UKR
П'ятниця 04 Жовтня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


01.10.2024

Департамент захисту довкілля та природних ресурсів
Херсонської обласної державної адміністрації інформує про початок
Процедури громадського обговорення та строки подання пропозицій
та зауважень до Документа державного планування «Регіональний
план управління відходами в Херсонській області до 2034 року»
(ДДП) та звіту про стратегічну екологічну оцінку (СЕО).

Детальніше

25.07.2024

Заява про визначення обсягу СЕО

Детальніше

11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні596
Вчора903
На цьому тижні4258
Минулого тижня8184
У цьому місяці3301
Минулого місяця31359
За весь період2652259

Про затвердження Положення про консультації з громадськістю та зацікавленими сторонами з питань, віднесених до компетенції Каховської міської ради


З метою створення належних умов для участі громадян у формуванні та реалізації політики органів місцевого самоврядування, розвитку механізмів участі членів територіальної громади у місцевому самоврядуванні, з урахуванням Указів Президента України від 26 лютого 2016 року №68/2016 «Про сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні», від 20 жовтня 2015 року № 1497/2005 «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», Постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року №996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики», керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 року № 996 "Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики", частиною І ст. 38, ч. І ст. 140 Конституції України, статтями 3, 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Статутом територіальної громади та задля ефективності реалізації прийнятих Каховською міською радою рішень, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Схвалити Положення про консультації з громадськістю та зацікавленими сторонами з питань, віднесених до компетенції Каховської міської ради (додається).
2. Начальнику загального відділу забезпечити створення на офіційному сайті Каховської міської територіальної громади відповідну рубрику "Консультації з громадськістю".
3. Начальнику відділу організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю провести навчання з працівниками управлінь та відділів міської ради щодо положень про консультації з громадськістю та зацікавленими сторонами з питань, віднесених до компетенції Каховської міської ради.
4. Керівникам виконавчих органів міської ради забезпечити складання щорічного орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю та надавати цей план для узагальнення до відділу організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю щорічно до 10 грудня.
5. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на керуючого справами Віталія ЧЕРНЯВСЬКОГО.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань прав людини, законності, депутатської етики та регламенту.


Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ

 

ПОГОДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
від ___________ № _________

 

ПОЛОЖЕННЯ
про консультації з громадськістю
та зацікавленими сторонами
з питань, віднесених до компетенції
Каховської міської ради

