UKR
П'ятниця 11 Жовтня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


01.10.2024

Департамент захисту довкілля та природних ресурсів
Херсонської обласної державної адміністрації інформує про початок
Процедури громадського обговорення та строки подання пропозицій
та зауважень до Документа державного планування «Регіональний
план управління відходами в Херсонській області до 2034 року»
(ДДП) та звіту про стратегічну екологічну оцінку (СЕО).

Детальніше

25.07.2024

Заява про визначення обсягу СЕО

Детальніше

11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні643
Вчора1042
На цьому тижні4512
Минулого тижня6621
У цьому місяці10176
Минулого місяця31359
За весь період2659134

Про прогноз бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки


Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 751 Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 року № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки», міська рада


ВИРІШИЛА:


1.Схвалити Прогноз бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки, що додається.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування бюджету, фінансів та оподаткування (Радченко О.В.).

Міський голова                   Віталій НЕМЕРЕЦЬ

 

 




СХВАЛЕНО

рішенням міської ради


ПРОГНОЗ

бюджету Каховської міської територіальної громади

на 2022-2024 роки


(21541000000)­­­­­­­­­­­­­­­­­

(код бюджету)



I.Загальна частина

Прогноз бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного та Податкового кодексів України, ґрунтується на положеннях Програми діяльності Кабінету Міністрів України, постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки», основних показників соціально-економічного розвитку Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки, підвищення розміру мінімальної заробітної плати та доходів населення, тенденцій надходжень податків і зборів за останні роки, міських програм.

Запровадження середньострокового бюджетного планування сприятиме забезпеченню фінансової стабільності та зміцненню економічного зростання у середньостроковій перспективі. Спрямоване на забезпечення економічного зростання та сталого розвитку громади.

Метою прогнозу - запровадження середньострокового бюджетного прогнозування для встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку громади та можливостями бюджету.

Основними завданнями бюджетної політики Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки є :

  • забезпечення надходжень до бюджету Каховської міської територіальної громади з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками;

  • підвищення прозорості та ефективності управління бюджетними коштами шляхом використання елементів програмно – цільового планування і виконання місцевих бюджетів;

  • забезпечення у повному обсязі проведення видатків на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, інших соціальних виплат, а також розрахунків за енергоносії та комунальні послуги;

  • забезпечення резервів росту доходів бюджету міської територіальної громади;

  • стимулювання інвестиційно – інноваційної складової бюджету розвитку територіальної громади.

Основними завданнями бюджетної політики Каховської міської територіальної громади на середньостроковий період є:

- підвищення результативності та ефективності управління бюджетними коштами;

- забезпечення виконання доходної частини бюджету міської територіальної громади відповідно до показників, затверджених міською радою;

- вжиття заходів до залучення додаткових надходжень до бюджету Каховської міської територіальної громади, зокрема шляхом забезпечення ефективного управління об’єктами комунальної власності та земельними ресурсами;

- підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів;

- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених міськими цільовими (комплексними) програмами;

- запровадження дієвих заходів з енергозбереження.

Прогноз бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки зорієнтований на формування сприятливого економічного середовища, забезпечення збалансованості та стабільного функціонування бюджетної системи громади, встановлення взаємозв’язку між соціально – економічними цілями розвитку громади і можливостями бюджету, забезпечення гарантованих державою соціальних зобов’язань.

Невиконання прогнозних показників бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки може відбутись у разі  відхилення оцінки основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку міської територіальної громади від прогнозу, врахованого при складанні прогнозу міського бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді, прийняття нових законодавчих та інших нормативно-правових актів, рішень Каховської міської ради що впливають на показники бюджету громади у середньостроковому періоді, підвищення фактичних цін і тарифів на енергоносії понад рівень, визначений у Бюджетній декларації, прийняття центральними органами рішень, які призводять до збільшення видатків місцевих бюджетів, без передачі відповідного фінансового ресурсу на їх виконання, фактичне перевищення рівня споживчих цін та цін виробників порівняно з рівнем, прийнятим у Бюджетній декларації.

Мінімізація зазначених ризиків практично не залежить від зусиль громади, тому у разі їх виникнення Прогноз потребуватиме кардинальних змін, оскільки у разі відсутності належної компенсації з державного бюджету призведе до погіршення рівня забезпеченості власних та делегованих повноважень, скорочення існуючої мережі установ, що надають соціальні послуги жителям громади чи згортання низки проектів, які вже реалізуються чи плануються до виконання.

ІІ. Основні прогнозні показники економічного
та соціального розвитку Каховської міської територіальної громади

Діяльність міської ради зосереджується на виконанні Програми економічного і соціального розвитку Каховської територіальної громади на 2021 рік, затвердженої рішенням міської ради від 24.12.2020 р. № 115/14.

Економічна ситуація у 2020 році.

За статистичними даними темп зростання обсягу реалізованої промислової продукції до попереднього року збільшився на 23,7%, темп росту обороту роздрібної торгівлі до попереднього року збільшився на 9,6%, індекс реальної заробітної плати до попереднього року склав 107,9%

Важливим чинником відновлення економічної активності був споживчий попит завдяки зростанню реальної заробітної плати на 7,9 відсотка на фоні продовження політики Уряду щодо підвищення мінімальної заробітної плати (на 15,4 відсотка). Середньомісячна номінальна заробітна плата штатного працівника за 2020 рік зросла на 7,9 відсотка порівняно з 2019 роком та становила 10137 грн).


ПЕРЕЛІК


ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ КАХОВСЬКОЇ ТГ НА 2022 рік


№ з/п

Найменування показника

Одиниці виміру

Значення показника

2020 рік фактично

2021 рік очікуване

2022 рік прогноз

Прогноз 2022 рік до факту 2021 року

1

2

3

4

5

6

7

1.

Обсяги реалізованої промислової продукції

млн.грн.

8722,6

9709,1

10801,4

112,5

2.

