До уваги
фермерів та бджолярів громади!
Навігація
Оголошення
14.02.2022
Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):
10.02.2022
24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.
04.02.2022
Оголошення про проведення аукціону з оренди: дворове покриття міського палацу культури «Меліотратор», загальною площею 50,0 кв.м, що знаходиться за адресою: Херсонська обл., м. Каховка, просп. Європейський, 12
Лічильник відвідувачів
Про проведення в місті призову громадян України на строкову військову службу у Збройні Сили України у жовтні-листопаді 2016 року
Відповідно до Закону України “Про військовий обов’язок та військову службу”, Указу Президента України від 29 березня 2016 року № 122/2016 “Про строки проведення чергових призовів, чергові призови громадян України на строкову військову службу та звільнення в запас військовослужбовців у 2016 році”, а також згідно з рішенням сесії міської ради від 29.01.2016 № 91/7 “Про міську Програму “Призовна дільниця” на 2016-2020 роки”, Каховським об’єднаним міським військовим комісаріатом у жовтні-листопаді 2016 року буде проводитись черговий призов на строкову військову службу в Збройні Сили України.
З метою забезпечення організованого та якісного призову і відправки призовників громадян України у війська у травні-червні 2016 року та керуючись пунктом 19 частини 3 статті 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:
1. Утворити міську призовну комісію (в тому числі і резерв на випадок відсутності того чи іншого члена призовної комісії) у складі:
Орєхов І.М. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
Вакулич О.Л. - заступник голови Каховської районної державної адміністрації, голова комісії (за згодою)(резерв);
Велікорецький І.В. - військовий комісар Каховського об’єднаного міського військового комісаріату, підполковник Збройних Сил України, заступник голови комісії (за згодою);
Заговенко А.П. - заступник військового комісара Каховського об’єднаного міського військового комісаріату, майор Збройних Сил України, заступник голови комісії (резерв) (за згодою);
Попова О.А. - медична сестра підліткового кабінету Каховської ЦРЛ, секретар комісії (за згодою);
Ірза А.І. - медична сестра Каховської ЦРЛ, секретар комісії (резерв) (за
згодою);
Члени комісії:
Чонка А.А. - заступник начальника відділу Каховського відділу поліції ГУ Національної поліції в Херсонській області, майор міліції (за згодою);
2
Бойко І.М. - заступник начальника відділу Каховського відділу поліції ГУ Національної поліції в Херсонській області-начальник кримінальної поліції, майор міліції (резерв) (за згодою);
Думінець Н.В. - лікар-терапевт, завідувач поліклініки Каховської ЦРЛ, старший лікар комісії;
Залипка Т.Я. - лікар-інфекціоніст, районний спеціаліст Каховської ЦРЛ, старший лікар комісії (резерв) (за згодою);
Коринецька І.В. - головний спеціаліст відділу освіти Каховської міської ради;
Карпенко Н.Є. - головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Каховської райдержадміністрації (за згодою) (резерв);
Болотненко Ю.Ю. - практичний психолог методичного кабінету відділу освіти Каховської міської ради;
Іванова Г.О. - психолог Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів-дитячий навчальний заклад № 1 (за згодою) (резерв);
Глущенко О.А. - отаман Каховського козачого товариства (резерв) (за згодою);
Таран М.І. - козак Каховського козачого товариства (за згодою).
