Відповідно до
статті 26 Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні», статті 751 Бюджетного кодексу України, постанови
Кабінету Міністрів України від 31.05.2021
року № 548 «Про схвалення Бюджетної
декларації на 2022-2024 роки», міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Схвалити Прогноз
бюджету Каховської міської територіальної
громади на 2022-2024 роки, що додається.
2. Контроль
за виконанням цього рішення покласти
на постійну депутатську комісію з
питань планування бюджету, фінансів
та оподаткування (Радченко О.В.).
|
Міський
голова Віталій
НЕМЕРЕЦЬ
СХВАЛЕНО
рішенням
міської ради
№
ПРОГНОЗ
бюджету
Каховської міської територіальної
громади
на
2022-2024 роки
(21541000000)
(код бюджету)
I.Загальна
частина
Прогноз
бюджету Каховської міської територіальної
громади на 2022-2024 роки (далі – Прогноз)
розроблено на основі положень Бюджетного
та Податкового кодексів України,
ґрунтується на положеннях Програми
діяльності Кабінету Міністрів України,
постанови Кабінету Міністрів України
від 31 травня 2021 року № 548 «Про схвалення
Бюджетної декларації на 2022-2024 роки»,
основних показників соціально-економічного
розвитку Каховської міської територіальної
громади на 2022-2024 роки, підвищення розміру
мінімальної заробітної плати та доходів
населення, тенденцій надходжень податків
і зборів за останні роки, міських програм.
Запровадження
середньострокового бюджетного планування
сприятиме забезпеченню фінансової
стабільності та зміцненню економічного
зростання у середньостроковій
перспективі. Спрямоване на забезпечення
економічного зростання та сталого
розвитку громади.
Метою прогнозу
- запровадження середньострокового
бюджетного прогнозування для встановлення
взаємозв’язку між стратегічними
цілями розвитку громади та можливостями
бюджету.
Основними завданнями
бюджетної політики Каховської міської
територіальної громади на 2022-2024 роки є
:
-
забезпечення
надходжень до бюджету Каховської
міської територіальної громади з
урахуванням позитивної динаміки у
порівнянні з попередніми роками;
-
підвищення
прозорості та ефективності управління
бюджетними коштами шляхом використання
елементів програмно – цільового
планування і виконання місцевих
бюджетів;
-
забезпечення у
повному обсязі проведення видатків на
оплату праці працівників бюджетних
установ відповідно до умов оплати праці
та розміру мінімальної заробітної
плати, інших соціальних виплат, а також
розрахунків за енергоносії та комунальні
послуги;
-
забезпечення
резервів росту доходів бюджету міської
територіальної громади;
-
стимулювання
інвестиційно – інноваційної складової
бюджету розвитку територіальної
громади.
Основними завданнями
бюджетної політики Каховської міської
територіальної громади на середньостроковий
період є:
- підвищення
результативності та ефективності
управління бюджетними коштами;
- забезпечення
виконання доходної частини бюджету
міської територіальної громади
відповідно до показників, затверджених
міською радою;
- вжиття заходів
до залучення додаткових надходжень до
бюджету Каховської міської територіальної
громади, зокрема шляхом забезпечення
ефективного управління об’єктами
комунальної власності та земельними
ресурсами;
- підвищення
ефективності управління бюджетними
коштами шляхом застосування дієвих
методів економії бюджетних коштів;
- забезпечення
стабільного функціонування бюджетних
установ та виконання заходів, передбачених
міськими цільовими (комплексними)
програмами;
- запровадження
дієвих заходів з енергозбереження.
Прогноз
бюджету Каховської міської територіальної
громади на 2022-2024 роки зорієнтований на
формування сприятливого економічного
середовища, забезпечення збалансованості
та стабільного функціонування бюджетної
системи громади, встановлення взаємозв’язку
між соціально – економічними цілями
розвитку громади і можливостями
бюджету, забезпечення гарантованих
державою соціальних зобов’язань.
Невиконання
прогнозних показників бюджету Каховської
міської територіальної громади на
2022-2024 роки може відбутись у разі
відхилення оцінки основних прогнозних
макропоказників економічного і
соціального розвитку України та основних
прогнозних показників економічного і
соціального розвитку міської
територіальної громади від прогнозу,
врахованого при складанні прогнозу
міського бюджету, схваленого у
попередньому бюджетному періоді,
прийняття нових законодавчих та інших
нормативно-правових актів, рішень
Каховської міської ради що впливають
на показники бюджету громади у
середньостроковому періоді, підвищення
фактичних цін і тарифів на енергоносії
понад рівень, визначений у Бюджетній
декларації, прийняття центральними
органами рішень, які призводять до
збільшення видатків місцевих бюджетів,
без передачі відповідного фінансового
ресурсу на їх виконання, фактичне
перевищення рівня споживчих цін та цін
виробників порівняно з рівнем, прийнятим
у Бюджетній декларації.
Мінімізація
зазначених ризиків практично не залежить
від зусиль громади, тому у разі їх
виникнення Прогноз потребуватиме
кардинальних змін, оскільки у разі
відсутності належної компенсації з
державного бюджету призведе до погіршення
рівня забезпеченості власних та
делегованих повноважень, скорочення
існуючої мережі установ, що надають
соціальні послуги жителям громади чи
згортання низки проектів, які вже
реалізуються чи плануються до виконання.
ІІ.
Основні прогнозні показники економічного
та
соціального розвитку Каховської міської
територіальної громади
Діяльність
міської ради зосереджується на виконанні
Програми економічного і соціального
розвитку Каховської територіальної
громади на 2021 рік, затвердженої рішенням
міської ради від 24.12.2020 р. № 115/14.
Економічна
ситуація у 2020 році.
За статистичними
даними темп зростання обсягу реалізованої
промислової продукції до попереднього
року збільшився на 23,7%, темп росту обороту
роздрібної торгівлі до попереднього
року збільшився на 9,6%, індекс реальної
заробітної плати до попереднього року
склав 107,9%
Важливим чинником
відновлення економічної активності
був споживчий попит завдяки зростанню
реальної заробітної плати на 7,9 відсотка
на фоні продовження політики Уряду щодо
підвищення мінімальної заробітної
плати (на 15,4 відсотка). Середньомісячна
номінальна заробітна плата штатного
працівника за 2020 рік зросла на 7,9 відсотка
порівняно з 2019 роком та становила 10137
грн).
ПЕРЕЛІК
ОСНОВНИХ
ПОКАЗНИКІВ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО
РОЗВИТКУ КАХОВСЬКОЇ ТГ НА 2022 рік
№ з/п
|
Найменування
показника
|
Одиниці виміру
|
Значення показника
|
2020 рік фактично
|
2021 рік очікуване
|
2022 рік прогноз
|
Прогноз 2022 рік до
факту 2021 року
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
1.
|
Обсяги реалізованої
промислової продукції
|
млн.грн.
|
8722,6
|
9709,1
|
10801,4
|
112,5
|
2.
|
Темп зростання обсягу
реалізованої промислової продукції
(до попереднього року)
|
%
|
123,7
|
113,1
|
112,5
|
Х
|
3.
|
Оборот
роздрібної торгівлі (з урахуванням
індексу цін)*
* без урахування роздрібного
товарообігу фізичних осіб підприємців
|
млн.грн.
|
657,5
|
714,7
|
768,3
|
Х
|
4.
|
Темп росту обороту роздрібної
торговлі ( до попереднього року)
|
%
|
109,6
|
108,7
|
107,5
|
107,5
|
5.
|
Обсяг капітальних інвестицій
(за рахунок усіх джерел фінансування)
|
млн.грн.
|
160,3
|
180,7
|
200,0
|
Х
|
6.
|
Темп зростання обсягів
капітальних інвестицій (до попереднього
року)
|
%
|
48,1
|
112,7
|
110,7
|
Х
|
7.
|
Обсяг прямих іноземних
інвестицій, наростаючим підсумком,-
всього
|
млн.дол.США
|
86,0
|
86,0
|
86,0
|
100,0
|
8.
|
Темп зростання (зменшення)
обсягу прямих іноземних інвестицій
(до попереднього року)
|
%
|
100,0
|
100,0
|
100,0
|
Х
|
9.
|
Приріст прямих іноземних
інвестицій за рік
|
млн.дол.США
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
Х
|
10.
|
Обсяг виконаних будівельних
робіт
|
млн.грн.
|
28,7
|
29,4
|
30,1
|
102,4
|
11.
|
Індекс продукції будівництва
(до попереднього року)*
|
%
|
58,1
|
102,4
|
102,4
|
Х
|
12.
|
Кількість малих і
середніх підприємств у розрахунку на
10 тис.осіб наявного населення
|
од.
|
110
|
103
|
105
|
101,9
|
Розвиток реального
сектору економіки.