Темп зростання обсягу реалізованої промислової продукції (до попереднього року)

%

123,7

113,1

112,5

Х

3.

Оборот роздрібної торгівлі (з урахуванням індексу цін)*

* без урахування роздрібного товарообігу фізичних осіб підприємців

млн.грн.

657,5

714,7

768,3

Х

4.

Темп росту обороту роздрібної торговлі ( до попереднього року)

%

109,6

108,7

107,5

107,5

5.

Обсяг капітальних інвестицій (за рахунок усіх джерел фінансування)

млн.грн.

160,3

180,7

200,0

Х

6.

Темп зростання обсягів капітальних інвестицій (до попереднього року)

%

48,1

112,7

110,7

Х

7.

Обсяг прямих іноземних інвестицій, наростаючим підсумком,- всього

млн.дол.США

86,0

86,0

86,0

100,0

8.

Темп зростання (зменшення) обсягу прямих іноземних інвестицій (до попереднього року)

%

100,0

100,0

100,0

Х

9.

Приріст прямих іноземних інвестицій за рік

млн.дол.США

0,0

0,0

0,0

Х

10.

Обсяг виконаних будівельних робіт

млн.грн.

28,7

29,4

30,1

102,4

11.

Індекс продукції будівництва (до попереднього року)*

%

58,1

102,4

102,4

Х

12.

Кількість малих і середніх підприємств у розрахунку на 10 тис.осіб наявного населення

од.

110

103

105

101,9


Розвиток реального сектору економіки.

У січні–квітні 2021 року промисловими підприємствами Каховської територіальної громади реалізовано промислової продукції (товарів, послуг) на 3859,1 млн.грн.

Обсяг роздрібного товарообороту підприємствами, основним видом економічної діяльності яких є роздрібна торгівля, по Каховській міській територіальній громаді за січень - березень 2021 року склав 155811,8 тис.грн.

У січні–березні 2021р. підприємствами та організаціями Каховської територіальної громади за рахунок усіх джерел фінансування освоєно 105783 тис.грн капітальних інвестицій.

Зовнішньоекономічна діяльність.

Обсяг експорту товарів підприємствами та організаціями Каховської ТГ за січень–квітень 2021 р. становив 7419,0 тис.дол. США, імпорту – 14050,5 тис.дол. США.

Обсяг виробленої будівельної продукції (виконаних будівельних робіт) підприємствами Каховської міської територіальної громади за січень — квітень 2021 року — 4134,0 тис.грн.

Будівництво.

На сучасному етапі будівництво ведеться в місті підприємницькими структурами, приватними забудовниками та будівельними орагнізаціями, найпотужніші з яких — ЗАТ “ДБУ-12”, ТОВ “Евростройпласт”, ПП Фортунатов, ТОВ “Олеся”, ними виконується 70 % підрядних робіт.

Станом на 01. 06. 2021 р. введено в експлуатацію 9 об’єктів будівництва,

- “Реконструкція об’єкта торгівлі та громадського харчування під торгово - офісну будівлю (м. Каховка, проспект Європейський 10-б).;

- “Будівництво комплектної трансформаторної підстанції КТП-160/10/0,4 для електрозабезпечення електроустановок 27/100 нежитлової будівлі ( м. Каховка, вулиця Промислова, 2г);

- “Реконструкція електричних мереж вуличного освітлення в межах вулиць Лугова та Соборності в м. Каховка Херсонська область“ (КП "Комунальне транспортне підприємство");

- Реконструкція нежитлової будівлі, що є комплексом будівель та споруд, у комплекс будівель та споруд для зберігання мінеральних добрив з будівництвом складу за адресою: м. Каховка, пров. Трубний, 12, І пусковий комплекс (ТОВ "ТЕРРА ТАРСА УКРАЇНА").

Демографічна ситуація. На 01.06.2021 р. на території. Каховської ТГ проживало 43296 осіб з них міське населення — 35795 осіб, сільське населення 7501 осіб.

  1. Грошові доходи населення та заробітна плата.

Середня заробітна плата станом на 01.04.2021 року становила 11057 грн. показник по області становив 11122 грн. Фонд оплати праці 87560 тис.грн.

За інформацією Головного управління статистики у Херсонській області згідно державних статистичних спостережень за ф. № 1-ПВ (місячна) станом на 01.05.2021 року по місту Каховка заборгованість із виплати заробітної плати складає 33260,0 тис.грн., яку мають два підприємства міста - ПрАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування» - 31766,0 тис.грн. (645 осіб) та ТОВ «Аграрна промислова компанія «Дом – Агро» - 1494,0 тис. грн. (52 особи).

За інформацією голови правління ПрАТ «КЗЕСО» борги із виплати заробітної плати на підприємстві існують з березня 2020 року через затримку оплати покупців за поставлену продукцію, що також призвело до затримки оплати за матеріали та комплектуючих, необхідних для виробництва готової продукції по наступним контрактам.

За інформацією голови правління ПрАТ «КЗЭСО» борги із виплати заробітної плати на підприємстві існують через затримку оплати покупців за поставлену продукцію.

На даний час підприємством ведуться перемовини з іноземними компаніями щодо залучення інвестицій для поповнення обігових коштів. Укладено контракти з АТ «Українська залізниця» на доставку колійної техніки на суму 530 400 тис.грн., «Литовська залізниця» на постачання рейкозварювальної продукції на суму 1 млн. євро, «Білоруська залізниця» на суму 500 тис.євро.

По даному підприємству складений графік погашення заборгованості із виплати заробітної плати, який передбачає повне погашення боргів до вересня 2021 року.

За інформацією Головного управління Держпраці в Херсонській області проведена позапланова перевірка ПрАТ «КЗЕСО», за результатами якої на посадову особу підприємства складений протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.41 КУпАП та винесено Припис про усунення виявлених порушень.

За інформацією ТОВ «АПК «Дом Агро» заборгованість із виплати заробітної плати виникла через відсутність замовлень на послуги зі зберігання зернових культур. Погашення боргів із заробітної плати планується за рахунок послуг збереження майбутнього врожаю. На даний час ТОВ «АПК «Дом-Агро» не працює.

