UKR
Неділя 13 Жовтня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


01.10.2024

Департамент захисту довкілля та природних ресурсів
Херсонської обласної державної адміністрації інформує про початок
Процедури громадського обговорення та строки подання пропозицій
та зауважень до Документа державного планування «Регіональний
план управління відходами в Херсонській області до 2034 року»
(ДДП) та звіту про стратегічну екологічну оцінку (СЕО).

Детальніше

25.07.2024

Заява про визначення обсягу СЕО

Детальніше

11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні251
Вчора1100
На цьому тижні6140
Минулого тижня6621
У цьому місяці11804
Минулого місяця31359
За весь період2660762

Про затвердження Положення та Регламенту центру надання адміністративних послуг Каховської міської ради


З метою вдосконалення системи надання адміністративних послуг в Каховській територіальній громаді, на виконання вимог законів України “Про адміністративні послуги”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг” та від 01.08.2013 № 588 “Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг”, керуючись статтею 26 та пунктом 4 статті 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” Каховська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про центр надання адміністративних послуг Каховської міської ради у новій редакції (додається).

2. Затвердити Регламент центру надання адміністративних послуг Каховської міської ради у новій редакції (додається).

3. Рішення сесії Каховської міської ради від 27.03.2014 року № 1028/56 «Про затвердження Положення та Регламенту центру надання адміністративних послуг Каховської міської ради» вважати таким, що втратило чинність.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва (О.В.Радченко).

 


Міський голова                        Віталій Немерець



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сесії

Каховської міської ради

_____________№ _________


ПОЛОЖЕННЯ
про центр надання адміністративних послуг

Каховської міської ради


І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


1.1. Положення про центр надання адміністративних послуг Каховської міської ради (далі-ЦНАП або центр) встановлює правові засади організації діяльності та компетенцію ЦНАП.

1.2. ЦНАП Каховської міської ради — структурний підрозділ Каховської міської ради, в якому надаються адміністративні послуги суб’єктам звернень через адміністраторів шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.3. ЦНАП підконтрольний і підзвітний Каховській міській раді, підпорядкований міському голові та безпосередньо заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

1.4. У своїй діяльності ЦНАП керується Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про адміністративні послуги", "Про звернення громадян", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями Каховської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та Регламентом ЦПАН, іншими нормативними актами.

1.5. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається Каховською міською радою та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

На основі узгоджених рішень Каховської міської ради із суб’єктами надання адміністративних послуг через центр також можуть надаватися інші адміністративні послуги.

Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями на підставі відповідних угод.


ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ЦНАП


2.1. Діяльність ЦНАП здійснюється за принципами:

- прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;

- орієнтації на суб’єкта звернення — забезпечення ефективної взаємодії із суб’єктом звернення;

- інформованості — забезпечення суб’єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;

- зворотного зв’язку — встановлення зворотного зв’язку із суб’єктом звернення;

- організаційної єдності — взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.2. Основною метою роботи центру є надання якісних адміністративних послуг суб’єктам звернення.

2.3. Основними завданнями центру є:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

2.4. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається Каховською міською радою та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

На основі узгоджених рішень Каховської міської ради із суб’єктами надання адміністративних послуг через центр також можуть надаватися інші адміністративні послуги.

Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями на підставі відповідних угод.

За рішенням Каховської міської ради у центрі може здійснюватись прийняття звітів, декларацій, скарг, розгляд яких віднесено до повноважень Каховської міської ради та її виконавчого комітету.

2.5. Суб’єктам надання адміністративних послуг забороняється здійснювати прийом заяв від суб’єктів звернень щодо надання адміністративних послуг, видавати суб’єктам звернень оформлені результати надання адміністративних послуг, якщо такі послуги законом надаються через центри надання адміністративних послуг.

2.6. У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.

2.7. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора центру, який організовує надання адміністративних послуг.

2.8. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою. Кількість адміністраторів, які працюють у центрі, визначається міською радою.

2.9. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.

2.10. Час прийому суб’єктів звернень у центрі визначається у Регламенті ЦНАПу. Час у певні дні прийому суб’єктів звернень може бути змінено у разі виробничої необхідності.


ІІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРАВА АДМІНІСТРАТОРА

3.1. Основними завданнями адміністратора є:

- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

- видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

- на вимогу субєкта звернення забезпечує складання заяви в електронній формі, її друк та надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;

- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

- надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

3.2. Адміністратор має право:

- безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

- погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

- інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

- посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги, крім документів, вимоги до засвідчення яких окремо визначено законодавством.

- порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.


ІV. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ КЕРІВНИЦТВА ЦНАП

4.1. Здійснення функцій з керівництва центром та відповідальність за організацію його діяльності покладено на начальника ЦНАПу.

Начальник центру надання адміністративних послуг призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.

4.2. Начальник ЦНАПу відповідно до завдань, покладених на центр:

- здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію його діяльності;

- організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;

- координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

- організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

- сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції до виконавчого комітету Каховської міської ради щодо матеріально-технічного забезпечення центру;

- розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність працівників центра;

- може здійснювати функції адміністратора;

- виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та даним положенням.