У
січні–квітні 2021 року промисловими
підприємствами Каховської
територіальної громади реалізовано
промислової продукції (товарів, послуг)
на 3859,1 млн.грн.
Обсяг
роздрібного товарообороту підприємствами,
основним видом економічної діяльності
яких є роздрібна торгівля, по
Каховській міській територіальній
громаді за січень - березень 2021 року
склав 155811,8 тис.грн.
У
січні–березні 2021р. підприємствами
та організаціями Каховської територіальної
громади за рахунок усіх джерел фінансування
освоєно 105783 тис.грн капітальних
інвестицій.
Зовнішньоекономічна
діяльність.
Обсяг експорту товарів підприємствами та організаціями
Каховської ТГ за січень–квітень
2021 р.
становив 7419,0 тис.дол. США, імпорту – 14050,5 тис.дол. США.
Обсяг
виробленої будівельної продукції
(виконаних будівельних робіт) підприємствами
Каховської міської територіальної
громади за січень — квітень 2021 року —
4134,0 тис.грн.
Будівництво.
На
сучасному етапі будівництво ведеться
в місті підприємницькими структурами,
приватними забудовниками та будівельними
орагнізаціями, найпотужніші з яких —
ЗАТ “ДБУ-12”, ТОВ “Евростройпласт”, ПП
Фортунатов, ТОВ “Олеся”, ними виконується
70 % підрядних робіт.
Станом
на 01.
06. 2021 р. введено в експлуатацію 9
об’єктів будівництва,
-
“Реконструкція об’єкта торгівлі та
громадського харчування під торгово -
офісну будівлю (м. Каховка, проспект Європейський
10-б).;
-
“Будівництво комплектної трансформаторної
підстанції КТП-160/10/0,4 для електрозабезпечення
електроустановок 27/100 нежитлової будівлі
( м. Каховка, вулиця Промислова, 2г);
-
“Реконструкція електричних мереж
вуличного освітлення в межах вулиць
Лугова та Соборності в м. Каховка
Херсонська область“ (КП "Комунальне
транспортне підприємство");
-
Реконструкція нежитлової будівлі, що
є комплексом будівель та споруд, у
комплекс будівель та споруд для зберігання
мінеральних добрив з будівництвом
складу за адресою: м. Каховка, пров.
Трубний, 12, І пусковий комплекс (ТОВ
"ТЕРРА ТАРСА УКРАЇНА").
Демографічна
ситуація. На
01.06.2021 р. на території. Каховської ТГ
проживало 43296 осіб з них міське населення — 35795 осіб,
сільське населення 7501 осіб.
-
Грошові
доходи населення та заробітна плата.
Середня
заробітна плата станом на 01.04.2021 року
становила 11057 грн. показник по області
становив 11122 грн. Фонд оплати праці 87560
тис.грн.
За
інформацією Головного управління
статистики у Херсонській області згідно
державних статистичних спостережень
за ф. № 1-ПВ (місячна) станом на 01.05.2021
року по місту Каховка заборгованість
із виплати заробітної плати складає 33260,0 тис.грн., яку мають два підприємства
міста -
ПрАТ «Каховський завод електрозварювального
устаткування» - 31766,0 тис.грн. (645 осіб) та
ТОВ «Аграрна промислова компанія «Дом
– Агро» - 1494,0
тис. грн. (52 особи).
За
інформацією голови правління ПрАТ
«КЗЕСО» борги із виплати заробітної
плати на підприємстві існують з березня
2020 року через затримку оплати покупців
за поставлену продукцію, що також
призвело до затримки оплати за матеріали
та комплектуючих, необхідних для
виробництва готової продукції по
наступним контрактам.
За
інформацією голови правління ПрАТ
«КЗЭСО»
борги із виплати заробітної плати на
підприємстві існують через
затримку оплати покупців за поставлену
продукцію.
На
даний час підприємством ведуться
перемовини з іноземними компаніями
щодо залучення інвестицій для поповнення
обігових коштів. Укладено контракти з
АТ «Українська залізниця» на доставку
колійної техніки на суму 530 400 тис.грн.,
«Литовська залізниця» на постачання
рейкозварювальної продукції на суму 1
млн. євро, «Білоруська залізниця» на
суму 500 тис.євро.
По
даному підприємству складений графік
погашення заборгованості із виплати
заробітної плати, який передбачає повне
погашення боргів до вересня 2021 року.
За
інформацією Головного управління
Держпраці в Херсонській області проведена
позапланова перевірка ПрАТ «КЗЕСО», за
результатами якої на посадову особу
підприємства складений протокол про
адміністративне правопорушення за ч.1
ст.41 КУпАП та винесено Припис про усунення
виявлених порушень.
За
інформацією ТОВ «АПК «Дом Агро»
заборгованість із виплати заробітної
плати виникла через відсутність замовлень
на послуги зі зберігання зернових
культур. Погашення боргів із заробітної
плати планується за рахунок послуг
збереження майбутнього врожаю. На даний
час ТОВ «АПК «Дом-Агро» не працює.
Легалізація. Станом на 01.06.2021 року робочою групою щодо легалізації оплати
праці та зайнятості населення було
перевірено 193 приватних
підприємців міста, виявлено 24 підприємця,
які порушували норми трудового
законодавства, складено 11 актів. Управлінням праці та соціального
захисту населення матеріали на порушників
трудового законодавства виявлених
фактів порушень передаються до Каховського
відділення Новокаховської ОДПІ ГУ ДПС
у Херсонській області та до Головного
управління держпраці у Херсонській
області для подальшого опрацювання.
За
складеними актами роботи робочої групи
Каховською ОДПІ донараховано станом
на 01.06.2021 р: податку з доходів фізичних
осіб – 32400,0 грн;
Згідно
з трудовим законодавством оформлений
7 найманих працівника та 2 працівника
за цивільно-правовою угодою.
Реформування
відносин власності.
Станом
на 01.05.2021
року обліковується 121 договори оренди
нерухомого майна, що належить до
комунальної власності територіальної
громади міста, загальною площею 5174,52
м². Надходження до місцевого бюджету
за користування комунальним майном
станом на 01.05.2021 року становлять 86,6
тис.грн.
Станом
на 01.07.2021 року проведено приватизацію 11 земельних
ділянок на суму 2662,1 тис. грн., загальною
площею -3,5024 га.
З
метою ефективного використання земель
комунальної власності проведена
інвентаризація земельних ділянок для
набуття права на їх оренду на земельних
торгах у 2021 році (16 ділянок).
За
січень - травень 2021 року укладено 20
договорів оренди земельних ділянок з
юридичними та фізичними особами загальною
площею 5,3217 га на суму 434,95 тис. грн.
Станом
на 01.06.2021 року з 44 розповсюджувачами реклами укладено
договори про тимчасове користування
місцем розташування рекламних засобів
(до бюджету надійшло 215,1 тис.грн).
