UKR
Субота 27 Квітня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні78
Вчора1086
На цьому тижні5217
Минулого тижня7711
У цьому місяці27628
Минулого місяця34012
За весь період2471383

Про підтримку звернення депутатів Каховської міської ради VIII скликання до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України щодо забезпечення оборони України


Про підтримку звернення депутатів Каховської
міської ради VIII скликання до
Президента України, Верховної Ради
України, Кабінету Міністрів України,
Ради національної безпеки і оборони
України щодо забезпечення оборони України


Розглянувши звернення фракції політичної партії «Європейська Солідарність» у Каховській міській раді VIII скликання, керуючись статтями 10, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламентом Каховської міської ради VIІI скликання, міська рада
вирішила:

1. Підтримати звернення депутатів Каховської міської ради VIІI скликання до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України щодо забезпечення оброни України щодо забезпечення оборони України, що додається.
2. Доручити керуючому справами виконавчого комітету В. ЧЕРНЯВСЬКОМУ направити звернення до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської етики та регламенту (О. РАДІОНОВА).

 

Міський голова     Віталій НЕМЕРЕЦЬ

 

Додаток до рішення сесії міської ради
від_________________ № ________

 

Президенту України
В. ЗЕЛЕНСЬКОМУ

Верховній Раді України

Кабінету Міністрів України

Раді національної безпеки і оборони України

 

Звернення

депутатів Каховської міської ради VIII скликання до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України щодо забезпечення оборони України

У час, коли біля українських кордонів зосереджено понад 100 тис. військових Російської Федерації, сотні одиниць бронетехніки,  важко переоцінити важливість територіальної оборони.
Органи місцевого самоврядування Законом «Про основи національного спротиву» визначені як ключові виконавці програм національного спротиву і створення системи територіальної оборони.
У той самий час від вищих посадових осіб - міністра оборони, секретаря РНБО - лунають абсолютно незрозумілі зверхні заяви, які принижують роботу місцевих рад, голів громад зі створення системи територіальної оборони. Це неприпустимо в умовах реальних загроз національній безпеці України.
Крім того, на сьогодні і Президент України Володимир Зеленський, і РНБО, і профільні центральні органи виконавчої влади фактично самоусунулися від процесу виконання Закону «Про основи національного спротиву» - як в частині організаційного, так і матеріально-фінансового забезпечення.
Без фінансового, ресурсного забезпечення інститут територіальної оборони не зможе працювати. Місцеві бюджети не здатні покрити самостійно видатки на територіальну оборону, на підготовку національного спротиву.
 Адже саме на місцеві бюджети покладено невластиві функції компенсації різниці тарифів. Зростання цін на енергоносії і наступне здорожчання товарів, робіт і послуг суттєво підвищують вартість соціальних програм, соціального захисту.
Постійна неготовність керівництва держави до чергових хвиль епідемії коронавірусної хвороби щоразу покладає саме на місцеві бюджети задачу порятунку хворих, забезпечення лікарень, виплат для медиків. Навіть виконання задавненої обіцянки Володимира Зеленського про підвищення заробітних плат медикам влада має намір перекласти на місцеві бюджети.
 Тим часом уже очевидно, що при плануванні Державного бюджету на 2022 рік Кабінет Міністрів України  і Верховна Рада України заклали завищені показники доходів місцевих бюджетів.
Уряд запланував рекордні доходи місцевих бюджетів на 2022 рік обсягом в 630 млрд. грн., з них 437 млрд.грн. - власні доходи місцевих бюджетів. 
Але вже перші дві декади січня нового року продемонстрували, що ці плани були надміру оптимістичними. За даними Державної казначейської служби, з запланованих на січень 28 344,7 млн.грн. доходів місцевих бюджетів по загальному фонду станом на 21 січня 2022 року отримано лише 13 958,2 млн.грн., тобто 49%. Зрозуміло, що вже у січні ми побачимо відхилення від плану надходжень до місцевих бюджетів.
 Обсяг міжбюджетних трансфертів місцевим бюджетам на виконання делегованих повноважень також не витримують жодної критики - вони значно занижені.
Це - всупереч статті 142 Конституції України, яка передбачає, що витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою.
 Особливо кризова ситуація - на районному рівні. Згідно з ст.14 Закону, обласні та районні ради забезпечують у межах відповідних видатків місцевих бюджетів належне фінансування заходів територіальної оборони місцевого значення, сприяють створенню добровольчих формувань територіальних громад.
На жаль, попередня політика чинної влади привела до того, що у районних бюджетах немає коштів навіть на забезпечення діяльності самих рад; виключення районних бюджетів з системи горизонтального вирівнювання позбавляє районні ради реально брати участь у заходах територіальної оборони. Це означає, що реалізація Закону «Про основи національного спротиву» зі створення системи територіальної оборони може бути повністю провалена, коштів на відповідні програми немає.
 У цьому зв’язку звертаємось до Вас з вимогою терміново розробити проект Закону про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» з метою фінансового забезпечення виконання Закону «Про основи національного спротиву».
 На час розробки і прийняття комплексного рішення вимагаємо підтримати проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" щодо збільшення видатків на оборону та зміцнення обороноздатності держави (6542 від 24.01.2022).
Ним, зокрема, встановлюється обов’язок Кабінету Міністрів України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом забезпечити виділення з резервного фонду Державного бюджету України 300.000,0 тис. гривень для потреб організації територіальної оборони.
 Місцеві бюджети вже у І кварталі мають отримати кошти для створення системи національного спротиву.  Бездіяльність у цих умовах - це саботаж.
 У час смертельної загрози з боку держави-агресора - Російської Федерації ми закликаємо до консолідації всіх державницьких сил, до припинення політичних воєн на знищення.
Ми закликаємо Президента України вилучити з політичного арсеналу практику використання політично мотивованого кримінального переслідування.
 Сьогодні і органи державної влади, і органи місцевого самоврядування, і армія, громадянське суспільство - в одному окопі. І лише разом стримаємо ворога.
  

Секретар міської ради              Ірина ГОНЧАРОВА