UKR
П'ятниця 11 Жовтня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


01.10.2024

Департамент захисту довкілля та природних ресурсів
Херсонської обласної державної адміністрації інформує про початок
Процедури громадського обговорення та строки подання пропозицій
та зауважень до Документа державного планування «Регіональний
план управління відходами в Херсонській області до 2034 року»
(ДДП) та звіту про стратегічну екологічну оцінку (СЕО).

Детальніше

25.07.2024

Заява про визначення обсягу СЕО

Детальніше

11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні391
Вчора1042
На цьому тижні4260
Минулого тижня6621
У цьому місяці9924
Минулого місяця31359
За весь період2658882

Про припинення в результаті реорганізації позашкільних закладів освіти Каховської міської ради шляхом злиття юридичних осіб у Центр позашкільної освіти Каховської міської ради(оновлено)


Проаналізувавши роботу комунального закладу «Станція юних техніків» Каховської міської ради, Станції юних натуралістів Каховської міської ради та Центру дитячої творчості Каховської міської ради відповідно до статей 80, 81, 83, 87, 104, 105, 106, 107 Цивільного кодексу України, статей 52, 53, 54, 56, 59, 137 Господарського кодексу України, статті 25, п.30 абз. 2 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Закону України «Про освіту», Закону України «Про позашкільну освіту» з метою розвитку мережі закладів позашкільної освіти, створення умов для всебічного розвитку здібностей та обдарувань вихованців, учнів і слухачів, задоволення їх інтересів, духовних запитів і потреб у професійному визначенні, а також ефективної організації управлінського та фінансово-господарського супроводу, сесія міської ради


В И Р І Ш И Л А:

1. Припинити юридичні особи в результаті реорганізації:

  - комунальний заклад «Станція юних техніків» Каховської міської ради, розташований за адресою м. Каховка вул. Панкеєвська, 126-а (код ЄДРПОУ 24756563);

  - Станцію юних натуралістів Каховської міської ради, розташовану за адресою м.Каховка вул. Набережна, 25 (код ЄДРПОУ 24756607);

  - Центр дитячої творчості Каховської міської ради, розташований за адресою м. Каховка вул. Велика Куликовська, 99 (код ЄДРПОУ 24756553);

шляхом злиття у юридичну особу Центр позашкільної освіти Каховської міської ради за організаційно-правовою формою — комунальний заклад.

2. Затвердити Статут Центру позашкільної освіти Каховської міської ради (додаток 1).

     2.1. Затвердити повне найменування — Центр позашкільної освіти Каховської міської ради.

    2.2. Скорочене найменування — Каховський ЦПО.

  2.3. Визначити місцезнаходження: 74800, Херсонська область, місто Каховка, вулиця Велика Куликовська, будинок 99.

3. Затвердити Структуру Центру позашкільної освіти Каховської міської ради (додаток 2).

4. Визначити, що Центр позашкільної освіти Каховської міської ради є правонаступником комунального закладу «Станція юних техніків» Каховської міської ради, Станції юних натуралістів Каховської міської ради та Центру дитячої творчості Каховської міської ради.

5. Затвердити Положення про конкурс на посаду керівника закладу позашкільної освіти, що належить до спільної власності територіальної громади міста Каховка (додаток 3).

6. Затвердити склади комісій з реорганізації:

    6.1. Станції юних натуралістів Каховської міської ради (додаток 4);

    6.2. комунального закладу «Станція юних техніків» Каховської міської ради (додаток 5);

    6.3. Центру дитячої творчості Каховської міської ради (додаток 6).

7. Комісії з реорганізації здійснити усі необхідні дії, пов’язані з реорганізацією юридичних осіб, зазначених у пункті 1 цього рішення відповідно до вимог чинного законодавства.

8. Встановити строк для заявлення кредиторами своїх вимог два місяці з дня оприлюднення повідомлення про це рішення.

9. Уповноважити начальника управління освіти Каховської міської ради (О.В.Аркуша) підписати Статут Центру позашкільної освіти Каховської міської ради, Положення про конкурс на посаду керівника закладу позашкільної освіти, що належить до спільної власності територіальної громади міста Каховка.

