Відповідно
до розпорядження Кабінету Міністрів
України від 12 червня 2020 року №726-р «Про
визначення адміністративних центрів
та затвердження територій територіальних
громад Херсонської області», керуючись
пунктом 4 статті 54 Закону України “Про
місцеве самоврядування в Україні»,
міська ради
ВИРІШИЛА:
1.
Викласти і затвердити Положення про
фінансове управління Каховської міської
ради у новій
редакції (додається).
3.
Визнати таким, що втратило чинність,
рішення сесії Каховської міської ради
від 27.10.2016. № 377/22 «Про внесення змін до
Положення про фінансове управління
Каховської міської ради»
4.
Відповідальність за виконання рішення
покласти на заступника міського голови
з питань діяльності виконавчих органів
ради (Орєхов І.М.).
5. Контроль за
виконанням даного рішення покласти на
постійну депутатську комісію з питань
фінансів, бюджету, планування,
соціально-економічного розвитку
інвестицій, міжнародного співробітництва
та підприємництва ( Радченко О.В.)
Міський
голова
Віталій НЕМЕРЕЦЬ
-
Затверджено
рішенням
сесії міської ради
від
№
|
ПОЛОЖЕННЯ
про
фінансове управління Каховської міської
ради
(нова
редакція)
-
Фінансове
управління Каховської міської ради (далі
- управління) є виконавчим органом
міської ради, утворюється міською
радою, підконтрольне і підзвітне раді,
а з питань здійснення делегованих
повноважень органів виконавчої влади
- також підконтрольне відповідним
органам виконавчої влади, підпорядковане
виконавчому комітету та міському
голові. Скорочена назва – Фінансове
управління.
-
Управління
у своїй діяльності керується Конституцією
України, законами України, актами
Президента України і Кабінету Міністрів
України, нормативно-правовими актами
Міністерства фінансів та інших
центральних органів виконавчої влади,
розпорядженнями голови облдержадміністрації,
прийнятими в межах його повноважень,
рішеннями міської ради та виконавчого
комітету, розпорядженнями міського
голови, а також цим Положенням.
-
Управління
при виконанні покладених на нього
функцій взаємодіє з іншими виконавчими
органами ради, місцевими органами
виконавчої влади, підприємствами,
установами, організаціями, фінансовою
інспекцією, та відділенням Державного
казначейства.
-
Положення
про управління а також зміни до нього,
затверджується міською радою.
2.
Функції та завдання фінансового
управління
-
-
Організовує
роботу, пов’язану із складанням
проекту міського бюджету, за дорученням
виконавчого комітету визначає порядок
і терміни подання матеріалів для
підготовки проекту бюджету Каховської
міської територіальної громади.
-
З
урахуванням пропозицій виконавчих
органів ради, прийнятих рішень ради
та виконавчого комітету і розпоряджень
міського голови складає проект бюджету
Каховської міської територіальної
громади.
-
Здійснює
загальну організацію та управління
виконанням бюджету Каховської міської
територіальної громади, координує
діяльність учасників бюджетного
процесу з питань виконання бюджету.
-
Розробляє
і доводить до головних розпорядників
бюджетних коштів бюджету , інструкції
з підготовки бюджетних запитів .
-
Визначає
порядок та терміни розроблення бюджетних
запитів головними розпорядниками
бюджетних коштів бюджету Каховської
міської територіальної громади.
-
Визначає
порядок та терміни розроблення бюджетних
запитів головними розпорядниками
бюджетних коштів бюджету громади.
-
Проводить
на будь-якому етапі складання і розгляду
проекту бюджету Каховської міської
територіальної громади аналіз бюджетного
запиту, поданого головним розпорядником
бюджетних коштів, щодо його відповідності
, а також дієвості та ефективності
використання бюджетних коштів.
-
Приймає
рішення про включення бюджетного
запиту до пропозиції проекту бюджету
Каховської міської територіальної
громади перед поданням його на розгляд
виконавчому комітету.
