UKR
Вівторок 16 Квітня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні411
Вчора955
На цьому тижні1366
Минулого тижня6083
У цьому місяці16066
Минулого місяця34012
За весь період2459821

Про заходи щодо забезпечення своєчасного складання проекту міського бюджету на 2016 рік


З метою забезпечення економічно обґрунтованого формування та затвердження проекту міського бюджету на 2016 рік у терміни, визначені Бюджетним кодексом України:
1. Покласти в основу формування проекту міського бюджету на 2016 рік Бюджетний кодекс України, Основні напрями бюджетної політики на 2016 рік (розпорядження КМУ від 31.03.2015 року № 314-р), інші Закони України та нормативно-правові акти, що не суперечать бюджетному законодавству, проект програми економічного, соціального та культурного розвитку міста на 2016 рік.
2. Розробити та подати у термін до 01 жовтня 2015 року до фінансового управління міської ради:
1) відділу економіки, комунального майна та землі (Тельник В.І) пропозиції щодо визначення прогнозних сум надходжень до міського бюджету у 2016 році коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, приватизації об’єктів комунального майна, плати за оренду майнових комплексів та іншого майна, що у комунальній власності міста, плати за тимчасове користування місця для розміщення рекламних засобів;
2) відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла (Шимоліну М.С):
- пропозиції щодо переліку видатків на 2016 рік, які необхідно провести за рахунок коштів фонду охорони навколишнього природного середовища;
- пропозиції щодо переліку об’єктів з будівництва (реконструкції), капітального ремонту комунального майна міста, які необхідно включити до видатків бюджету на 2016 рік, які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку (спеціального фонду);
- розрахунок потреби в коштах на виконання робіт по благоустрою міста (в розрізі видів робіт);
- розрахунок потреби в коштах на будівництво, реконструкцію та утримання автомобільних доріг місцевого значення (у розрізі об’єктів та у розрізі поточних, капітальних видатків );
3) відділу містобудування та архітектури (Нікуліній Т.І.) пропозиції щодо прогнозних надходжень у 2016 році до спеціального фонду міського бюджету коштів замовників будівництва на розвиток інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури міста.
3. Управлінням та відділам міської ради (головним розпорядникам коштів міського бюджету) надати у термін до 01 жовтня 2015 року до фінансового управління:
1) бюджетні запити (окремо за традиційним методом та програмно - цільовим методом) щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для діяльності на наступний бюджетний період. Бюджетні запити розробити відповідно до Інструкції з підготовки бюджетних запитів головних розпорядників коштів до проекту міського бюджету на 2016 рік, яка затверджена фінансовим управлінням (додається);
2) проекти бюджетних програм на 2016 рік. Пропонувати запровадження з 2016 року нових бюджетних програм виключно у разі наявності відповідних законодавчих підстав (нормативно-правових актів) та приведення критеріїв їх ефективності та результативності;
3) провести інвентаризацію діючих бюджетних програм, що реалізуються за рахунок коштів міського бюджету, та за результатами аналізу ефективності їх виконання і повноти забезпечення бюджетними коштами подати пропозиції щодо припинення з 2016 року фінансування програм, які втратили актуальність або виконуються на неналежному рівні.
4. Відділу освіти (Гончар М.В.):
1) при складанні бюджетного запиту на 2016 рік врахувати та подати рекомендації щодо проведення оптимізації позашкільних закладів освіти;
2) подати пропозиції щодо фінансування програм, пов’язаних із енергозбереженням та зменшення навантаження бюджету на розрахунки за енергоносії;
3) пропозиції щодо розширення платних послуг, що надаються навчальними закладами.
5. Фінансовому управлінню (Скрипець Л.В.) разом з Каховською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Херсонській області (Суліменко В.П.) провести розрахунки прогнозних надходжень доходів міського бюджету на 2016 рік з урахуванням фактично отриманих у попередні роки надходжень до бюджету;
6. Фінансовому управлінню (Скрипець Л.В.):
1) у термін до 28 жовтня 2015 року провести аналіз бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками коштів для прийняття рішення про врахування у проекті міського бюджету на 2016 рік;
2) у термін до 31 жовтня 2015 року узагальнити подані структурними підрозділами міської ради, об’єднаннями, підприємствами, організаціями та установами матеріали для складання проекту міського бюджету на 2016 рік;
3) у тижневий термін після оприлюднення Кабінетом Міністрів України законів, що впливають на формування показників місцевих бюджетів, уточнити показники проекту міського бюджету на 2016 рік;
4) підготувати та подати у термін до 01 грудня 2015 року виконавчому комітету для схвалення проект рішення про міський бюджет на 2016 рік з додатками до нього та пояснювальною запискою;
5) після схвалення виконавчим комітетом рішення про проект міського бюджету на 2016 рік, у термін до 10 грудня 2015 року подати даний проект рішення з додатками та пояснювальною запискою на розгляд міської ради з його подальшим прийняттям відповідно до норм Бюджетного кодексу України - до 25 грудня 2015 року на сесії міської ради;
6) опублікувати в засобах масової інформації рішення міської ради про міський бюджет на 2016 рік не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття.
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на секретаря ради Гончарова О.А.

