UKR
Середа 22 Вересня 2021 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


14.09.2021

Оголошення для керівників підприємств, установ, організацій щодо відзначення 230-ої річниці заснування міста Каховка

Детальніше

14.09.2021

16 вересня 2021 року о 09:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання 17 позачергової сесії Каховської міської ради VIII скликання.

Детальніше

06.09.2021

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб`єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

27.08.2021

До уваги керівників підприємств, установ, організацій всіх форм власності, керівників громадських організацій щодо Дня пам’яті захисників України!

Детальніше

27.08.2021

До уваги мешканців Каховської громади щодо Дня пам’яті захисників України!

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні2406
Вчора1360
На цьому тижні6273
Минулого тижня14339
У цьому місяці42579
Минулого місяця58760
За весь період1552063
16.06.20

Туристична айдентика Херсонщини: рух, що примножує емоції


Ідентифікація регіону визначається емоціями, які ми отримуємо, відвідавши його.
Тому головною метою розвитку туризму на Херсонщині стає не тільки залучення мандрівників, але й драйвові враження від нашого регіону.
Однак Херсонська область зарекомендувала себе як "ледачий курорт" зі своїм лежанням на пляжі і навряд таким кліше зможе привернути увагу нових відвідувачів. Рішення було таким - змінити вектор туристичної діяльності: з пассивного регіон перетворитися на активний.
Туристичною айдентикою Херсонщини стало позиціонування регіону - активний відпочинок. Яка асоціація виникає при згадці "активний відпочинок"? Звичайно, рух! Тому було вирішено створити нову туристичну айдентику, використовуючи рух.
Але хотілося, щоб елементи можливо було не тільки побачити, а й відчути (як дивно це не звучить). Візуалізувати рух можна за допомогою вітру, а як візуалізувати сам вітер? Відповідь знайшлася: множення форм і дублювання об’єктів зображає повітряну стихію.
Яскраві кольори підтримують енергетику концепції нової айдентики. Вони змальовують усі фарби наших країв:рожевий Сиваш, строкаті заходи сонця на схилах Станіславського каньйону, карибські фламінго і казарки - "жителі" Асканії-Нова.
Але недостатньо розповідати: можна ознайомитися з конструктором, тримайте посилання: https://bit.ly/khoda_branding.
Кожен має можливість створити/забрендувати у стилі нової айдентики будь-що: блокнот, візитівку, футболку чи кота (наприклад, нашийник на якому будуть елементи зображення).
У вас з’явились ідеї зі зображеннями - вперед, використовуйте своє натхнення і наш конструктор! Роль нової айдентики не просто бути яскравою картинкою на борді чи візитвці. Сучасна айдентика призначена популяризувати Херсонщину як в країні,так і за кордоном, створювати свій власний несхожий імідж.

Автор: Кухта Надія, Управління суспільних комунікацій ХОДА