З
метою поліпшення бізнес-клімату та
впровадження процесів дерегуляції,
упорядкування та спрощення системи
надання адміністративних послуг у місті
функціонує Центр
надання адміністративних послуг Каховської міської ради. Станом на
01.07.2021 року адміністраторами даного
центру розглянуто 6206
звернень, в тому числі 661 звернення
суб’єктів господарювання.
Житлово-комунальне
господарство.
Виконання
і фінансування заходів з розвитку і
реформування житлово-комунального
господарства міста щорічно враховуються
в Програмі економічного і соціального
розвитку міста і міським бюджетом на
відповідний рік.
Мета полягає в
здійсненні заходів щодо підвищення
ефективності та надійності функціонування
житлово-комунального господарства,
забезпечення його сталого розвитку для
задоволення потреб населення і
господарського комплексу міста Каховки
в житлово-комунальних послугах відповідно
до встановлених нормативів і стандартів.
Станом на 01.07.
2021 р. виконані роботи поточного ремонту
доріг вул. Герцена, Декабристів,
Першотравнева, Слобідська, М.Жука,
Ф.Гаєнко, Набережна, Панкеєвська,
В.Хоменка, Мелітопольська, Пушкіна пр.
Європейський, Будівельників на суму —
653,72тис.грн.
Проведено
ремонт кабельних мереж по вул.
В.Куликовська, 116 загальною вартістю —
32,5 тис.грн., ремонт ПЛ-0,4 по вул. Набережна,23
— 37,6 тис.грн. Придбано лед-лампи —
12,7тис.грн., консольні світильники —
64,1 тис.грн.
Будівництво
зовнішньої електричної мережі від
КТП-483 с.Роздольне — 200,3 тис.грн. Придбано
дорожніх знаків на 2,685 тис.грн., послуга
по покосу трави — 12,670 тис.грн. Планування
зони відпочинку — 22,0 тис.грн., придбання
піску — 15,940 грн.
Виконано
планування пляжної зони — 15,6тис.грн.
Перспективи
економічного розвитку на середньострокову
перспективу (2022 – 2024 роки).
Основні макропоказники
економічного і соціального розвитку
Каховської міської ТГ
Найменування
показника, одиниця виміру
|
2020ік
(звіт)
|
2021рік
(затверджено)
|
2022рік
(план)
|
2023рік
(план)
|
2024рік
(план)
|
Обсяги реалізованої
промислової продукції (млн.грн)
|
8722,6
|
9709,1
|
10801,4
|
11903,1
|
13129,2
|
Темп
зростання обсягу реалізованої
промислової продукції (до попереднього
року)
%
|
123,7
|
112,1
|
112,5
|
110,2
|
110,3
|
Оборот
роздрібної торгівлі (з урахуванням
індексу цін)
без урахування роздрібного
товарообігу фізичних осіб підприємців
(млн..грн)
|
657,5
|
714,7
|
768,3
|
770,2
|
785,1
|
Середньомісячна заробітна
плата одного штатного працівника,(грн.)
|
10137
|
12075
|
13653
|
14956
|
16583
|
Індекс реальної заробітної
плати, % до попереднього року
|
107,9
|
110,2
|
106,5
|
106,1
|
105,6
|
Обсяг капітальних інвестицій
(за рахунок усіх джерел фінансування),
млн.грн.
|
160,3
|
180,7
|
200
|
250
|
300
|
Темп зростання обсягів
капітальних інвестицій (до попереднього
року), %
|
48,1
|
112,7
|
110,7
|
125
|
120
|
Обсяг прямих іноземних
інвестицій, наростаючим підсумком-
всього, млн.грн.США
|
86
|
86
|
86
|
86
|
86
|
Темп зростання (зменшення)
обсягу прямих іноземних інвестицій
(до попереднього року)
|
100
|
100
|
100
|
100
|
100
|
Сальдо торговельного
балансу, визначене за методологією
платіжного балансу, млн.грн.США
|
-9,5
|
-9,8
|
-10
|
-9,9
|
-9,7
|
Експорт
товарів і послуг:
млн. дол..США
|
22,6
|
22,5
|
22,5
|
24,1
|
26
|
Експорт
товарів і послуг:
% до попереднього року
|
99,7
|
99,6
|
106,5
|
107,1
|
107,9
|
Імпорт товарів і послуг:
|
|
|
|
|
|
млн. дол..США
|
32,1
|
32,3
|
32,5
|
34
|
35,7
|
% до попереднього року
|
100,3
|
100,6
|
104,6
|
104,7
|
104,9
|
III.
Загальні показники бюджету
Прогноз
бюджету на 2022-2024 роки включає прогнозні
показники бюджету громади за основними
видами доходів, фінансування, видатків, взаємовідносинами
бюджету територіальної громади з
бюджетами інших рівнів. Зазначені
показники є основою для складання
головними розпорядниками бюджетних
коштів планів своєї діяльності, місцевих
програм та формування показників проекту бюджету
міської територіальної громади на 2022
рік.
При
розрахунку показників бюджету Каховської міської
територіальної громади на 2022-2024 роки
враховано:
1.
Прогнозні показники економічного і
соціального розвитку територіальної
громади,
підвищення розміру мінімальної заробітної
плати, динаміку надходжень за 2019 - 2020
роки та очікуване виконання за 2021 рік.
2. Норми податкового
та бюджетного законодавства та
застосування чинних ставок оподаткування.
3. Макропоказники
визначені з урахуваннями Постанови
Кабінету Міністрів України від 31.05.2021
р. № 548 „Про схвалення Бюджетної
декларації на 2022- 2024 роки”, яка передбачає:
- зростання валового внутрішнього
продукту у 2022 році – 3,8 відсотка, у 2023
році – 4,7 відсотка, у 2024 році -5,0 відсотків;
- номінальний валовий внутрішній продукт
у 2022 році – 5 368,8 млрд. грн, у 2023 році – 5
993,9 млрд. грн, у 2024 році – 6 651,0 млрд. грн;
- індекс споживчих цін (грудень до грудня
попереднього року) становитиме 106,2
відсотків у 2022 році , 105,3 відсотків у
2023 році, 105,0 відсотків у 2024 році; - індекс
цін виробників (грудень до грудня
попереднього року) у 2022 році – 107,8
відсотків, у 2023 році – 106,2 відсотків; у
2024 році 105,7 відсотків.
4. Розмір мінімальної
заробітної плати з 1 січня 2022 року –6500
грн., з1 жовтня 2022 року -6700 грн (темп
приросту– 3,1 відсотків), з 1 січня 2023
року – 7176 грн. (темп приросту – 7,1
відсотків), з 1 січня 2024 року – 7665 грн
(темп приросту 6,8 відсотків).
5.
Розмір посадового окладу працівника І
тарифного розряду Єдиної тарифної сітки
з 1 січня 2022 року – 2893 грн., з 01 жовтня
2022 року -2982 (темп приросту– 3,1 відсотка),
з 1 січня 2023 року – 3193 грн. (темп приросту
– 7,1 відсотка), з 1 січня 2024 року -3 411 грн
(темп приросту- 6,8 відсотка). Загальні
показники бюджету наведено в додатку 1.
IV. Показники
доходів бюджету
Державну
бюджетну політику щодо місцевих
бюджетів та міжбюджетних відносин у
2022-2024 роках спрямовано на подальший
розвиток середньострокового бюджетного
планування на місцевому рівні,
удосконалення міжбюджетного регулювання,
зміцнення фінансової спроможності
місцевих бюджетів, підвищення прозорості
та результативності використання
бюджетних ресурсів, а також збереження
дворівневої системи міжбюджетних
відносин, положень Програми діяльності
Кабінету Міністрів України, Цілей
сталого розвитку України на період до
2030 року, застосування чинних норм
Бюджетного та Податкового кодексів
України, динаміки бази оподаткування
та аналізу виконання бюджету у попередніх
і поточному бюджетних періодах.
