UKR
Понеділок 06 Липня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


01.07.2020

Відновлюється особистий прийом громадян міським головою

Детальніше

23.06.2020

Увага! До 7 липня приймаємо пропозиції від громадськості щодо організації музейного простору навколо монументу "Легендарна тачанка"

Детальніше

18.06.2020

Оголошено обласний конкурсу журналістських робіт «Стан, проблеми та перспективи місцевого самоврядування Херсонської області»

Детальніше

17.06.2020

19 червня 2020 року о 14:00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради

Детальніше

16.06.2020

УВАГА! Пенсійний фонд (Каховський сервісний центр) інформує!

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні862
Вчора784
На цьому тижні862
Минулого тижня6793
У цьому місяці5644
Минулого місяця27797
За весь період851154
16.06.20

Туристична айдентика Херсонщини: рух, що примножує емоції


Ідентифікація регіону визначається емоціями, які ми отримуємо, відвідавши його.
Тому головною метою розвитку туризму на Херсонщині стає не тільки залучення мандрівників, але й драйвові враження від нашого регіону.
Однак Херсонська область зарекомендувала себе як "ледачий курорт" зі своїм лежанням на пляжі і навряд таким кліше зможе привернути увагу нових відвідувачів. Рішення було таким - змінити вектор туристичної діяльності: з пассивного регіон перетворитися на активний.
Туристичною айдентикою Херсонщини стало позиціонування регіону - активний відпочинок. Яка асоціація виникає при згадці "активний відпочинок"? Звичайно, рух! Тому було вирішено створити нову туристичну айдентику, використовуючи рух.
Але хотілося, щоб елементи можливо було не тільки побачити, а й відчути (як дивно це не звучить). Візуалізувати рух можна за допомогою вітру, а як візуалізувати сам вітер? Відповідь знайшлася: множення форм і дублювання об’єктів зображає повітряну стихію.
Яскраві кольори підтримують енергетику концепції нової айдентики. Вони змальовують усі фарби наших країв:рожевий Сиваш, строкаті заходи сонця на схилах Станіславського каньйону, карибські фламінго і казарки - "жителі" Асканії-Нова.
Але недостатньо розповідати: можна ознайомитися з конструктором, тримайте посилання: https://bit.ly/khoda_branding.
Кожен має можливість створити/забрендувати у стилі нової айдентики будь-що: блокнот, візитівку, футболку чи кота (наприклад, нашийник на якому будуть елементи зображення).
У вас з’явились ідеї зі зображеннями - вперед, використовуйте своє натхнення і наш конструктор! Роль нової айдентики не просто бути яскравою картинкою на борді чи візитвці. Сучасна айдентика призначена популяризувати Херсонщину як в країні,так і за кордоном, створювати свій власний несхожий імідж.

Автор: Кухта Надія, Управління суспільних комунікацій ХОДА