10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на депутатську комісію з питань культури, освіти, молоді, спорту, соціального захисту населення та охорони здоров’я (М.М. Скрипніченко).



Міський голова                                   А. А. Дяченко



Додаток № 1
до рішення сесії міської ради
від __________ № _______



СТАТУТ
ЦЕНТРУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


1.1. Центр позашкільної освіти Каховської міської ради (далі за текстом – Центр) є комплексним закладом позашкільної освіти основними напрямками діяльності якого є науково-технічний, художньо-естетичний, військово-патріотичний, соціально-реабілітаційний, туристсько-краєзнавчий, науково-дослідницький, дослідницько-експериментальний та еколого-натуралістичний, який утворений шляхом злиття закладів «Станція юних техніків» Каховської міської ради, Станції юних натуралістів Каховської міської ради та Центру дитячої творчості Каховської міської ради рішенням сесії Каховської міської ради від____________ №_____________ та  є комунальною власністю громади міста Каховка.


1.2. Центр позашкільної освіти Каховської міської ради є правонаступником комунальних закладів «Станція юних техніків» Каховської міської ради (код ЄДРПОУ 24756563), Станції юних натуралістів Каховської міської ради (код ЄДРПОУ 24756607) та Центру дитячої творчості Каховської міської ради (код ЄДРПОУ 24756553).


1.3. Засновником Центру є Каховська міська рада (далі – Засновник). Засновник здійснює фінансування, матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання, транспортні засоби, встановлює їх статус.


1.4. Уповноваженим органом управління Центром є управління освіти Каховської міської ради (далі – управління освіти).


1.5. Центр є юридичною особою публічного права та неприбутковою установою, що утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, який регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, рахунок в органах Казначейства, самостійний баланс, ідентифікаційний номер, здійснює з урахуванням потреб осіб з інвалідністю (у тому числі тих, що пересуваються на кріслах колісних) організоване підвезення здобувачів освіти і педагогічних працівників (у разі потреби) до Центру та до місця проживання і в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечує виконання покладених на неї завдань.


1.6.  Повне найменування: Центр позашкільної освіти Каховської міської ради.


1.7.  Скорочене найменування : Каховський ЦПО.


1.8. Місцезнаходження: 74800, Херсонська область, місто Каховка, вулиця Велика Куликовська , будинок 99.


1.9. Основні напрями діяльності Центру:


  • художньо-естетичний, який забезпечує розвиток творчих здібностей, обдарувань та здобуття вихованцями, учнями і слухачами практичних навичок, оволодіння знаннями в сфері вітчизняної і світової культури та мистецтва;

  • еколого-натуралістичний, який передбачає оволодіння вихованцями, учнями і слухачами знаннями про навколишнє середовище, формування екологічної культури особистості, набуття знань і досвіду розв’язання екологічних проблем, залучення до практичної природоохоронної роботи та інших біологічних напрямків, формування знань, навичок в галузі сільського господарства;

  • науково-технічний, який забезпечує набуття вихованцями, учнями і слухачами техніко-технологічних умінь та навичок, розширення наукового світогляду, підготовку до активної науково-дослідної роботи, оволодіння сучасною технікою та технологіями;

  • дослідницько-експериментальний, який сприяє залученню вихованців, учнів і слухачів до науково-дослідницької, експериментальної, конструкторської та винахідницької роботи в різних галузях науки, техніки, культури і мистецтва, а також створенню умов для творчого самовдосконалення та виявлення, розвитку і підтримки юних талантів та обдарувань;

  • науково-дослідницький, який забезпечує організацію і координацію дослідницької діяльності учнів, вихованців; створює умови для інтелектуального, духовного, творчого розвитку, професійного самовизначення, сприяє нарощуванню наукового потенціалу через діяльність секцій МАН;

  • соціально-реабілітаційний, який забезпечує соціальне становлення та розвиток інтересів, здібностей, нахилів, потреб у самореалізації вихованців, учнів і слухачів, підготовку їх до активної професійної та громадської діяльності, організацію їх змістовного дозвілля та відпочинку.