-
Проводить
перевірки правильності складання та
затвердження кошторисів та планів
асигнувань головних розпорядників
коштів.
-
Здійснює
контроль за головними розпорядниками
коштів щодо правильністю складання
та своєчасним оприлюдненням паспортів
бюджетних програм, звітів про виконання
паспортів бюджетних програм, аналізу
ефективності бюджетних програм
відповідно до вимог законодавства.
-
Разом
з виконавчим комітетом, іншими
виконавчими органами ради, податковою
інспекцією, відділом Державного
казначейства у м. Каховка забезпечує
надходження доходів до бюджету громади
та вживає заходів до ефективного
витрачання бюджетних коштів.
-
Готує
щоквартальні письмові звіти про хід
і результати виконання бюджету
Каховської міської територіальної
громади.
-
Готує
і подає до Головного фінансового
управління облдержадміністрації
необхідні фінансові показники і
пропозиції щодо складання проекту
обласного бюджету.
-
Здійснює
в установленому порядку фінансування
видатків з бюджету громади.
-
Готує
пропозиції щодо концентрації ресурсів
на пріоритетних напрямах економіки
міста, фінансове забезпечення державних
гарантій по соціальному захисту
населення.
-
Бере
участь у розробці балансу фінансових
ресурсів Каховської міської територіальної
громади, аналізує і визначає тенденції
розвитку фінансової бази територіальної
громади та враховує їх при складанні
бюджету Каховської міської територіальної
громади.
-
Забезпечує
захист фінансових інтересів держави
та здійснює у межах своєї компетенції
контроль за дотриманням бюджетного
законодавства.
-
Складає
помісячний розпис доходів і видатків
бюджету Каховської міської територіальної
громади, забезпечує фінансування
заходів, передбачених бюджетом міської
територіальної громади, приймає рішення
про пересування бюджетних призначень
коштів у межах річних бюджетних
асигнувань, проводить в установленому
порядку взаємні розрахунки бюджету
міської територіальної громади з
обласним бюджетом, та Державним
бюджетом.
-
Розглядає
баланси і звіти про виконання бюджету
Каховської міської територіальної
громади та інші фінансові звіти, подані
відділенням Держказначейства.
-
Веде
облік виконання бюджету громади і
облік змін, що вносяться в установленому
порядку до затверджених призначень
по доходах і видатках бюджету громади.
-
Складає
зведення показників бюджету та звіт
про виконання бюджету і подає його
Головному фінансовому управлінню
обласної державної адміністрації у
встановлені терміни.
-
За
рішенням міської ради розміщує тимчасово
вільні кошти бюджету Каховської міської
територіальної громади на вкладних
(депозитних) рахунках банків.
-
Інформує
виконавчий комітет міської ради про
хід виконання бюджету Каховської
міської територіальної громади для
внесення його на затвердження міської
ради.
-
Контролює
правильність проведення виплат і
відшкодувань за рахунок державного
бюджету, передбачених чинним
законодавством України.
-
Готує
пропозиції про встановлення на території
громади місцевих податків та зборів.
-
За
дорученням виконавчого комітету
розглядає матеріали про надання
відповідно до законодавчих актів
окремим категоріям платників пільг
по податках і платежах, які надходять
до бюджету Каховської міської
територіальної громади і готує
відповідні пропозиції з цього питання
на сесію міської ради.
-
Здійснює
у процесі виконання бюджету громади
за доходами прогнозування та проводить
аналіз доходів бюджету Каховської
міської територіальної громади.
-
Здійснює
фінансування підприємств і господарських
організацій, що входять до складу
господарства територіальної громади,
природоохоронних заходів, інших
заходів, що фінансуються відповідно
до законодавства України з місцевих
бюджетів.
-
Бере
участь у розробці пропозицій про
вдосконалення структури виконавчих
органів ради та здійснює контроль за
витрачанням коштів на їх утримання.