Легалізація. Станом на 01.06.2021 року робочою групою щодо легалізації оплати праці та зайнятості населення було перевірено 193 приватних підприємців міста, виявлено 24 підприємця, які порушували норми трудового законодавства, складено 11 актів. Управлінням праці та соціального захисту населення матеріали на порушників трудового законодавства виявлених фактів порушень передаються до Каховського відділення Новокаховської ОДПІ ГУ ДПС у Херсонській області та до Головного управління держпраці у Херсонській області для подальшого опрацювання.

За складеними актами роботи робочої групи Каховською ОДПІ донараховано станом на 01.06.2021 р: податку з доходів фізичних осіб – 32400,0 грн;

  • військовий збір – 2700,0 грн.;

  • ЄСВ – 39600,0 грн.;

  • всього – 74700 грн.

Згідно з трудовим законодавством оформлений 7 найманих працівника та 2 працівника за цивільно-правовою угодою.

Реформування відносин власності.

Станом на 01.05.2021 року обліковується 121 договори оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, загальною площею 5174,52 м². Надходження до місцевого бюджету за користування комунальним майном станом на 01.05.2021 року становлять 86,6 тис.грн.

Станом на 01.07.2021 року проведено приватизацію 11 земельних ділянок на суму 2662,1 тис. грн., загальною площею -3,5024 га.

З метою ефективного використання земель комунальної власності проведена інвентаризація земельних ділянок для набуття права на їх оренду на земельних торгах у 2021 році (16 ділянок).

За січень - травень 2021 року укладено 20 договорів оренди земельних ділянок з юридичними та фізичними особами загальною площею 5,3217 га на суму 434,95 тис. грн.

Станом на 01.06.2021 року з 44 розповсюджувачами реклами укладено договори про тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів (до бюджету надійшло 215,1 тис.грн).

З метою поліпшення бізнес-клімату та впровадження процесів дерегуляції, упорядкування та спрощення системи надання адміністративних послуг у місті функціонує Центр надання адміністративних послуг Каховської міської ради. Станом на 01.07.2021 року адміністраторами даного центру розглянуто 6206 звернень, в тому числі 661 звернення суб’єктів господарювання.

Житлово-комунальне господарство.

Виконання і фінансування заходів з розвитку і реформування житлово-комунального господарства міста щорічно враховуються в Програмі економічного і соціального розвитку міста і міським бюджетом на відповідний рік.

Мета полягає в здійсненні заходів щодо підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства, забезпечення його сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу міста Каховки в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів і стандартів.

Станом на 01.07. 2021 р. виконані роботи поточного ремонту доріг вул. Герцена, Декабристів, Першотравнева, Слобідська, М.Жука, Ф.Гаєнко, Набережна, Панкеєвська, В.Хоменка, Мелітопольська, Пушкіна пр. Європейський, Будівельників на суму — 653,72тис.грн.

Проведено ремонт кабельних мереж по вул. В.Куликовська, 116 загальною вартістю — 32,5 тис.грн., ремонт ПЛ-0,4 по вул. Набережна,23 — 37,6 тис.грн. Придбано лед-лампи — 12,7тис.грн., консольні світильники — 64,1 тис.грн.

Будівництво зовнішньої електричної мережі від КТП-483 с.Роздольне — 200,3 тис.грн. Придбано дорожніх знаків на 2,685 тис.грн., послуга по покосу трави — 12,670 тис.грн. Планування зони відпочинку — 22,0 тис.грн., придбання піску — 15,940 грн.

Виконано планування пляжної зони — 15,6тис.грн.


Перспективи економічного розвитку на середньострокову перспективу (2022 – 2024 роки).

Основні макропоказники економічного і соціального розвитку Каховської міської ТГ

Найменування показника, одиниця виміру

2020ік

(звіт)

2021рік

(затверджено)

2022рік

(план)

2023рік

(план)

2024рік

(план)

Обсяги реалізованої промислової продукції (млн.грн)

8722,6

9709,1

10801,4

11903,1

13129,2

Темп зростання обсягу реалізованої промислової продукції (до попереднього року)

%

123,7

112,1

112,5

110,2

110,3

Оборот роздрібної торгівлі (з урахуванням індексу цін)

без урахування роздрібного товарообігу фізичних осіб підприємців (млн..грн)

657,5

714,7

768,3

770,2

785,1

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника,(грн.)

10137

12075

13653

14956

16583

Індекс реальної заробітної плати, % до попереднього року

107,9

110,2

106,5

106,1

105,6

Обсяг капітальних інвестицій (за рахунок усіх джерел фінансування), млн.грн.

160,3

180,7

200

250

300

Темп зростання обсягів капітальних інвестицій (до попереднього року), %

48,1

112,7

110,7

125

120

Обсяг прямих іноземних інвестицій, наростаючим підсумком- всього, млн.грн.США

86

86

86

86

86

Темп зростання (зменшення) обсягу прямих іноземних інвестицій (до попереднього року)

100

100

100

100

100

Сальдо торговельного балансу, визначене за методологією платіжного балансу, млн.грн.США

-9,5

-9,8

-10

-9,9

-9,7

Експорт товарів і послуг:

млн. дол..США

22,6

22,5

22,5

24,1

26

Експорт товарів і послуг:

% до попереднього року

99,7

99,6

106,5

107,1

107,9

Імпорт товарів і послуг:






млн. дол..США

32,1

32,3

32,5

34

35,7

% до попереднього року

100,3

100,6

104,6

104,7

104,9

III. Загальні показники бюджету

Прогноз бюджету на 2022-2024 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків, взаємовідносинами бюджету територіальної громади з бюджетами інших рівнів. Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проекту бюджету міської територіальної громади на 2022 рік.

При розрахунку показників бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки враховано:

1. Прогнозні показники економічного і соціального розвитку територіальної громади, підвищення розміру мінімальної заробітної плати, динаміку надходжень за 2019 - 2020 роки та очікуване виконання за 2021 рік.