  • туристсько-краєзнавчий, який спрямовується на залучення вихованців, учнів і слухачів до активної діяльності з вивчення історії рідного краю та довкілля, світової цивілізації, географічних, етнографічних, історичних об’єктів і явищ соціального життя, оволодіння практичними уміннями та навичками з туризму та краєзнавства;

  • військово-патріотичний, який забезпечує належний рівень підготовки вихованців, учнів і слухачів до військової служби, виховання патріотичних почуттів та громадянської відповідальності;

  • гуманітарний, який забезпечує розвиток здібностей, обдарувань, практичних навичок вихованців, учнів і слухачів, оволодіння знаннями з основ наук соціально-гуманітарного циклу;

  • бібліотечно-бібліографічний, який спрямований на поглиблення пізнавальних інтересів вихованців, учнів, слухачів, підвищення їх інформаційної культури, набуття навичок і умінь орієнтуватися у зростаючому потоці інформації;

  • оздоровчий, який забезпечує необхідні умови для змістовного відпочинку та передбачає оволодіння вихованцями, учнями, слухачами знаннями про здоровий спосіб життя, організацію їх оздоровлення, набуття і закріплення навичок, зміцнення особистого здоров’я і формування гігієнічної культури особистості.

За погодженням із Засновником в Центрі можуть створюватися інші напрямки.



1.10. Відкриття (закриття) гуртків Центру з основних напрямків діяльності закладу здійснюється за рішенням Засновника після погодження управлінням освіти.


1.11. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню», «Про позашкільну освіту», актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Наказами Міністерства освіти і науки України (далі МОН), інших центральних органів виконавчої влади у сфері управління яких перебуває Центр, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2001 року № 433 «Про затвердження переліку типів позашкільних навчальних закладів і Положення про позашкільний навчальний заклад», Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 779 «Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти», рішеннями Засновника, цим Статутом, іншими законодавчими і нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність закладів освіти.


1.12. Застосування мов у Центрі визначає Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".


1.13. Головною метою діяльності Центру є забезпечення прав дітей та молоді на здобуття позашкільної освіти.


1.14. Головними завданнями Центру є:

  • виховання громадянина України;

  • вільний розвиток особистості та формування її соціально-громадського досвіду;

  • виховання у вихованців, учнів і слухачів поваги до Конституції України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії;

  • виховання у вихованців, учнів і слухачів патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей Українського народу, а також інших націй і народів;

  • виховання у вихованців, учнів і слухачів шанобливого ставлення до родини та людей похилого віку;

  • створення умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку вихованців, учнів і слухачів;

  • розвиток інклюзивного освітнього середовища у Центрі, найбільш доступних і наближених до місця проживання дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами;

  • здобуття учнями, вихованцями, слухачами первинних професійних навичок і вмінь, необхідних для їхньої соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності;

  • формування у вихованців, учнів і слухачів свідомого й відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, навичок безпечної поведінки;

  • задоволення освітньо-культурних потреб вихованців, учнів і слухачів, які не забезпечуються іншими складовими структури освіти;

  • задоволення потреб вихованців, учнів і слухачів у професійному самовизначенні і творчій самореалізації;

  • пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців, учнів і слухачів;

  • організація дозвілля вихованців, учнів і слухачів, пошук його нових форм; профілактика бездоглядності, правопорушень;

  • виховання в учасників освітнього процесу свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих;

  • формування здорового способу життя вихованців, учнів і слухачів;

  • здійснення інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи.


1.15. Організаційно-методичне забезпечення діяльності Центру в частині виконання завдань і програм здійснюється управлінням освіти.



2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

2.1. Центр може мати структурно відокремлені підрозділи, що перебувають поза межами розташування основного закладу позашкільної освіти і виконують таку саму освітню діяльність, як і основний заклад позашкільної освіти у цілому або за окремими його напрямами за попереднім погодженням із управлінням освіти.



3. ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЦЕНТРІ


3.1. Центр працює за освітньою програмою, яка схвалюється педагогічною радою та затверджується Директором Центру. На основі освітньої програми Центр складає та затверджує річний план роботи закладу та навчальний план закладу, що конкретизують організацію освітнього процесу.


3.2. Структура Центру розробляються Директором Центру. Штатний розпис Центру затверджується відповідно до наказу МОН України від 31.10.2012. № 1230 «Про затвердження Типових штатних нормативів позашкільних навчальних закладів», у межах затверджених видатків на оплату праці.


3.3. У структуру Центру можуть входити відділи, кабінети, лабораторії, постійно діючі та тимчасові оздоровчі табори, бібліотека, творчі майстерні та інші підрозділи.


3.4. Центр здійснює освітній процес, організаційно-масову та інформаційно-методичну роботу.


3.5. Центр організовує і проводить освітній процес з вихованцями, учнями і слухачами протягом навчального року в одновікових та різновікових групах за інтересами.


3.6. До Центру зараховуються діти і молодь віком від 3 до 18 років, в тому числі і ті, які потребують соціальної допомоги та соціальної реабілітації.

Формування контингенту вихованців, учнів і слухачів Центру здійснюється протягом навчального року (в міру закінчення комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань) за їх бажанням та на підставі заяви батьків.

Для зарахування учнів до туристських, хореографічних, військово-патріотичних гуртків, груп потрібна довідка медичного закладу про відсутність у них протипоказань для занять у зазначених закладах.

Центр за потреби утворює інклюзивні групи для навчання дітей з особливими освітніми потребами.


3.7. Відповідно до рівня кваліфікації визначаються мета і перспективи діяльності гуртків, груп та інших творчих об’єднань, їх чисельний склад, обирається програма.

Для секції наукового товариства МАН, творчих об’єднань вищого рівня наповнюваність становить 1-5 вихованців, учнів, слухачів.

Середня наповнюваність гуртків, груп становить 10-15 вихованців, учнів, слухачів. Наповнюваність окремих груп, гуртків та інших творчих об’єднань установлює Директор залежно від профілю, навчальних планів, програм та можливостей організації освітнього процесу і рівня майстерності вихованців і становить не більше 25 вихованців, учнів, слухачів.

Гурток – це об’єднання вихованців, учнів і слухачів відповідно до їх нахилів, здібностей, інтересів до конкретного виду діяльності з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я.

Група – це складова гуртка, відділу, відділення або іншого творчого об’єднання одного профілю.

Секція – це об’єднання вихованців, учнів і слухачів для проведення дослідницької, пошукової та експериментальної роботи з різних проблем науки, техніки, мистецтва.

Студія – це об’єднання вихованців, учнів і слухачів з різних жанрів мистецтва: музичного, вокально-хорового, театрального, хореографічного, фольклорного, фольклорно-етнографічного, акторського, образотворчого, декоративно-ужиткового, фото-аматорського, літературно-творчого.


3.8. Навчальний рік у Центрі починається 1 вересня поточного року і завершується 31 травня наступного року. Тривалість навчального року встановлюється Міністерством освіти і науки України.

Комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань здійснюється у період з 1 до 15 вересня, який вважається робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об’єднання Центру.


3.9. Освітній процес у Центрі здійснюється диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців, учнів і слухачів та з урахуванням їх вікових особливостей.

Кожен вихованець, учень і слухач має право займатися у кількох творчих об’єднаннях, змінювати їх протягом року.

У канікулярні, вихідні та святкові дні Центр працює за окремим планом, затвердженим Директором.


3.10. Випускникам Центру, які в установленому порядку склали кваліфікаційні іспити, видаються відповідні документи про позашкільну освіту в порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України. Зразки документів про позашкільну освіту затверджуються Кабінетом Міністрів України. Виготовлення документів про позашкільну освіту для вихованців Центру здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.


