UKR
Четвер 18 Квітня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні365
Вчора1005
На цьому тижні3379
Минулого тижня6083
У цьому місяці18079
Минулого місяця34012
За весь період2461834

Про затвердження Положення про управління освіти Каховської міської ради в новій редакції


У зв’язку із впровадженням урядом децентралізації місцевого самоврядування та зміни адміністративно — територіального устрою, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.04.2020 року № 474-р «Про затвердження перспективного плану формування території громад Херсонської області» сформовано Каховську територіальну громаду та з метою вдосконалення управління закладами та установами освіти засновником яких є Каховська міська рада, керуючись статтею 25, частиною 2 статті 66 Закону України «Про освіту», пунктом 5 частини 1 статті 26, статтею 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія міської ради,


ВИРІШИЛА:


  1. Затвердити Положення про управління освіти Каховської міської ради в новій редакції (додається).

  2. Доручити управлінню освіти Каховської міської ради ( О.В.Аркуша) надати документи для внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; здійснити дії пов’язані з державною реєстрацію вищезазначених змін.

  3. Вважати таким, що втратило чинність рішення сесії міської ради від 26.03.2020 року № 2158/95 “Про затвердження Положення про управління освіти Каховської міської ради в новій редакції”

4. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Гондарева Г.В.).

5. Контроль за виконанням рішення покласти на депутатську комісію з питань освіти, культури, охорони здоров’я, молоді спорту ( Мясникян В.Д.)


Міський голова                         Віталій НЕМЕРЕЦЬ



ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення міської ради

____________ №____




ПОЛОЖЕННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

КАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(в новій редакції)

місто Каховка

2021 рік

  1. Загальні положення


  1.  
    1. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – управління освіти) є виконавчим органом Каховської міської ради зі статусом юридичної особи, утворюється міською радою та є підзвітним і підконтрольним їй, підпорядковується виконавчому комітету міської ради та міському голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень – підконтрольне управлінню освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації.

    2. Управління освіти у діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами та іншими нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, розпорядженнями голови Херсонської обласної державної адміністрації, наказами управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, а також цим Положенням.

Координацію роботи управління освіти здійснює заступник голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

  1.  
    1. Управління освіти фінансується за рахунок коштів міського бюджету. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників управління освіти та видатки на його утримання встановлюються міською радою, за рекомендаціями Міністерства освіти і науки.

    2. До складу управління освіти входять:

  • апарат управління;

  • відділ централізованої бухгалтерії;

  • група з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти.

Посадові особи управління освіти призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою.

Інших спеціалістів, технічний та обслуговуючий персонал управління освіти призначаються на посаду і звільняються з посади начальником управління освіти Каховської міської ради.

  1.  
    1. Втручання в діяльність управління освіти органів державної влади, місцевого самоврядування допускається виключно на підставі, в межах та у спосіб, передбачені законодавством України.

    2. Управління освіти є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків (Державному казначействі), печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, штампи, бланки із своїм найменуванням українською мовою із зображенням Державного Герба України.

    3. Місцезнаходження: Україна, 74800, Херсонська область, місто Каховка, вулиця Фаїни Гаєнко, будинок 6-А

    4. Найменування:

Повне: управління освіти Каховської міської ради.

Скорочене: управління освіти міськради.

  1.  
    1. Організаційно-правова форма: комунальна організація (установа, заклад).

    2. Код ЄДРПОУ: 02146707.


  1. Основні завдання управління освіти

Основними завданнями управління освіти є:

  1.  
    1. Реалізація державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечення доступності, планування та формування мережі закладів дошкільної, початкової, базової середньої освіти та позашкільної освіти і виховання, з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища Каховської територіальної громади (далі – громада).

    2. Планування та забезпечення розвитку мережі закладів профільної середньої освіти академічного спрямування.

    3. Аналіз стану освіти в громаді, прогнозування розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, вдосконалення мережі відповідних закладів освіти, незалежно від типів і форм власності, згідно з освітніми потребами громадян; розробка та організація виконання програми розвитку освіти.

    4. Створення умов для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти.

    5. Контроль за дотриманням законодавства в галузі освіти, вимог Базового компонента дошкільної освіти, Державного стандарту початкової, базової середньої освіти відповідними закладами освіти усіх типів і форм власності, розташованими на території громади.

    6. Здійснення постійного і оперативного управління закладами освіти, що знаходяться в межах відповідної території і належать до сфери управління міської ради, та координація діяльності цих закладів освіти.