1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає основні вимоги до організації і проведення Каховською міською радою та її виконавчими органами консультацій з громадськістю та зацікавленими сторонами з питань, що належать до їх компетенції (далі - Консультації з громадськістю).
1.2. Консультації з громадськістю є формою участі членів Каховської міської територіальної громади у місцевому самоврядуванні, що проводяться з метою залучення членів територіальної громади до вирішення питань місцевого значення, надання можливості для вільного доступу до інформації про діяльність міської ради, її посадових осіб, а також забезпечення гласності, відкритості та прозорості їх діяльності.
1.3. Консультації проводяться на засадах добровільності, відкритості, прозорості, об’єктивності, доцільності, ефективності, політичної неупередженості, толерантності та обов’язковості розгляду пропозицій та коментарів, поданих під час їх проведення. У консультаціях можуть брати участь члени відповідної територіальної громади, яким на дату проведення консультації виповнилося 18 років. Консультації не можуть використовуватися для політичної, зокрема передвиборчої, агітації.
1.4. Консультації з громадськістю проводяться у формі публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю (безпосередні форми), адресних консультацій (консультації з зацікавленими сторонами) та вивчення громадської думки (опосередкована форма).
Консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю та вивчення громадської думки з одних і тих самих питань можуть проводитись одночасно.
1.5. Консультації з громадськістю проводяться з питань:
- щодо проектів нормативно - правових актів, що мають важливе значення для територіальної громади; стосуються конституційних прав, свобод, інтересів і обов’язків членів територіальної громади, а також актів, якими передбачається надання пільг чи встановлення обмежень для суб’єктів господарювання чи інститутів громадянського суспільства;
- що визначають стратегічні цілі, пріоритети і завдання розвитку територіальної громади, в тому числі, проектів Програми економічного, соціального і культурного розвитку міста, рішень стосовно стану їх виконання; проєктів Стратегічного плану розвитку Каховської міської територіальної громади та змін до нього, Генерального плану міста та змін до нього;
- що стосуються життєвих інтересів громадян, у тому числі, впливають на стан навколишнього природного середовища; намірів створення на території громади чи поблизу нових, екологічно небезпечних, об’єктів; проектів актів, які можуть змінити умови життя, підвищувати ризик техногенних аварій, сприяти виникненню шкідливих для здоров’я мешканців факторів, або, які вимагають незалежної екологічної експертизи для з’ясування їх екологічної небезпеки; надання / скасування дозволу на спеціальне використання природних ресурсів;
- що стосуються відчуження об’єктів комунальної власності, які мають важливе значення для задоволення потреб громади, передача їх в оренду чи під заставу, програми приватизації об’єктів комунальної власності;
- що стосуються інтересів територіальної громади, здійснення повноважень місцевого самоврядування; адміністративно - територіального устрою відповідно до законодавства; Статуту територіальної громади та змін до нього, символіки територіальної громади;
- що визначають порядок надання адміністративних послуг;
- що стосуються присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій ( з урахуванням положень Порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2012 р. No 989);
- що стосуються витрачання бюджетних коштів (звіти головних розпорядників бюджетних коштів за минулий рік);
- щодо встановлення правил з питань благоустрою Каховської міської територіальної громади та інших правил, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
- щодо змін тарифів на житлово - комунальні послуги, відносно яких рішення ухвалюють виконавчі органи міської ради;
- з інших питань, за рішенням міської ради чи відповідним зверненням не менше як трьох інститутів громадянського суспільства.
Проекти регуляторних актів виносяться на громадське обговорення з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
1.6. Під час розроблення концептуальних засад реалізації відповідного повноваження, проєкту акта органу місцевого самоврядування, стратегії розвитку громади чи вирішення питань місцевого значення ініціаторами консультацій, визначеними у пункті 1.7. цього Положення, проводяться консультації із зацікавленими сторонами (стейкголдерами): з фізичними, юридичними особами або представниками об’єднаних спільними інтересами суспільних груп, на яких впливатимуть рішення органів місцевого самоврядування (далі - стейкголдери).
1.7. Консультації можуть ініціювати:
- міський голова (далі - голова);
- староста;
- Каховська міська рада;
- постійні депутатські комісії;
- виконавчий комітет;
- представники не менше трьох інститутів громадянського суспільства (громадські об’єднання, благодійні організації, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, органи самоорганізації населення, недержавні засоби масової інформації, інші непідприємницькі товариства та установи, легалізовані відповідно до законодавства).
Консультації зі стейкголдерами можуть ініціювати фізичні, юридичні особами або група осіб (частина, представництво громадськості, територіальної громади) шляхом подання листа на імʼя міського голови. У листі щодо ініціювання їх проведення зазначають предмет консультацій (питання місцевого значення, напрям політики місцевого самоврядування, проєкт акта органу місцевого самоврядування тощо), коротке обґрунтування актуальності предмета консультування, перелік суб’єктів ініціювання консультування та пропозиції щодо учасників таких консультацій. Рішення про проведення консультацій зі стейкголдерами з їх ініціативи приймається головою.
1.8. Організовує та проводить консультації структурний підрозділ Каховської міської ради, до повноважень якого віднесено розроблення проєкту акта органу місцевого самоврядування або підготовка пропозицій щодо місцевої політики у відповідній сфері чи вирішення певного питання місцевого значення, стосовно яких проводяться консультації.
Консультації зі стейкголдерами можуть організовувати та проводити як структурний підрозділ Каховської міської ради, так і суб’єкти ініціювання таких консультацій.
1.10. Інформація, пов’язана з організацією та проведенням Консультацій з громадськістю, розглядом прийнятих на них рішень, а також акти органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, прийняті за результатами Консультацій з громадськістю, оприлюднюється у розділах «Консультації з громадськістю» та «Оприлюднення проєктів» офіційного сайту Каховської міської територіальної громади.