3.11. Гуртки, групи та інші творчі об’єднання Центру класифікуються за трьома рівнями:

  •  
    • початковий рівень - творчі об’єднання, діяльність яких спрямована на загальний розвиток вихованців, учнів і слухачів, виявлення їх здібностей та обдарувань, прищеплення інтересу до творчої діяльності;

    • основний рівень - творчі об’єднання, які розвивають інтереси вихованців, учнів і слухачів, дають їм знання, практичні вміння і навички, задовольняють потреби у допрофесійній орієнтації;

    • вищий рівень - творчі об’єднання за інтересами для здібних і обдарованих вихованців, учнів і слухачів.


3.12. Освітній процес у Центрі здійснюється за типовими навчальними планами і програмами, затвердженими та рекомендованими МОН, а також навчальними програмами затвердженими місцевими органами виконавчої влади.

Експериментальні навчальні плани складаються Центром з урахуванням типових освітніх програм. Запровадження експериментальних освітніх програм (навчальних планів), педагогічних інновацій і технологій здійснюється в установленому порядку.


3.13. Навчальні програми можуть бути однопрофільними, комплексними і такими, що передбачають індивідуальне навчання вихованців, учнів і слухачів та навчання у гуртках, групах та інших творчих об’єднаннях. Залежно від специфіки діяльності гуртка, групи та іншого творчого об’єднання навчання може вестися за програмами від 1 місяця до кількох років.


3.14. Індивідуальне навчання у Центрі організовується відповідно до Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи у закладах позашкільної освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 11.08.2004 № 651.


3.15. Тривалість одного заняття визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку, допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для учнів:

  • віком від 3 до 6 років – 30 хвилин;

  • віком від 6 до 7 років – 35 хвилин;

  • старшого віку – 45 хвилин.

Короткі перерви між заняттями є робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об’єднання і визначаються режимом щоденної роботи Центру.

Початок і закінчення занять, заходів визначаються адміністрацією Центру відповідно до режиму роботи закладу, згідно з Правилами внутрішнього трудового розпорядку з урахуванням допустимого навантаження учнів.


3.16. Центр може організовувати роботу своїх творчих об’єднань у приміщеннях закладів освіти, установ та закладів культури міста, за місцем проживання вихованців, учнів і слухачів відповідно до укладених угод із зазначеними закладами та установами.


3.17. З метою розвитку і підтримки стійких інтересів вихованців, учнів і слухачів, їх обдарувань і самовизначення щодо майбутньої професії Центр може проводити роботу спільно з науково-дослідними установами, творчими організаціями, вищими навчальними закладами, створювати лабораторії для творчої, експериментальної, науково-дослідної роботи тощо.


3.18. З метою виявлення рівня вмінь, знань і навичок вихованців, учнів і слухачів Центр організовує і проводить організаційно-масову роботу у формі: занять, гурткової роботи, клубної роботи, лекцій, індивідуальних занять, конференцій, семінарів, концертів, змагань, тренувань, репетицій, екскурсій, практичних роботах у майстернях та в інших формах, передбачених статутом Центру.


3.19. Центр організовує і проводить масові заходи з вихованцями, учнями і слухачами, використовуючи різноманітні форми і методи роботи з урахуванням вікових особливостей дітей та підлітків, їх інтересів, уподобань, нахилів у відповідності із завданням закладу.

Центр організовує і проводить різноманітні регіональні, міські заходи (свята, змагання), створює необхідні умови для розваг, відпочинку, спілкування батьків та їх дітей, здійснює пошук сучасних форм виховної роботи, підтримує соціально значимі ініціативи.


3.20. Центр проводить інформаційно-методичну роботу, спрямовану на удосконалення програм, змісту, форм і методів діяльності гуртків, груп, та інших творчих об’єднань.


3.21. Відділи створюються у Центрі за наявності груп одного або кількох споріднених напрямів.

Відділення створюються у Центрі за видами гуртків, секцій та інших творчих об’єднань або за напрямами позашкільної освіти.


3.22. У Центрі може діяти методична рада, до складу якої входять педагогічні працівники закладу та інші учасники освітнього процесу.