V. ФІНАНСОВЕ ТА ІНШЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦНАПу

5.1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності центру здійснюється за рахунок Державного бюджету України, відповідних місцевих бюджетів.


Заступник міського голови

з питань діяльності

виконавчих органів ради І.М. Орєхов


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сесії

Каховської міської ради

_____________ № _________


РЕГЛАМЕНТ

Центру надання адміністративних послуг

Каховської міської ради


І. Загальні положення

1.1. Регламент центру надання адміністративних послуг (далі – центр) Каховської міської ради (далі – Регламент) встановлює порядок діяльності центру, зокрема, порядок дій адміністратора (адміністраторів) та суб’єктів надання адміністративних послуг під час надання адміністративних послуг.

1.2. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постановами Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» та від 01.08.2013 №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», іншими нормативно-правовими актами, що регламентують надання адміністративних послуг, Положенням про центр надання адміністративних послуг Каховської міської ради та даним регламентом, що затверджені рішенням Каховської міської ради.

1.3. В даному Регламенті терміни вживаються у значенні, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».

1.4. Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється відповідно до принципів:

- верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

- рівності перед законом;

- відкритості та прозорості;

- доступності інформації про надання адміністративних послуг;

- оперативності та своєчасності;

- захищеності персональних даних;

- раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

- неупередженості й справедливості суб’єктів надання адміністративних послуг та працівників ЦНАП;

- доступності та зручності організації надання послуг для суб’єктів звернень.

1.5. Центр здійснює прийом суб’єктів звернень у робочі дні без перерви на обід за наступним графіком:

- у понеділок, вівторок, четвер, п’ятницю – з 09:00 до 16:00;

- у середу– з 09:00 до 20:00; (чергування адміністраторів за окремим графіком).

1.6. Послуги центру (консультування, прийом та видача документів) надаються замовникам без справляння за них плати. Оплата за підготовку та надання платних адміністративних послуг здійснюється відповідно до чинного законодавства.

1.7. Виконавчий комітет Каховської міської ради забезпечує роботу веб-сторінки центру на офіційному веб-сайті територіальної громади міста Каховки, де розміщується інформація про:

- найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

- графік роботи центру (прийомні дні та години, вихідні дні);

- перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

- строки надання адміністративних послуг;

- бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

- платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

- супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;

- прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

- користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);

- користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);

- положення про центр;

- регламент центру.

1.8. Центр поділяється на закриту та відкриту частину.

Відкрита частина центру складається з зони прийому (рецепції), зони інформування, зони очікування, зони обслуговування. У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру.

Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

1.9. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у центрі можуть надаватися адміністративні послуги безпосередньо такими суб’єктами.

1.10. Суб’єктам надання адміністративних послуг забороняється здійснювати прийом заяв суб’єктів звернень щодо надання адміністративних послуг, видавати суб’єктам звернень оформлені результати надання адміністративних послуг, якщо такі послуги за законом надаються через центри надання адміністративних послуг.

1.11. Суб’єктом надання адміністративних послуг на кожну адміністративну послугу, яку він надає відповідно до закону, затверджуються інформаційна і технологічна картки, а у разі якщо суб’єктом надання є посадова особа, - органом, якому вона підпорядковується.

1.12. Міська рада, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

1.13. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

1.14. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення (в разі наявності відповідно до адміністративної послуги), результат надання адміністративної послуги та інші документи, визначені у регламенті (Порядку) надання відповідної адміністративної послуги, зберігається у центрі.

1.15. Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.


ІІ. Прийняття заяви та інших документів у центрі надання адміністративних послуг

2.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі.

2.2. Суб’єкт звернення при звернені до центру отримує необхідну інформацію, бланки заяв та, в разі необхідності, консультації щодо їх заповнення, підготовки необхідного переліку документів в інформаційному секторі та секторі прийому центру.

2.3. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно нормативно-правових актів, які регулюють дозвільну систему у сфері господарської діяльності.

2.4. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

2.5. У разі коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

2.6. Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.


ІІІ. Робота з вхідним пакетом документів

3.1. Адміністратор центру після отримання вхідного пакету:

- здійснює запис у журналі обліку/реєстрації звернень для отримання адміністративних послуг (додаток 1) та вносить інформацію в електронний реєстр. Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів (додаток 2);

- з’ясовує прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі;

- складає у двох примірниках опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї;

- видає суб’єктові звернення один примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу - в електронній формі.

У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштою;

- після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування;

- інформацію про вчинені дії адміністратор вносить до листа про проходження справи (додаток 3) у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

3.2. Підставою для відмови у реєстрації вхідного пакета є:

- подання замовником документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, не в повному обсязі;

- виявлення у документах, поданих замовником, недостовірних відомостей;

- негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень, необхідних для надання адміністративної послуги;

- інші вимоги, передбачені виключно чинним законодавством.