    7. Навчально-методичне керівництво закладів освіти, що знаходяться в межах відповідної території і є комунальною власністю, організація їх фінансового забезпечення та зміцнення матеріальної бази; координація діяльності цих закладів освіти, а також закладів освіти інших форм власності.

    8. Сприяння розвитку самоврядування в закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

    9. Комплектування закладів освіти керівними кадрами. Атестація педагогічних працівників згідно чинного законодавства.

    10. Сприяння проведенню експериментальної та інноваційної діяльності в освітньому процесі закладів освіти громади.

    11. Сприяння забезпеченню соціального захисту, охорони життя, здоров’я та захисту прав учасників освітнього процесу в закладах освіти і установах освіти.

    12. Організація підвезення учнів і педагогічних працівників до закладів освіти і у зворотному напрямку.

    13. Здійснення міжнародного співробітництва

    14. .


  1. Основні функції управління освіти відповідно до покладених

на нього завдань та делегованих повноважень

Основними функціями управління освіти є:

  1.  
    1. Організація мережі та здійснення управління закладами дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти громади:

      1. Здійснює управління закладами дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти громади комунальної форми власності, розташованими на території громади в межах повноважень, визначених законами та установчими документами.

      2. Визначає потребу в закладах освіти усіх типів та подає пропозиції до міської ради щодо вдосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних і культурно-освітніх потреб громади, за наявності необхідної матеріально-технічної, науково-методичної бази, педагогічних кадрів тощо.

      3. Забезпечує оперативний контроль за збереженням існуючої мережі закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійної освіти громади, сприяє їх навчально-методичному, фінансовому та матеріально-технічному забезпеченню.

      4. Готує проєкти рішень про закріплення за закладами дошкільної та загальної середньої освіти території обслуговування, відповідно до якої ведеться облік дітей і підлітків шкільного віку та дітей дошкільного віку.

      5. Вивчає потребу та вносить пропозиції до виконавчого комітету міської ради щодо утворення класів, груп з очною та заочною формами навчання при закладах загальної середньої освіти, створює належні умови для складання державної підсумкової атестації екстерном.

      6. Погоджує проєкти будівництва закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, сприяє їх раціональному розміщенню.

    2. Організація нормативно-правового забезпечення дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти в громаді:

      1. Контролює дотримання закладами освіти усіх типів і форм власності законодавства у сфері освіти, державних вимог щодо змісту, рівня і обсягу освітніх послуг відповідно до рівня і профілю навчання.

      2. Сприяє організації та реалізації варіативної складової змісту загальної середньої освіти.

      3. Контролює виконання конституційних вимог щодо обов’язковості здобуття дітьми і підлітками міста повної загальної середньої освіти.

      4. Забезпечує в межах повноважень виконання Конституції України щодо функціонування української мови як державної в закладах освіти і установах освіти.

      5. Сприяє задоволенню освітніх запитів представників національних меншин; надає можливість навчатися рідною мовою чи вивчати рідну мову в закладах загальної середньої освіти усіх форм власності.

      6. Контролює дотримання чинного законодавства закладами дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти громади при здійсненні статутної діяльності, їх керівниками – при виконанні посадових обов’язків.

      7. Готує і виносить на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень, що стосуються його діяльності, діяльності підпорядкованих закладів освіти громади.

    3. Організація навчально-методичного забезпечення закладами дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти громади:

      1. Сприяє навчально-методичному забезпеченню закладів освіти.

      2. Організує пошук і розвиток обдарованих дітей; проводить в установленому порядку конкурси, олімпіади та інші змагання серед учнів.

      3. Формує замовлення на одержання підручників, навчально-методичних посібників та іншої навчально-методичної літератури, навчальних програм, бланків документів про освіту, забезпечує ними заклади освіти.

    4. Організація фінансового забезпечення закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти громади:

      1. Сприяє фінансовому забезпеченню чинної мережі закладів освіти.

      2. Вносить пропозиції щодо обсягів бюджетного фінансування закладів освіти та установ освіти, які перебувають у комунальній власності, аналізує їх використання.

      3. Контролює надходження та використання коштів бюджету міської територіальної громади (загального та спеціального фондів) на утримання установ та закладів, підпорядкованих управлінню освіти.

      4. Забезпечує організацію і ведення централізованого бухгалтерського обліку в підпорядкованих закладах та установах освіти.

    5. Організація матеріально-технічного забезпечення закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти громади:

      1. Сприяє матеріально-технічному забезпеченню закладів освіти, введенню в дію їх нових приміщень, комплектуванню меблями, відповідним обладнанням, навчально-методичними посібниками, підручниками тощо.

      2. Організує підготовку закладів освіти до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо-зимовий період, проведення поточного та капітального ремонту приміщень.