3.23. Методична рада є дорадчим органом.

Методична рада:

  •  
    • координує науково-методичну, організаційну та практичну діяльність Центру з різних напрямів роботи;

    • заслуховує повідомлення та пропозиції з питань удосконалення освітньої, організаційно-методичної, науково-дослідної роботи;

    • вивчає, узагальнює та поширює педагогічний досвід;

    • дає експертні оцінки щодо якості навчально-методичної літератури з питань позашкільного навчання на виховання;


  •  
    • обговорює проєкти нових навчальних програм, аналізує пропозиції щодо вдосконалення діючих;

    • поширює інновації у системі позашкільної освіти тощо.


3.24. Режим роботи Центру встановлюється з урахуванням рекомендацій центральних та місцевих органів виконавчої влади у сфері управління яких він перебуває, Засновника, на підставі Правил внутрішнього трудового розпорядку та Колективного договору працівників Центру.

Центр забезпечує безпечні умови навчання, виховання та праці.



4. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЦЕНТРУ


4.1. Учасниками освітнього процесу в Центрі є:

  •  
    • вихованці, учні і слухачі;

    • директор;

    • заступник директора з навчально-методичної роботи;

    • педагогічні працівники, методисти, практичний психолог, культорганізатор, спеціалісти, які залучаються до освітнього процесу;

    • батьки або особи, які їх замінюють;

    • представники підприємств, установ, організацій, які беруть участь у здійсненні освітнього процесу.


4.2. Вихованці, учні і слухачі Центру мають гарантоване державою право на:

  •  
    • здобуття позашкільної освіти відповідно до їх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;

    • добровільний вибір виду діяльності;

    • безпечні та нешкідливі умови навчання та праці;

    • участь у різних видах навчальної та науково-практичної роботи, у конференціях, оглядах, змаганнях, виставках, конкурсах та інших масових заходах;

    • представництво в органах громадського самоврядування Центру.


4.3. Вихованці, учні і слухачі Центру зобов’язані:

  •  
    • оволодівати знаннями, уміннями, практичними навичками;

    • підвищувати загальний культурний рівень;

    • дотримуватись моральних і етичних норм;

    • бережливо ставитись до комунального майна.


4.4. Педагогічні працівники Центру мають право на:

  •  
    • внесення керівництву закладу пропозицій щодо поліпшення освітнього процесу, подання на розгляд керівництву закладу та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення вихованців, учнів і слухачів;

    • підвищення кваліфікації, перепідготовку, вільний вибір змісту, програм, форм навчання, закладів освіти, установ та організацій, що здійснюють підвищення кваліфікації і перепідготовку;

    • участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів, інших органів самоврядування закладу, у заходах, пов’язаних з організацією освітнього процесу;

    • проведення в установленому порядку наукової, дослідно-експериментальної, пошукової роботи;

    • прояв соціально-педагогічної ініціативи, вибір педагогічно обґрунтованих форм, методів, засобів роботи з вихованцями, учнями і слухачами;

    • захист професійної честі, гідності відповідно до законодавства;

    • соціальне та матеріальне заохочення за досягнення вагомих результатів у виконанні покладених на них завдань;

    • об’єднання у професійні спілки, участь в інших об’єднаннях громадян, діяльність яких не заборонена законодавством.


4.5. Педагогічні працівники Центру зобов’язані:

  •  
    • виконувати освітні програми;

    • надавати знання, формувати вміння і навички з різних напрямів позашкільної освіти, диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців,учнів і слухачів;

    • сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей дітей, фізичних якостей відповідно до задатків та запитів вихованців, учнів і слухачів;

    • визначати мету та конкретні завдання навчання, виховання і розвитку вихованців, учнів і слухачів, обирати адекватні засоби їх реалізації;

    • здійснювати контроль за дотриманням вихованцями,учнями і слухачами моральних, етичних норм поведінки, вимог документів, що регламентують організацію освітнього процесу;

    • дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність вихованців,учнів і слухачів, захищати від будь-яких форм фізичного, психічного насильства;

    • берегти здоров’я вихованців,учнів і слухачів, їх інтереси, пропагувати здоровий спосіб життя;

    • виховувати повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;

    • постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;

    • вести документацію, пов’язану з виконанням посадових обов’язків (журнали, плани роботи тощо);

    • виховувати особистим прикладом і настановами повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;

    • дотримуватись вимог Статуту Центру, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку та посадові обов’язки;

    • брати участь у роботі педагогічної ради закладу;

    • виконувати накази і розпорядження директора закладу.