Показники дохідної
частини на середньостроковий період
розроблено з урахуванням:
- статей 64,69-1,71
Бюджетного кодексу України,
-
Податкового кодексу України
- використання
чинних ставок оподаткування, зокрема,
з :
-
податку на доходи фізичних осіб 18%
-
податку на прибуток підприємств 18%
- макропоказників
економічного і соціального розвитку
України на 2022-2024 роки
- продовження
зарахування 5 відсотків рентної плати
за користування надрами для видобудування
корисних копалин загальнодержавного
значення
- збереження норми
щодо зарахування 13,44% акцизного податку
з виробленого та ввезеного пального до
місцевих бюджетів;
- незастосування
у 2022 – 2024 роках до ставок оподаткування,
визначених в абсолютних значеннях,
акцизного податку, екологічного податку
та рентної плати індексів споживчих
цін, індексів цін виробників промислової
продукції; використання чинних ставок
оподаткування, зокрема, з основних
податків:
- підвищення розміру
прожиткового мінімуму для працездатних
осіб, мінімальної заробітної плати.
Показники доходів
бюджету наведено в додатку 2 до прогнозу.
При прогнозуванні
дохідної частини бюджету Каховської
міської ТГ на 2022 рік враховано:
- статистичні
показники за 2020 рік, очікувані показники
економічного і соціального розвитку
громади на 2021 рік;
- фактичне виконання
дохідної частини бюджету за результатами
2018–2020 років та 6 місяців 2021 року.
В основу розрахунків
проекту бюджету Каховської ТГ покладено
аналіз стану економічного, соціального
та культурного розвитку в 2020 році та
прогноз його розвитку на 2021 рік.
Прогнозування
місцевих податків та зборів проведено
на підставі рішення сесії Каховської
міської ради від 29.06.2021 року №621/14 2Про
місцеві податки та збори».
Бюджет розвитку
До бюджету розвитку
в 2022- 2024 роках плануються надходження
коштів від продажу землі в 2022 році
2100000гривень, в 2023 році 2200000 гривень, в
2024 році 2200000гривень.
V.
Показники фінансування бюджету
Прогнозом залучення
джерел фінансування у 2022, 2023 та 2024 роках
не передбачається, оскільки доходи та
видатки збалансовані між собою, видатки
на обслуговування місцевого боргу та
місцевих гарантій не прогнозуються,
оскільки запозичення до бюджету міської
територіальної громади та надання
гарантій не плануються і на початок
2022 року боргові зобов’язання відсутні
(додатки 4, 5 до Прогнозу не складались).
VI.
Показники видатків бюджету та надання
кредитів бюджету
Основним завданням
бюджетної політики на місцевому рівні
на 2022-2024 роки залишатиметься забезпечення
стабільності, результативності, стійкості
та збалансованості бюджету територіальної
громади, ефективне використання бюджетних
коштів в умовах обмеженості бюджетних
ресурсів. Фінансування видатків бюджету
Каховської міської територіальної
громади, міських цільових програм на
період до 2024 року здійснюватиметься в
рамках жорсткої економії бюджетних
коштів. В цих умовах визначальним стане
підвищення ефективності видатків, що
відбуватиметься на основі їх пріоритетності
та оцінки ступеня досягнення очікуваних
результатів.
Граничні показники
видатків Каховської міської територіальної
громади та надання кредитів з бюджету
головним розпорядникам бюджетних коштів
наведено в додатку 6 до цього прогнозу.
Граничні показники
видатків бюджету Каховської міської
територіальної громади за Типовою
програмною класифікацією видатків та
кредитування бюджету наведено в додатку
7 до цього прогнозу.
Пріоритетними
завданнями розвитку галузей є:
Державне
управління
Забезпечення
діяльності органів місцевого
самоврядування обраховано виходячи
з потреби у фінансуванні поточної
діяльності.
У
2022 та 2023-2024 роках передбачається здійснити
заходи щодо:
- забезпечення
прозорості, відкритості в діяльності
органів місцевого самоврядування;
-
впровадження сучасних інформаційних
технологій в діяльності місцевого
самоврядування;
-
забезпечення повноцінного виконання
повноважень Каховської міської ради
згідно з чинним законодавством;
- подальший
розвиток створеної прозорої системи в
прийнятті рішень органами місцевого
самоврядування;
- створення
належних умов для реалізації органами
місцевого самоврядування прав та
повноважень, визначених чинним
законодавством України;
-
створення належних матеріальних,
фінансових та організаційних умов для
забезпечення здійснення органами
місцевого самоврядування власних і
делегованих повноважень.
Освіта
Видатки на утримання
галузі «Освіта» обраховано виходячи
із необхідності у виконанні наступних
заходів:
- збереженням
діючої мережі освітніх закладів;
- запровадження
розробки програм, пов’язаних із
енергозбереженням та зменшенням
навантаження бюджету на розрахунки за
енергоносії;
- проведення
поточних ремонтів в установах освіти.
Основними
результатами, яких планується досягти,
є:
- підвищення рівня
забезпечення дошкільною освітою 1,6
тис. дітей дошкільного віку;
- підвищення рівня
забезпечення загальною середньою
освітою 4,9 тис. дітей шкільного віку;
- підвищення якості
харчування дітей в дитячих дошкільних
закладах, учнів 1 – 4 класів, та учнів
дітей – сиріт та дітей із малозабезпечених
сімей;
- забезпечення
надання якісних та відповідно до
виявлених бажань батьків та учнів
послуг у галузі позашкільної освіти;
- зменшення
навантаження бюджету за спожиті закладами
освіти енергоносії;
- підвищення якості
освітніх послуг.
Охорона здоров’я
Видатки на утримання
галузі обраховано виходячи із
необхідності у виконанні наступних
заходів:
-
підвищення рівня медичного обслуговування
населення;
-
розширення можливостей щодо його
доступності та якості;
-
ефективне використання обмежених
фінансових ресурсів.
Соціальний захист
та соціальне забезпечення
Пріоритетними
завданнями у сфері соціального захисту
та соціального забезпечення є збільшення
видатків загального фонду міського
бюджету на фінансування міських
програм, пов’язаних із підтримкою
соціально вразливих верств населення.
Збільшення обсягу
видатків передбачено з утримання
центру соціальних служб для сім ї, дітей
та молоді, центру соціальної реабілітації
дітей – інвалідів, територіального
центру, міської програми соціального
захисту людей похилого віку, осіб з
інвалідністю, підтримки сім’ї, утвердження
гендерної рівності та протидії торгівлі
людьми. По територіальному центру
обраховано додатково видатки, які
планується здійснювати за рахунок
спеціального фонду (власних надходжень
– платних соціальних послуг).
Основними
результатами, яких планується досягти,
є:
- підвищення
питомої ваги коштів на соціальну
підтримку, що надаються мало захищеним
верствам населення;
- збільшення
кількості соціальних послуг, що надаються
територіальним центром соціального
обслуговування (надання соціальних
послуг);
- підвищення
ефективності використання бюджетних
коштів соціального спрямування;
Культура
і мистецтво
Видатки на утримання
галузі «Культура і мистецтво» обраховано
за рахунок як загального так і спеціального
фондів міського бюджету.
Передбачається
здійснити такі заходи:
- оптимізація
співвідношень між обсягами фінансування
за рахунок загального фонду бюджету та
спеціального фонду (власних надходжень)
закладів культури;
- запровадження
розробки програм, пов’язаних із
енергозбереженням та зменшенням
навантаження бюджету на розрахунки за
енергоносії;
- збереження
бібліотечних фондів.
Основними
результатами, яких планується досягти,
є:
- підвищення рівня
якості надання послуг з культурного
виховання дітей та населення міста;
- зменшення
навантаження бюджету за спожиті закладами
культури енергоносії;
- розширення
переліку надання платних послуг, що
надаються закладами культури.
-
популяризація народної творчості та
проведення культурно-мистецьких заходів.
