UKR
Вівторок 21 Вересня 2021 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


14.09.2021

Оголошення для керівників підприємств, установ, організацій щодо відзначення 230-ої річниці заснування міста Каховка

Детальніше

14.09.2021

16 вересня 2021 року о 09:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання 17 позачергової сесії Каховської міської ради VIII скликання.

Детальніше

06.09.2021

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб`єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

27.08.2021

До уваги керівників підприємств, установ, організацій всіх форм власності, керівників громадських організацій щодо Дня пам’яті захисників України!

Детальніше

27.08.2021

До уваги мешканців Каховської громади щодо Дня пам’яті захисників України!

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні434
Вчора2507
На цьому тижні2941
Минулого тижня14339
У цьому місяці39247
Минулого місяця58760
За весь період1548731
18.01.21

ЗОВНІШНЯ ОЦІНКА ЯКОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) каховської міської ради за 2020 рік


 

Відповідно ст. 11 Закону України «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», управлінням праці та соціального захисту населення Каховської міської ради проведено зовнішню оцінку якості соціальних послуг, які надаються відділеннями соціальної допомоги вдома та денного перебування територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Каховської міської ради, за 2020 рік. В ході проведення оцінки застосовувалися методичні рекомендації з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки  якості соціальних послуг».

Зовнішня  оцінка якості соціальних послуг проводилася  комісією, склад якої затверджено наказом начальника управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради № 84 від 15.10.2020 «Про створення комісії для проведення зовнішньої оцінки  якості надання соціальних послуг».

Метою зовнішньої оцінки є визначення відповідності наданих соціальних послуг державним стандартам та потребам отримувачів, удосконалення організації послуг, що надаються Терцентром.

Комісія з проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг (далі- Комісія) використовувала наступні методи проведення оцінки:

опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників;

спостереження за процесом надання соціальних послуг;

бесіди / співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг;

вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

Оцінка якості соціальних послуг визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг, а саме:

адресність та індивідуальний підхід;

результативність;

своєчасність;

доступність та відкритість,

повага до гідності отримувача соціальної послуги;

професійність.

Оцінка проводилася у період з 01.12.2020 року по 18.12.2020 року.

Предметом оцінки якості стали соціальні послуги з догляду вдома та соціальної адаптації.

 

СОЦІАЛЬНА ПОСЛУГА ДОГЛЯДУ ВДОМА

З 2014 року територіальний центр розпочав поетапне впровадження Державного стандарту послуги догляду вдома, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 № 760.

Відповідно до плану роботи по проведенню зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, протягом 14.12.2020– 24.12.2020 комісією  було здійснено зовнішню оцінку якості соціальної послуги, яку передбачено державним стандартом догляду вдома, шляхом аналізу анкетування, проведеного під час внутрішнього оцінювання, опитування отримувачів послуги (у т.ч. телефонного), бесіди з соціальними робітниками та вивчення документації: особових справ отримувачів послуг, журналу відгуків, скарг та пропозицій.

Послуга догляду вдома надається відділенням соціальної допомоги вдома терцентру на платній та безоплатній основі. Станом на 24.12.2020 послугу догляду вдома отримують 306 осіб. На безоплатній основі послугу отримують 230 осіб, на платній - 76 осіб. Під час проведення зовнішньої оцінки було здійснено аналіз анкет та проведено опитування 156 отримувачів послуги. Проаналізувавши результати опитування, Комісія прийшла до висновку, що переважна кількість опитуваних позитивно оцінюють роботу надавача соціальних послуг - задоволені якістю та періодичністю надання соціальної послуги, ставленням соціального робітника, але деякі отримувачі задоволені не в повному обсязі - мають бажання отримувати всі заходи, що складають зміст соціальної послуги догляду вдома незалежно від ступеню рухової активності; мають бажання отримувати послуги безкоштовно, але мають дітей працездатного віку, орієнтований час для виконання заходів не відповідає витраті часу на надання послуги.

Комісією проведено вибіркову перевірку 23 особових справ громадян, які знаходяться на обслуговуванні у відділі соціальної допомоги вдома. Справи ведуться з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів» та Державного стандарту догляду вдома, який затверджено наказом Міністерства соціальної політики від 13.11.2013 № 760. Проведено бесіди з 3 соціальними робітниками, які надають послугу догляду вдома.