 

Міський голова        О.П.Карасевич


Додаток
до розпорядження міського голови
від №


Інструкція
з підготовки бюджетних запитів головних розпорядників
бюджетних коштів до проекту бюджету м. Каховки на 2016 рік

Інструкцію щодо підготовки бюджетних запитів розроблено на виконання ст..75 Бюджетного кодексу України з метою запровадження організаційних, фінансових та інших обмежень, яких зобов’язані дотримуватися розпорядники бюджетних коштів у процесі підготовки бюджетних запитів, що забезпечить єдиний підхід до всіх розпорядників бюджетних коштів щодо формування показників проекту бюджету.
Головним розпорядникам коштів при складання бюджетних запитів на 2016 рік слід врахувати наступні тенденції, які зазначені Міністерством фінансів України (лист від 21.08.2015 року № 31-05110-14-26/26859 «Щодо складання проектів місцевих бюджетів на 2016 рік»), а саме:
- розрахунки до проекту Державного бюджету України на 2016 рік проведено виходячи з поточної тенденції розвитку вітчизняної економіки під впливом негативного зовнішньоекономічного фону, несприятливої цінової кон’юнктури на зовнішніх ринках, військового конфлікту на Сході України, зовнішньої агресії та дисбалансів на валютному ринку;
- розрахунки до проекту державного бюджету проведено в умовах зменшення надходжень частини прибутку Національного банку України, що призводить до суттєвого зменшення ресурсної частини бюджету.
При здійсненні розрахунків, необхідно врахувати сценарій 1 основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку, схвалений постановою КМУ №558 від 05.08.2015 року «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2016 рік та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2017-2019 роки». Передбачено підвищення у 2016 році мінімальної заробітної плати та пропонується встановити її у розмірі: з 1 січня - 1378 гривень, з 1 грудня - 1543 гривні на місяць.
Розмір посадового окладу працівника I тарифного розряду ЄТС планується визначити з урахуванням збереження грошового розриву між цим показником та мінімальною заробітною платою, що склався у поточному році.
Для розрахунку потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв у 2016 році установами та організаціями, що фінансуються за рахунок коштів бюджету, базові обсяги коштів пропонується збільшити в середньому на коефіцієнт 1,0824
У тому числі при визначенні видатків на:
- оплату природного газу (кекв 2274) на коефіцієнт 1,1;
- оплату теплопостачання (кекв 2271) на коефіцієнт 1,1016;
- оплату електроенергії (кекв 2273) на коефіцієнт 1,05;
- оплату водопостачання і водовідведення (кекв 2272) та інших енергоносіїв (кекв 2275) на коефіцієнт 1,104.
До розрахунків на оплату енергоносіїв в обов’язковому порядку надати дані щодо фактично спожитих енергоносіїв у натуральних показниках за 2014 рік та очікуване виконання за 2015 рік.
Бюджетні запити повинні містити обґрунтовані розрахунки по кожному коду економічної класифікації видатків.
Крім цього, головні розпорядники бюджетних коштів подають:
1. Інформацію про очікуване виконання бюджету галузі у поточному бюджетному періоді (2015 році) з обсягом заборгованості по видаткам на початок 2016 року (у разі її наявності).
2. Заходи щодо забезпечення жорсткого режиму економного та раціонального споживання енергоносіїв.
3. Пропозиції щодо проведення оптимізації мережі бюджетних установ міста.
4 . Пояснювальну записку.
5. Інші необхідні матеріали.
При плануванні надходжень та видатків спеціального фонду на 2016 рік слід врахувати очікуване фактичне надходження за 2015 рік коштів від плати за послуги, що надаються бюджетними установами, благодійних внесків та дарунків, а також надходжень, що отримуються установами на виконання окремих доручень.
Формування видатків здійснюється з урахуванням пріоритетних напрямків, що включають в себе оплату праці працівників бюджетних установ, нарахування на заробітну плату, придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів, забезпечення продуктами харчування, стовідсоткове фінансування на проведення розрахунків за спожиті енергоносії.
Крім цього необхідно надати пропозиції щодо можливого фінансування окремих програм за рахунок власних надходжень (спеціальних коштів).
У розрахунках видатків по іншим непершочерговим статтям витрат, обов’язково враховувати стан розрахунків за 2015 рік та попередні роки. Форми бюджетних запитів на 2016 рік не змінено і залишаються діючими. На підставі даних, наведених у формах бюджетних запитів, постійні комісії міської ради будуть приймати рішення щодо доцільності затвердження відповідних видатків.

В.о. начальника фінансового управління
Каховської міської ради       Л.В.Скрипець