4.6. Керівники гуртків, груп та інших творчих об’єднань Центру працюють відповідно до режиму роботи закладу та розкладу занять, затвердженого Директором.




4.7. Обсяг педагогічного навантаження керівників гуртків, груп та інших творчих об’єднань Центру визначається Директором згідно із законодавством.

Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року можливий у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачається навчальним планом, у разі вибуття або зарахування вихованців, учнів і слухачів Центру протягом навчального року або за письмовою згодою педагогічного працівника з додержанням законодавства про працю.


4.8. Не допускаються відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків, крім випадків, передбачених законодавством.


4.9. Педагогічні працівники Центру підлягають атестації, як правило, один раз на п’ять років відповідно до чинного законодавства.


4.10. Батьки вихованців, учнів і слухачів та особи, які їх замінюють, мають право:

  •  
    • обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування закладу;

    • звертатися до Засновника, управління освіти, директора Центру і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;

    • приймати рішення про участь дитини в інноваційній діяльності Центру;

    • брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації освітнього процесу та зміцнення матеріальної бази Центру;

    • захищати законні інтереси своїх дітей в органах громадського самоврядування закладу та відповідних державних, судових органах.


5. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ


5.1. Суб’єктами управління Центру є:

  • Каховська міська рада – Засновник;

  • Управління освіти;

  • Директор Центру, який здійснює безпосереднє керівництво Центром.


5.2. Засновник в порядку і межах, визначених чинним законодавством:

  • приймає рішення про створення, ліквідацію та реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, перетворення) Центру;

  • затверджує Статут Центру та вносить зміни до нього;

  • затверджує структуру Центру;

  • вирішує питання відчуження основних фондів Центру;

  • вирішує питання списання окремо визначеного рухомого і нерухомого майна, що перебуває в оперативному управлінні Центру;

  • надає дозвіл на передачу в оренду та погоджує умови договорів оренди майна, що перебуває в оперативному управлінні Центру;

  • щорічно заслуховує звіт Директора Центру про результати роботи Центру та виконання покладених на нього обов’язків;

  • здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України та цим Статутом


5.3. Управління освіти:

  • здійснює управління і контроль за діяльністю Центру та, за потреби, створює комісії для перевірки діяльності Центру;

  • вирішує питання щодо організації та проведення конкурсного відбору на посаду директора Центру згідно Положення про конкурс, затверджений Засновником;

  •  укладає, продовжує та розриває строковий трудовий договір (контракт) з  директором  Центру, обраним (призначеним) у порядку, встановленому законодавством та цим Статутом;

  • здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Центру;

  • здійснює контроль за дотриманням установчих документів Центру;

  • призначає та звільняє Директора Центру за результатами конкурсного відбору;

  • призначає виконуючого обов’язки директора Центру;

  • вирішує питання притягнення Директора Центру до дисциплінарної відповідальності;

  • погоджує штатний розпис Центру затверджений Директором;

  • здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України, рішеннями Засновника та цим Статутом.


5.4. Посаду Директора може займати особа, яка є громадянином України, має вищу педагогічну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше 3-х років та успішно пройшла атестацію керівних кадрів освіти у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.


5.5. Директор Центру  призначається на посаду за результатами конкурсного відбору строком на два роки на підставі рішення конкурсної комісії, згідно наказу начальника управління освіти шляхом укладення контракту.

Після закінчення строку дії контракту, за результатами роботи Директора та виконання покладених на нього обов’язків, начальником управління освіти приймається рішення про укладення контракту на новий термін без проведення конкурсу або про звільнення Директора.