2. Планування, порядок організації та проведення консультацій
2.1. Відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю щороку складає орієнтовний план проведення консультацій з громадськістю та стейкголдерами (далі - орієнтовний план) з урахуванням пропозицій відділів та управлінь Каховської міської ради, Громадської ради та інших консультативно-дорадчих органів, утворених при виконавчому комітеті Каховської міської ради, громадських об’єднань, благодійних організацій та інших інститутів громадянського суспільства та стейкголдерів. Пропозиції надходять на імʼя міського голови.
2.2. Орієнтовний план затверджується міським головою до початку календарного року і не пізніше 5 днів після його затвердження оприлюднюється на офіційному сайті Каховської міської територіальної громади у розділі «Консультації з громадськістю». Консультації проводяться згідно з затвердженим головою орієнтовним планом.
2.3. Інститути громадянського суспільства, Громадська рада, а також інші
зацікавлені сторони (стейкголдери) можуть ініціювати проведення консультацій з питань, не передбачених в орієнтовному плані, шляхом подання на імʼя міського голови відповідних пропозицій. У разі коли пропозиція щодо проведення консультацій з одного і того ж питання надійшла не менше ніж від трьох інститутів громадянського суспільства, які провадять діяльність на території відповідної територіальної громади, такі консультації проводяться обов’язково.
2.4. Відповідний структурний підрозділ протягом трьох робочих днів з початку проведення консультацій готує перелік питань місцевої політики, проєкти нормативно-правових актів, що є предметом консультацій, з відповідними інформаційно-аналітичними матеріалами до них.
Під час консультацій враховуються також строки і порядок оприлюднення проєктів нормативно-правових і регуляторних актів, визначених згідно з Законами України «Про доступ до публічної інформації» та «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
2.5. До участі у консультаціях можуть залучатися відповідні органи виконавчої влади. Органи місцевого самоврядування під час проведення консультацій взаємодіють із засобами масової інформації, надають їм необхідні інформаційно-аналітичні матеріали.
2.6. Предметом консультацій з зацікавленими сторонами (стейкголдерами) можуть бути будь-які питання, віднесені законодавством до компетенції органу місцевого самоврядування.
2.7. Консультації з громадськістю розпочинаються з дня оприлюднення інформаційного повідомлення про їх проведення.
2.8. Результати проведення Консультацій з громадськістю враховуються міської радою та її виконавчими органами під час прийняття остаточного рішення або в подальшій їх роботі.