2. Норми податкового та бюджетного законодавства та застосування чинних ставок оподаткування.

3. Макропоказники визначені з урахуваннями Постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 р. № 548 „Про схвалення Бюджетної декларації на 2022- 2024 роки”, яка передбачає: - зростання валового внутрішнього продукту у 2022 році – 3,8 відсотка, у 2023 році – 4,7 відсотка, у 2024 році -5,0 відсотків; - номінальний валовий внутрішній продукт у 2022 році – 5 368,8 млрд. грн, у 2023 році – 5 993,9 млрд. грн, у 2024 році – 6 651,0 млрд. грн; - індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) становитиме 106,2 відсотків у 2022 році , 105,3 відсотків у 2023 році, 105,0 відсотків у 2024 році; - індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) у 2022 році – 107,8 відсотків, у 2023 році – 106,2 відсотків; у 2024 році 105,7 відсотків.

4. Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2022 року –6500 грн., з1 жовтня 2022 року -6700 грн (темп приросту– 3,1 відсотків), з 1 січня 2023 року – 7176 грн. (темп приросту – 7,1 відсотків), з 1 січня 2024 року – 7665 грн (темп приросту 6,8 відсотків).

5. Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2022 року – 2893 грн., з 01 жовтня 2022 року -2982 (темп приросту– 3,1 відсотка), з 1 січня 2023 року – 3193 грн. (темп приросту – 7,1 відсотка), з 1 січня 2024 року -3 411 грн (темп приросту- 6,8 відсотка). Загальні показники бюджету наведено в додатку 1.

IV. Показники доходів бюджету

Державну бюджетну політику щодо місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин у 2022-2024 роках спрямовано на подальший розвиток середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні, удосконалення міжбюджетного регулювання, зміцнення фінансової спроможності місцевих бюджетів, підвищення прозорості та результативності використання бюджетних ресурсів, а також збереження дворівневої системи міжбюджетних відносин, положень Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Цілей сталого розвитку України на період до 2030 року, застосування чинних норм Бюджетного та Податкового кодексів України, динаміки бази оподаткування та аналізу виконання бюджету у попередніх і поточному бюджетних періодах.


Показники дохідної частини на середньостроковий період розроблено з урахуванням:

- статей 64,69-1,71 Бюджетного кодексу України,

- Податкового кодексу України

- використання чинних ставок оподаткування, зокрема, з :

- податку на доходи фізичних осіб 18%

- податку на прибуток підприємств 18%

- макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки

- продовження зарахування 5 відсотків рентної плати за користування надрами для видобудування корисних копалин загальнодержавного значення

- збереження норми щодо зарахування 13,44% акцизного податку з виробленого та ввезеного пального до місцевих бюджетів;

- незастосування у 2022 – 2024 роках до ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, акцизного податку, екологічного податку та рентної плати індексів споживчих цін, індексів цін виробників промислової продукції; використання чинних ставок оподаткування, зокрема, з основних податків:

- підвищення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, мінімальної заробітної плати.

Показники доходів бюджету наведено в додатку 2 до прогнозу.

При прогнозуванні дохідної частини бюджету Каховської міської ТГ на 2022 рік враховано:

- статистичні показники за 2020 рік, очікувані показники економічного і соціального розвитку громади на 2021 рік;

- фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2018–2020 років та 6 місяців 2021 року.

В основу розрахунків проекту бюджету Каховської ТГ покладено аналіз стану економічного, соціального та культурного розвитку в 2020 році та прогноз його розвитку на 2021 рік.

Прогнозування місцевих податків та зборів проведено на підставі рішення сесії Каховської міської ради від 29.06.2021 року №621/14 2Про місцеві податки та збори».

Бюджет розвитку

До бюджету розвитку в 2022- 2024 роках плануються надходження коштів від продажу землі в 2022 році 2100000гривень, в 2023 році 2200000 гривень, в 2024 році 2200000гривень.

V. Показники фінансування бюджету


Прогнозом залучення джерел фінансування у 2022, 2023 та 2024 роках не передбачається, оскільки доходи та видатки збалансовані між собою, видатки на обслуговування місцевого боргу та місцевих гарантій не прогнозуються, оскільки запозичення до бюджету міської територіальної громади та надання гарантій не плануються і на початок 2022 року боргові зобов’язання відсутні (додатки 4, 5 до Прогнозу не складались).


VI. Показники видатків бюджету та надання кредитів бюджету


Основним завданням бюджетної політики на місцевому рівні на 2022-2024 роки залишатиметься забезпечення стабільності, результативності, стійкості та збалансованості бюджету територіальної громади, ефективне використання бюджетних коштів в умовах обмеженості бюджетних ресурсів. Фінансування видатків бюджету Каховської міської територіальної громади, міських цільових програм на період до 2024 року здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.

Граничні показники видатків Каховської міської територіальної громади та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам бюджетних коштів наведено в додатку 6 до цього прогнозу.

Граничні показники видатків бюджету Каховської міської територіальної громади за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету наведено в додатку 7 до цього прогнозу.


Пріоритетними завданнями розвитку галузей є:

 

Державне управління


Забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування обраховано виходячи з потреби у фінансуванні поточної діяльності.

У 2022 та 2023-2024 роках передбачається здійснити заходи щодо:

- забезпечення прозорості, відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування;

- впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності місцевого самоврядування;

- забезпечення повноцінного виконання повноважень Каховської міської ради згідно з чинним законодавством;

- подальший розвиток створеної прозорої системи в прийнятті рішень органами місцевого самоврядування;

- створення належних умов для реалізації органами місцевого самоврядування прав та повноважень, визначених чинним законодавством України;

- створення належних матеріальних, фінансових та організаційних умов для забезпечення здійснення органами місцевого самоврядування власних і делегованих повноважень.