      3. Здійснює керівництво і контроль за організацією роботи з охорони праці, протипожежної безпеки і санітарного режиму в закладах освіти та надає практичну допомогу в проведенні відповідної роботи.

    6. Організація діяльності учасників освітнього процесу в закладах освіти міста та забезпечення їхнього соціального захисту:

      1. Забезпечує соціальний захист дітей пільгових категорій у межах повноважень, передбачених чинним законодавством.

      2. Сприяє запобіганню бездоглядності та правопорушенням неповнолітніх у закладах освіти, учнівському колективі.

      3. Координує роботу закладів освіти, сім’ї та громадськості, пов’язаної з навчанням та вихованням дітей, організацією їх дозвілля.

      4. Сприяє діяльності дитячих та учнівських організацій, творчих об’єднань, товариств у закладах освіти.

      5. Забезпечує створення та функціонування соціальної та методичної, психологічної та логопедичної служб у закладах освіти.

      6. Забезпечує функціонування комунальних установ: Каховського міського інклюзивно-ресурсного центру Каховської міської ради та Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради.

      7. Координує роботу, пов’язану зі здійсненням у закладах освіти професійної орієнтації учнів.

      8. Організує харчування дітей у закладах освіти за рахунок бюджету міської територіальної громади та залучених коштів.

      9. Вносить пропозиції щодо організації медичного обслуговування дітей та учнів у закладах освіти, здійснення заходів щодо літнього відпочинку дітей.

      10. Прогнозує потребу міста у педагогічних працівниках і спеціалістах.

      11. Сприяє наданню педагогічним працівникам державних гарантій, передбачених законодавством, вживає заходів до соціального захисту учасників освітнього процесу.

      12. Організує проведення атестації педагогічних працівників закладів освіти відповідно до чинного законодавства.

      13. Розглядає та вносить в установленому порядку пропозиції щодо заохочення та нагородження працівників галузі освіти.

    7. Інша діяльність управління освіти:

      1. Подає в установленому порядку статистичну звітність про стан і розвиток освіти в громаді; організує з цією метою збирання та опрацювання інформації і формування банку даних.

      2. Інформує населення про стан та перспективи розвитку освіти в громаді.

      3. Взаємодіє з органами місцевого самоврядування, закладами вищої освіти з питань розвитку освіти.

      4. Забезпечує розгляд звернень громадян у межах компетенції, враховує позитивні пропозиції, вживає заходів до усунення недоліків у роботі.

      5. Проводить конкурс на посаду директора/педагогічних працівників комунальних установ: Каховського міського інклюзивно-ресурсного центру Каховської міської ради та Центру професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради.

 


  1. Права та обов’язки управління освіти

Управління освіти має право:

  1.  
    1. Залучати до розроблення програми розвитку освіти та розгляду питань, що належать до його компетенції, педагогічних, науково-педагогічних працівників і спеціалістів.

    2. Брати участь у створенні, реорганізації та ліквідації закладів освіти і установ освіти всіх типів комунальної форми власності.

    3. Укладати трудові контракт з керівниками закладів та установ освіти, обраним у порядку, встановленому законодавством.

    4. Розривати трудові контракти з керівниками закладів та установ освіти з підстав та у порядку,що визначені чинним законодавством.

    5. Затверджувати кошторис та приймати фінансовий звіт закладів освіти у випадках та порядку, визначених законодавством.

    6. Здійснювати контроль за фінансово-господарською діяльністю закладів та установ освіти.

    7. Здійснювати контроль за дотриманням установчих документів закладів та установ освіти.

    8. Забезпечувати створення у закладах освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування.

    9. Скликати конференції педагогічних працівників, проводити семінари, наради керівників закладів освіти та установ освіти, що належать до його компетенції.

    10. Здійснювати контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    11. Вносити органам державної виконавчої влади та органам місцевого самоврядування пропозиції щодо фінансування закладів освіти та установ освіти, брати безпосередню участь у формуванні бюджету освітньої галузі громади.

    12. Організовувати методичну допомогу та координацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах освіти.

    13. Зупиняти (скасовувати) у межах компетенції дію наказів і розпоряджень керівників підпорядкованих закладів освіти, якщо вони суперечать законодавству або видані з перевищенням повноважень.

    14. Укладати, на правах головного розпорядника бюджетних коштів, централізовані договори (угоди) про закупівлю товарів, робіт і послуг для задоволення потреб закладів освіти.

    15. На правах головного розпорядника бюджетних коштів укладати централізовані договори на закупівлю товарів, робіт і послуг для задоволення потреб закладів освіти, у порядку, визначеному чинним законодавством.

