Оголошення
про приватизацію об’єкта малої приватизації
Навігація
Оголошення
24.02.2021
25 лютого 2021 року о 9.00 у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться 8 чергова сесія Каховської міської ради VІІІ скликання
12.02.2021
18 лютого 2021 року о 9.00 у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться 7 позачергова сесія Каховської міської ради VІІІ скликання
Лічильник відвідувачів
Туристична айдентика Херсонщини: рух, що примножує емоції
Ідентифікація регіону визначається емоціями, які ми отримуємо, відвідавши його.
Тому головною метою розвитку туризму на Херсонщині стає не тільки залучення мандрівників, але й драйвові враження від нашого регіону.
Однак Херсонська область зарекомендувала себе як "ледачий курорт" зі своїм лежанням на пляжі і навряд таким кліше зможе привернути увагу нових відвідувачів. Рішення було таким - змінити вектор туристичної діяльності: з пассивного регіон перетворитися на активний.
Туристичною айдентикою Херсонщини стало позиціонування регіону - активний відпочинок. Яка асоціація виникає при згадці "активний відпочинок"? Звичайно, рух! Тому було вирішено створити нову туристичну айдентику, використовуючи рух.
Але хотілося, щоб елементи можливо було не тільки побачити, а й відчути (як дивно це не звучить). Візуалізувати рух можна за допомогою вітру, а як візуалізувати сам вітер? Відповідь знайшлася: множення форм і дублювання об’єктів зображає повітряну стихію.
Яскраві кольори підтримують енергетику концепції нової айдентики. Вони змальовують усі фарби наших країв:рожевий Сиваш, строкаті заходи сонця на схилах Станіславського каньйону, карибські фламінго і казарки - "жителі" Асканії-Нова.
Але недостатньо розповідати: можна ознайомитися з конструктором, тримайте посилання: https://bit.ly/khoda_branding.
Кожен має можливість створити/забрендувати у стилі нової айдентики будь-що: блокнот, візитівку, футболку чи кота (наприклад, нашийник на якому будуть елементи зображення).
У вас з’явились ідеї зі зображеннями - вперед, використовуйте своє натхнення і наш конструктор! Роль нової айдентики не просто бути яскравою картинкою на борді чи візитвці. Сучасна айдентика призначена популяризувати Херсонщину як в країні,так і за кордоном, створювати свій власний несхожий імідж.
Автор: Кухта Надія, Управління суспільних комунікацій ХОДА