно до законодавства. За рішенням Засновника бухгалтерський облік може здійснюватися самостійно або через централізовану бухгалтерію.

1.10. Центр є неприбутковою установою та немає на меті отримання доходів.          Забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини для розподілу серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

Доходи (прибутки) Центру використовуються винятково для фінансування видатків на утримання Центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.

1.11. Центр здійснює діяльність у межах території обслуговування, що визначається відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради.

1.12. Взаємовідносини між Центром з юридичними та фізичними особами визначаються відповідними угодами.


2.МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ


2.1. Центр утворюється з метою сприяння професійному розвитку педагогічних працівників, їх психологічна підтримка та консультування.

2.2. Центр відповідно до покладених на нього завдань:

1) узагальнює та поширює інформацію з питань професійного розвитку педагогічних працівників;

2) координує діяльність професійних спільнот педагогічних працівників;

3) формує та оприлюднює на власному веб-сайті бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інші джерела інформації (веб-ресурси), необхідні для професійного розвитку педагогічних працівників;

4) забезпечує надання психологічної підтримки педагогічним працівникам;

5) організовує та проводить консультування педагогічних працівників, зокрема з питань:

-планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку;

-проведення супервізії;

-розроблення документів закладу освіти;

-особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;

-впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.

3. УПРАВЛІННЯ ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦЕНТРУ


3.1. Управління Центром здійснюють його засновник, уповноважений орган та директор.

3.. Засновник Центру:

1) затверджує статут, штатний розпис та стратегію розвитку Центру, порядок проведення конкурсу на зайняття посад директора та педагогічних працівників (консультантів) Центру, а також найменування та кількість посад працівників, які виконують функції з обслуговування;

2) визначає територію обслуговування Центру, забезпечує його утримання та розвиток, створює умови, необхідні для належного функціонування;

3) здійснює інші повноваження, визначені законодавством.


3.3. Уповноважений орган Центру:

1) Розробляє статут Центру відповідно до вимог законодавства;

2) організовує та проводить конкурс на зайняття посади директора Центру, призначає за результатами конкурсу директора Центру та укладає з ним строковий трудовий договір (контракт), звільнення його з посади відповідно до трудового законодавства;

3) організовує та проводить конкурс на зайняття посади педагогічних працівників (консультантів) Центру;

4) здійснює управління діяльністю Центру та контроль дотриманням вимог законодавства, у тому числі цього Статуту.

5) здійснює інші повноваження, визначені законодавством.

3.4. Безпосереднє керівництво діяльністю Центру здійснює його директор.

Директор Центру:

1) розробляє стратегію розвитку Центру та подає на затвердження Засновнику;

2) затверджує план діяльності та організовує роботу Центру відповідно до стратегії розвитку Центру, подає пропозиції Засновнику щодо штатного розпису та кошторису Центру;

3) призначає на посади працівників Центру, звільняє їх із займаної посади відповідно до законодавства, затверджує посадові інструкції працівників Центру, заохочує працівників Центру і накладає на них дисциплінарні стягнення;

4) може залучати юридичних та фізичних осіб до виконання завдань Центру шляхом укладення з ними цивільно-правових договорів (угод, контрактів тощо) відповідно до своєї компетенції;

5) створює належні умови для ефективної роботи працівників Центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівнів;

6) видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання;

7) використовує в установленому засновником порядку майном Центру та його коштами, укладає цивільно-правові договори;

8) забезпечує ефективність використання майна Центру;

9) забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності Центру;

10) діє від імені Центру без довіреності;

11) може вносити Засновнику Центру пропозиції щодо вдосконалення діяльності центру;

12) подає Засновнику Центру річний звіт про виконання стратегії розвитку Центру.

 

3.5. На посаду педагогічного працівника (консультанта) Центру може бути призначено особу, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше п’яти років, досвід впровадження інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти, у тому числі інформаційно-комунікаційних, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу відповідно до порядку, затвердженого Засновником Центру.