Адресність та індивідуальний підхід:

Відділенням соціальної допомоги вдома в повному обсязі проведено визначення індивідуальних потреб 306 отримувачів послуги та укладено 306 договорів на надання соціальних послуг. Протягом 2020 року проведено визначення індивідуальних потреб та укладено договори з 46 отримувачами послуг.

Індивідуальні плани складено за відповідною формою у двох екземплярах і узгоджено з отримувачем послуги. 20 отримувачам внесено зміни до індивідуальних планів у зв’язку з погіршенням стану здоров’я.

Забезпечено перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги догляду вдома відповідно до вимог Державного стандарту догляду вдома, а саме: через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома та повторно через півроку.

Протягом звітного періоду надійшло 22 письмових подяки щодо якісного надання послуги догляду вдома працівниками відділення.

Статус - «Добре» -100%.

Результативність:

За визначеними методами оцінювання, 90% підопічних задоволені рівнем надання соціальної послуги, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги у процесі надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались. В результаті опитування отримано схвальні відгуки та виявлено позитивні зміни. 12 осіб з опитуваних не відмітили у себе змін в емоційному, психологічному та фізичному стані. В ході опитування виявлено 8 отримувачів соціальних послуг, що задоволені не в повній мірі.

Також слід відзначити, що працівники, залучені до надання соціальних послуг, заохочені премією, яка нараховується відповідно до Положення про порядок і умови преміювання працівників терцентру.

З метою вивчення зворотної думки отримувачів соціальних послуг, у територіальному центрі проводиться систематичний моніторинг, що включає проведення опитування отримувачів соціальних послуг, аналіз відгуків.

Відгуки отримувачів соціальної послуги фіксуються в журналах перевірок, журналі «Відгуків, скарг та пропозицій» та анкетах-опитувальниках.

Для вивчення якості надання послуг територіальним центром щороку затверджується оновлений склад комісії та план проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг. Опитування отримувачів послуг проводиться з метою визначення відповідності наданих соціальних послуг Державним стандартам та потребам отримувачів, отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послу, вивчення реального стану соціального обслуговування. Опитування проводили члени комісії внутрішньої оцінки якості соціальних послуг методом інтерв’ювання. Результати вносились до анкет-опитувальників отримувачів соціальних послуг.

Спостереження за процесом надання соціальних послуг догляду вдома відбувається шляхом планових та позапланових перевірок роботи соціальних робітників, які фіксуються в журналі перевірок.

Статус - «Добре» - 100%.

Своєчасність:

Рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається терцентром протягом 14 календарних днів з дня звернення, відповідно Державного стандарту догляду вдома. Визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та складання індивідуального плану здійснюються протягом 5 календарних днів з дати  отримання звернення отримувача соцпослуги.

Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги догляду вдома.

Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома соціальним працівником (за потреби) проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби). Надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється один раз на півроку.

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги догляду вдома укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку. Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Всі договори щодо надання соціальної послуги догляду вдома підписані у двосторонньому порядку.

Надання соціальних послуг відбувається у строки та терміни, зазначені у договорі та графіку обслуговування.

Статус - «Добре» - 100%.

Доступність та відкритість:

Територіальний центр розташований в центрі міста зі зручним транспортним сполученням. Кабінети знаходяться в одноповерховому приміщенні, яке обладнано пандусом. В усіх кабінетах проведено сучасний ремонт. В секторі очікування обладнано місця для сидіння 10-12 осіб. Матеріально-технічна база територіального центру знаходиться на доброму рівні.

Постійно оновлюються інформаційні стенди, розташовані в установі, оприлюднюється актуальна інформація на сайті міської ради, висвітлюються діяльність терцентру на власній сторінці у «Фейсбук» та в місцевих ЗМІ. На офіційному сайті територіальної громади міста Каховки в рубриці «Управління праці та соціального захисту населення повідомляє» є рубрика «Соціальні послуги», в якій розміщено інформацію про структуру, графік роботи та про послуги, які надаються терцентром.

Приміщення територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відповідає санітарним та протипожежним вимогам.

У 2020 році за рахунок коштів міського бюджету для терцентру придбано автомобіль, це дає змогу більш оперативно надавати соціальні послуги.

Статус - «Добре» - 100%.

Зручність:

У відділенні складено та затверджено завідувачем відділенням соціальної допомоги вдома графіки відвідування отримувачів соціальної послуги з урахуванням їх побажань.

