UKR
П'ятниця 25 Вересня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


24.09.2020

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК (З МЕТОЮ ВИКУПУ)
Відомості про об’єкт оцінки:

Детальніше

24.09.2020

25 вересня - гаряча лінія на тему: " Про упередження корупційного тиску на суб’єктів підприємницької діяльності"25 вересня - гаряча лінія на тему: " Про упередження корупційного тиску на суб’єктів підприємницької діяльності"

Детальніше

18.09.2020

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК (З МЕТОЮ ВИКУПУ)

Відомості про об’єкт оцінки:
- земельна ділянка площею 0,5000 га, за адресою: м. Каховка, вул. Панкеєвська, 130.

 

Детальніше

11.09.2020

Інформаційне повідомлення про приватизацію об’єкта малої приватизації

Детальніше

11.09.2020

Інформаційне повідомлення
про приватизацію об’єкта малої приватизації

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні1256
Вчора1369
На цьому тижні6669
Минулого тижня7435
У цьому місяці23242
Минулого місяця24018
За весь період923028
16.06.20

Туристична айдентика Херсонщини: рух, що примножує емоції


Ідентифікація регіону визначається емоціями, які ми отримуємо, відвідавши його.
Тому головною метою розвитку туризму на Херсонщині стає не тільки залучення мандрівників, але й драйвові враження від нашого регіону.
Однак Херсонська область зарекомендувала себе як "ледачий курорт" зі своїм лежанням на пляжі і навряд таким кліше зможе привернути увагу нових відвідувачів. Рішення було таким - змінити вектор туристичної діяльності: з пассивного регіон перетворитися на активний.
Туристичною айдентикою Херсонщини стало позиціонування регіону - активний відпочинок. Яка асоціація виникає при згадці "активний відпочинок"? Звичайно, рух! Тому було вирішено створити нову туристичну айдентику, використовуючи рух.
Але хотілося, щоб елементи можливо було не тільки побачити, а й відчути (як дивно це не звучить). Візуалізувати рух можна за допомогою вітру, а як візуалізувати сам вітер? Відповідь знайшлася: множення форм і дублювання об’єктів зображає повітряну стихію.
Яскраві кольори підтримують енергетику концепції нової айдентики. Вони змальовують усі фарби наших країв:рожевий Сиваш, строкаті заходи сонця на схилах Станіславського каньйону, карибські фламінго і казарки - "жителі" Асканії-Нова.
Але недостатньо розповідати: можна ознайомитися з конструктором, тримайте посилання: https://bit.ly/khoda_branding.
Кожен має можливість створити/забрендувати у стилі нової айдентики будь-що: блокнот, візитівку, футболку чи кота (наприклад, нашийник на якому будуть елементи зображення).
У вас з’явились ідеї зі зображеннями - вперед, використовуйте своє натхнення і наш конструктор! Роль нової айдентики не просто бути яскравою картинкою на борді чи візитвці. Сучасна айдентика призначена популяризувати Херсонщину як в країні,так і за кордоном, створювати свій власний несхожий імідж.

Автор: Кухта Надія, Управління суспільних комунікацій ХОДА