3.6. Обов’язки директора та інших працівників Центру визначаються законодавством та їхніми посадовими інструкціями.

3.7. Трудові відносини у Центрі регулюються чинним законодавством України про працю, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, а також прийнятими відповідно до них правилами внутрішнього трудового розпорядку.

3.8. Працівники Центру мають право:

1) на вільний вибір педагогічно-доцільних форм, методів і засобів роботи з педагогічними кадрами;

2) на підвищення кваліфікації, участь у семінарах, нарадах тощо;

3) вносити пропозиції щодо поліпшення діяльності Центру;

4) на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до чинного законодавства;

5) брати участь у роботі органів місцевого самоврядування та виконавчої влади;

6) займатися викладацькою діяльністю в обсязі не більше як 240 годин на рік;

6) об’єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;

7) інші права, що не суперечать законодавству України.

3.9. Працівники Центру зобов’язані:

1) виконувати Статут, правила внутрішнього розпорядку;

2) виконувати накази, доручення та розпорядження директора Центру;

3) дотримуватися етики і норм загальнолюдської моралі.

3.10. Працівники Центру несуть відповідальність за майно Центру.

3.11. Працівники Центру у відповідності до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" проходять періодичні безоплатні медичні огляди щорічно (один раз на рік) в закладах охорони здоров’я.

3.12. Атестація працівників Центру здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

3.13. Працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку Центру, не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

3.14. За успіхи в роботі працівників Центру встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення:

  1. подяка;

  2. нагородження грамотою;

  3. нагородження нагрудними знаками;

  4. грошова винагорода;

  5. премія;

  6. встановлення доплати за інтенсивність та напруженість в роботі.


4. Правила внутрішнього розпорядку Центру


4.1. Центр керується цим Статутом і Правилами внутрішнього розпорядку.

4.2. Правила внутрішнього розпорядку розробляються директором Центру і приймаються загальними зборами трудового колективу.


5. Режим роботи Центру


5.1. Центр працює за гнучким графіком роботи, надає можливість своїм працівникам використовувати різні формати роботи, зокрема дистанційний.


  1. Фінансування та контроль за діяльністю Центру


6.1. Фінансування Центру здійснюється його Засновником відповідно до законодавства.

6.2. Матеріально-технічна база Центру складає: будівлі, споруди, приміщення, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі. Майно, закріплене за Центром, належить йому на праві оперативного управління та не може бути вилучене, крім випадків, визначених законодавством.

6.3. Фінансово-господарська діяльність Центру провадиться відповідно до законодавства. Джерелами фінансування Центру є кошти Засновника, благодійні внески юридичних та фізичних осіб, інші джерела, не заборонені законодавством. Центр надає послуги педагогічним працівникам в межах своєї території обслуговування за рахунок коштів Засновника.

6.4. Центри можуть надавати платні освітні та інші послуги у порядку, визначеному законодавством (крім послуг, що надаються Центрами для виконання завдань, визначених цим Статутом та іншими актами законодавства).

Перелік платних послуг, що може надавати Центр:

- Оренда приміщення.

- Організація бізнес-семінарів та тренінгів.

- Психолого-педагогічне консультування.

- Послуги із професійного розвитку для працівників освіти, які працюють поза території обслуговування.

- Організація туристично-краєзнавчої роботи та освітнього туризму (професійні подорожі, екскурсії, турпоходи тощо).

- Літні програми для дітей.

6.5. Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності в Центрі здійснюється в порядку, визначеному нормативно-правовими актами України.


6.6. Координацію, моніторинг та сприяння діяльності Центру здійснює державна установа, що належить до сфери управління МОН.


7. Реорганізація або ліквідація Центру


7.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Центру приймається Засновником відповідно до чинного законодавства України.

7.2. Ліквідація Центру проводиться ліквідаційною комісією, призначеною Засновником. Порядок і строки проведення ліквідації визначаються згідно з чинним законодавством України.

7.3. Під час реорганізації або ліквідації Центру працівникам, які звільнюються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

7.4. У разі реорганізації Центру його права і обов’язки переходять до правонаступників.