3. Консультації у формі публічного громадського обговорення
3.1. Консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення (далі - Обговорення) передбачають організацію і проведення публічних заходів: конференцій, форумів, громадських слухань, засідань за круглим столом, загальних зборів (конференцій) громадян за місцем проживання, зустрічей (нарад) з громадськістю; інтернет - конференцій, відеоконференцій тощо. Додатково у рамках обговорення можуть проводитися засідання громадських рад, інших консультативно-дорадчих органів, утворених при місцевій раді.
3.2. Публічне громадське обговорення організовується і проводиться у такому загальному порядку:
визначається питання, яке буде винесене на Обговорення; приймається рішення про проведення Обговорення; розробляється план заходів з організації та проведення Обговорення (у разі потреби);
в обов’язковому порядку вживаються заходи для забезпечення репрезентативності соціальних груп населення, а також суб’єктів господарювання, інститутів громадянського суспільства та інших зацікавлених сторін;
оприлюднюється інформація про проведення Обговорення на офіційному сайті Каховської міської територіальної громади у розділі «Консультації з громадськістю» та/або в інший прийнятний спосіб;
формуються експертні пропозиції щодо альтернативного вирішення питання;
проводиться аналіз результатів Обговорення; забезпечується врахування результатів Обговорення під час прийняття остаточного рішення.
оприлюднюються результати Обговорення на офіційному сайті Каховської міської територіальної громади у розділі у розділі «Консультації з громадськістю» та/або в інший прийнятний спосіб.
Для організаційного забезпечення проведення Обговорення міська рада може утворювати робочу групу за участі представників інститутів громадянського суспільства.
3.3. Обговорення організовується і проводиться у строк, передбачений в
орієнтовному плані, і в такому загальному порядку:
визначається питання та/або проєкт акта органу місцевого самоврядування, що будуть предметом обговорення;
розробляється відповідним структурним підрозділом апарату місцевої ради та її виконавчого комітету, виконавчим органом місцевої ради, до повноважень якого віднесено питання чи проєкт акта органу місцевого самоврядування, що є предметом обговорення, план заходів з організації та проведення обговорення (у разі потреби);
оприлюднюється у рубриці «Оприлюднення проєктів» та/або «Консультації з громадськістю» офіційного сайту територіальної громади;
формуються експертні пропозиції щодо альтернативного вирішення питання, що є предметом обговорення;
проводиться аналіз результатів обговорення;
оприлюднюються у рубриці «Консультації з громадськістю» офіційного сайту та/або в інший прийнятний спосіб результати обговорення та результати їх урахування/неврахування під час прийняття органом місцевого самоврядування чи посадовою особою остаточного рішення з питань, що були предметом обговорення.
3.4. Для організаційного забезпечення проведення обговорення місцева рада може утворювати робочу групу у складі представників інститутів громадянського суспільства, зацікавлених сторін.
3.5. Якщо для відповідних проєктів актів органів місцевого самоврядування або для питань, що є предметом обговорення, актами законодавства встановлено інший порядок організації та проведення їх обговорення, таке обговорення проводиться у визначеному відповідним актом законодавства порядку.
3.6. Строк проведення Обговорення визначається міською радою і повинен становити не менш, як один місяць. Початком обговорення є дата оприлюднення інформаційного повідомлення про його проведення. В інформаційному повідомленні про проведення обговорення зазначаються:
найменування органу місцевого самоврядування, який проводить Обговорення; питання або назва проекту акту, винесеного на Обговорення; можливі варіанти вирішення питання;
адреса (гіпертекстове посилання) опублікованого на офіційному сайті тексту проекту акта;
соціальні групи населення та зацікавлені сторони, на які поширюватиметься дія прийнятого рішення;
можливі наслідки проведення в життя рішення для різних соціальних груп населення та зацікавлених сторін;
відомості про строк, місце, час заходів, порядок Обговорення, акредитації представників засобів масової інформації, реєстрації учасників;
порядок забезпечення участі в Обговоренні представників визначених соціальних груп населення та Заінтересованих сторін;
поштова та електронні адреси, строк і форма подання письмових пропозицій та зауважень;
адреса і номер телефону, за якими надаються консультації з питання, що винесено на Обговорення, а також прізвище, ім’я , по батькові відповідальної особи;
строк і спосіб оприлюднення результатів Обговорення.
3.7. Під час проведення заходів з обговорення (громадські слухання, наради, засідання, збори тощо) ведеться протокол, у якому фіксуються висловлені в усній формі пропозиції та зауваження.
3.8. Пропозиції та зауваження подаються в усній та письмовій формі під час публічних заходів, надсилаються на поштову та електронні адреси, вказані в інформаційному повідомленні. Інститути громадянського суспільства, наукові та експертні організації, інші зацікавлені сторони подають пропозиції і зауваження у письмовій формі із зазначенням свого найменування та місцезнаходження. Анонімні пропозиції та зауваження не реєструються і не розглядаються.
3.9. За результатами публічного громадського обговорення орган місцевого самоврядування готує звіт, в якому зазначаються:
найменування органу місцевого самоврядування, який проводив Обговорення; зміст питання або назва проекту акта, що виносилися на Обговорення; інформація про осіб, що взяли участь в Обговоренні;
інформація про пропозиції, що надійшли за результатами Обговорення, із зазначенням автора кожної пропозиції;
інформація про врахування пропозицій і зауважень громадськості з обов’язковим обґрунтуванням прийнятого рішення та причин неврахування пропозицій та зауважень;
інформація про рішення, прийняті за результатами Обговорення.

