UKR
Вівторок 09 Березня 2021 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


02.03.2021

Оголошення
про приватизацію об’єкта малої приватизації

Детальніше

02.03.2021

Оголошення про приватизацію об’єкта малої приватизації

Детальніше

02.03.2021

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

24.02.2021

25 лютого 2021 року о 9.00 у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться 8 чергова сесія Каховської міської ради VІІІ скликання

Детальніше

12.02.2021

18 лютого 2021 року о 9.00 у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться 7 позачергова сесія Каховської міської ради VІІІ скликання

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні896
Вчора890
На цьому тижні1786
Минулого тижня9893
У цьому місяці11679
Минулого місяця41465
За весь період1165365
16.06.20

Туристична айдентика Херсонщини: рух, що примножує емоції


Ідентифікація регіону визначається емоціями, які ми отримуємо, відвідавши його.
Тому головною метою розвитку туризму на Херсонщині стає не тільки залучення мандрівників, але й драйвові враження від нашого регіону.
Однак Херсонська область зарекомендувала себе як "ледачий курорт" зі своїм лежанням на пляжі і навряд таким кліше зможе привернути увагу нових відвідувачів. Рішення було таким - змінити вектор туристичної діяльності: з пассивного регіон перетворитися на активний.
Туристичною айдентикою Херсонщини стало позиціонування регіону - активний відпочинок. Яка асоціація виникає при згадці "активний відпочинок"? Звичайно, рух! Тому було вирішено створити нову туристичну айдентику, використовуючи рух.
Але хотілося, щоб елементи можливо було не тільки побачити, а й відчути (як дивно це не звучить). Візуалізувати рух можна за допомогою вітру, а як візуалізувати сам вітер? Відповідь знайшлася: множення форм і дублювання об’єктів зображає повітряну стихію.
Яскраві кольори підтримують енергетику концепції нової айдентики. Вони змальовують усі фарби наших країв:рожевий Сиваш, строкаті заходи сонця на схилах Станіславського каньйону, карибські фламінго і казарки - "жителі" Асканії-Нова.
Але недостатньо розповідати: можна ознайомитися з конструктором, тримайте посилання: https://bit.ly/khoda_branding.
Кожен має можливість створити/забрендувати у стилі нової айдентики будь-що: блокнот, візитівку, футболку чи кота (наприклад, нашийник на якому будуть елементи зображення).
У вас з’явились ідеї зі зображеннями - вперед, використовуйте своє натхнення і наш конструктор! Роль нової айдентики не просто бути яскравою картинкою на борді чи візитвці. Сучасна айдентика призначена популяризувати Херсонщину як в країні,так і за кордоном, створювати свій власний несхожий імідж.

Автор: Кухта Надія, Управління суспільних комунікацій ХОДА