7.5. Центр є ліквідованим з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про його припинення.


8. Діяльність Центру в рамках міжнародного співробітництва


8.1. Центр має право здійснювати міжнародні зв’язки відповідно до вимог чинного законодавства України.


9.Прикінцеві положення


9.1. Цей Статут є основним документом, який визначає порядок діяльності, сукупність загальних прав та обов’язків Центру протягом усього періоду його функціонування.

9.2. Зміни та доповнення до цього Статуту у разі потреби вносяться Засновником шляхом викладення його у новій редакції та реєструються в установленому законом порядку.

9.3. У всьому, що не врегульовано цим Статутом, слід керуватися чинним законодавством України.


 


Начальник управління освіти Олександра АРКУША







Додаток № 2 до

рішення сесії міської ради

від 20.08.2020 2311/103




Положення про проведення конкурсу

на посаду директора, інших педагогічних працівників (консультантів)

Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради


1. Це положення визначає механізм проведення конкурсу на посаду директора, інших педагогічних працівників (консультантів) Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради (далі – Центр).


2. Директор Центру призначається на посаду строком на три роки на конкурсній основі уповноваженим органом (управлінням освіти Каховської міської ради) (далі – управління освіти).

Після закінчення строку, на який укладено строковий трудовий договір, за результатами роботи Директора та виконання покладених на нього обов’язків, начальником управління освіти приймається одне з рішень:

-про укладення контракту на термін (три роки) без проведення конкурсу;

- про звільнення Директора та проведення конкурсу.


Інші педагогічні працівники (консультанти) Центру призначаються на посаду строком на три роки на конкурсній основі директором Центру.

Після закінчення строку, на який укладено строковий трудовий договір, за результатами роботи педагогічного працівника (консультанта) та виконання покладених на нього обов’язків, директором Центру приймається одне з рішень:

-про укладення контракту на термін (три роки) без проведення конкурсу;

- про звільнення працівника та проведення конкурсу.


3. Конкурс повинен проводитися з дотриманням принципів: законності; прозорості; забезпечення рівного доступу; недискримінації; доброчесності; надійності та відповідності методів оцінювання.


4. Конкурс на посаду директора, інших педагогічних працівників (консультантів) Центру проводиться при його утворенні, закінченні строку дії контракту з директором/педагогічним працівником (консультантом) або при прийнятті рішення щодо припинення (розірвання) контракту з директором/педагогічним працівником (консультантом).


5. Конкурс проводиться поетапно:

- прийняття рішення про оголошення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

-оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору в офіційних веб сайті управління освіти;

-прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсному відборі;

-попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;

-проведення іспиту та визначення його результатів;

- проведення співбесіди та визначення її результатів;

-визначення переможця конкурсного відбору;

-оприлюднення результатів конкурсу.

 

6. Конкурс оголошується та проводиться управлінням освіти .


7. Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на офіційному веб-сайті управлінням освіти не пізніше, ніж за один місяць до початку проведення конкурсного відбору.


8. Оголошення про проведення конкурсу повинне містити:

-найменування і місцезнаходження Центру;

-найменування посади та умови оплати праці;

-кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду (далі - претенденти);

-перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання;

-дату, місце та етапи проведення конкурсного відбору;

-прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.

В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству.


9. Строк подання документів для участі в конкурсі не може становити менше 20 та більше 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.


10. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) такі документи:

-копію паспорта громадянина України;

-письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;

-копію трудової книжки;

-копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-письмову згоду на збір та обробку персональних даних (Додаток 1).

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, непередбачені в оголошенні про проведення конкурсу.


11. Прийом та реєстрація документів від претендентів здійснюється управлінням освіти;


12. У разі надсилання документів поштою, датою подання документів вважається дата, зазначена на поштовому штемпелі.


13. У разі невідповідності поданих документів встановленим вимогам, претенденти до конкурсного відбору не допускаються, про що їм повідомляє управління освіти.


14. Документи, подані після закінчення встановленого строку, не розглядаються та повертаються особам, які їх подали.