2. Головному лікарю Каховської Центральної районної лікарні Віттіху О.О. (за згодою), головному лікарю Каховського Центру первинної медико-санітарної допомоги Антоненку О.А. (за згодою):
1) з метою організації медичного огляду призовників створити до ________ 2016 року основний та резервний склад медичної комісії;
2) виділити 10 медичних сестер;
3) забезпечити проведення вакцинації та ревакцинації від дифтерії призовників, які підлягають відправці до лав Збройних Сил України;
4) забезпечити якісне проведення аналізів, флюорографію грудної клітини і легень та електрокардіограми серця за заявками Каховського об’єднаного міського військового комісаріату у приміщенні ЦРЛ за направленнями Каховського об’єднаного міського військового комісаріату з _________ 2016 року (додаток 1);
5) виділити на період призову в Каховській центральній районній лікарні для стаціонарного обстеження та лікування 30 ліжок-місць (10 – в терапевтичному відділенні, 5 - в неврологічному відділенні, 5 - в хірургічному відділенні, 5 – в офтальмологічному відділенні, 5 – в отоларингологічному відділенні) і своєчасно приймати призовників, направлених на додаткове медичне обстеження і лікування;
6) організувати ефективне лікування і оперування хворих призовників, що виявлені під час призову та раніше закріплені для лікування;
7) до ____________ 2016 року надати Каховському об’єднаному міському військовому комісаріату диспансерні та амбулаторні картки форми Ф-0,25-У, Ф-0,25-Ю, а також списки осіб, які перебувають на обліку з приводу туберкульозу, а також списки нервово-психічних, шкірно-венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції;
8) членів призовної комісії, лікарів, медсестер, що задіяно в роботі комісії, звільнити від роботи за основним місцем на період з _______________ 2016 року із збереженням заробітної плати за місцем основної роботи згідно з Законом України “Про військовий обов’язок та військову службу”.
3. Медичний огляд призовників розпочати з ___________ 2016 року (додаток 2).
4. Відправку призовників до військ проводити у строки, визначені наказом Міністра оборони України та командувача військами Південного оперативного командування.
5. Керівникам підприємств, установ, організацій та навчальних закладів міста:
1) забезпечити своєчасне прибуття призовників на призовну комісію, звільнивши їх від роботи або навчання на час проведення призовних заходів;
2) за графіками, погодженими з керівниками відповідних підприємств, установ та організацій забезпечити військкомат транспортом (автобусами) з метою доставки призовників на обласний збірний пункт для контрольного медичного огляду та подальшої відправки у війська;
3) Забезпечити своєчасне прибуття призовників до Каховського об’єднаного міського військового комісаріату для відправки у війська о 8.00 годині згідно з графіком обласного військового комісаріату;
4) для проведення призову, за згодою керівників підприємств міста, виділити Каховському об’єднаному міському військовому комісаріату необхідну кількість технічних працівників із збереженням заробітної плати за місцем роботи:
- ВАТ “Каховський завод ЕЗУ“ - 1 технічний працівник (за згодою);
- ПрАТ “Чумак” - 1 технічний працівник (за згодою);
- РП “Каховський Сільгоспагрегат” - 1 технічний працівник (за згодою);
- УГКМК - 1 технічний працівник (за згодою);
- Станційно-лінійна дільниця № 1 районного
центру телекомунікацій 631 (м. Каховка) - 1 технічний працівник (за згодою);
- Центр поштового зв’язку № 2 Херсонської дирекції
УДППЗ “Укрпошта” - 1 технічний працівник (за згодою);
- КВУ „Каховський водоканал” - 1 технічний працівник (за згодою);
- ДТВ “Каховський ХПП” - 1 технічний працівник (за згодою);
- Каховська філія ПАТ “Херсонгаз” - 1 технічний працівник (за згодою).
Технічних працівників виділити на термін з _____________________ 2016 року.
6. Начальнику відділу освіти Каховської міської ради (Гончар М.В.) на період роботи призовної комісії забезпечити участь спеціаліста-психолога у проведенні психологічного тестування призовників.
7. Начальнику станційно-лінійної дільниці № 1 районного центру телекомунікацій 631 (м. Каховка) (Бондар В.М.) (за згодою) забезпечити роботу
телефонного зв’язку в Каховському об’єднаному міському військовому комісаріаті на період призову (телефон 2-08-70).