Час відвідування надавача соціальної послуги узгоджується з  отримувачем соціальної послуги.

Статус - «Добре» - 100%.

Повага до отримувача соціальної послуги:

За результатами проведеного опитування отримувачів соціальних послуг щодо ставлення до них надавачів послуг, отримано схвальні відгуки, які періодично фіксуються  в журналі відгуків та пропозицій по відділенню соціальної допомоги вдома, а також надходять до установи у вигляді листів подяк за якісну роботу надавачів послуг.

За результатами перевірок роботи надавачів соціальних послуг відмічено, що скарг щодо неповажливого ставлення до отримувачів послуг та негуманних і дискримінуючих дій не надходило.

На інформаційному стенді територіального центру соціального обслуговування розміщено інформацію про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг.

Забезпечено дотримання принципу конфіденційності відповідно до п.2.3 договору про надання соціальної послуги догляду вдома. Кожним працівником дано письмове зобов’язання щодо нерозголошення інформації з обмеженим доступом , яка стала йому відомою у зв’язку з виконанням професійних, обов’язків.

Статус - «Добре» - 100%.

Професійність:

У терцентрі існує затверджена структура та штатний розпис, який сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації. Станом на 24.12.2020 надають послугу догляду вдома 22 соціальних працівника.

Розроблено та затверджено посадові інструкції всіх працівників відділення соціальної допомоги вдома. Всі працівники ознайомлені зі своїми посадовими інструкціями під особистий підпис.

Кожна особова справа працівника відділення соціальної допомоги вдома містить копії документів про освіту (державного зразка).

Надавачі соціальної послуги проходять медичний огляд при влаштуванні на роботу та щорічно.

Розроблена та затверджена програма стажування на робочому місці для новоприйнятих працівників, які надаватимуть соціальну послугу.

Працівники відділення соціальної допомоги вдома забезпечуються проїзними квитками для проїзду в міському автотранспорті. Всі працівники забезпечені гумовими та бавовняними рукавицями, спецодягом (халатами), кімнатним взуттям та захисними масками.

У відділенні соціальної допомоги вдома складено графік проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг. Соціальні робітники, які безпосередньо надають соціальну послугу догляду вдома, проводять самооцінку своєї діяльності, результати якої щотижнево обговорюються на виробничих нарадах.

Діє «Школа соціального робітника», в якій постійно вдосконалюються професійні якості соціальних робітників. Психологом терцентру проводиться супервізія працівників, які надають соціальні послуги. Супервізію пройшли усі працівники відділення.

Статус - «Добре» - 100%.

Кількісний показник:

Проведено перевірку журналу «Відгуків, скарг та пропозицій» щодо реагування на скарги отримувачів соціальної послуги та перевірено роботу щодо надання роз’яснень отримувачам соціальної послуги. Протягом 2020 року скарги не надходили.

Оцінка якості соціальної послуги догляду вдома в цілому:

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

добре”

Продовжувати роботу з суб’єктом

СОЦІАЛЬНА ПОСЛУГА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ

Державний стандарт послуги соціальної адаптації, затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 18.05.2015 № 514, запроваджений терцентром з 31.03.2016р.

Відповідно до плану роботи по проведенню зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, протягом 01.12.2020 - 11.12.2020 комісією  було здійснено зовнішню оцінку послуги соціальної адаптації шляхом аналізу анкетування, проведеного під час внутрішнього оцінювання, опитування отримувачів послуги (у т.ч. телефонного) та перевірки журналу відгуків, скарг та пропозицій.

Послуга соціальної адаптації надається відділенням денного перебування терцентру. Станом на 11.12.2020, послугу соціальної адаптації отримує 476 осіб (протягом 2020 року за отриманням послуги звернулося 198 осіб). Під час проведення зовнішньої оцінки було здійснено аналіз анкет отримувачів послуг та проведено опитування 118 осіб, які перебувають на обслуговуванні у відділенні денного перебування. З числа опитаних 97 % задоволені наданням послуги соціальної адаптації.

Комісією проведено вибіркову перевірку 26 особових справ осіб, які перебувають на обслуговуванні у відділенні денного перебування. Справи ведуться з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів» та Державного стандарту соціальної адаптації, який затверджено наказом Міністерства соціальної політики від 18.05.2015 № 514.

