До уваги
фермерів та бджолярів громади!
Навігація
Оголошення
14.02.2022
Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):
10.02.2022
24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.
04.02.2022
Оголошення про проведення аукціону з оренди: дворове покриття міського палацу культури «Меліотратор», загальною площею 50,0 кв.м, що знаходиться за адресою: Херсонська обл., м. Каховка, просп. Європейський, 12
Лічильник відвідувачів
Про проведення в місті призову громадян України на строкову військову службу у Збройні Сили України у квітні-травні 2016 року
Відповідно до Закону України “Про військовий обов’язок та військову службу”, Указу Президента України від 17 лютого 2015 року № 88/2015 “Про строки проведення чергових призовів, чергові призови громадян України на строкову військову службу та звільнення в запас військовослужбовців у 2015 році”, а також згідно з рішенням сесії міської ради від 25.09.2014 № 1136/62 “Про міську Програму “Призовна дільниця” на 2014-2015 роки”, Каховським об’єднаним міським військовим комісаріатом у квітні-травні 2016 року буде проводитись черговий призов на строкову військову службу в Збройні Сили України.
З метою забезпечення організованого та якісного призову і відправки призовників громадян України у війська у квітні-травні 2015 року та керуючись пунктом 19 частини 3 статті 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”:
1. Утворити міську призовну комісію (в тому числі і резерв на випадок відсутності того чи іншого члена призовної комісії) у складі:
_______________ - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
Вакулич О.Л. - заступник голови Каховської районної державної адміністрації, голова комісії (резерв) (за згодою);
Велікорецький І.В. - військовий комісар Каховського об’єднаного міського військового комісаріату, підполковник Збройних Сил України, заступник голови комісії (за згодою);
Заговенко А.П. - заступник військового комісара Каховського об’єднаного міського військового комісаріату, майор Збройних Сил України, заступник голови комісії (резерв) (за згодою);
Попова О.А. - медична сестра підліткового кабінету Каховської ЦРЛ, секретар комісії (за згодою);
Ірза А.І. - медична сестра Каховської ЦРЛ, секретар комісії (резерв) (за
згодою);
Члени комісії:
Прудський С.М. - заступник начальника відділу - начальник міліції громадської безпеки Каховського РВ УМВС України в Херсонській області, майор міліції (за згодою);
Бойко І.М. - начальник штабу Каховського РВ УМВС України в Херсонській області, майор міліції (резерв) (за згодою);
Коваль В.Й. - лікар-терапевт Каховської ЦРЛ, старший лікар комісії (за згодою);
Залипка Т.Я. - лікар-інфекціоніст, районний спеціаліст Каховської ЦРЛ, старший лікар комісії (резерв) (за згодою);
Коринецька І. - головний спеціаліст відділу освіти Каховської міської ради;
Карпенко Н.Є. - головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Каховської райдержадміністрації (резерв) (за згодою).
______________ - практичний психолог методичного кабінету відділу освіти Каховської міської ради (резерв);
Мкртичан О.Г. - методист психологічної служби відділу освіти, молоді та спорту Каховської райдержадміністрації (резерв) (за згодою);
Глущенко О.А. - отаман Каховського козачого товариства (за згодою);
Таран М.І. - козак Каховського козачого товариства (резерв) (за згодою).
2. Головному лікарю Каховської Центральної районної лікарні Віттіху О.О. (за згодою), головному лікарю Каховського Центру первинної медико-санітарної допомоги Антоненку О.А. (за згодою):
1) з метою організації медичного огляду призовників створити до ___ лютого 2016 року основний та резервний склад медичної комісії;
2) виділити 10 медичних сестер;
3) забезпечити проведення вакцинації та ревакцинації від дифтерії призовників, які підлягають відправці до лав Збройних Сил України;
4) забезпечити якісне проведення аналізів, флюорографію грудної клітини і легень та електрокардіограми серця за заявками Каховського об’єднаного міського військового комісаріату у приміщенні ЦРЛ за направленнями Каховського об’єднаного міського військового комісаріату з __ лютого 2016 року (додаток 1);
5) виділити на період призову в Каховській центральній районній лікарні для стаціонарного обстеження та лікування 30 ліжок-місць (10 – в терапевтичному відділенні, 5 - в неврологічному відділенні, 5 - в хірургічному відділенні, 5 – в офтальмологічному відділенні, 5 – в отоларингологічному відділенні) і своєчасно приймати призовників, направлених на додаткове медичне обстеження і лікування;
6) організувати ефективне лікування і оперування хворих призовників, що виявлені під час призову та раніше закріплені для лікування;
7) до __ лютого 2016 року надати Каховському об’єднаному міському військовому комісаріату диспансерні та амбулаторні картки форми Ф-0,25-У, Ф-
0,25-Ю, а також списки осіб, які перебувають на обліку з приводу туберкульозу, а також списки нервово-психічних, шкірно-венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції;
8) членів призовної комісії, лікарів, медсестер, що задіяно в роботі комісії, звільнити від роботи за основним місцем на період з __ лютого по __ травня 2016 року із збереженням заробітної плати за місцем основної роботи згідно з Законом України “Про військовий обов’язок та військову службу”.