Фізична культура
і спорт
Видатки на утримання
закладів з фізичної культури та спорту
обраховано виходячи із необхідності
у виконанні наступних заходів:
- забезпечення
функціонування дитячо-юнацької спортивної
школи, спорткомбінату «Олімпійський»;
- підвищення рівня
залучення населення до занять фізичною
культурою та масовим спортом, набуття
навичок здорового способу життя,
зміцнення здоров’я нації та попередження
захворювань;
- забезпечення
розвитку олімпійських та неолімпійських
видів спорту, організація
фізкультурно-оздоровчої та спортивної
діяльності інвалідів, підтримка спорту
вищих досягнень;
Основними
результатами, яких планується досягти,
є:
- підвищення рівня
якості надання послуг з фізичного
виховання дітей та населення міста;
- зменшення
навантаження бюджету за спожиті закладами
фізичної культури та спорту енергоносії.
Житлово-комунальне
господарство
Виходячи з наявного
фінансового ресурсу на 2022 -2024 роки
фінансування житлово – комунального
господарства передбачається лише за
рахунок загального фонду бюджету за
програмою благоустрою.
Фінансування
Програми планується здійснювати згідно
з планом заходів на її проведення, що
затверджуватиметься щорічно окремим
рішенням міської ради, в межах асигнувань,
передбачених бюджетом.
Економічна
діяльність
До видатків з
надання послуг, пов’язаних з економічною
діяльністю увійшли видатки на фінансування
міської програми підтримки малого і
середнього підприємництва, утримання
та розвиток автомобільних доріг за
рахунок загального і спеціального фонду
бюджету, проведення експертної грошової
оцінки земельної ділянки чи права на
неї.
Основними
результатами, яких планується досягти,
є:
- збереження
існуючої мережі автомобільних доріг
міського значення;
- підтримка на
місцевому рівні державної політики
підтримки підприємництва, політики
зайнятості населення та інвестиційно
– інноваційної стратегії міської влади.
Інша діяльність
До видатків з
надання послуг, пов’язаних з іншою
діяльністю увійшли видатки на фінансування
міських програм з мобілізаційної
підготовки місцевого значення,
громадського порядку та безпеки,
проведення природоохоронних заходів
за рахунок цільових фондів.
Результатом реалізації
таких програм є підтримка на місцевому
рівні державної політики підтримки
підприємництва, політики зайнятості
населення та інвестиційно – інноваційної
стратегії міської влади, забезпечення
громадського порядку та безпеки, створення
сприятливих умов для призову юнаків
Громади на військову службу до
лав Збройних Сил України.
VII.
Бюджет розвитку
Надходження бюджету
розвитку всього прогнозується на 2022
рік в сумі 2100,0 тис. грн, на 2023 рік в сумі
2200,0 тис. грн, на 2024 рік в сумі 2200,0 тис.
грн.( додаток 9) - це кошти, що надходять
від продажу землі. Витрати бюджету
розвитку плануються на капітальні
видатки з ремонту та розвитку автомобільних
доріг та на проведення експертної
грошової оцінки земельної ділянки чи
права на неї.
VIII. Взаємовідносини
бюджету з іншими бюджетами
Міжбюджетні
трансферти з державного бюджету
Каховській міській територіальної
громади складають: освітня субвенція
на 2022 рік - 93271,4 тис. грн.; на 2023 рік -
102155,0 тис.грн, на 2024 рік - 109126,0 тис.грн,
субвенції з місцевого бюджету (обласного
бюджету) на 2022 рік – 1886,3 тис.грн, на 2023
рік – 2062,5 тис.грн, на 2024 рік – 2201,3 тис.грн,
іншої субвенції з бюджету Зеленопідської
сільської територіальної громади на
2022,2023,2024 роки по 200,0 тис.грн відповідно.
Освітня субвенція з державного бюджету
забезпечить видатки по оплати праці
з нарахуваннями педагогічним працівникам
загальноосвітніх навчальних закладів
освіти територіальної громади, субвенція
з обласного бюджету спрямовуватиметься
на видатки з оплати праці з нарахуваннями
педагогічним працівникам інклюзивно
– ресурсного центру та на проведення
витрат на поховання учасників бойових
дій та для надання пільг на медичне
обслуговування громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи,
субвенція із бюджету Зеленопідської
територіальної громади - на співфінансування
видатків на оплату енергоносіїв для
Каховської міської лікарні, послугами
якої користуються мешканці Зеленопідської
громади.
Міжбюджетні
трансферти іншим бюджетам прогнозом
на 2022-2024 роки не передбачено.
ІХ.
Інші положення та показники прогнозу
бюджету
В
прогнозі бюджету Каховської міської
територіальної громади на 2022-2024 роки
наявні наступні додатки:
додаток
1 «Загальні показники бюджету»;
додаток
2 «Показники доходів бюджету»;
додаток
3 «Показники фінансування бюджету»;
додаток
6 «Граничні показники видатків бюджету
та надання кредитів з бюджету головним
розпорядникам коштів»;
додаток
7 «Граничні показники видатків бюджету
за Типовою програмною класифікацією
видатків та кредитування місцевого
бюджету»;
додаток
8 «Граничні показники кредитування
бюджету за Типовою програмною класифікацією
видатків та кредитування місцевого
бюджету»;
додаток
9 «Показники бюджету розвитку»;
додаток
11 «Показники міжбюджетних трансфертів
з інших бюджетів»;
додаток
12 «Показники міжбюджетних трансфертів
іншим бюджетам».
Додаток
1
до
рішення міської ради
№
Загальні показники
бюджету
21541000000
(код бюджету)
(грн)
№ з/п
|
Найменування
показника
|
2020 рік
(звіт)
|
2021 рік
(затверджено)
|
2022 рік
(план)
|
2023 рік
(план)
|
2024 рік
(план)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
І. Загальні
граничні показники надходжень
|
1.
|
Доходи (з
міжбюджетними трансфертами), у тому
числі:
|
299018533
|
327819979
|
343502062
|
371170953
|
401028231
|
X
|
загальний фонд
|
287685225
|
318729576
|
333580364
|
360443562
|
389524225
|
X
|
спеціальний фонд
|
11333308
|
9090403
|
9921698
|
10727391
|
11504006
|
2.
|
Фінансування, у
тому числі:
|
10731680
|
14010355
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
-4880622
|
12014996
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний фонд
|
15612302
|
1995359
|
-
|
-
|
-
|
3.
|
Повернення
кредитів, у тому числі:
|
-1048000
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
- 1050000
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний фонд
|
2000
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
УСЬОГО за розділом
І, у тому числі:
|
308702213
|
342855334
|
343502062
|
371170953
|
401028231
|
X
|
загальний фонд
|
281754603
|
331769572
|
333580364
|
360443562
|
389524225
|
X
|
спеціальний фонд
|
26947610
|
11085762
|
9921698
|
10727391
|
11504006
|
II. Загальні граничні показники
видатків та надання кредитів
|
1.
|
Видатки (з
міжбюджетними трансфертами), у тому
числі:
|
307650213
|
341830334
|
343502062
|
371170953
|
401028231
|
X
|
загальний фонд
|
280704603
|
330744572
|
333580364
|
360443562
|
389524225
|
X
|
спеціальний фонд
|
26945610
|
11085762
|
9921698
|
10727391
|
11504006
|
2.
|
Надання кредитів
у тому числі:
|
1050000
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
1050000
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний фонд
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
УСЬОГО за розділом
II, у тому числі:
|
308702213
|
342855334
|
343502062
|
371170953
|
401028231
|
X
|
загальний фонд
|
281754603
|
331769572
|
333580364
|
360443562
|
389524225
|
X
|
спеціальний фонд
|
26947610
|
11085762
|
9921698
|
10727391
|
11504006
|
Секретар ради
Ірина
ГОНЧАРОВА
Додаток 2
до рішення
міської ради
№
Показники
доходів бюджету
21541000000
(код
бюджету)
грн
Код
|
Найменування
показника
|
2020рік
|
2021рік
|
2022рік
|
2023рік
|
2024рік
|
(звіт)
|
(затверджено)
|
(план)
|
(план)
|
(план)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
І.