Оцінка якості послуги соціальної адаптації визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до отримувача соціальної послуги, професійність.

Відділення денного перебування реалізовує комплекс соціальних послуг, які спрямовані на усунення обмежень життєдіяльності осіб з частковим порушенням рухової активності, підтримує їх здоров’я, соціальну активність, сприяє розвитку різнобічних інтересів, організовує дозвілля і відпочинок. Відділенням надаються наступні послуги: соціальна адаптація (лікувальна фізкультура, профілактичний масаж), консультування.

Запроваджена соціально - педагогічна послуга відділення денного перебування «Університет третього віку» постійно оновлюється. До складу Університету входять вже 8 факультетів: «Основи здорового способу життя», «Англійської мови», «Народного танцю», «Хорового співу», «Прикладного мистецтва», «Основи комп’ютерної грамотності», «Основи практичної психології», «Театральний». В якості факультативів працюють «Клуб активного довголіття» та група «Здоровя» (26 осіб). Заняття «Університету третього віку», «Клубу активного довголіття» відвідують 116 осіб похилого віку.

Відповідно до Державного стандарту соціальної адаптації, терцентром надаються заходи, які становлять зміст послуги соціальної адаптації: надання психологічної допомоги, корекція психологічного стану, допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення. Заходи надаються психологом тер центру. Психологічні послуги отримують 2-3 особи щоденно, 2 дні на місяць проводяться лекції або тренінги в «Університеті третього віку». Матеріали лекцій та тренінгів підшиті, є відомість відвідувань. По кожному відвідуванню психологом ведеться щоденник із зазначенням часу виконання послуги, змістом заходу. Отримувачі послуги підписуються про отримання послуги. Психологічні послуги отримують 62 особи.

Адресність та індивідуальний підхід:

Згідно із зверненнями громадян, визначаються їх індивідуальні потреби у соціальних послугах, відповідно до Карти визначення індивідуальних потреб особи в наданні соціальної послуги соціальної адаптації. Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання послуги соціальної адаптації, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги. Перегляд індивідуальних планів проводиться відповідно до вимог Державного стандарту соціальної адаптації.

Індивідуальні плани складено за відповідною формою у двох примірниках і узгоджено з отримувачем послуги.

Статус - «Добре» -100%.

Результативність:

Згідно з проведеним аналізом та опитуванням, 96% підопічних задоволені рівнем надання соціальної послуги соціальної адаптації, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги у процесі надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались. В результаті опитування отримано схвальні відгуки та виявлено позитивні зміни.

Також слід відзначити, що працівники, залучені до надання соціальних послуг, заохочені премією, яка нараховується відповідно до Положення про порядок і умови преміювання працівників терцентру.

Протягом звітного періоду надійшло 50 письмових подяк щодо якісного надання послуги соціальної адаптації працівниками відділення.

Статус - «Добре» - 100%.

Своєчасність:

Рішення про надання соціальної послуги соціальної адаптації чи відмову у її наданні приймається терцентром протягом 14 календарних днів з дня звернення. Визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та складання індивідуального плану здійснюються протягом 5 календарних днів з дати  звернення отримувача послуги.

Індивідуальний план надання соціальної послуги соціальної адаптації складається за формою, згідно з Державним стандартом. у двох примірниках і підписується отримувачем соціальної послуги та/або його законним представником і терцентром, що надає соціальну послугу. Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги соціальної адаптації укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку.

Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги соціальним працівником (за потреби) проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).

Надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється один раз на квартал.

Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Всі договори щодо надання соціальної послуги соціальної адаптації підписані у двосторонньому порядку.

Статус - «Добре» - 100%.

Доступність та відкритість:

Територіальний центр розташований в центрі міста зі зручним транспортним сполученням. Кабінети знаходяться в одноповерховому приміщенні, яке обладнано пандусом. В усіх кабінетах проведено сучасний ремонт. В секторі очікування обладнано місця для сидіння 10-12 осіб. Матеріально-технічна база територіального центру знаходиться на доброму рівні.

Постійно оновлюються інформаційні стенди, розташовані в установі, оприлюднюється актуальна інформація на власній сторінці у «Фейсбук» та в місцевих ЗМІ. На офіційному сайті територіальної громади міста Каховки в рубриці «Управління праці та соціального захисту населення повідомляє» є рубрика «Соціальні послуги», в якій розміщено інформацію про структуру, графік роботи та про послуги, які надаються терцентром.