Освіта


Видатки на утримання галузі «Освіта» обраховано виходячи із необхідності у виконанні наступних заходів:

- збереженням діючої мережі освітніх закладів;

- запровадження розробки програм, пов’язаних із енергозбереженням та зменшенням навантаження бюджету на розрахунки за енергоносії;

- проведення поточних ремонтів в установах освіти.

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- підвищення рівня забезпечення дошкільною освітою 1,6 тис. дітей дошкільного віку;

- підвищення рівня забезпечення загальною середньою освітою 4,9 тис. дітей шкільного віку;

- підвищення якості харчування дітей в дитячих дошкільних закладах, учнів 1 – 4 класів, та учнів дітей – сиріт та дітей із малозабезпечених сімей;

- забезпечення надання якісних та відповідно до виявлених бажань батьків та учнів послуг у галузі позашкільної освіти;

- зменшення навантаження бюджету за спожиті закладами освіти енергоносії;

- підвищення якості освітніх послуг.

 

Охорона здоров’я


Видатки на утримання галузі обраховано виходячи із необхідності у виконанні наступних заходів:

- підвищення рівня медичного обслуговування населення;

- розширення можливостей щодо його доступності та якості;

- ефективне використання обмежених фінансових ресурсів.


Соціальний захист та соціальне забезпечення


Пріоритетними завданнями у сфері соціального захисту та соціального забезпечення є збільшення видатків загального фонду міського бюджету на фінансування міських програм, пов’язаних із підтримкою соціально вразливих верств населення.

Збільшення обсягу видатків передбачено з утримання центру соціальних служб для сім ї, дітей та молоді, центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів, територіального центру, міської програми соціального захисту людей похилого віку, осіб з інвалідністю, підтримки сім’ї, утвердження гендерної рівності та протидії торгівлі людьми. По територіальному центру обраховано додатково видатки, які планується здійснювати за рахунок спеціального фонду (власних надходжень – платних соціальних послуг).

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- підвищення питомої ваги коштів на соціальну підтримку, що надаються мало захищеним верствам населення;

- збільшення кількості соціальних послуг, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

- підвищення ефективності використання бюджетних коштів соціального спрямування;


Культура і мистецтво


Видатки на утримання галузі «Культура і мистецтво» обраховано за рахунок як загального так і спеціального фондів міського бюджету.

Передбачається здійснити такі заходи:

- оптимізація співвідношень між обсягами фінансування за рахунок загального фонду бюджету та спеціального фонду (власних надходжень) закладів культури;

- запровадження розробки програм, пов’язаних із енергозбереженням та зменшенням навантаження бюджету на розрахунки за енергоносії;

- збереження бібліотечних фондів.

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- підвищення рівня якості надання послуг з культурного виховання дітей та населення міста;

- зменшення навантаження бюджету за спожиті закладами культури енергоносії;

- розширення переліку надання платних послуг, що надаються закладами культури.

- популяризація народної творчості та проведення культурно-мистецьких заходів.


Фізична культура і спорт


Видатки на утримання закладів з фізичної культури та спорту обраховано виходячи із необхідності у виконанні наступних заходів:

- забезпечення функціонування дитячо-юнацької спортивної школи, спорткомбінату «Олімпійський»;

- підвищення рівня залучення населення до занять фізичною культурою та масовим спортом, набуття навичок здорового способу життя, зміцнення здоров’я нації та попередження захворювань;

- забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту, організація фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності інвалідів, підтримка спорту вищих досягнень;

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- підвищення рівня якості надання послуг з фізичного виховання дітей та населення міста;

- зменшення навантаження бюджету за спожиті закладами фізичної культури та спорту енергоносії.

 


 



Житлово-комунальне господарство


Виходячи з наявного фінансового ресурсу на 2022 -2024 роки фінансування житлово – комунального господарства передбачається лише за рахунок загального фонду бюджету за програмою благоустрою.

Фінансування Програми планується здійснювати згідно з планом заходів на її проведення, що затверджуватиметься щорічно окремим рішенням міської ради, в межах асигнувань, передбачених бюджетом.


Економічна діяльність


До видатків з надання послуг, пов’язаних з економічною діяльністю увійшли видатки на фінансування міської програми підтримки малого і середнього підприємництва, утримання та розвиток автомобільних доріг за рахунок загального і спеціального фонду бюджету, проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї.

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- збереження існуючої мережі автомобільних доріг міського значення;

- підтримка на місцевому рівні державної політики підтримки підприємництва, політики зайнятості населення та інвестиційно – інноваційної стратегії міської влади.


Інша діяльність


До видатків з надання послуг, пов’язаних з іншою діяльністю увійшли видатки на фінансування міських програм з мобілізаційної підготовки місцевого значення, громадського порядку та безпеки, проведення природоохоронних заходів за рахунок цільових фондів.

Результатом реалізації таких програм є підтримка на місцевому рівні державної політики підтримки підприємництва, політики зайнятості населення та інвестиційно – інноваційної стратегії міської влади, забезпечення громадського порядку та безпеки, створення сприятливих умов для призову юнаків Громади на військову службу до лав Збройних Сил України.


VII. Бюджет розвитку

 

Надходження бюджету розвитку всього прогнозується на 2022 рік в сумі 2100,0 тис. грн, на 2023 рік в сумі 2200,0 тис. грн, на 2024 рік в сумі 2200,0 тис. грн.( додаток 9) - це кошти, що надходять від продажу землі. Витрати бюджету розвитку плануються на капітальні видатки з ремонту та розвитку автомобільних доріг та на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї.



