UKR
Неділя 19 Травня 2019 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


02.05.2019

7 травня 2019 року о 15.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

02.05.2019

Рішення конкурсної комісії від 26.04.2019 р. з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення експертної грошової оцінки земельних ділянок

Детальніше

22.04.2019

До уваги суб’єктів господарювання м. Каховки!

Детальніше

05.04.2019

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК (З МЕТОЮ ВИКУПУ)

Детальніше

18.03.2019

21 березня 2019 року о 15.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні160
Вчора223
На цьому тижні2501
Минулого тижня2788
У цьому місяці6993
Минулого місяця10347
За весь період585681

Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року


Заслухавши інформацію начальника загального відділу Рашевського Г.Л. про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року, керуючись статтею 28 Закону України «Про звернення громадян», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію начальника загального відділу Рашевського Г.Л. про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року взяти до відома (додається).
2. Начальникам управлінь, відділів, службам міської ради, керівникам підприємств, установ та організацій міста:
1) з метою оперативного вирішення питань, які порушуються у зверненнях громадян, задоволення законних вимог заявників не допускати необ’єктивного і несвоєчасного їх розгляду;
2) домагатись конкретного вирішення обґрунтованих заяв і скарг, особливо найменш соціально захищених категорій громадян. Вишукувати для поліпшення їх соціального, медичного обслуговування, надання адресної допомоги всі матеріальні та фінансові можливості;
3) посилити відповідальність посадових осіб за виконанням Законів України „ Про звернення громадян" та "Про доступ до публічної інформації";
4) взяти до неухильного виконання положення Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р., № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».
5. Першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Кожем’якіну О.В., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Федченку В.В., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Орєхову І.М., секретарю ради Суріній Л.С., керуючому справами виконкому Чернявському В.В. прийняти всі заходи по недопущенню порушень термінів при розгляді звернень громадян.
6. Рішення виконкому від 17.01.2017р. № 23 "Про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік" зняти з контролю у зв’язку з прийняттям цього рішення.
7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чернявського В.В.
8. Хід виконання даного рішення заслухати у січні 2018 року.

 


Міський голова А.А.Дяченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток
рішення виконкому
від __________№ ______

Інформація
по роботі із зверненнями громадян, що надійшли до
Каховського міськвиконкому
за І півріччя 2017 року.

За І півріччя 2017 року до виконкому Каховської міської ради надійшло 620 письмових звернень, що на 115 звернень більше, ніж за І півріччя 2015 року. Колективних звернень надійшло 23, повторних звернень надійшло 1. З інших інстанцій на розгляд надійшло 9 звернень. Основні питання, з якими звертались громадяни міста - це надання дозволу на встановлення та облаштування автономного опалення, ремонт покрівель, проведення робіт по благоустрою, недостатнє опалення будівель, надання дозволів на проведення реконструкцій помешкань та знесення дерев, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та якості роботи житлово-комунальних підприємств, надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, розгляд питань щодо меж земельних ділянок, робота пасажирського транспорту, надання матеріальної допомоги тощо.
На адресу виконкому Каховської міської ради надійшло 234 заяви від ветеранів праці, пенсіонерів та інвалідів. Велика увага приділяється саме цим людям, як найбільш вразливої категорії громадян.
Особлива увага приділялась зверненням, що надходили на адресу Президента України, Кабінету Міністрів, секретаріату Верховної Ради України, народних депутатів України, а також депутатів міської ради. За І півріччя 2016 року таких звернень надійшло 45. За вказаний період з "Урядової гарячої лінії" надійшло 137 звернень, що на 64 звернення більше, ніж аналогічний період минулого року.
Більшість вказаних звернень до виконкому Каховської міської ради надходили на розгляд з Херсонської облдержадміністрації.
Питання, з якими зверталися мешканці міста до вищестоящих органів влади це: надання матеріальної допомоги, житлово-комунальна сфера, соціального захисту та інші питання.
Причини звернень розглядались на апаратних нарадах, в межах повноважень вирішувалися життєво важливі питання заявників.
Результати роботи із зверненнями громадян обговорювались на засіданні виконкому в січні.
Чітко дотримуються графіки особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради, управліннями та відділами міської ради.
На особистому прийомі побувало 94 мешканця міста. Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - це надання дозволу на встановлення та облаштування автономного опалення, ремонт покрівель, проведення робіт по благоустрою, недостатнє опалення будівель, надання дозволів на проведення реконструкцій помешкань та знесення дерев, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та якості роботи житлово-комунальних підприємств, щодо оплати роботи ліфтів, повернення заощаджень, питання соціального захисту, робота пасажирського транспорту та пільгового проїзду на міських маршрутах, надання матеріальної допомоги тощо.
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба „1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян щомісячно на апаратних нарадах доводиться до відома працівників управлінь, відділів та служб. Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, відділу архітектури та містобудування, відділу контролю за використанням комунальної власності, землі, обліку житла, а також комунальним підприємствам та ін. Постійно друкуються регулярні публікації в міській газеті "Каховська зоря" та офіційному web-сайті територіальної громади міста.
Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України „Про звернення громадян" та „Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативних актів.
Чітко дотримуються вимоги інструкції з діловодства, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, відповідних документів обласної державної адміністрації.

Начальник
загального відділу Г.Л. Рашевський