UKR
Вівторок 01 Грудня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


01.12.2020

02 грудня відбудеться позачергова сесія Каховської міської ради

Детальніше

18.11.2020

19 ЛИСТОПАДА ВІДБУДЕТЬСЯ ПЕРША СЕСІЯ ТА БРИФІНГ ГОЛОВИ ОТГ З ПРЕДСТАВНИКАМИ ЗМІ

Детальніше

12.11.2020

Інформаційне - повідомлення Про проведення АУКЦІОНУ на право оренди об’єктів нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста

Детальніше

12.11.2020

Інформаційне - повідомлення
Про проведення АУКЦІОНУ на право оренди об’єктів нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста

Детальніше

09.11.2020

Кожного року ми відзначаємо Всесвітній день молоді (10 листопада) та Міжнародний день студентів (17 листопада)

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні1302
Вчора1740
На цьому тижні3042
Минулого тижня9949
У цьому місяці1302
Минулого місяця43628
За весь період1021931
16.06.20

Туристична айдентика Херсонщини: рух, що примножує емоції


Ідентифікація регіону визначається емоціями, які ми отримуємо, відвідавши його.
Тому головною метою розвитку туризму на Херсонщині стає не тільки залучення мандрівників, але й драйвові враження від нашого регіону.
Однак Херсонська область зарекомендувала себе як "ледачий курорт" зі своїм лежанням на пляжі і навряд таким кліше зможе привернути увагу нових відвідувачів. Рішення було таким - змінити вектор туристичної діяльності: з пассивного регіон перетворитися на активний.
Туристичною айдентикою Херсонщини стало позиціонування регіону - активний відпочинок. Яка асоціація виникає при згадці "активний відпочинок"? Звичайно, рух! Тому було вирішено створити нову туристичну айдентику, використовуючи рух.
Але хотілося, щоб елементи можливо було не тільки побачити, а й відчути (як дивно це не звучить). Візуалізувати рух можна за допомогою вітру, а як візуалізувати сам вітер? Відповідь знайшлася: множення форм і дублювання об’єктів зображає повітряну стихію.
Яскраві кольори підтримують енергетику концепції нової айдентики. Вони змальовують усі фарби наших країв:рожевий Сиваш, строкаті заходи сонця на схилах Станіславського каньйону, карибські фламінго і казарки - "жителі" Асканії-Нова.
Але недостатньо розповідати: можна ознайомитися з конструктором, тримайте посилання: https://bit.ly/khoda_branding.
Кожен має можливість створити/забрендувати у стилі нової айдентики будь-що: блокнот, візитівку, футболку чи кота (наприклад, нашийник на якому будуть елементи зображення).
У вас з’явились ідеї зі зображеннями - вперед, використовуйте своє натхнення і наш конструктор! Роль нової айдентики не просто бути яскравою картинкою на борді чи візитвці. Сучасна айдентика призначена популяризувати Херсонщину як в країні,так і за кордоном, створювати свій власний несхожий імідж.

Автор: Кухта Надія, Управління суспільних комунікацій ХОДА