3. Медичний огляд призовників розпочати з ___ лютого 2016 року (додаток 2).
4. Відправку призовників до військ проводити у строки, визначені наказом Міністра оборони України та командувача військами Південного оперативного командування.
5. Керівникам підприємств, установ, організацій та навчальних закладів міста:
1) забезпечити своєчасне прибуття призовників на призовну комісію, звільнивши їх від роботи або навчання на час проведення призовних заходів;
2) за графіками, погодженими з керівниками відповідних підприємств, установ та організацій забезпечити військкомат транспортом (автобусами) з метою доставки призовників на обласний збірний пункт для контрольного медичного огляду та подальшої відправки у війська;
3) Забезпечити своєчасне прибуття призовників до Каховського об’єднаного міського військового комісаріату для відправки у війська о 8.00 годині згідно з графіком обласного військового комісаріату;
4) для проведення призову, за згодою керівників підприємств міста, виділити Каховському об’єднаному міському військовому комісаріату необхідну кількість технічних працівників із збереженням заробітної плати за місцем роботи:
- ВАТ “Каховський завод ЕЗУ“ - 1 технічний працівник (за згодою);
- ПрАТ “Чумак” - 1 технічний працівник (за згодою);
- РП “Каховський Сільгоспагрегат” - 1 технічний працівник (за згодою);
- УГКМК - 1 технічний працівник (за згодою);
- Станційно-лінійна дільниця № 1
районного центру телекомунікацій 631
(м. Каховка) - 1 технічний працівник (за згодою);
- Центр поштового зв’язку № 2 Херсонської дирекції
УДППЗ “Укрпошта” - 1 технічний працівник (за згодою);
- КВУ „Каховський водоканал” - 1 технічний працівник (за згодою);
- ДТВ “Каховський ХПП” - 1 технічний працівник (за згодою);
- Каховська філія ПАТ “Херсонгаз” - 1 технічний працівник (за згодою).
Технічних працівників виділити на термін з ___ лютого по ___ червня 2016 року.
6. Начальнику відділу освіти Каховської міської ради (Гончар М.В.) на період роботи призовної комісії забезпечити участь спеціаліста-психолога у проведенні психологічного тестування призовників.
4
7. Начальнику станційно-лінійної дільниці № 1 районного центру телекомунікацій 631 (м. Каховка) (Бондар В.М.) (за згодою) забезпечити роботу
телефонного зв’язку в Каховському об’єднаному міському військовому комісаріаті на період призову (телефон 2-08-70).
8. Начальнику Каховського РЕЗ і ЕМ ВАТ ЕК ”Херсонобленерго” (Наконечний О.П.) (за згодою) на час призову забезпечити безперебійне електропостачання Каховського об’єднаного міського військового комісаріату.
9. Начальнику Каховського РВ УМВС України в Херсонській області (_________________) (за згодою):
1) забезпечити охорону громадського порядку на міській призовній дільниці у період призову та відправки призовників у війська;
2) члену міської призовної комісії Прудському С.М. очолити групу розшуку призовників, які ухиляються від явки у Каховський об’єднаний міський військовий комісаріат та організувати їх доставку на міську призовну дільницю;
3) виділити трьох працівників Каховського РВ УМВС України в Херсонській області з __ лютого по __ травня 2016 року для постійної роботи по розшуку призовників, які ухиляються від призову.
10. Засідання міської призовної комісії проводити згідно з графіком (додаток 3), перевезення призовників під час проведення призову на обласну медичну комісію проводити згідно з графіком (додаток 4).
11. Військовому комісару Каховського об’єднаного міського військового комісаріату Велікорецькому І.В. про підсумки проведення призову, недоліки в роботі підприємств, установ та організацій до ___ червня 2016 року доповісти міському голові та внести пропозиції відносно покращення цієї роботи.
12. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради _______________.
