UKR
Неділя 13 Жовтня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


01.10.2024

Департамент захисту довкілля та природних ресурсів
Херсонської обласної державної адміністрації інформує про початок
Процедури громадського обговорення та строки подання пропозицій
та зауважень до Документа державного планування «Регіональний
план управління відходами в Херсонській області до 2034 року»
(ДДП) та звіту про стратегічну екологічну оцінку (СЕО).

Детальніше

25.07.2024

Заява про визначення обсягу СЕО

Детальніше

11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні724
Вчора1100
На цьому тижні6613
Минулого тижня6621
У цьому місяці12277
Минулого місяця31359
За весь період2661235
22.10.21

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ проекту ПРОГРАМА ЕКОНОМІЧНОГО, СОЦІАЛЬНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ КАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2022 РІК


1. Замовник: Каховська міська рада, 74800, Херсонська область, Каховський район, м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 103

2. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

Відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», проект Програми економічного, соціального та культурного розвитку Каховської міської територіальної громади на 2022 рік (далі – Програма) є документом державного планування місцевого рівня. Програма розроблена на виконання розпорядження міського голови від 20.09.2021 р.№ 185-р «Про формування проекту програми економічного, соціального та культурного розвитку Каховської міської територіальної громади на 2022 рік», визначає пріоритетні напрями економічного і соціального розвитку громади у 2022 році та сукупність взаємоузгоджених завдань і заходів, що будуть реалізовуватися виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами та організаціями щодо вирішення нагальних проблем та досягнення стратегічних цілей розвитку регіону у 2022 році.

Головною метою Програми є забезпечення розвитку громади шляхом створення необхідних умов для структурних зрушень в економіці, ефективного використання внутрішнього природно-ресурсного потенціалу, підвищення зайнятості населення, формування позитивного іміджу громади, забезпечення якості та загальної доступності публічних послуг, підвищення добробуту та стимулювання гармонійного розвитку населення.

Основні цілі (пріоритети) Програми:

  • розвиток аграрного сектору та зрошення;

  • розвиток рекреаційно-туристичної індустрії;

  • розвиток експорту;

  • розбудова транспортної інфраструктури;

  • відродження промисловості та впровадження інновацій;

  • доступність публічних просторів;

- створення комфортних умов для проживання.

Програма є плановим документом на короткостроковий період. Програма розроблена на підставі законів України “Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”, “Про стратегічну екологічну оцінку”, постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2003 року № 621 “Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету” з урахуванням завдань інших документів державного планування, а саме:

- Державної стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 року № 695;

- Державної програми стимулювання економіки для подолання негативних наслідків, спричинених обмежувальними заходами щодо запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на 2020-2022 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 2020 року № 534;

- Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022 – 2024 роки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 р. № 586;

- Стратегії розвитку Херсонської області на період 2021 – 2027 років, затвердженої рішенням Херсонської обласної ради від 20 грудня 2019 року № 1511 (зі змінами).

Програма базується на аналізі основних показників і тенденцій соціально-економічного розвитку громади у 2021 році та визначає мету, завдання та заходи економічного та соціального розвитку громади на 2022 рік, виконання яких передбачає координацію спільних дій міської ради, органів виконавчої влади у співпраці з представниками бізнесу та громадських організацій задля втілення єдиної державної регіональної політики розвитку громади.

3. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті третьої. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.

Програма економічного, соціального та культурного розвитку Каховської міської територіальної громади на 2022 рік охоплює основні види господарської діяльності: промисловий та агропромисловий комплекси, транспортне та дорожнє господарство, інвестиційну, зовнішньоекономічну, будівельну та містобудівну діяльність, енергоефективність, житлово-комунальне господарство, освіту, охорону здоров’я, фізичну культуру та спорт, культуру і туризм, екологічну та оборонну безпеку, розвиток інформаційного суспільства територіальної громади.

За кожним розділом Програми визначені завдання і заходи, серед яких можуть бути проекти, які, відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, підлягатимуть оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Для таких проектів має бути здійснена процедура оцінки впливу на довкілля.

4. Ймовірні наслідки.