Разом з відповідними відділами готує
пропозиції про чисельність, фонд оплати
праці і витрати на утримання працівників
апарату виконавчих органів ради.
-
Забезпечує
своєчасний і якісний розгляд та
вирішення пропозицій, заяв і скарг
громадян, що надходять до управління
-
Здійснює
інші передбачені законодавством
повноваження.
-
-
Права
управління
Відповідно
до покладених завдань управління має
право:
3.1. Залучати спеціалістів інших
підрозділів виконавчого комітету,
підприємств, установ, організацій,
об’єднань громадян (за погодженням з
їхніми керівниками) для розгляду питань,
що належать до його компетенції.
3.2. Одержувати безкоштовно для
здійснення функцій, покладених на
фінансове управління, інформацію від
статистичних та контролюючих органів
з питань застосування законодавства в
господарській діяльності підприємств,
установ, організацій, місцевих органів
виконавчої влади.
-
-
Скликати наради з питань, що належать
до його компетенції.
-
Одержувати від
виконавчих органів ради матеріали для
складання проекту бюджету Каховської
міської територіальної громади, здійснення контролю за його виконанням.
-
Одержувати від установ банків
відомості щодо стану поточних рахунків
підприємств, установ і організацій.
-
Здійснювати контроль за витрачанням
коштів, виділених з бюджету громади
по всіх напрямках і видах витрат
бюджетних установ громади.
-
В установленому порядку та у межах
своєї компетенції призупиняти бюджетні
асигнування відповідно до статті 117
Бюджетного кодексу України та вживати
заходів до розпорядників і одержувачів
бюджетних коштів за вчинені ними
бюджетні правопорушення, передбачені
статтею 118 Бюджетного кодексу України.
-
Здійснювати інші повноваження,
передбачені чинним законодавством
України.
-
Структура управління
4.1.
Управління очолює начальник, який
призначається на посаду і звільняється
з посади міським головою відповідно до
вимог чинного законодавства.
4.2. Начальник має
заступника, який призначається на посаду
і звільняється з посади начальником
відповідно до вимог чинного законодавства.
4.3. Начальник фінансового управління:
- здійснює керівництво діяльністю
управління, несе персональну
відповідальність за виконання покладених
на управління завдань, визначає ступінь
відповідальності заступника начальника
управління, керівників його структурних
підрозділів та інших працівників;
- затверджує структуру і штатний
розпис управління в межах граничної
чисельності та фонду оплати праці
працівників і асигнувань на його
утримання;
- видає у межах своєї компетенції
накази, організує і контролює їх
виконання;
- затверджує положення про
структурні підрозділи і посадові
інструкції працівників управління;
- розпоряджається коштами
в межах затвердженого кошторису витрат
на утримання управління;
-
призначає на посаду і звільняє з посади
працівників управління.
4.4. Управління утримується
за рахунок коштів міського бюджету.
Граничну чисельність, фонд оплати праці
працівників та видатки на утримання
управління затверджує міська рада.
4.5.
Управління є неприбутковою організацією.
4.6.
Забороняється розподіл доходів
(прибутків) або їх частини серед
засновників (учасників), працівників
(крім оплати їхньої праці, нарахування
єдиного соціального внеску), членів
органів управління та інших пов’язаних
з ними осіб.
4.7.
Доходи (прибутки) використовуються
виключно для фінансування видатків на
утримання Управління та його структурних
підрозділів, реалізації мети (цілей,
завдань) та напрямків діяльності,
визначених цим Положенням;
4.8.
У разі припинення роботи Управління (у
результаті його ліквідації, злиття,
поділу, приєднання або перетворення),
активи передаються одній або кільком
неприбутковим організаціям відповідного
виду або зараховуються до доходу бюджету.
4.9.
Управління є юридичною особою, має
самостійний баланс, рахунки в установах
банків, печатку із зображенням Державного
герба України і своїм найменуванням.
5.0.
Місцезнаходження: 74800, Херсонська
область, місто Каховка, вулиця Велика
Куликовська, будинок 103.