3.10. Результати публічного громадського обговорення (у томі числі звіт) в обов’язковому порядку доводиться до відома громадськості шляхом оприлюднення на офіційному сайті Каховської міської територіальної громади у розділі «Консультації з громадськістю» та/або в інший прийнятний спосіб впродовж 5 робочих днів після його закінчення.
37. Проведення обговорення проєкту відповідного місцевого бюджету здійснюється у формі громадських слухань (далі - бюджетні слухання) у порядку, передбаченому для громадських слухань, з дотриманням таких особливостей:
бюджетні слухання проводяться щороку перед розглядом місцевою радою проєкту місцевого бюджету;
ініціює проведення бюджетних слухань голова. У разі неможливості ініціювання бюджетних слухань головою, їх ініціаторами можуть бути представники не менше трьох інститутів громадянського суспільства, визначених у пункті 11 цього Положення;
бюджетні слухання організовуються таким чином, щоб їх завершення відбулося не пізніше ніж за 7 календарних днів до дати розгляду проєкту місцевого бюджету на засіданні місцевої ради;
учасники бюджетних слухань повинні бути ознайомлені з основними показниками дохідної та видаткової частини проєкту місцевого бюджету;
під час бюджетних слухань, крім інформації представників відповідного
структурного підрозділу апарату місцевої ради та її виконавчого комітету чи виконавчого органу місцевої ради, до повноважень якого віднесено фінансові питання, заслуховується інші інформація щодо запропонованого проєкту місцевого бюджету, що може бути представлена учасниками бюджетних слухань;
рішення, прийняте за результатами бюджетних слухань, в обов’язковому порядку оприлюднюється на засіданні місцевої ради під час розгляду проєкту місцевого бюджету.
Проведення бюджетних слухань щодо звітів про виконання місцевого бюджету здійснюється щокварталу у порядку, передбаченому у положенні про громадські слухання відповідної місцевої ради. Ініціатором проведення таких слухань є структурний підрозділ апарату місцевої ради та її виконавчого комітету чи виконавчий орган місцевої ради, до повноважень якого віднесено фінансові питання.
4. Електронні консультації (е-консультації)
4.1. Е-консультації проводяться у формі:
- електронного опитування - для вивчення громадської думки з питань, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування. Таке опитування може мати просту (певна кількість питань з закритим переліком варіантів відповідей; опитувальник з одним або кількома варіантами відповіді) та складну форми (опитувальник з можливістю редагування відповіді; з налаштуванням діапазону балів оцінки або рейтингування);
- електронного оприлюднення пропозиції щодо вирішення певного питання місцевого значення, місцевої політики з можливістю внесення власних пропозицій;
- електронного обговорення проєкту акта органу місцевого самоврядування - оприлюднення проєкту акта з можливістю внесення власної редакції норми чи його положень.
4.2. Е-консультації (у формі опитування, оприлюднення пропозицій, обговорення проєкту акта органу місцевого самоврядування) організовуються і проводяться у порядку, визначеному у цьому Положенні для консультацій у формі обговорень.
4.3. Е-консультації проводяться у рубриках «Оприлюднення проєктів» «Консультації з громадськістю» офіційного веб-сайту місцевої ради.
Під час проведення е-консультацій також враховуються строки та порядок оприлюднення проєктів нормативно-правових і регуляторних актів, визначені для таких актів Законами України «Про доступ до публічної інформації» та «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
4.4. Особливості технічного забезпечення ініціювання, організації та порядку проведення е-консультацій.
Примітка: визначення технічного адміністратора процесу, порядку подання та прийняття ним пропозицій, а також інші технічно-процедурні дії щодо проведення е-консультацій визначаються у положенні кожним органом місцевого самоврядування залежно від технічних можливостей їх електронних сервісів та ресурсів.