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки (далі – СЕО) необхідно оцінити ймовірні наслідки реалізації Програми, зокрема, мають бути оцінені ймовірні наслідки:

- для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, за такими компонентами:

- атмосферне повітря;

- ґрунти та земельні ресурси;

- водні ресурси;

- біорізноманіття та ландшафтне різноманіття;

- відходи;

- для територій з природоохоронним статусом:

Відповідно до Переліку територій та об’єктів природно-заповідного фонду (ПЗФ) загальнодержавного та міського значення, розташованих у Херсонській області (станом на 01.01.2020, у м.Каховка (північно-східна частина) розташований 1 об’єкт ПЗФ, яким є парк-пам’ятка садово-паркового мистецтва місцевого значення «Дендропарк Каховського лісгоспзагу» площею 15 га. Рішення щодо затвердження парку як об’єкту ПЗФ прийнято в 1983 році (від 19.08.1983 №441/16), перезатверджено рішенням облвиконкому Херсонської ОДА в 2017 році (від 09.10.2017 №01-10-2981/0/17/013.2.2).

Поблизу міста, біля південної околиці с. Мала Каховка, на площі 177 га розташоване заповідне урочище «Малокаховський бір». Ландшафт урочища представлений штучними насадженнями сосни звичайної та кримської на пісках, на високому березі Каховського водосховища. Тут є ділянка сосни кримської, висадженої в 1910-1915 роках. Стовбури її досягають до 35 см в діаметрі та висоти 15м. Є мальовничі галявини серед насаджень. Територія використовується як місце масового відпочинку.

Природно-заповідні території створюють своєрідний каркас, на якому формується регіональна екомережа території. Територія м. Каховка відноситься до Дніпровського природного коридору національного рівня.

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки необхідно оцінити ймовірні наслідки для цих територій.

- транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки немає необхідності проводити дослідження транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі, якщо документ державного планування не буде затверджено.

Зважаючи на комплексність рішень проєкту Програми, що обумовлюється необхідністю виконання стратегічних цілей Програми, призначених для різних видів промислово-виробничої, соціальної, рекреаційної, комунікаційної діяльності, здійснюється розгляд виправданих альтернатив планованих рішень.

При впровадженні заходів Програми, у порівнянні із існуючим станом, очікується позитивний вплив на навколишнє природне середовище, у тому числі на здоров’я населення. Найсприятливішим варіантом буде затвердження запропонованої Програми.

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Для проведення стратегічної екологічної оцінки буде використана наступна інформація: доповіді про стан довкілля, статистична інформація, дані моніторингу стану довкілля, експертні оцінки, інша доступна інформація.

Під час проведення стратегічної екологічної оцінки будуть застосовані такі аналітичні методи: аналіз тенденцій, оцінка ймовірних наслідків відповідно до контрольного переліку, експертний аналіз.

Також будуть використані такі методи участі громадськості, як інформування, консультування, опитування, коментування, обговорення тощо.

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Під час проведення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглянути заходи для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків для довкілля, визначені законодавством.

Згідно з Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища» встановлено використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального й економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання забрудненню та виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних і інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища й безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій і об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб.

Також будуть враховані заходи щодо раціонального використання природних ресурсів, збереження особливо цінних та унікальних природних комплексів і забезпечення екологічної безпеки, передбачені іншими законодавчими актами у сфері охорони довкілля.

Заходи, спрямовані на запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків для здоров’я населення, визначатимуться відповідно до вимог Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Звіт про СЕО розробляється відповідно до ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

Зауваження та пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту Програми надаються до відділу економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики Каховської міської ради (74800, Херсонська область, Каховський район, м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 103), електронна пошта: ekonom@kakhovka-rada.gov.ua

Відповідальна особа: Камєнєва Алла Анатоліївна, тел. (05536) 4-13-01. Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів з дати опублікування Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки.

Пропозиції та зауваження, подані після встановленого терміну, не розглядаються.

 

ПРОГРАМА економічного, соціального та культурного розвитку Каховської міської територіальної громади  на 2022 рік