8. Начальнику Каховського РЕЗ і ЕМ ВАТ ЕК ”Херсонобленерго” (Наконечний О.П.) (за згодою) на час призову забезпечити безперебійне електропостачання Каховського об’єднаного міського військового комісаріату.
9. Начальнику Каховського відділу поліції ГУ Національної поліції в Херсонській області (Козелець І.П.) (за згодою):
1) забезпечити охорону громадського порядку на міській призовній дільниці у період призову та відправки призовників у війська;
2) члену міської призовної комісії Чонка А.А. очолити групу розшуку призовників, які ухиляються від явки у Каховський об’єднаний міський військовий комісаріат та організувати їх доставку на міську призовну дільницю;
3) виділити трьох працівників Каховського відділу поліції ГУ Національної поліції в Херсонській області з ___________________ 2016 року для постійної роботи по розшуку призовників, які ухиляються від призову.
10. Засідання міської призовної комісії проводити згідно з графіком (додаток 3), перевезення призовників під час проведення призову на обласну медичну комісію проводити згідно з графіком (додаток 4).
11. Військовому комісару Каховського об’єднаного міського військового комісаріату Велікорецькому І.В. про підсумки проведення призову, недоліки в роботі підприємств, установ та організацій до ________________ 2016 року доповісти міському голові та внести пропозиції відносно покращення цієї роботи.
12. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Орєхова І.М.
Міський голова А.А. Дяченко
Додаток 1
до розпорядження міського голови
_____________ № __________
ГРАФІК
здачі аналізів, проходження флюрографії, санації ротової порожнини юнаків 1989-1998 року народження, які підлягають призову восени 2016 року
№ з/п |
Найменування сільських рад, навчальних закладів |
Кіль кість юнаків |
Дата проходження |
1. |
Тавричанська с/Рада |
17 |
12.09.2016 |
2. |
Тавричанська сільська рада |
21 |
12.09.2016 |
3. |
Роздольненська сільська рада |
22 |
12.09.2016 |
4. |
Кам’янська сільська рада |
9 |
13.09.2016 |
5. |
Любимівська селищна рада |
48 |
13.09.2016 |
6. |
Коробківська сільська рада |
27 |
14.09.2016 |
7. |
Чорнянська сільська рада |
40 |
14.09.2016 |
8. |
Чорноморівська сільська рада |
10 |
15.09.2016 |
9. |
Косторгизівська сільська рада |
19 |
15.09.2016 |
10. |
Семенівська сільська рада |
5 |
15.09.2016 |
11. |
Новокам’янська сільська рада |
5 |
15.09.2016 |
12. |
Червоноперекопська сільська рада |
26 |
15.09.2016 |
13. |
Р.Люксембургська сільська рада |
12 |
18.09.2016 |
14. |
Василівська сільська рада |
19 |
18.09.2016 |
15. |
Дудчинська сільська рада |
11 |
18.09.2016 |
16. |
Заозернівська сільська рада |
5 |
18.09.2016 |
17. |
Волинська сільська рада |
10 |
18.09.2016 |
18. |
Архангельськослобідська сільська рада |
19 |
19.09.2016 |
19. |
Малокаховська сільська рада |
26 |
19.09.2016 |
20. |
Місто |
50 |
20.09.2016 |
21. |
Місто |
50 |
21.09.2016 |
22. |
Місто |
50 |
22.09.2016 |
23. |
Місто |
50 |
25.09.2016 |
24. |
Місто |
50 |
26.09.2016 |
25. |
Місто |
50 |
27.09.2016 |
26. |
Район (резервні дні ) |
50 |
28.09.2016 |
27. |
Місто (резервні дні ) |
50 |
29.09.2016 |
28. |
Район (резервні дні ) |