5. Вивчення громадської думки
5.1. Вивчення громадської думки здійснюється шляхом:
проведення соціологічних досліджень та спостережень (опитування, анкетування (зокрема в електронній формі), контент-аналізу інформаційних матеріалів, фокус-групи тощо);
проведення моніторингу коментарів, відгуків, інтерв’ю, інших матеріалів у друкованих та електронних засобах масової інформації для визначення позиції різних соціальних груп населення територіальної громади та зацікавлених сторін;
опрацювання та узагальнення висловлених у зверненнях громадян пропозицій та зауважень з питання, що потребують вивчення громадської думки.
5.2. Вивчення громадської думки організовується і проводиться органом місцевого самоврядування відбувається шляхом укладаються відповідно до законодавства договорів з дослідницькими організаціями, фахівцями, експертами, інститутами громадянського суспільства про проведення фахових, наукових соціологічних досліджень, спостережень, експрес-аналізу пропозицій різних соціальних груп населення та зацікавлених сторін (стейкголдерів);
5.3. За результатами вивчення громадської думки складається звіт, в якому зазначаються:
найменування органу, що організував вивчення/вивчав громадську думку;
найменування території чи об’єктів (будинків, вулиць, тощо), населених пунктів, що входять до складу територіальної громади, тощо) у разі вивчення громадської думки на окремій частині території територіальної громади;
соціальні групи населення територіальної громади та зацікавлені сторони (стейкголдери), вивчення думки яких проводилося;
тема та/або питання, з яких проводилося вивчення громадської думки;
методи, що застосовувалися для вивчення громадської думки;
ступінь допустимого відхилення від обраної моделі дослідження;
інформація про осіб, дослідницькі організації, інститути громадянського
суспільства, які проводили вивчення громадської думки;
узагальнення інформації про результати вивчення громадської думки щодо запропонованого вирішення питань та її врахування під час прийняття органом місцевого самоврядування, його виконавчим органом (посадовою особою) остаточного рішення з питання, що потребувало вивчення громадської думки;
обґрунтування неврахування громадської думки під час прийняття органом місцевого самоврядування, його виконавчим органом (посадовою особою) остаточного рішення з питання, що потребувало вивчення громадської думки.
6. Консультації з зацікавленими сторонами (стейкголдерами)
6.1. Консультації з зацікавленими сторонами (стейкголдерами) проводяться у формі адресних консультацій. Перелік стейкголдерів, які будуть учасниками адресних консультацій, ініціатор консультацій (далі - ініціатор) визначає самостійно.
6.2. З метою проведення адресних консультацій ініціатор:
- організовує проведення фокус-груп, засідань за круглим столом, аудіо- та відеоконференцій, інших заходів, на які запрошуються стейкголдери для обговорення проблем;
- надсилає стейкголдерам опитувальники, аналітичну довідку та/або проєкт концепції місцевої політики, проєкт акта для висловлення ними своєї позиції щодо них.
6.3. Консультації зі стейкголдерами можуть проводитися в один або декілька раундів. Кількість раундів консультацій або тематику кожного з раундів ініціатор визначає самостійно.
6.4. Строк проведення кожного раунду адресних консультацій визначається ініціатором, але не може бути менше ніж 15 днів з дня їх початку.
6.5. Зацікавлені сторони (стейкголдери), залучені до консультацій, надають ініціатору свої відповіді та пропозиції у визначені ним спосіб і строк, який не може бути менше ніж 5 днів з моменту отримання відповідних матеріалів. Ініціатор розглядає позиції, надані заінтересованими сторонами (стейкголдерами) за результатами кожного раунду адресних консультацій, під час прийняття остаточного рішення щодо проєкту концепції місцевої політики, проєкту акта.
6.6. Результати консультацій зі стейкголдерами відображаються ініціатором у звіті (додаток 3), що надсилається заінтересованим сторонам, які взяли участь у таких консультаціях, та оприлюднюється у відповідному розділі «Консультації з громадськістю» на сайті територіальної громади.
6.7. Інформація про проведення консультацій є частиною звіту про роботу органу місцевого самоврядування, його виконавчих органів (посадових осіб) за відповідний період.
Звіт про виконання орієнтовного плану проведення консультацій за відповідний рік оприлюднюється на офіційному сайті Каховської міської територіальної громади не пізніше 25 січня року наступного року (додаток 4).
6.8. За порушення вимог цього Положення посадові та службові особи органів місцевого самоврядування несуть відповідальність, передбачену законодавством.
6.9. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності органу місцевого самоврядування до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.