UKR
П'ятниця 19 Квітня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні499
Вчора1258
На цьому тижні4771
Минулого тижня6083
У цьому місяці19471
Минулого місяця34012
За весь період2463226

Про заходи щодо забезпечення своєчасного складання проекту міського бюджету на 2017 рік


З метою забезпечення економічно обґрунтованого формування та затвердження проекту міського бюджету на 2017 рік у терміни, визначені Бюджетним кодексом України:
1. Покласти в основу формування проекту міського бюджету на 2017 рік Бюджетний кодекс України, Основні напрями бюджетної політики на 2017 рік, визначені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.06.2016 року № 478-р), інші Закони України та нормативно-правові акти, що не суперечать бюджетному законодавству, макропоказники економічного та соціального розвитку міста.
2. Розробити та подати у термін до 10 жовтня 2016 року до фінансового управління міської ради:
1) відділу економіки, комунального майна та землі (Тельник В.І): - пропозиції щодо визначення прогнозних сум надходжень до міського бюджету на 2017 -2019 роки коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, приватизації об’єктів комунального майна, плати за оренду майнових комплексів та іншого майна, що у комунальній власності міста, плати за тимчасове користування місцем для розміщення рекламних засобів;
- розрахункові обсяги видатків на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягає продажу відповідно до ст. 128 Земельного кодексу України, за рахунок авансу, внесеного покупцем земельної ділянки; на підготовку земельних ділянок для продажу на земельних торгах на 2017 -2019 роки;
2) відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла (Шимоліну М.С) показники міських програм розвитку житлово - комунального господарства та благоустрою, ремонту та утримання доріг, природоохоронних заходів, проведення капітальних ремонтів, будівництва та реконструкції з відповідними обґрунтованими розрахунками на 2017 рік та прогнозні показники на 2018 -2019 роки;
3) відділу містобудування та архітектури (Джапаровій С.Р.) пропозиції щодо прогнозних надходжень на 2017 -2019 роки до спеціального фонду міського бюджету коштів замовників будівництва на розвиток інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури міста.
3. Управлінням та відділам міської ради (головним розпорядникам коштів міського бюджету) надати у термін до 17 жовтня 2016 року до фінансового управління:
1) бюджетні запити за програмно - цільовим методом щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для діяльності на наступний бюджетний період. Бюджетні запити розробити відповідно до Інструкції з підготовки бюджетних запитів головних розпорядників коштів (додається);
2) показники бюджетних програм на 2017 рік. Пропонувати запровадження з 2017 року нових бюджетних програм виключно у разі наявності відповідних законодавчих підстав (нормативно-правових актів) та приведення критеріїв їх ефективності та результативності;
3) провести інвентаризацію діючих бюджетних програм, що реалізуються за рахунок коштів міського бюджету, та за результатами аналізу ефективності їх виконання і повноти забезпечення бюджетними коштами подати пропозиції щодо припинення з 2017 року фінансування програм, які втратили актуальність або виконуються на неналежному рівні.
4. Фінансовому управлінню (Гончарову О.А.) разом з Каховським відділенням Новакаховської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області (Суліменко В.П.) провести розрахунки прогнозних надходжень доходів міського бюджету на 2017 - 2019 роки з урахуванням фактично отриманих у попередні роки надходжень до бюджету;
5. Фінансовому управлінню (Гончарову О.А.):
1) у термін до 28 жовтня 2016 року провести аналіз бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками коштів для прийняття рішення про врахування у проекті міського бюджету на 2017 рік;
2) у термін до 31 жовтня 2016 року узагальнити подані структурними підрозділами міської ради, об’єднаннями, підприємствами, організаціями та установами матеріали для складання проекту міського бюджету на 2017 рік;
3) у тижневий термін після оприлюднення Кабінетом Міністрів України законів, що впливають на формування показників місцевих бюджетів, уточнити показники проекту міського бюджету на 2017 рік;
4) підготувати та подати у термін до 01 грудня 2016 року виконавчому комітету для схвалення проект рішення про міський бюджет на 2017 рік з додатками до нього та пояснювальною запискою;
5) після схвалення виконавчим комітетом рішення про проект міського бюджету на 2017 рік, у термін до 10 грудня 2016 року подати даний проект рішення з додатками та пояснювальною запискою на розгляд міської ради з його подальшим прийняттям відповідно до норм Бюджетного кодексу України - до 25 грудня 2016 року на сесії міської ради;
6) опублікувати в засобах масової інформації рішення міської ради про міський бюджет на 2017 рік не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття.
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на секретаря ради Дроздік Л.С.