50 |
04.10-06.10.2016 |
29. |
Місто (резервні дні ) |
50 |
10.10-13.10.2016 |
30. |
Район (резервні дні ) |
50 |
16.10-20.10.2016 |
31. |
Місто (резервні дні ) |
50 |
23.10-27.10.2016 |
32. |
Район (резервні дні ) |
50 |
30.10-03.11.2016 |
33. |
Місто (резервні дні ) |
50 |
06.11-10.11.2016 |
34. |
Район (резервні дні ) |
50 |
13.11-17.11.2016 |
35. |
Місто (резервні дні ) |
50 |
21.11-24.11.2016 |
36. |
Район (резервні дні ) |
50 |
29.11-30.11.2016 |
Міський голова А.А.Дяченко
Додаток 2
до розпорядження міського голови
_____________ № __________
ГРАФІК
проходження комісії призовниками 1989-1998 року народження, які підлягають призову восени 2016 року
№ з/п |
Найменування сільських рад, навчальних закладів |
Кількість юнаків |
Дата проходження |
1. |
Тавричанська сільська рада |
17 |
18.09.2016 |
2. |
Роздольненська сільська рада |
21 |
18.09.2016 |
3. |
Кам’янська сільська рада |
22 |
18.09.2016 |
4. |
Дмитрівська сільська рада |
9 |
19.09.2016 |
5. |
Любимівська селищна рада |
48 |
19.09.2016 |
6. |
Коробківська сільська рада |
27 |
20.09.2016 |
7. |
Чорнянська сільська рада |
40 |
20.09.2016 |
8. |
Чорноморівська сільська рада |
10 |
21.09.2016 |
9. |
Косторгизівська сільська рада |
19 |
21.09.2016 |
10. |
Семенівська сільська рада |
5 |
21.09.2016 |
11. |
Новокам’янська сільська рада |
5 |
21.09.2016 |
12. |
Червоноперекопська сільська рада |
26 |
21.09.2016 |
13. |
Р.Люксембургська сільська рада |
12 |
22.09.2016 |
14. |
Василівська сільська рада |
19 |
22.09.2016 |
15. |
Дудчинська сільська рада |
11 |
22.09.2016 |
16. |
Заозернівська сільська рада |
5 |
22.09.2016 |
17. |
Волинська сільська рада |
10 |
22.09.2016 |
18. |
Малокаховська сільська рада |
19 |
25.09.2016 |
19. |
Архангельськослобідська сільська рада |
26 |
25.09.2016 |
20. |
Місто |
22 |
26.09.2016 |
21. |
Місто |
50 |
27.09.2016 |
22. |
Місто |
50 |
28.09.2016 |
23. |
Місто |
50 |
29.09.2016 |
24. |
Місто |
50 |
04.10.2016 |
25. |
Місто (резервні дні) |
50 |
05.10.2016 |
26. |
Район (резервні дні) |
50 |
06.10.2016 |
27. |
Місто (резервні дні) |
50 |
10.10-13.10.2016 |
28. |
Район (резервні дні) |
50 |
16.10-20.10.2016 |
29. |
Місто (резервні дні) |
50 |
23.10-27.10.2016 |
30. |
Район (резервні дні) |
50 |
30.10-03.11.2016 |
31. |
Місто (резервні дні) |
50 |
06.11-10.11.2016 |
32. |
Район (резервні дні) |
50 |
13.11-17.11.2016 |
33. |
Місто (резервні дні) |
50 |
21.11-24.11.2016 |
34. |
Район (резервні дні) |
50 |
29.11-30.11.2016 |
Міський голова А.А. Дяченко
Додаток 3
до розпорядження міського голови
_____________ № __________
ГРАФІК
засідань міської призовної комісії на період проведення весняного 2016 року призову громадян по місту Каховка та Каховському району
№ з/п |
Найменування сільських рад, навчальних закладів |
Кіль кість юнаків |
Дата засідання |
1. |
Любимівська селищна рада |
48 |
05.10.2016 |
2. |
Чорнянська сільська рада |
40 |
10.10.2016 |
3. |
Волинська сільська рада |
10 |
10.10.2016 |
4. |
Кам’янська сільська рада |
22 |
13.10.2016 |
5. |
Коробківська сільська рада |
27 |
13.10.2016 |
6. |
Роздольненська сільська рада |
21 |
16.10.2016 |
7. |
Косторгизівська сільська рада |