    16. На правах головного розпорядника бюджетних коштів проводити тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг у порядку, визначеному чинним законодавством.

    17. Укладати угоди про спільну діяльність та встановлювати прямі зв’язки з закладами освіти зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами тощо.

    18. Мати свій сайт – для висвітлення програм розвитку освіти та питань, які належать до компетенції управління освіти.

    19. Реалізовувати інші права, передбачені законодавством та установчими документами управління освіти.


Управління освіти зобов’язане:


  1.  
    1. Надавати методичну допомогу відповідним закладам освіти у здійсненні своїх функцій.

    2. Сприяти забезпеченню матеріально-технічної бази підпорядкованих управлінню освіти закладів та установ освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов.

    3. У разі реорганізації чи ліквідації закладів освіти забезпечувати здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти.

    4. Забезпечувати відповідно до законодавства створення в закладах освіти безперешкодного середовища для учасників освітнього процесу, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами.


  1. Керівництво та апарат управління освіти

    1. Управління освіти очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою згідно з чинним законодавством.

Особа, яка призначається на посаду начальника, повинна мати вищу педагогічну освіту, стаж роботи не менш як 5 років та володіти державною мовою.

  1.  
    1. Начальник управління, представляючи інтереси громади в галузі освіти у відносинах з юридичними та фізичними особами:

      1. Здійснює керівництво діяльністю управління освіти, забезпечує виконання покладених на управління завдань, визначає посадові обов’язки і ступінь відповідальності заступника начальника та працівників управління освіти.

      2. Затверджує положення про підрозділи управління освіти, які не входять до структури виконавчих органів, та функціональні обов’язки їх працівників.

      3. Планує роботу управління освіти і аналізує стан її виконання.

      4. Видає у межах компетенції управління освіти накази, організує і контролює їх виконання.

      5. Призначає на посади керівників підпорядкованих комунальних закладів та установ освіти, за результатами конкурсу (крім дошкільної та позашкільної освіти), шляхом укладення з ними трудового контракту та звільняє їх з посади відповідно до чинного законодавства та умов трудового контракту.

      6. Призначає на посаду керівників та працівників структурних підрозділів управління освіти.

      7. Погоджує призначення на посаду та звільнення з посади керівника приватного закладу освіти.

      8. Заохочує та накладає дисциплінарні стягнення на працівників управління освіти, керівників закладів освіти та установ освіти.

      9. Подає на затвердження проєкт кошторису, штатний розпис управління освіти, вносить пропозиції щодо граничної чисельності та фонду оплати праці працівників управління освіти.

      10. Розпоряджається коштами, які виділяються на утримання галузі освіти громади.

      11. Затверджує кошториси та штатні розписи закладів освіти і установ освіти.

      12. Розглядає клопотання та вносить пропозиції про нагородження кращих працівників освіти громади державними нагородами, в тому числі і президентськими відзнаками, та про присвоєння їм почесних звань України.

      13. Безпосередньо займається розробленням проєктів нормативно-правових актів, проводить експертизу проєктів таких актів (рішень міської ради, її виконавчого комітету) в межах компетенції.

      14. Контролює ефективність та доцільність використання підпорядкованими закладами та установами освіти кошторисних призначень, сприяє запровадженню заходів щодо економії бюджетних коштів.

      15. Відкриває рахунки в управлінні Державного казначейства України в м. Каховка, має право першого підпису.

      16. Укладає від імені управління освіти договори (угоди) в межах компетенції.

      17. Без доручення діє від імені управління освіти, представляє його інтереси у відносинах з усіма підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності.

      18. Сприяє розвитку міжнародних зв’язків з питань освіти, виховання.

    2. Накази начальника управління освіти, видані з порушенням законодавства або з перевищенням повноважень, можуть бути скасовані виконавчим комітетом міської ради.

    3. Начальник управління освіти може мати заступника, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою, за поданням начальника управління освіти, за процедурою, передбаченою законодавством.

    4. Нормативи розрахунку чисельності управління освіти встановлюються відповідно до чисельності педагогічних працівників (у тому числі керівних кадрів), дітей і підлітків у віці від 0 до 18 років включно, а також кількості відповідних закладів освіти.

    5. При управлінні освіти може створюватися колегія. Склад колегії затверджується міським головою, за поданням начальника управління освіти.

    6. При управлінні освіти може створюватися рада з питань освіти (рада керівників закладів та установ освіти), діяльність якої регламентується положенням про неї, а також інші громадські утворення (ради), комісії з числа учасників освітнього процесу, представників громадськості громади.

    7. Для організації методичної роботи при управлінні освіти створено Центр професійного розвитку «Смарт-освіта» Каховської міської ради, який діє відповідно до статуту про нього.