 

Міський голова   А.А. Дяченко

 

 

Додаток
до розпорядження міського голови
від №


Інструкція
з підготовки бюджетних запитів головних розпорядників
бюджетних коштів до проекту бюджету м. Каховки на 2017 рік

Ця Інструкція розроблена відповідно до ст. 75 Бюджетного кодексу України і визначає механізм розрахунку показників проекту міського бюджету на плановий бюджетний період та прогнозу міського бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди за програмно - цільовим методом складання та виконання місцевих бюджетів, а також визначає організаційні, фінансові та інші обмеження, яких зобов’язані дотримуватися розпорядники бюджетних коштів у процесі підготовки бюджетних запитів, що забезпечить єдиний підхід до всіх розпорядників бюджетних коштів щодо формування показників проекту міського бюджету.
Головний розпорядник бюджетних коштів організовує розроблення бюджетних запитів і подає їх до фінансового управління Каховської міської ради в паперовому та електронному вигляді відповідно до вимог наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2012 року № 687 «Про затвердження інструкції з підготовки бюджетних запитів», забезпечує своєчасність, достовірність та зміст поданих бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту міського бюджету.
При здійсненні розрахунків до бюджетних запитів слід враховувати:
прогноз обсягів доходів спеціального фонду (власних надходжень);
- розміру мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівників 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки. Відповідно до проекту закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» передбачено підвищення у 2017 році мінімальної заробітної плати з 1 січня - 1600 гривень, з 1 травня - 1684 гривні, з 1 грудня - 1762 гривні на місяць. Розмір посадового окладу працівника I тарифного розряду ЄТС планується визначити з урахуванням збереження грошового розриву між цим показником та мінімальною заробітною платою, що склався у поточному році;
- розрахунки потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв у 2017 році проводять відповідно до діючих тарифів та установлених лімітів споживання. До розрахунків на оплату енергоносіїв в обов’язковому порядку надається інформація щодо фактично спожитих енергоносіїв у натуральних показниках за 2015 рік та очікуване виконання за 2016 рік;
- проведення оптимізації витрат, у тому числі шляхом концентрації ресурсів на пріоритетних напрямах діяльності, скорочення не першочергових та виключення неефективних витрат тощо.
До бюджетних запитів в обов’язковому порядку надаються обґрунтовані розрахунки по кожному коду економічної класифікації видатків.
Крім цього, головні розпорядники бюджетних коштів подають:
1. Інформацію про очікуване виконання бюджету галузі у поточному бюджетному періоді (2016 році).
2. Заходи щодо забезпечення жорсткого режиму економного та раціонального споживання енергоносіїв.
3. Пропозиції щодо проведення оптимізації мережі бюджетних установ міста.
4 . Пояснювальну записку.
5. Інші необхідні додаткові матеріали відповідно до вимог фінансового управління міської ради.
При плануванні надходжень та видатків спеціального фонду на 2017 рік слід врахувати очікуване фактичне надходження за 2016 рік коштів від плати за послуги, що надаються бюджетними установами, благодійних внесків та дарунків, а також надходжень, що отримуються установами на виконання окремих доручень.
Формування видатків здійснюється з урахуванням пріоритетних напрямків, що включають в себе оплату праці працівників бюджетних установ, нарахування на заробітну плату, придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів, забезпечення продуктами харчування, стовідсоткове фінансування на проведення розрахунків за спожиті енергоносії.
Крім цього необхідно надати пропозиції щодо можливого фінансування окремих програм за рахунок власних надходжень (спеціальних коштів).
При складанні бюджетних запитів до проекту міського бюджету за програмно - цільовим методом застосовуються нормативні акти Міністерства фінансів України (така нормативно-правова база розміщена на офіційному сайті Міністерства фінансів України в рубриці: «Місцеві бюджети/Нормативно - правові акти»).
З метою усунення розбіжностей, з головними розпорядниками коштів щодо показників проекту міського бюджету та прогнозу міського бюджету фінансове управління проводить погоджувальні наради з головними розпорядниками у додатково визначений термін.
На підставі даних, наведених у формах бюджетних запитів, постійні комісії міської ради будуть приймати рішення щодо доцільності затвердження відповідних видатків.

Начальник фінансового управління
Каховської міської ради                       О.А.Гончаров