19 |
16.10.2016 |
8. |
Новокам’янська сільська рада |
5 |
16.10.2016 |
9. |
Заозернівська сільська рада |
5 |
16.10.2016 |
10. |
Малокаховська сільська рада |
26 |
18.10.2016 |
11. |
Василівська сільська рада |
19 |
18.10.2016 |
12. |
Семенівська сільська рада |
5 |
18.10.2016 |
13. |
Тавричанська сільська рада |
17 |
20.10.2016 |
14. |
Архангельськослобідська сільська рада |
19 |
20.10.2016 |
15. |
Р.Люксембургська сільська рада |
12 |
20.10.2016 |
16. |
Червоноперекопська сільська рада |
26 |
23.10.2016 |
17. |
Дудчинська сільська рада |
11 |
23.10.2016 |
18. |
Дмитрівська сільська рада |
9 |
23.10.2016 |
19. |
Чорноморівська сільська рада |
10 |
25.10.2016 |
20. |
Місто |
40 |
25.10.2016 |
21. |
Місто |
50 |
27.10.2016 |
22. |
Місто |
50 |
31.10.2016 |
23. |
Місто |
50 |
03.11.2016 |
24. |
Місто |
50 |
07.11.2016 |
25. |
Місто |
50 |
10.11.2016 |
26. |
Місто |
50 |
14.11.2016 |
27. |
Район (резервні дні ) |
50 |
17.11.2016 |
28. |
Місто (резервні дні ) |
50 |
21.11.2016 |
29. |
Район (резервні дні ) |
50 |
24.11.2016 |
30. |
Місто (резервні дні ) |
50 |
29.11.2016 |
31. |
Район (резервні дні ) |
50 |
30.11.2016 |
Міський голова А.А.Дяченко
Додаток 4
до розпорядження міського голови
_____________ № __________
ГРАФІК
виділення автотранспорту для перевезення призовників під час проведення
призову навесні 2016 року
№ п/п |
Підприємство, яке виділяє автотранспорт |
Дата виділення |
Час подачі |
Місце подачі |
1. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
2. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
3. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
4. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
5. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
6. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
7. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
8. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
9. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
10. |
ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ” (за згодою) |
_________ 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
Міський голова А.А. Дяченко
Направлено:
1. Відділ у справах молоді та спорту
2. Міськвійськкомат — 2 екзмп.
3. Відділ освіти
4. Каховський відділ поліції ГУ Національної поліції
5. Станційно-лінійна дільниця № 1 районного центру телекомунікацій 631
6. ПрАТ “Чумак”
7. Каховський РЕЗ і ЕМ ВАТ “ЕК Херсонобленерго”
8. КВУ “Каховський водоканал”
9. Каховський центр поштового зв’язку № 2 Херсонської дирекції УДППЗ “Укрпошта”
10. УГКМК
11. РП “Каховський Сільгоспагрегат”
12. Каховський ЦРЛ (Віттіх)
13. Каховський центр первинної медико-санітарної допомоги (Антоненко)
14. ПАТ “КЗЕЗУ”
15. ТОВ “СВІВ-ІНВЕСТ”
16. ДТВ “Каховський ХПП”
17. Каховська філія ПАТ “Херсонгаз”
Погоджено:
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради І.М.Орєхов
Начальник відділу організаційно-кадрової
роботи, інформаційної політики та взаємодії
з громадськістю О.В.Куліда
Начальник відділу освіти М.В.Гончар
Начальник загального відділу В.В.Чернявський
Начальник юридичного відділу О.О.Іотова
Зубков Віктор Анатолійович
4 13 53
Коректор