UKR
П'ятниця 24 Травня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні918
Вчора1125
На цьому тижні5448
Минулого тижня7610
У цьому місяці25704
Минулого місяця31097
За весь період2500556

Про призначення відповідальних за облік і зберігання печаток, штампів і бланків


Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 р. № 1893 „Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави", керуючись статтею 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні"
1. Призначити відповідальних за облік бланків, печаток та штампів міської ради, виконавчого комітету міської ради, гербової печатки та печатки „Канцелярія" міської ради, відділу ведення Державного реєстру виборців, відділу у справах дітей, відділу містобудування та архітектури, архівного відділу, центру адміністративних послуг, відділу організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та роботи з громадкістю, відділу Державної реєстрації, відділу реєстрації проживання осіб Каховської міської ради, начальника загального відділу Рашевського Г.Л., головного спеціаліста загального відділу Жуковець І.С, завідувача канцелярії Подвишенну С.І..
2. Призначити відповідальних за зберігання:
1) печатки відділу ведення Державного реєстру виборців начальника відділу Савушкіна Ю.О;
2) печатки, кутового штампу відділу у справах дітей, штампу „Має братів (сестер)" начальника відділу Назарову О.С. та головного спеціаліста відділу Губку М.В.;
3) печатки відділу містобудування та архітектури начальника відділу Джеперову С.Р. та головного спеціаліста відділу Кантову Т.В.;
4) печатки, кутового штампу, штампів „Госархив", „Погоджено" та „Затверджено" (протокол експертної комісії) начальника архівного відділу Сергієнка О.О.;
5) особових печаток службовців центру надання адміністративних послуг та штампу для реєстрації вхідних документів ЦНАПу начальника Батурину Н.В., головних спеціалістів центру Пилипчук Н.М. та Скрагленко І.С.;
6) печатки "Кадрова служба" начальника відділу організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та роботи з громадкістю Куліду О. В. та головного спеціаліста відділу Паталашку О.А.;
7) штампів для реєстрації вхідних та вихідних документів, пронумерованих печаток службовців відділу Державної реєстрації начальника відділу Колушкіна В.В. (1) та головних спеціалістів - Філоненка О.В. (2), Аношкову О.С. (3), Вермієнко І.І. (4), Франовську І.В. (5), Божко І.В. (6);
8) печатки відділу реєстрації місця проживання осіб, штампів "Місце проживання зареєстровано за адресою", "ПОГАШЕНО", "Знято з реєстрації місця проживання", кутового штампу відділу реєстрації місця проживання осіб начальника відділу Заєць О.Ю., головного спеціаліста відділу Зіняк І.Г..
9) бланків, гербової печатки виконавчого комітету, печатки „Канцелярія" виконавчого комітету, гербової печатки міської ради, печатки „Канцелярія" міської ради, кутового і адресного штампів виконавчого комітету, штампів для реєстрації вхідних документів та звернень громадян і бланків виконавчого комітету міської ради начальника загального відділу Рашевського Г.Л., головного спеціаліста загального відділу Жуковець І.С., завідувача канцелярії Подвишенну С.І., секретаря міського голови Кислу В.І..
3. Загальному відділу (Рашевський Г.Л.), відділу ведення Державного реєстру виборців (Савушкін Ю.О.), відділу у справах дітей (Назарова О.С.), відділу містобудування та архітектури (Джепарова С.Р.), архівному відділу (Сергієнко О.О.), центру надання адміністративних послуг (Батуріна Н.В.), відділу організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та роботи (Куліда О.В.), відділу Державної реєстрації (Колушкін В.В.) та відділу реєстрації місця проживання осіб (Заєць О.Ю.) забезпечити зберігання печаток і штампів у металевих сейфах.
4. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови 25.03.2008 р. № 81-р „Про призначення відповідальних за облік і зберігання печаток, штампів і бланків".
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету Чернявського В.В..

 

Міський голова А.А.Дяченко