VIII. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами



Міжбюджетні трансферти з державного бюджету Каховській міській територіальної громади складають: освітня субвенція на 2022 рік - 93271,4 тис. грн.; на 2023 рік - 102155,0 тис.грн, на 2024 рік - 109126,0 тис.грн, субвенції з місцевого бюджету (обласного бюджету) на 2022 рік – 1886,3 тис.грн, на 2023 рік – 2062,5 тис.грн, на 2024 рік – 2201,3 тис.грн, іншої субвенції з бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на 2022,2023,2024 роки по 200,0 тис.грн відповідно. Освітня субвенція з державного бюджету забезпечить видатки по оплати праці з нарахуваннями педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів освіти територіальної громади, субвенція з обласного бюджету спрямовуватиметься на видатки з оплати праці з нарахуваннями педагогічним працівникам інклюзивно – ресурсного центру та на проведення витрат на поховання учасників бойових дій та для надання пільг на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, субвенція із бюджету Зеленопідської територіальної громади - на співфінансування видатків на оплату енергоносіїв для Каховської міської лікарні, послугами якої користуються мешканці Зеленопідської громади.

Міжбюджетні трансферти іншим бюджетам прогнозом на 2022-2024 роки не передбачено.


ІХ. Інші положення та показники прогнозу бюджету


В прогнозі бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки наявні наступні додатки:

додаток 1 «Загальні показники бюджету»;

додаток 2 «Показники доходів бюджету»;

додаток 3 «Показники фінансування бюджету»;

додаток 6 «Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів»;

додаток 7 «Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;

додаток 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;

додаток 9 «Показники бюджету розвитку»;

додаток 11 «Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів»;

додаток 12 «Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам».

 


 


Додаток 1

до рішення міської ради

Загальні показники бюджету

21541000000

(код бюджету)

(грн)

з/п

Найменування показника

2020 рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

І. Загальні граничні показники надходжень

1.

Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:

299018533

327819979

343502062

371170953

401028231

X

загальний фонд

287685225

318729576

333580364

360443562

389524225

X

спеціальний фонд

11333308

9090403

9921698

10727391

11504006

2.

Фінансування, у тому числі:

10731680

14010355

-

-

-

X

загальний фонд

-4880622

12014996

-

-

-

X

спеціальний фонд

15612302

1995359

-

-

-

3.

Повернення кредитів, у тому числі:

-1048000

1025000

-

-

-

X

загальний фонд

- 1050000

1025000

-

-

-

X

спеціальний фонд

2000

-

-

-

-

X

УСЬОГО за розділом І, у тому числі:

308702213

342855334

343502062

371170953

401028231

X

загальний фонд

281754603

331769572

333580364

360443562

389524225

X

спеціальний фонд

26947610

11085762

9921698

10727391

11504006

II. Загальні граничні показники видатків та надання кредитів

1.

Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:

307650213

341830334

343502062

371170953

401028231

X

загальний фонд

280704603

330744572

333580364

360443562

389524225

X

спеціальний фонд

26945610

11085762

9921698

10727391

11504006

2.

Надання кредитів у тому числі:

1050000

1025000

-

-

-

X

загальний фонд

1050000

1025000

-

-

-

X

спеціальний фонд

-

-

-

-

-

X

УСЬОГО за розділом II, у тому числі:

308702213

342855334

343502062

371170953

401028231

X

загальний фонд

281754603

331769572

333580364

360443562

389524225

X

спеціальний фонд

26947610

11085762

9921698

10727391

11504006


Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА


Додаток 2

до рішення міської ради


Показники доходів бюджету


21541000000

(код бюджету)

грн

Код

Найменування показника

2020рік

2021рік

2022рік

2023рік

2024рік

(звіт)

(затверджено)

(план)

(план)

(план)

1

2

3

4

5

6

7

І. Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів)

X

Загальний фонд, у тому числі:






10000000

Податкові надходження, у тому числі:

199443281

223264300

233718450

251443900

273122900

1101ОООО

Податок та збір на доходи фізичних осіб

126407626

145498500

156636600

171017000

188534900

11020000

Податок на прибуток підприємств

836107

100200

50000

50000

50000

13000000

Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів 

91819

66600

91850

91900

92000

13010000

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів 

2868


2900

2900

2000

13030000

Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення

88951

66600

88950

89000

89000

14000000

Внутрішні податки на товари та послуги

13692968

14064000

14700000

15000000

15300000

14020000

Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) 

1872893

1900000

2000000

2100000

2200000

14030000

Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) 

6547784

6500000

7000000

7100000

7200000

14040000

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів 

5272291

5664000

5700000

5800000

5900000

18000000

Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України

58414761

63535000

62240000

65285000

69146000

18010000

Податок на майно 

23227249

26264500

21800000

22250000

22650000

18030000

Туристичний збір 

27620

30000

30000

35000

36000

18050000

Єдиний податок  

35159892

37240500

40320000

43000000

46460000

20000000

Неподаткові надходження, у тому числі:

4998803

3778100

4504180

4582200

4874000

2100ОООО

Доходи від власності та підприємницької діяльності  

302823

72000

85000

87000

90000

21010000

Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна або комунальна власність

219084

5000

5000

5000

5000

21080000

Інші надходження  

83739

67000

80000

82000

85000

22000000

Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності 

3845292

3164100

3795180

3845200

4100000

22010000

Плата за надання адміністративних послуг

1822989

2042700

1770000

1800000

2020000

22080000

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном  

1695180

794000

1695180

1695200

1700000

22090000

Державне мито  

327124

327400

330000

350000

380000

24000000

Інші неподаткові надходження

850688

542000

624000

650000

684000

24060000

Інші надходження  

850688

542000

624000

650000

684000

30000000

Доходи від операцій з капіталом, у тому числі:

1000

-

-

-

-

3101ОООО

Кошти від реалізації скарбів, майна, одержаного державою або територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, безхазяйного майна, знахідок, а також валютних цінностей і грошових коштів, власники яких невідомі 

1000

-

-

-

-

X

Спеціальний фонд, у тому числі:






10000000

Податкові надходження, у тому числі:

189190

187200

208000

210000

220000

1901ОООО

Екологічний податок 

189190

187200

208000

210000

220000

20000000

Неподаткові надходження, у тому числі:

5742373

7013203

7613698

8317391

9084006

2406ОООО

Інші надходження  

2155

1000

1000

1000

1000

24170000

Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

26678

-

-

-

-

25000000

Власні надходження бюджетних установ  

5713539

7012203

7612698

8316391

9083006

25010000

Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 

4475254

6892203

7492698

8196391

8963006

25020000

Інші джерела власних надходжень бюджетних установ  

1238285

120000

120000

120000

120000

30000000

Доходи від операцій з капіталом, у тому числі:

5267746

1890000

2100000

2200000

2200000

3103ОООО

Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності

2449945

690000

-

-

-

33000000

Кошти від продажу землі і нематеріальних активів 

2817801

1200000

2100000

2200000

2200000

33010000

Кошти від продажу землі  

2817801

1200000

2100000

2200000

2200000

50000000

Цільові фонди, у тому числі:

134000

-

-

-

-

50110000

Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади  

134000

-

-

-

-

X

УСЬОГО за розділом І, у тому числі:

215776392

236132803

248144328

266753491

289500906

X

загальний фонд

204443084

227042400

238222630

256026100

277996900

X

спеціальний фонд

11333308

9090403

9921698

10727391

11504006

II. Трансферти з державного бюджету

X

Загальний фонд, у тому числі:






41020000

Дотації з державного бюджету, у тому числі:

2750200

-

-

-

-

41020100

Базова дотація 

2750200

-

-

-

-

41030000

Субвенції з державного бюджету, у тому числі:

70596005

85462700

93271400

102155000

109126000

41033900

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 

64096600

85462700

93271400

102155000

109126000

41034200

Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 

6499405

-

-

-

-

X

Спеціальний фонд, у тому числі:

-

-

-

-

-

X

УСЬОГО за розділом II, у тому числі:

73346205

85462700

93271400

102155000

109126000

X

загальний фонд

73346205

85462700

93271400

102155000

109126000

X

спеціальний фонд

-

-

-

-

-

III. Трансферти з інших місцевих бюджетів

X

Загальний фонд, у тому числі:






41040000

Дотації з місцевих бюджетів, у тому числі:

1614600

798000

-

-

-

41040200

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету

1614600

798000

-

-

-

41050000

Субвенції з місцевих бюджетів, у тому числі:

8281336

5426476

2086334

2262462

2401325

41050900

Субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

365521

-

-

-

-

41051000

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції

1333632

1661993

1813229

1985483

2120498

41051100

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду

30000

-

-

-

-

41051200

Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

774255

905446

-

-

-

41051400

Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

1363484

-

-

-

-

41051500

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції

20418

-

-

-

-

41053000

Субвенція з місцевого бюджету на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

1388642

-

-

-

-

41053900

Інші субвенції з місцевого бюджету

2552600

1699837

273105

276979

280827

41054900

Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

374441

-

-

-

-

41055000

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

78343

-

-

-

-

X

Спеціальний фонд, у тому числі:

-

-

-

-

-

X

УСЬОГО за розділом III, у тому числі:

9895936

6224476

2086334

2262462

2401325

X

загальний фонд

9895936

6224476

2086334

2262462

2401325

X

спеціальний фонд

-

-

-

-

-

X

РАЗОМ за розділами I, II та III, у тому числі:

299018533

327819979

343502062

371170953

401028231

X

загальний фонд

287685225

318729576

333580364

360443562

389524225

X

спеціальний фонд

11333308

9090403

9921698

10727391

11504006

Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА

 

 


Додаток 3

до рішення міської ради

Показники фінансування бюджету

21541000000

(код бюджету)

(гри)

Код

Найменування показника

2020 рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

І. Фінансування за типом кредитора

200000

Внутрішнє фінансування, у тому числі:

10731680

14010355

-

-

-

X

загальний фонд

-4880622

12014996

-

-

-

X

спеціальний фонд

15612302

1995359

-

-

-

300000

Зовнішнє фінансування, у тому числі:

-

-

-

-

-

X

загальний фонд

-

-

-

-

-

X

спеціальний фонд

-

-

-

-

-

X

УСЬОГО за розділом І, у тому числі:

10731680

14010355

-

-

-

X

загальний фонд

-4880622

12014996

-

-

-

X

спеціальний фонд

15612302

1995359

-

-

-

II. Фінансування за типом боргового зобов’язання

400000

Фінансування за борговими операціями, у тому числі:

-

-

-

-

-

X

загальний фонд

-

-

-

-

-

X

спеціальний фонд

-

-

-

-

-

600000

Фінансування за активними операціями, у тому числі:

10731680

14010355

-

-

-

X

загальний фонд

-4880622

12014996

-

-

-

X

спеціальний фонд

15612302

1995359

-

-

-

X

УСЬОГО за розділом II, у тому числі:

10731680

14010355

-

-

-

X

загальний фонд

-4880622

12014996

-

-

-

X

спеціальний фонд

15612302

1995359

-

-

-



Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА

 


Додаток 6

до рішення міської ради



Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів

21541000000 (код бюджету)

(грн)

Код відомчої класифікації

Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

4

5

6

7

02

Виконавчий комітет Каховської міської ради, у тому числі:

56036592

43495851

46426958

55896536

X

загальний фонд

52889842

41145851

43974958

53434536

X

спеціальний фонд

3146750

2350000

2452000

2462000

06

Управління освіти Каховської міської ради, у тому числі:

231926780

244571001

266065351

283610642

X

загальний фонд

226112469

238250508

259112809

275962847

X

спеціальний фонд

5814311

6320493

6952542

7647795

08

Управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради, у тому числі:

26319354

26217409

27534633

28772740

X

загальний фонд

26009354

25868809

27166033

28384140

X

спеціальний фонд

310000

348600

368600

388600

10

Управління культури і туризму Каховської міської ради, у тому числі:

20694908

22537545

24236268

25638508

X

загальний фонд

19783207

21634940

23282019

24632897

X

спеціальний фонд

911701

902605

954249

1005611

11

Відділ у справах молоді та спорту Каховської міської ради, у тому числі:

3699065

3558155

3799906

4005150

X

загальний фонд

3426065

3558155

3799906

4005150

X

спеціальний фонд

273000

0

0

0

37

Фінансове управління Каховської міської ради, у тому числі:

4178635

3122101

3107837

3104655

X

загальний фонд

3548635

3122101

3107837

3104655

X

спеціальний фонд

630000

0

0

0

X

УСЬОГО, у тому числі:

342855334

343502062

371170953

401028231

X

загальний фонд

331769572

333580364

360443562

389524225

X

спеціальний фонд

11085762

9921698

10727391

11504006


Д

Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА

Додаток 7

до рішення міської ради


Граничні показники видатків бюджету

за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету

21541000000

(код бюджету)

(грн)

Код

Найменування показника

2020 рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

0100

Державне управління, у тому числі:

48220619

45066088

44225732

45067053

45865274

X

загальний фонд

47849875

44863088

44184732

45026053

45824274

X

спеціальний фонд

370744

203000

41000

41000

41000

1000

Освіта, у тому числі:

157878495

232703729

247232696

269091882

286930015

X

загальний фонд

151954113

226543175

240564656

261775649

278902182

X

спеціальний фонд

5924382

6160554

6668040

7316233

8027833

2000

Охорона здоров’я, у тому числі:

1272089

10514672

5067900

6880000

10390500

X

загальний фонд

1159664

10134672

5067900

6880000

10390500

X

спеціальний фонд

112425

380000

0

0

0

3000

Соціальний захист та соціальне забезпечення, у тому числі:

13047123

15521422

15542195

16707942

17801022

X

загальний фонд

12728774

15192822

15193595

16339342

17412422

X

спеціальний фонд

318349

328600

348600

368600

388600

4000

Культура і мистецтво, у тому числі:

8409820

11211668

12244866

13121136

13853180

X

загальний фонд

7814128

10672210

11718408

12562038

13262213

X

спеціальний фонд

595692

539458

526458

559098

590967

5000

Фізична культура і спорт, у тому числі:

7204846

7716034

7733879

8385670

8919214

X

загальний фонд

7136503

7665034

7705279

8354210

8884608

X

спеціальний фонд

68343

51000

28600

31460

34606

6000

Житлово-комунальне господарство, у тому числі:

27180902

12405123

6095330

5959900

10349800

X

загальний фонд

22529932

12292123

6095330

5959900

10349800

X

спеціальний фонд

4650970

113000

0

0

0

7000

Економічна діяльність, у тому числі:

17715010

4453656

3807044

4388686

5254806

X

загальний фонд

3558914

1961706

1707044

2188686

3054806

X

спеціальний фонд

14156096

2491950

2100000

2200000

2200000

8000і

Інша діяльність, у тому числі:

306032

1607942

1552420

1568684

1664420

X

загальний фонд

306032

1419742

1343420

1357684

1443420

X

спеціальний фонд

0

188200

209000

211000

221000

9000

Міжбюджетні трансферти, у тому числі:

26415277

630000

0

0

0

X

загальний фонд, у тому числі:

25666668

0

0

0

0

9110

реверсна дотація

0

0

0

0

0

X

спеціальний фонд

748609

630000

0

0

0

X

УСЬОГО, у тому числі:

307650213

341830334

343502062

371170953

401028231

X

загальний фонд

280704603

330744572

333580364

360443562

389524225

X

спеціальний фонд

26945610

11085762

9921698

10727391

11504006



Секретар ради                            Ірина ГОНЧАРОВА



Додаток 8

до рішення міської ради

Граничні показники кредитування бюджету

за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету

21541000000

(код бюджету)

(гри)

Код

Найменування показника

2020 рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

8800

Повернення кредитів, у тому числі:

- 1048000

1025000

-

-

-

X

загальний фонд

-1050000

1025000

-

-

-

X

спеціальний фонд

2000

-

-

-

-

8800

Надання кредитів, у тому числі:

1050000

1025000

-

-

-

X

загальний фонд

1050000

1025000

-

-

-

X

спеціальний фонд

-

-

-

-

-

8800

Кредитування (результат), у тому числі:

-2000

1025000

-

-

-

X

загальний фонд

-

1025000

-

-

-

X

спеціальний фонд

-2000

-

-

-

-



Секретар ради                          Ірина ГОНЧАРОВА

 






 

Додаток 9

до рішення міської ради

Показники бюджету розвитку

21541000000

(код бюджету)


(грн)

з/п

Найменування показника

2020 рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

І. Надходження бюджету розвитку

1.

Кошти, що передаються із загального фонду бюджету

15680194

68409

-

-

-

2.

Кошти від повернення кредитів, надані з бюджету, та відсотки, сплачені за користування ними

-

-

-

-

-

3.

Капітальні трансферти (субвенції) з інших бюджетів, у тому числі:

-

-

-

-

-

3.1

трансферти з державного бюджету

-

-

-

-

-

3.2

трансферти з місцевих бюджетів

-

-

-

-

-

4.

Місцеві запозичення

-

-

-

-

-

5.

Інші надходження бюджету розвитку

5294424

1890000

2100000

2200000

2200000


УСЬОГО за розділом І:

20974618

1958409

2100000

2200000

2200000


з них надходження до бюджету розвитку (без урахування обсягів місцевих запозичень та капітальних трансфертів (субвенцій))

20974618

1958409

2100000

2200000

2200000

II. Витрати бюджету розвитку

1.

Капітальні видатки бюджету розвитку, у тому числі:

21525392

3780493

2100000

2200000

2200000

1.1

на виконання інвестиційних проектів

-

-

-

-

-

1.2

капітальні трансферти (субвенції) іншим бюджетам

748609

630000

-

-

-

1.3

інші капітальні видатки

20776783

3150493

2100000

2200000

2200000



Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА

11


 

Додаток 11

до рішення міської ради



Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів


21541000000

(код бюджету)

(грн)

Код Класифікації доходу бюджету / код бюджету

Найменування трансферту / найменування бюджету - надавала міжбюджетного трансферту

2020 рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3