15. Усі претенденти, які своєчасно подали документи для участі у конкурсі, повідомляються управлінням освіти про прийняте рішення щодо їх кандидатур не пізніше, ніж протягом десяти календарних днів з дати закінчення строку подання документів.


16. Для проведення конкурсу управлінням освіти за погодженням Засновника, утворюється конкурсна комісія, до складу якої входить не менше 5 осіб. До складу конкурсної комісії входять посадові особи органів місцевого самоврядування, працівники управління освіти, керівники закладів дошкільної та загальної середньої освіти. До участі у роботі конкурсної комісії можуть бути залучені педагогічні працівники Центру.


17. Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу. Рішення Комісії приймається більшістю голосів, присутніх на засіданні.


18. Конкурс передбачає:

- Складання кваліфікаційного іспиту, який проводитися за напрямами:

знання законодавства у сфері освіти; знання основ педагогіки, психології; знання основ управління тощо;

- публічної, відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку Центру для особи, яка претендує на посаду директора Центру, а для особи яка претендує на посаду педагогічного працівника (консультанта) Центру відкритої презентації державною мовою свого бачення власної консультації/проведення демонстрацій майстер-класів/ воркшопу;

- надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.


Письмове тестування на знання законодавства України, презентація та надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії проводяться в один день.


19. Іспит складається з 9 питань по 3 питання за напрямами, визначеними у пункті 18 Положення. Загальний час для проведення іспиту повинен становити не більш як 1 година 30 хвилин.


20. Для визначення результатів іспиту рекомендується використовувати таку систему: | 2 бали виставляються кандидатам, які в повному обсязі розкрили суть питання; 1 бал виставляється кандидатам, які розкрили питання фрагментарно; 0 балів виставляється кандидатам, які не відповіли на питання.


21. Члени конкурсної комісії визначають результати письмового іспиту згідно з пунктом 20 цього Положення.


22. Кандидати, які за результатами іспиту набрали 12 балів допускаються до презентації перспективного плану розвитку Центру.


23. Після презентації та надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії, конкурсна комісія визначає переможця конкурсу або визнає конкурс таким, що не відбувся.


24. Для оцінювання презентації та відповідей на запитання членів конкурсної комісії може використовуватись така система: 2 бали виставляються кандидатам, які відповідають вимогам; 1 бал виставляється кандидатам, які не повною мірою відповідають вимогам; 0 балів виставляється кандидатам, які не відповідають вимогам.


25. Визначення результатів співбесіди здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально та фіксується у відомості про результати співбесіди.


26. Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок.


27. Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання середніх оцінок, проставлених членами конкурсної комісії у зведеній відомості середніх оцінок за кожну окрему вимогу до професійної компетентності, та іспиту на знання законодавства.


28. Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата, за допомогою якого визначається переможець конкурсу.

 

29. Якщо два і більше кандидатів мають однаковий загальний рейтинг, переможець конкурсу визначається шляхом відкритого голосування членів Комісії після обговорення професійної компетентності (досвід роботи за фахом, досягнення в професійній діяльності та інше) таких кандидатів.


30. Конкурсна комісія протягом одного робочого дня після завершення співбесіди надає претендентам та управлінню освіти висновок щодо результатів конкурсного відбору.


31. Після погодження кандидатури претендента:

-Управління освіти укладає контракт з директором Центру з дотриманням вимог законодавства про працю;

- Директор Центру укладає контракт з педагогічним працівником (консультантом) Центру з дотриманням вимог законодавства про працю.


32. Конкурсний відбір визнається таким, що не відбувся якщо:

- відсутні заяви про участь у конкурсі;

- жоден з претендентів не пройшов конкурсний відбір;

-конкурсною комісією не визначено претендента.


33. Якщо конкурсний відбір не відбувся, протягом одного місяця оголошується повторний конкурс.


34. Результати конкурсного відбору оприлюднюються на офіційному веб-сайті управління освіти не пізніше, ніж через 45 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.




Начальник управління освіти                         Олександра АРКУША