Доходи (без урахування міжбюджетних
трансфертів)
|
X
|
Загальний фонд, у тому
числі:
|
|
|
|
|
|
10000000
|
Податкові надходження, у
тому числі:
|
199443281
|
223264300
|
233718450
|
251443900
|
273122900
|
1101ОООО
|
Податок та збір на доходи
фізичних осіб
|
126407626
|
145498500
|
156636600
|
171017000
|
188534900
|
11020000
|
Податок на прибуток
підприємств
|
836107
|
100200
|
50000
|
50000
|
50000
|
13000000
|
Рентна плата та плата за
використання інших природних ресурсів
|
91819
|
66600
|
91850
|
91900
|
92000
|
13010000
|
Рентна плата за спеціальне
використання лісових ресурсів
|
2868
|
|
2900
|
2900
|
2000
|
13030000
|
Рентна плата за користування
надрами загальнодержавного значення
|
88951
|
66600
|
88950
|
89000
|
89000
|
14000000
|
Внутрішні податки на
товари та послуги
|
13692968
|
14064000
|
14700000
|
15000000
|
15300000
|
14020000
|
Акцизний податок з вироблених
в Україні підакцизних товарів
(продукції)
|
1872893
|
1900000
|
2000000
|
2100000
|
2200000
|
14030000
|
Акцизний податок з ввезених
на митну територію України підакцизних
товарів (продукції)
|
6547784
|
6500000
|
7000000
|
7100000
|
7200000
|
14040000
|
Акцизний податок з реалізації
суб`єктами господарювання роздрібної
торгівлі підакцизних товарів
|
5272291
|
5664000
|
5700000
|
5800000
|
5900000
|
18000000
|
Місцеві податки та збори,
що сплачуються (перераховуються)
згідно з Податковим кодексом України
|
58414761
|
63535000
|
62240000
|
65285000
|
69146000
|
18010000
|
Податок на майно
|
23227249
|
26264500
|
21800000
|
22250000
|
22650000
|
18030000
|
Туристичний збір
|
27620
|
30000
|
30000
|
35000
|
36000
|
18050000
|
Єдиний податок
|
35159892
|
37240500
|
40320000
|
43000000
|
46460000
|
20000000
|
Неподаткові надходження,
у тому числі:
|
4998803
|
3778100
|
4504180
|
4582200
|
4874000
|
2100ОООО
|
Доходи від власності та
підприємницької діяльності
|
302823
|
72000
|
85000
|
87000
|
90000
|
21010000
|
Частина чистого прибутку
(доходу) державних або комунальних
унітарних підприємств та їх об`єднань,
що вилучається до відповідного бюджету,
та дивіденди (дохід), нараховані на
акції (частки) господарських товариств,
у статутних капіталах яких є державна
або комунальна власність
|
219084
|
5000
|
5000
|
5000
|
5000
|
21080000
|
Інші надходження
|
83739
|
67000
|
80000
|
82000
|
85000
|
22000000
|
Адміністративні збори та
платежі, доходи від некомерційної
господарської діяльності
|
3845292
|
3164100
|
3795180
|
3845200
|
4100000
|
22010000
|
Плата за надання адміністративних
послуг
|
1822989
|
2042700
|
1770000
|
1800000
|
2020000
|
22080000
|
Надходження від орендної
плати за користування цілісним майновим
комплексом та іншим державним майном
|
1695180
|
794000
|
1695180
|
1695200
|
1700000
|
22090000
|
Державне мито
|
327124
|
327400
|
330000
|
350000
|
380000
|
24000000
|
Інші неподаткові надходження
|
850688
|
542000
|
624000
|
650000
|
684000
|
24060000
|
Інші надходження
|
850688
|
542000
|
624000
|
650000
|
684000
|
30000000
|
Доходи від операцій з
капіталом, у тому числі:
|
1000
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3101ОООО
|
Кошти від реалізації скарбів,
майна, одержаного державою або
територіальною громадою в порядку
спадкування чи дарування, безхазяйного
майна, знахідок, а також валютних
цінностей і грошових коштів, власники
яких невідомі
|
1000
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
Спеціальний фонд, у тому
числі:
|
|
|
|
|
|
10000000
|
Податкові надходження, у
тому числі:
|
189190
|
187200
|
208000
|
210000
|
220000
|
1901ОООО
|
Екологічний податок
|
189190
|
187200
|
208000
|
210000
|
220000
|
20000000
|
Неподаткові надходження,
у тому числі:
|
5742373
|
7013203
|
7613698
|
8317391
|
9084006
|
2406ОООО
|
Інші надходження
|
2155
|
1000
|
1000
|
1000
|
1000
|
24170000
|
Надходження коштів пайової
участі у розвитку інфраструктури
населеного пункту
|
26678
|
-
|
-
|
-
|
-
|
25000000
|
Власні надходження бюджетних
установ
|
5713539
|
7012203
|
7612698
|
8316391
|
9083006
|
25010000
|
Надходження від плати за
послуги, що надаються бюджетними
установами згідно із законодавством
|
4475254
|
6892203
|
7492698
|
8196391
|
8963006
|
25020000
|
Інші джерела власних
надходжень бюджетних установ
|
1238285
|
120000
|
120000
|
120000
|
120000
|
30000000
|
Доходи від операцій з
капіталом, у тому числі:
|
5267746
|
1890000
|
2100000
|
2200000
|
2200000
|
3103ОООО
|
Кошти від відчуження майна,
що належить Автономній Республіці
Крим та майна, що перебуває в комунальній
власності
|
2449945
|
690000
|
-
|
-
|
-
|
33000000
|
Кошти від продажу землі і
нематеріальних активів
|
2817801
|
1200000
|
2100000
|
2200000
|
2200000
|
33010000
|
Кошти від продажу землі
|
2817801
|
1200000
|
2100000
|
2200000
|
2200000
|
50000000
|
Цільові фонди, у тому
числі:
|
134000
|
-
|
-
|
-
|
-
|
50110000
|
Цільові фонди, утворені
Верховною Радою Автономної Республіки
Крим, органами місцевого самоврядування
та місцевими органами виконавчої
влади
|
134000
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
УСЬОГО за розділом І, у
тому числі:
|
215776392
|
236132803
|
248144328
|
266753491
|
289500906
|
X
|
загальний фонд
|
204443084
|
227042400
|
238222630
|
256026100
|
277996900
|
X
|
спеціальний фонд
|
11333308
|
9090403
|
9921698
|
10727391
|
11504006
|
II. Трансферти з
державного бюджету
|
X
|
Загальний фонд, у тому числі:
|
|
|
|
|
|
41020000
|
Дотації з державного бюджету,
у тому числі:
|
2750200
|
-
|
-
|
-
|
-
|
41020100
|
Базова дотація
|
2750200
|
-
|
-
|
-
|
-
|
41030000
|
Субвенції з державного
бюджету, у тому числі:
|
70596005
|
85462700
|
93271400
|
102155000
|
109126000
|
41033900
|
Освітня субвенція з державного
бюджету місцевим бюджетам
|
64096600
|
85462700
|
93271400
|
102155000
|
109126000
|
41034200
|
Медична субвенція з державного
бюджету місцевим бюджетам
|
6499405
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
Спеціальний фонд, у тому
числі:
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
УСЬОГО за розділом II, у
тому числі:
|
73346205
|
85462700
|
93271400
|
102155000
|
109126000
|
X
|
загальний фонд
|
73346205
|
85462700
|
93271400
|
102155000
|
109126000
|
X
|
спеціальний фонд
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
III. Трансферти з
інших місцевих бюджетів
|
X
|
Загальний фонд, у тому числі:
|
|
|
|
|
|
41040000
|
Дотації з місцевих бюджетів,
у тому числі:
|
1614600
|
798000
|
-
|
-
|
-
|
41040200
|
Дотація з місцевого бюджету
на здійснення переданих з державного