3.3. У разі виявлення ситуації, що унеможливлює здійснення адміністративної процедури через неповноту або суперечливість наданої заявником інформації, робота зі здійснення адміністративних процедур призупиняється до отримання повної та точної інформації. У цьому разі адміністративний орган забезпечує підготовку письмової відмови заявнику з вимогою щодо усунення виявлених недоліків у строки, передбачені чинним законодавством.

3.4. Відмова у наданні адміністративної послуги долучається до справи та робиться відповідна відмітка в журналі та/або в електронній базі даних.

3.5. У разі усунення замовником причин, що стали підставою для відмови у наданні адміністративної послуги, заявник повторно подає вхідний пакет документів.


IV. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

4.1. Адміністратор центру невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, надсилає (передає) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи з надання адміністративної послуги із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

4.2. Передача справ від центру до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не менше ніж один раз протягом робочого дня: шляхом доставки у паперовій формі працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

4.3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести до листа про проходження справи запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по-батькові відповідальної посадової особи, яка отримала цю справу.

4.4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.

V. Обов’язки суб’єкта надання адміністративної послуги

5.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги, підприємства, установи або організації, що належать до сфери його управління, які володіють документами або інформацією, необхідними для надання адміністративної послуги, зобов’язані:

- забезпечити безоплатне надання таких документів або інформації не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту від суб’єкта надання адміністративної послуги, якщо інше не передбачено законом;

- відповідно до закону забезпечити зберігання та захист інформації, отриманої в результаті надання адміністративної послуги;

- своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

- надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.

VI. Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

6.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру, про що зазначається в листі про проходження справи.

6.2. Адміністратор невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до журналу та/або електронного реєстру.

6.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під розписку (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зберігається в матеріалах справи.

6.4. У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку.

6.5. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається для архівного зберігання.

6.6. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.



VII. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг

7.1. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру надання адміністративних послуг.





Заступник міського голови

з питань діяльності

виконавчих органів ради І.М. Орєхов


Додаток 1

до Регламенту

Центру надання адміністративних

послуг Каховської міської ради



ЖУРНАЛ

обліку/реєстрації звернень для отримання адміністративних послуг


Реєстраційний номер

Дата прийняття вхідного пакету документів

Назва адміністративної послуги

Суб’єкт надання адміністративної послуги

Суб’єкт звернення

ПІБ адміністратора

ПІБ суб’єкта надання адміністративної послуги

Дата, час та підпис адміністратора при передачі вхідного пакета документів


Дата, час та підпис суб’єкта надання адмін. послуги при прийнятті вхідного пакета документів

Дата, час та підпис суб’єкта надання адмін. послуги при передачі вихідного пакета документів

Дата, час та підпис адміністратора при прийнятті вихідного пакета документів

Дата та підпис суб’єкта звернення при отриманні адміністративної послуги

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12













Додаток 2

до Регламенту

Центру надання адміністративних

послуг Каховської міської ради




ОПИС

вхідного пакета документів,

що надано адміністратору для отримання адміністративної послуги


Для отримання адміністративної послуги _____________________________

___________________________________________ надав наступні документи:


1. ____________________________________________;

2. ____________________________________________;

3. ____________________________________________;

4. ____________________________________________;

5. ____________________________________________;


Номер справи: _________


Спосіб повідомлення про результат надання адміністративної послуги:

____________________________________________________________

(телефоном або іншими засобами зв’язку)

Спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів:

____________________________________________________________

(особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку)



Дата (час) видачі опису: “___” _________ 2014 р . ( ___:___ )


Копію опису отримав: ____________________________________________

(ПІБ суб’єкта звернення)


Підпис отримувача: __________________



Підпис адміністратора: __________________ М.П.



Додаток 3

до Регламенту

Центру надання адміністративних

послуг Каховської міської ради


ЛИСТ-ПРОХОДЖЕННЯ ВХІДНОГО ТА ВИХІДНОГО ПАКЕТА ДОКУМЕНТІВ


_________________________________________________________________________________________

(назва адміністративної послуги)

__________________

(термін виконання)


ПІБ

адміністратора

Дата та підпис адміністратора при передачі

вхідного пакету

ПІБ

посадової особи

суб’єкта надання адміністративної послуги

Дата та підпис посадової особи суб’єкта надання адміністративної послуги при прийнятті вхідного пакету






ПІБ

посадовою особою

суб’єкта надання адміністративної послуги

Дата та підпис субєкта надання адміністративної послуги при передачі результату вихідного пакету

ПІБ

адміністратора

Дата та підпис адміністратора при прийнятті результату вихідного пакету








ПОВІДОМЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ЗВЕРНЕННЯ ПРО ВИДАЧУ ВИХІДНОГО ПАКЕТУ:

Дата «_____» ____________ 20 ____ р. за телефоном _______________ ПІБ __________________ _________

(адміністратора) (підпис)

Дата поштового відправлення «_______» ____________ 20 ____ р. (у разі нез’явлення суб’єкта господарювання або уповноваженої особи передача вихідного пакету суб’єкту звернення засобами поштового зв’язку)