Міський голова А.А.Дяченко
Додаток 1
до розпорядження міського голови
_____________ № _________
ГРАФІК
здачі аналізів, проходження флюрографії, санації ротової порожнини юнаків 1989-1996 року народження, які підлягають призову навесні 2016 року
№ з/п |
Найменування сільських рад, навчальних закладів |
Кіль кість юнаків |
Дата проходження |
1. |
Тавричанська сільська рада |
13 |
25.02.2015 |
2. |
Роздольненська сільська рада |
20 |
25.02.2015 |
3. |
Кам’янська сільська рада |
21 |
25.02.2015 |
4. |
Дмитрівська сільська рада |
5 |
26.02.2015 |
5. |
Любимівська селищна рада |
46 |
26.02.2015 |
6. |
Коробківська сільська рада |
22 |
27.02.2015 |
7. |
Чорнянська сільська рада |
32 |
27.02.2015 |
8. |
Чорноморівська сільська рада |
10 |
02.03.2015 |
9. |
Косторгизівська сільська рада |
11 |
02.03.2015 |
10. |
Семенівська сільська рада |
6 |
02.03.2015 |
11. |
Новокам’янська сільська рада |
9 |
02.03.2015 |
12. |
Червоноперекопська сільська рада |
23 |
02.03.2015 |
13. |
Р.Люксембургська сільська рада |
12 |
03.03.2015 |
14. |
Василівська сільська рада |
18 |
03.03.2015 |
15. |
Дудчинська сільська рада |
7 |
03.03.2015 |
16. |
Заозернівська сільська рада |
5 |
03.03.2015 |
17. |
Волинська сільська рада |
5 |
03.03.2015 |
18. |
Малокаховська сільська рада |
31 |
04.03.2015 |
19. |
Архангельськослобідська сільська рада |
9 |
04.03.2015 |
20. |
Місто |
50 |
05.03.2015 |
21. |
Місто |
50 |
06.03.2015 |
22. |
Місто |
50 |
10.03.2015 |
23. |
Місто |
50 |
11.03.2015 |
24. |
Місто |
50 |
12.03.2015 |
25. |
Місто |
50 |
13.03.2015 |
26. |
Район (резервні дні) |
50 |
16-20.03.2015 |
27. |
Місто (резервні дні) |
50 |
23-27.03.2015 |
28. |
Район (резервні дні) |
50 |
30.03.-03.04.2015 |
29. |
Місто (резервні дні) |
50 |
06-10.04.2015 |
30. |
Район (резервні дні) |
50 |
14-17.04.2015 |
31. |
Місто (резервні дні) |
50 |
20-24.04.2015 |
32. |
Район (резервні дні) |
50 |
27-30.04.2015 |
33. |
Місто (резервні дні) |
50 |
05-08.05.2015 |
34. |
Район (резервні дні) |
50 |
12-15.05.2015 |
35. |
Місто (резервні дні) |
50 |
18-22.05.2015 |
36. |
Район (резервні дні) |
50 |
25-29.05.2015 |
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради ___________________
Додаток 2
до розпорядження міського голови
_____________ № _________
ГРАФІК
проходження комісії призовниками 1990-1997 року народження, які підлягають призову навесні 2016 року
№ з/п |
Найменування сільських рад, навчальних закладів |
Кількість юнаків |
Дата проходження |
1. |
Тавричанська сільська рада |
13 |
03.03.2015 |
2. |
Роздольненська сільська рада |
20 |
03.03.2015 |
3. |
Кам’янська сільська рада |
21 |
03.03.2015 |
4. |
Дмитрівська сільська рада |
5 |
05.03.2015 |
5. |
Любимівська селищна рада |
46 |
05.03.2015 |
6. |
Коробківська сільська рада |
22 |
10.03.2015 |
7. |
Чорнянська сільська рада |
32 |
10.03.2015 |
8. |
Чорноморівська сільська рада |
10 |
12.03.2015 |
9. |
Косторгизівська сільська рада |
11 |
12.03.2015 |
10. |
Семенівська сільська рада |
6 |
12.03.2015 |
11. |
Новокам’янська сільська рада |
9 |
12.03.2015 |
12. |
Червоноперекопська сільська рада |
23 |
12.03.2015 |
13. |
Р.Люксембургська сільська рада |
12 |
16.03.2015 |
14. |
Василівська сільська рада |
18 |
16.03.2015 |
15. |
Дудчинська сільська рада |
7 |
16.03.2015 |
16. |
Заозернівська сільська рада |
5 |
16.03.2015 |
17. |
Волинська сільська рада |
5 |
16.03.2015 |
18. |
Малокаховська сільська рада |
31 |
18.03.2015 |
19. |
Архангельськослобідська сільська рада |
9 |
18.03.2015 |
20. |
Місто |
50 |
18.03.2015 |
21. |
Місто |
50 |
20.03.2015 |
22. |
Місто |
50 |
23.03.2015 |
23. |
Місто |
50 |
25.03.2015 |
24. |
Місто |
50 |
27.03.2015 |
25. |
Місто (резервні дні) |
50 |
30.03-03.04.2015 |
26. |
Район (резервні дні) |
50 |
06-10.04.2015 |
27. |
Місто (резервні дні) |
50 |
14-17.04.2015 |
28. |
Район (резервні дні) |
50 |
20-24.04.2015 |
29. |
Місто (резервні дні) |
50 |
27-30.04.2015 |
30. |
Район (резервні дні) |
50 |
05.05-08.05.2015 |
31. |
Місто (резервні дні) |