    8. Для організації виявлення, обліку, діагностичного обстеження дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, проведення консультативно-методичної роботи з батьками таких категорій дітей при управлінні освіти створено Каховський міський інклюзивно-ресурсний центр Каховської міської ради, який діє відповідно до статуту про нього.

    9. Для організації матеріально-технічного забезпечення закладів та установ освіти громади в управлінні освіти створено групу з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти, як структурний підрозділ управління освіти, який діє відповідно до положення, затвердженого начальником управління освіти. Групу з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти очолює начальник групи з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти, який призначається на посаду начальником управління освіти. Посадові обов’язки працівників групи з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти визначаються в посадових інструкціях, що затверджує начальник управління освіти. Штатний розпис групи з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти затверджується начальником управління освіти в межах граничної чисельності працівників та фонду оплати праці, визначених згідно з чинним законодавством.

    10. Організацію і ведення бухгалтерського обліку в управлінні освіти та підпорядкованих закладах освіти забезпечує централізована бухгалтерія – структурний підрозділ, що діє на підставі положення, яке затверджується начальником управління освіти. Централізовану бухгалтерію очолює головний бухгалтер, який призначається на посаду начальником управління освіти. Посадові обов’язки працівників централізованої бухгалтерії визначаються в посадових інструкціях, що затверджує начальник управління освіти. Штатний розпис централізованої бухгалтерії затверджується начальником управління освіти в межах граничної чисельності працівників та фонду оплати праці, визначених згідно з чинним законодавством.

    11. За погодженням з управлінням освіти та на підставі рішення відповідного органу місцевого самоврядування, в окремих закладах освіти може запроваджуватися самостійний бухгалтерський облік, який ведеться згідно з вимогами чинного законодавства.

    12. Управління освіти у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, органами місцевого самоврядування, управлінням освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян, розташованими на території громади, одержує від них в установленому порядку інформацію, документи, статистичні дані та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.


  1. Кошти і майно управління освіти

    1. Кошти, майно, споруди та земельні ділянки, що використовуються закладами, установами освіти, є власністю територіальної громади міста та надані їм в оперативне управління, знаходяться на балансі управління освіти, право розпорядження залишається за засновником.

    2. Управління є неприбутковою бюджетною установою. Фінансово-господарська діяльність управління здійснюється на основі його кошторису.

    3. Джерелами формування кошторису управління є:

  • кошти бюджету громади;

  • інші кошти, що передаються управлінню відповідно до чинного законодавства України.

6.4. Управління має право на придбання та оренду необхідного обладнання й інших матеріальних ресурсів, може користуватися послугами будь-якого підприємства, установи, організації або фізичної особи.

6.5. Кошти, матеріальні цінності та нематеріальні активи, що надходять до управління освіти безкоштовно, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань юридичних і фізичних осіб для здійснення освітньої, наукової, виховної, спортивної, культурної діяльності, не вважаються прибутком і не оподатковуються.

6.6. Забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини для розподілу серед засновників (учасників), членів, працівників (персоналу) управління (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

6.7. Доходи (прибутки) управління використовуються виключно для фінансування видатків на його утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності визначених цим положенням.

6.8. Контроль за фінансовими операціями, обліком, використанням та збереженням коштів управління освіти здійснюється централізованою бухгалтерією.

7. Відповідальність


7.1. Управління освіти організовує свою діяльність з урахуванням вимог законодавства України про боротьбу з корупцією.

7.2. Працівники управлінняосвіти несуть відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання завдань та посадових обов’язків, бездіяльність або невикористання наданих їм прав, порушення норм етики поведінки посадових осіб органів місцевого самоврядування і обмежень пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження.

7.3. За порушення трудової дисципліни та внутрішнього трудового розпорядку працівники управління освіти притягуються до відповідальності згідно чинного законодавства.


8. Припинення управління освіти


8.1. Діяльність управління освіти припиняється в результаті його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. Рішення про реорганізацію або ліквідацію приймається міською радою. Припинення діяльності управління здійснюється комісією з припинення (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією), утвореною в установленому законодавством порядку.

8.2. У разі припинення управління освіти (у результаті його ліквідації, злиття, поділу або перетворення) його активи передаються одній або декільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету громади.

8.3. Управління освіти вважається реорганізованим (ліквідованим) з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідного запису в установленому порядку.


9. Внесення змін до положення


9.1. Зміни до цього положення, у разі потреби, вносяться сесією міської ради шляхом викладення їх у новій редакції .



 

Міський голова                            Віталій НЕМЕРЕЦЬ