Територіальним центром виготовлено та розповсюджено рекламні буклети щодо послуг, порядку та умов їх надання, з вказаними контактними телефонами та адресою.

Приміщення територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відповідає санітарним та протипожежним вимогам.

Всі факультети «Університету третього віку» проводять заняття в приміщенні ПК «Меліоратор», яке має необхідну матеріально-технічну базу (класи для репетицій класичних танців, фізкультурні кабінети). Також налагоджена співпраця з міською бібліотекою, що дає можливість проводити на базі установи заняття факультету «Основи комп’ютерної грамотності».

Послуга соціальної адаптації надається із залученням волонтерів, які, виходячи з потреб та інтересів студентів, організовують викладання в «Університеті третього віку».

Статус - «Добре»- 100%.

Зручність:

Завідувачем відділення денного перебування складено та директором терцентру затверджено плани організації соціальної послуги соціальної адаптації для отримувачів з урахуванням їх побажань.

Статус - «Добре»- 100%.

Повага до отримувача соціальної послуги:

За результатами проведеного опитування отримувачів послуги соціальної адаптації щодо ставлення до них надавачів послуг, отримано схвальні відгуки, які періодично фіксуються  в журналі відгуків та пропозицій по відділенню денного перебування, а також надходять до установи у вигляді листів подяк за якісну роботу.

За результатами перевірок роботи надавачів соціальних послуг відмічено, що скарг щодо неповажливого ставлення до отримувачів послуг та негуманних і дискримінуючих дій не надходило.

Працівники відділення дотримуються принципів конфіденційності.

Статус - «Добре»-100%.

Професійність:

У закладі існує затверджена структура та штатний розпис, який сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації. 

У територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) розроблено та затверджено посадові інструкції всіх працівників відділення денного перебування. Всі спеціалісти ознайомлені зі своїми посадовими інструкціями під особистий підпис.

Кожна особова справа працівника відділення денного перебування, який надає соціальну послугу, містить копії документів про освіту (державного зразка). Підвищення кваліфікації медичних працівників проводиться не рідше одного разу на 5 років (провелено у 2019 році).

Надавачі соціальної послуги мають особисті медичні книжки, проходять медичний огляд при влаштуванні на роботу та щорічно.

Працівники забезпечуються проїзними квитками для проїзду в міському автотранспорті та спецодягом (халатами) і засобами індивідуального захисту (масками).

Розроблена та затверджена програма стажування на робочому місці для новоприйнятих працівників, які надаватимуть соціальні послуги.

Працівники, які безпосередньо надають соціальну послугу соціальної адаптації щомісяця проводять самооцінку своєї діяльності, результати якої обговорюються на виробничих нарадах.

Статус - «Добре» - 100%.

Кількісний показник:

Протягом 2020 року скарг щодо надання послуги соціальної адаптації не надходило.

Оцінка якості соціальної послуги соціальної адаптації в цілому:

 Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

добре”

Продовжувати роботу з суб’єктом

За результатами проведення зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг «Догляд вдома» та «Соціальна адаптація» відділеннями догляду вдома та денного перебування, з метою вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальних послуг, рекомендуємо адміністрації Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Каховської міської ради:

- продовжувати дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у Державних стандартах догляду вдома та соціальної адаптації;

- своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг, забезпечувати оформлення відповідно вимог законодавства;

- щомісячно проводити наради щодо обговорення якості надання соціальних послуг персоналом та самооцінки працівників. Всі пропозиції щодо удосконалення роботи виносити на розгляд колективу та використовувати в роботі;

- підтримувати в актуальному стані сторінку в мережі Фейсбук та інформаційний стенд;

- проводити навчальні семінари для соціальних робітників з метою підвищення їх кваліфікації та обізнаності з нормами чинного законодавства в сфері надання соціальних послуг;

- забезпечити проведення супервізії працівників, які надають соціальні послуги;

- з метою збільшення кількості та якості соціальних послуг, за умови надходження коштів з міського бюджету, провести ремонт у другому корпусі терцентру.

 

 

Голова комісії для проведення

зовнішньої оцінки якості надання

соціальних послуг - начальник відділу

у справах осіб з інвалідністю, ветеранів війни,

інших пільгових категорій та контролю

за призначенням пенсій О.М. Спільна