50 |
12-15.05.2015 |
32. |
Район (резервні дні) |
50 |
18-22.05.2015 |
33. |
Місто (резервні дні) |
50 |
25-29.05.2015 |
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради ___________________
Додаток 3
до розпорядження міського голови
_____________ № _________
ГРАФІК
засідань міської призовної комісії на період проведення весняного 2016 року по місту
Каховка та Каховському району
№ з/п |
Найменування сільських рад, навчальних закладів |
Кіль кість юнаків |
Дата засідання |
1. |
Любимівська селищна рада |
50 |
01.04.2015 |
2. |
Роздольненська сільська рада |
20 |
07.04.2015 |
3. |
Кам’янська сільська рада |
21 |
07.04.2015 |
4. |
Новокам’янська сільська рада |
9 |
07.04.2015 |
5. |
Василівська сільська рада |
19 |
14.04.2015 |
6. |
Малокаховська сільська рада |
31 |
14.04.2015 |
7. |
Чорнянська сільська рада |
32 |
21.04.2015 |
8. |
Чорноморівська сільська рада |
10 |
21.04.2015 |
9. |
Дудчинська сільська рада |
8 |
21.04.2015 |
10. |
Червоноперекопська сільська рада |
23 |
28.04.2015 |
11. |
Косторгизівська сільська рада |
11 |
28.04.2015 |
12. |
Тавричанська сільська рада |
16 |
28.04.2015 |
13. |
Коробківська сільська рада |
22 |
05.05.2015 |
14. |
Заозернівська сільська рада |
5 |
05.05.2015 |
15. |
Дмитрівська сільська рада |
5 |
05.05.2015 |
16. |
Волинська сільська рада |
5 |
05.05.2015 |
17. |
Р.Люксембургська сільська рада |
13 |
05.05.2015 |
18. |
Архангельськослобідська сільська рада |
9 |
12.05.2015 |
19. |
Семенівська сільська рада |
6 |
12.05.2015 |
20. |
Місто |
35 |
12.05.2015 |
21. |
Місто |
50 |
19.05.2015 |
22. |
Місто |
50 |
25.05.2015 |
23. |
Місто |
50 |
27.05.2015 |
24. |
Місто |
50 |
28.03.2015 |
25. |
Місто (резервні дні) |
50 |
29.05.2015 |
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради __________________
Додаток 4
до розпорядження міського голови
_____________ № _________
ГРАФІК
виділення автотранспорту для перевезення призовників під час проведення
призову навесні 2016 року
№ п/п |
Підприємство, яке виділяє автотранспорт |
Дата виділення |
Час подачі |
Місце подачі |
1. |
ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою) |
__ березня 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
2. |
ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою) |
__ березня 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
3. |
ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою) |
__ квітня 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
4. |
ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою) |
__ квітня 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
5. |
ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою) |
__ травня 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
6. |
ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою) |
__ травня 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
7. |
ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою) |
__ травня 2016 року |
07:00 |
Каховський ОМВК |
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради _________________
Направлено:
1. Відділ у справах молоді та спорту
2. Міськвійськкомат — 2 екзмп.
3. Відділ освіти
4. Каховський РВ УМВС
5. Станційно-лінійна дільниця № 1 районного центру телекомунікацій 631
6. ПрАТ “Чумак”
7. Каховський РЕЗ і ЕМ ВАТ “ЕК Херсонобленерго”
8. КВУ „Каховський водоканал”
9. Каховський центр поштового зв’язку № 2 Херсонської дирекції УДППЗ “Укрпошта”
10. УГКМК
11. РП “Каховський Сільгоспагрегат”
12. Каховський ЦРЛ (Віттіх)
13. Каховський центр первинної медико-санітарної допомоги (Антоненко)
14. ПАТ „КЗЕЗУ”
15. ТОВ “Каховське АТП-16506”
16. ДТВ “Каховський ХПП”
17. Каховська філія ПАТ “Херсонгаз”
Погоджено:
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради І.М.Орєхов
Начальник відділу організаційно-кадрової
роботи, інформаційної політики та взаємодії
з громадськістю О.В.Куліда
В.о начальника загального відділу Г.Л.Рашевський
Начальник юридичного відділу О.О.Іотова
Зубков Віктор Анатолійович
4 13 53
Коректор