Як підтвердити місце реєстрації

Як підтвердити місце реєстрації

       Єдиним офіційним документом,  що підтверджує зареєстроване місце проживання в Україні, є витяг з реєстру територіальної громади (РТГ). Він містить актуальнуінформацію про реєстрацію або повідомляє про її відсутність на момент запиту. Цей документ змінив традиційний штамп у паспорті, зробивши процес підтвердження адреси більш сучасним та зручним. Витяг з реєстру територіальної громади – це офіційний документ, який містить інформацію про ваше зареєстроване або підтверджує відсутність такої реєстрації на момент його формування. Він може бути виданий як у паперовій та і в електронній формі, і обидві форми мають однакову юридичну силу.   Хто може отримати витяг   - Особа, яка хоче підтвердити своє місце проживання або місце проживання своєї дитини; - Власник або співвласник житла; - Законний представник особи (наприклад батьки або опікуни); - Іпотекодержатель або довірчий власник. -  Як отримати витяг   Існує кілька способів отримання витягу з РТГ:   - Особисте звернення до ЦНАП. Ви можете звернутись до найближчого Центру надання адміністративних послуг (незалежно від вашого місця проживання). При собі необхідно мати паспорт громадянина України абоID-карту. Витяг видається безкоштовно в день звернення; - Онлайн через портал «Дія». Для отримання електронного витягу вам необхідно авторизуватись на порталі «Дія» в зручний для вас спосіб; - Через застосунок «Дія». Також можна отримати витяг через мобільний застосунок «Дія» на вашому смартфоні.            Витяг чинний до моменту зміни зареєстрованого місця проживання. Кожен витяг має унікальний номер та QR-код для перевірки. Підпис та печатка посадової особи на витягу не потрібні.

Відповідно до постанови КМУ «Про затвердження порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних, та резервістів»

Відповідно до постанови КМУ «Про затвердження порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних, та резервістів»

Відповідно до постанови КМУ «Про затвердження порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних, та резервістів» від 31.12.2022 №1487 (зі змінами) при перевірці підприємств (установ, організацій) з метою контролю за станом військового обліку увага приділяється також методичному та методолігічному забезпеченню військового обліку. З огляду на наведене, розміщуємо перелік законодавчих та нормативних актів, що регулюють питання мобілізації, військового обліку та відповідільність за їх порушення: 1. Конституція України (ст.ст.17, 65); 2. Закон України від 06.12.1991 № 1932-XII «Про оборону України» (ст.ст.16, 17); 3. Закон України від 25.03.1992 № 2232-XII «Про військовий обов’язок і військову службу» (ст.ст. 1, 15, 27-30, 33, 37-39, 42); 4. Закон України від 21.10.1993 № 3543-XII «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (ст.ст. 21-23); 5. Кодекс України про адміністративні правопорушення (ст.ст. 210, 210-1, 211); 6. Кримінальний кодекс України (ст.ст. 114-1, 335, 336-1, 337); 7. Постанова КМУ «Про затвердження Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів і форми такого документа КМУ» від 16.05.2024 №559; 8. Постанова КМУ 2Про затвердження порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період» від 16.05.2024 №560; 9. Постанова КМУ «Про затвердження порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозабов'язаних та резервістів від 30.12.2022 № 1487.

Шановні призовники, військовозобов’язані та резервісти  - працівники виконавчих органів ради.

Шановні призовники, військовозобов’язані та резервісти - працівники виконавчих органів ради.

Згідно з постановою КМУ «Про внесення до деяких постанов Кабінету Міністрів України змін щодо окремих питань ведення військового обліку та призову громадян під час мобілізації» від 31 грудня 2024 р. № 1558 Правила військового обліку з 16.01.2025р. зазнали змін.