бюджету видатків з утримання закладів
освіти та охорони здоров’я за рахунок
відповідної додаткової дотації з
державного бюджету
|
1614600
|
798000
|
-
|
-
|
-
|
41050000
|
Субвенції з місцевих
бюджетів, у тому числі:
|
8281336
|
5426476
|
2086334
|
2262462
|
2401325
|
41050900
|
Субвенція з місцевого
бюджету на проектні, будівельно-ремонтні
роботи, придбання житла та приміщень
для розвитку сімейних та інших форм
виховання, наближених до сімейних,
підтримку малих групових будинків та
забезпечення житлом дітей-сиріт,
дітей, позбавлених батьківського
піклування, осіб з їх числа за рахунок
відповідної субвенції з державного
бюджету
|
365521
|
-
|
-
|
-
|
-
|
41051000
|
Субвенція з місцевого
бюджету на здійснення переданих
видатків у сфері освіти за рахунок
коштів освітньої субвенції
|
1333632
|
1661993
|
1813229
|
1985483
|
2120498
|
41051100
|
Субвенція з місцевого
бюджету за рахунок залишку коштів
освітньої субвенції, що утворився на
початок бюджетного періоду
|
30000
|
-
|
-
|
-
|
-
|
41051200
|
Субвенція з місцевого
бюджету на надання державної підтримки
особам з особливими освітніми потребами
за рахунок відповідної субвенції з
державного бюджету
|
774255
|
905446
|
-
|
-
|
-
|
41051400
|
Субвенція з місцевого
бюджету на забезпечення якісної,
сучасної та доступної загальної
середньої освіти `Нова українська
школа` за рахунок відповідної субвенції
з державного бюджету
|
1363484
|
-
|
-
|
-
|
-
|
41051500
|
Субвенція з місцевого
бюджету на здійснення переданих
видатків у сфері охорони здоров’я за
рахунок коштів медичної субвенції
|
20418
|
-
|
-
|
-
|
-
|
41053000
|
Субвенція з місцевого
бюджету на проведення виборів депутатів
місцевих рад та сільських, селищних,
міських голів, за рахунок відповідної
субвенції з державного бюджету
|
1388642
|
-
|
-
|
-
|
-
|
41053900
|
Інші субвенції з місцевого
бюджету
|
2552600
|
1699837
|
273105
|
276979
|
280827
|
41054900
|
Субвенція з місцевого
бюджету на реалізацію програми
"Спроможна школа для кращих
результатів" за рахунок відповідної
субвенції з державного бюджету
|
374441
|
-
|
-
|
-
|
-
|
41055000
|
Субвенція з місцевого
бюджету на здійснення підтримки
окремих закладів та заходів у системі
охорони здоров`я за рахунок відповідної
субвенції з державного бюджету
|
78343
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
Спеціальний фонд, у тому
числі:
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
УСЬОГО за розділом III, у
тому числі:
|
9895936
|
6224476
|
2086334
|
2262462
|
2401325
|
X
|
загальний фонд
|
9895936
|
6224476
|
2086334
|
2262462
|
2401325
|
X
|
спеціальний фонд
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
РАЗОМ за розділами I, II та
III, у тому числі:
|
299018533
|
327819979
|
343502062
|
371170953
|
401028231
|
X
|
загальний фонд
|
287685225
|
318729576
|
333580364
|
360443562
|
389524225
|
X
|
спеціальний фонд
|
11333308
|
9090403
|
9921698
|
10727391
|
11504006
|
Секретар ради
Ірина ГОНЧАРОВА
Додаток
3
до
рішення міської ради
№
Показники
фінансування бюджету
21541000000
(код бюджету)
(гри)
Код
|
Найменування
показника
|
2020 рік
(звіт)
|
2021 рік
(затверджено)
|
2022 рік
(план)
|
2023 рік
(план)
|
2024 рік
(план)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
І. Фінансування
за типом кредитора
|
200000
|
Внутрішнє
фінансування, у тому числі:
|
10731680
|
14010355
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
-4880622
|
12014996
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний фонд
|
15612302
|
1995359
|
-
|
-
|
-
|
300000
|
Зовнішнє
фінансування, у тому числі:
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний фонд
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
УСЬОГО за розділом
І, у тому числі:
|
10731680
|
14010355
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
-4880622
|
12014996
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний фонд
|
15612302
|
1995359
|
-
|
-
|
-
|
II. Фінансування за
типом боргового зобов’язання
|
400000
|
Фінансування за
борговими операціями, у тому числі:
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний фонд
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
600000
|
Фінансування за
активними операціями, у тому числі:
|
10731680
|
14010355
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
-4880622
|
12014996
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний фонд
|
15612302
|
1995359
|
-
|
-
|
-
|
X
|
УСЬОГО за розділом
II, у тому числі:
|
10731680
|
14010355
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
-4880622
|
12014996
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний фонд
|
15612302
|
1995359
|
-
|
-
|
-
|
Секретар ради
Ірина
ГОНЧАРОВА
Додаток
6
до
рішення міської ради
№
Граничні показники
видатків бюджету та надання кредитів
з бюджету головним розпорядникам коштів
21541000000 (код бюджету)
(грн)
Код відомчої
класифікації
|
Найменування
головного розпорядника коштів місцевого
бюджету
|
2021 рік
(затверджено)
|
2022 рік
(план)
|
2023 рік
(план)
|
2024 рік
(план)
|
1
|
2
|
4
|
5
|
6
|
7
|
02
|
Виконавчий
комітет Каховської міської ради, у тому числі:
|
56036592
|
43495851
|
46426958
|
55896536
|
X
|
загальний фонд
|
52889842
|
41145851
|
43974958
|
53434536
|
X
|
спеціальний фонд
|
3146750
|
2350000
|
2452000
|
2462000
|
06
|
Управління
освіти Каховської міської ради, у тому числі:
|
231926780
|
244571001
|
266065351
|
283610642
|
X
|
загальний фонд
|
226112469
|
238250508
|
259112809
|
275962847
|
X
|
спеціальний фонд
|
5814311
|
6320493
|
6952542
|
7647795
|
08
|
Управління
праці та соціального захисту населення
Каховської міської ради,
у тому числі:
|
26319354
|
26217409
|
27534633
|
28772740
|
X
|
загальний фонд
|
26009354
|
25868809
|
27166033
|
28384140
|
X
|
спеціальний фонд
|
310000
|
348600
|
368600
|
388600
|
10
|
Управління
культури і туризму Каховської міської
ради, у тому числі:
|
20694908
|
22537545
|
24236268
|
25638508
|
X
|
загальний фонд
|
19783207
|
21634940
|
23282019
|
24632897
|
X
|
спеціальний фонд
|
911701
|
902605
|
954249
|
1005611
|
11
|
Відділ
у справах молоді та спорту Каховської
міської ради, у тому числі:
|
3699065
|
3558155
|
3799906
|
4005150
|
X
|
загальний фонд
|
3426065
|
3558155
|
3799906
|
4005150
|
X
|
спеціальний фонд
|
273000
|
0
|
0
|
0
|
37
|
Фінансове
управління Каховської міської ради,
у тому числі:
|
4178635
|
3122101
|
3107837
|
3104655
|
X
|
загальний фонд
|
3548635
|
3122101
|
3107837
|
3104655
|
X
|
спеціальний фонд
|
630000
|
0
|
0
|
0
|
X
|
УСЬОГО, у тому
числі:
|
342855334
|
343502062
|
371170953
|
401028231
|
X
|
загальний фонд
|
331769572
|
333580364
|
360443562
|
389524225
|
X
|
спеціальний
фонд
|
11085762
|
9921698
|
10727391
|
11504006
|
Д
Секретар ради
Ірина
ГОНЧАРОВА
Додаток
7
до
рішення міської ради
№
Граничні
показники видатків бюджету
за
Типовою програмною класифікацією
видатків та кредитування місцевого
бюджету
21541000000
(код бюджету)
(грн)
Код
|
Найменування
показника
|
2020 рік
(звіт)
|
2021 рік
(затверджено)
|
2022 рік
(план)
|
2023 рік
(план)
|
2024 рік
(план)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
0100
|
Державне
управління, у тому числі:
|
48220619
|
45066088
|
44225732
|
45067053
|
45865274
|
X
|
загальний фонд
|
47849875
|
44863088
|
44184732
|
45026053
|
45824274
|
X
|
спеціальний
фонд
|
370744
|
203000
|
41000
|
41000
|
41000
|
1000
|
Освіта, у тому
числі:
|
157878495
|
232703729
|
247232696
|
269091882
|
286930015
|
X
|
загальний фонд
|
151954113
|
226543175
|
240564656
|
261775649
|
278902182
|
X
|
спеціальний
фонд
|
5924382
|
6160554
|
6668040
|
7316233
|
8027833
|
2000
|
Охорона здоров’я,
у тому числі:
|
1272089
|
10514672
|
5067900
|
6880000
|
10390500
|
X
|
загальний фонд
|
1159664
|
10134672
|
5067900
|
6880000
|
10390500
|
X
|
спеціальний
фонд
|
112425
|
380000
|
0
|
0
|
0
|
3000
|
Соціальний
захист та соціальне забезпечення, у
тому числі:
|
13047123
|
15521422
|
15542195
|
16707942
|
17801022
|
X
|
загальний фонд
|
12728774
|
15192822
|
15193595
|
16339342
|
17412422
|
X
|
спеціальний
фонд
|
318349
|
328600
|
348600
|
368600
|
388600
|
4000
|
Культура і
мистецтво, у тому числі:
|
8409820
|
11211668
|
12244866
|
13121136
|
13853180
|
X
|
загальний фонд
|
7814128
|
10672210
|
11718408
|
12562038
|
13262213
|
X
|
спеціальний
фонд
|
595692
|
539458
|
526458
|
559098
|
590967
|
5000
|
Фізична культура
і спорт, у тому числі:
|
7204846
|
7716034
|
7733879
|
8385670
|
8919214
|
X
|
загальний фонд
|
7136503
|
7665034
|
7705279
|
8354210
|
8884608
|
X
|
спеціальний
фонд
|
68343
|
51000
|
28600
|
31460
|
34606
|
6000
|
Житлово-комунальне
господарство, у тому числі:
|
27180902
|
12405123
|
6095330
|
5959900
|
10349800
|
X
|
загальний фонд
|
22529932
|
12292123
|
6095330
|
5959900
|
10349800
|
X
|
спеціальний
фонд
|
4650970
|
113000
|
0
|
0
|
0
|
7000
|
Економічна
діяльність, у тому числі:
|
17715010
|
4453656
|
3807044
|
4388686
|
5254806
|
X
|
загальний фонд
|
3558914
|
1961706
|
1707044
|
2188686
|
3054806
|
X
|
спеціальний
фонд
|
14156096
|
2491950
|
2100000
|
2200000
|
2200000
|
8000і
|
Інша діяльність,
у тому числі:
|
306032
|
1607942
|
1552420
|
1568684
|
1664420
|
X
|
загальний фонд
|
306032
|
1419742
|
1343420
|
1357684
|
1443420
|
X
|
спеціальний
фонд
|
0
|
188200
|
209000
|
211000
|
221000
|
9000
|
Міжбюджетні
трансферти, у тому числі:
|
26415277
|
630000
|
0
|
0
|
0
|
X
|
загальний фонд,
у тому числі:
|
25666668
|
0
|
0
|
0
|
0
|
9110
|
реверсна дотація
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
X
|
спеціальний
фонд
|
748609
|
630000
|
0
|
0
|
0
|
X
|
УСЬОГО, у тому
числі:
|
307650213
|
341830334
|
343502062
|
371170953
|
401028231
|
X
|
загальний фонд
|
280704603
|
330744572
|
333580364
|
360443562
|
389524225
|
X
|
спеціальний
фонд
|
26945610
|
11085762
|
9921698
|
10727391
|
11504006
|
Секретар ради
Ірина
ГОНЧАРОВА
Додаток
8
до
рішення міської ради
№
Граничні
показники кредитування бюджету
за
Типовою програмною класифікацією
видатків та кредитування місцевого
бюджету
21541000000
(код бюджету)
(гри)
Код
|
Найменування
показника
|
2020 рік
(звіт)
|
2021 рік
(затверджено)
|
2022 рік
(план)
|
2023 рік
(план)
|
2024 рік
(план)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8800
|
Повернення
кредитів, у тому числі:
|
-
1048000
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
-1050000
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний
фонд
|
2000
|
-
|
-
|
-
|
-
|
8800
|
Надання кредитів,
у тому числі:
|
1050000
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
1050000
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний
фонд
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
8800
|
Кредитування
(результат), у тому числі:
|
-2000
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
загальний фонд
|
-
|
1025000
|
-
|
-
|
-
|
X
|
спеціальний
фонд
|
-2000
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Секретар ради
Ірина ГОНЧАРОВА
Додаток
9
до
рішення міської ради
№
Показники бюджету
розвитку
21541000000
(код бюджету)
(грн)
№ з/п
|
Найменування
показника
|
2020 рік
(звіт)
|
2021 рік
(затверджено)
|
2022 рік
(план)
|
2023 рік
(план)
|
2024 рік
(план)
|
І. Надходження
бюджету розвитку
|
1.
|
Кошти, що
передаються із загального фонду
бюджету
|
15680194
|
68409
|
-
|
-
|
-
|
2.
|
Кошти від
повернення кредитів, надані з бюджету,
та відсотки, сплачені за користування
ними
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3.
|
Капітальні
трансферти (субвенції) з інших бюджетів,
у тому числі:
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3.1
|
трансферти з
державного бюджету
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3.2
|
трансферти з
місцевих бюджетів
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
4.
|
Місцеві запозичення
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
5.
|
Інші надходження
бюджету розвитку
|
5294424
|
1890000
|
2100000
|
2200000
|
2200000
|
|
УСЬОГО за розділом
І:
|
20974618
|
1958409
|
2100000
|
2200000
|
2200000
|
|
з них надходження
до бюджету розвитку (без урахування
обсягів місцевих запозичень та
капітальних трансфертів (субвенцій))
|
20974618
|
1958409
|
2100000
|
2200000
|
2200000
|
II. Витрати бюджету
розвитку
|
1.
|
Капітальні
видатки бюджету розвитку, у тому числі:
|
21525392
|
3780493
|
2100000
|
2200000
|
2200000
|
1.1
|
на виконання
інвестиційних проектів
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1.2
|
капітальні
трансферти (субвенції) іншим бюджетам
|
748609
|
630000
|
-
|
-
|
-
|
1.3
|
інші капітальні
видатки
|
20776783
|
3150493
|
2100000
|
2200000
|
2200000
|
Секретар ради
Ірина
ГОНЧАРОВА
11
Додаток
11
до
рішення міської ради
№
Показники
міжбюджетних трансфертів з інших
бюджетів
21541000000
(код бюджету)
(грн)
Код Класифікації
доходу бюджету / код бюджету
|
Найменування
трансферту / найменування бюджету -
надавала міжбюджетного трансферту
|
2020 рік
(звіт)
|
2021 рік
(затверджено)
|
2022 рік
(план)
|
2023рік
(план)
|
2024 рік
(план)
|
1
|
2
|
3
|
|