5.6. Інших працівників Центру призначає на посади та звільняє з посад Директор у порядку, передбаченому установчими документами Центру відповідно до законодавства.


5.7. Директор Центру:

  • здійснює керівництво колективом, визначає структуру закладу та погоджує її із управлінням освіти, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;

  • організовує освітній процес;

  • забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок вихованців, учнів і слухачів;

  • створює необхідні умови для здобуття вихованцями, учнями і слухачами позашкільної освіти;

  • забезпечує дотримання вимог охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;

  • розпоряджається в установленому порядку майном і коштами закладу;

  • установлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу працівникам закладу відповідно до законодавства;

  • представляє заклад у всіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед Засновником за результати діяльності Центру;

  • дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників культурно-просвітницьких закладів, підприємств, установ та організацій, інших юридичних або фізичних осіб у освітньому процесі;

  • забезпечує додержання прав вихованців, учнів і слухачів та захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

  • видає у межах своїх повноважень накази та розпорядження, обов’язкові для виконання всіма працівниками і вихованцями, учнями і слухачами, і контролює їх виконання;

  • застосовує заходи заохочення та дисциплінарного стягнення до працівників Центру;

  • затверджує посадові обов’язки працівників Центру;

  • щороку звітує про діяльність Центру перед Засновником;

  • щороку звітує на загальних зборах колективу про діяльність адміністрації;

  • несе відповідальність за виконання покладених на Центр завдань, результати фінансово-господарської діяльності, стан і збереження майна, переданого в користування Центру;

  • щорічно звітує перед Засновником про результати роботи Центру та виконання покладених на нього обов’язків.


5.8. З метою розвитку та вдосконалення освітнього процесу, професійної діяльності педагогічних працівників у Центрі створюється Педагогічна рада – постійно діючий колегіальний орган управління закладу.

Головою педагогічної ради є Директор.


Педагогічна рада Центру :

  • розглядає план роботи закладу, підсумки і актуальні питання освітнього процесу, організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи закладу, його структурних підрозділів, гуртків, груп та інших творчих об’єднань, а також питання дотримання санітарно-гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;

  • розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності Центру;

  • визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, упровадження в освітній процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;

  • розробляє рекомендації з питань організації освітнього процесу, налагодження міжнародних освітніх та наукових зв’язків;

  • за поданням Директора в окремих випадках може встановлювати норму наповнюваності груп, гуртків або інших творчих об’єктів;

  • захищає права педагогічних працівників на педагогічну ініціативу, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, аналізує форми, методи і засоби навчання та скасовує такі, що не придатні для використання в освітньому процесі;

  • порушує клопотання про заохочення працівників;

  • розглядає інші питання професійної діяльності педагогічних працівників та освітнього процесу Центру.

Кількість засідань Педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше ніж два рази на рік.


5.9. Органом громадського самоврядування Центру є Загальні збори колективу, які скликаються не рідше одного разу на рік.

Повноваження зборів визначаються чинним законодавством.

Загальні збори колективу Центру проводяться за участю Директора та інших педагогічних працівників, які залучаються до освітнього процесу закладу, а також представників учнівського самоврядування, батьківського комітету.


5.10. У період між Загальними зборами може діяти педагогічна Рада Центру.

Рада Центру розглядає питання перспективи розвитку закладу, надає допомогу керівництву в реалізації цих планів, здійснює громадський контроль за діяльністю керівництва.


5.11. У Центрі за рішенням Загальних зборів або Ради закладу можуть створюватись і діяти Піклувальна рада та батьківський комітет.


6. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ЦЕНТРУ


6.1. Фінансово-господарська діяльність Центру здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства та цього Статуту.

Центр може надавати платні освітні та інші послуги, перелік яких затверджує Кабінет Міністрів України. Засновник Центру має право затверджувати переліки платних освітніх та інших послуг, що не увійшли до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Платні послуги не можуть надаватися Центром замість або в межах освітньої діяльності, визначеної освітніми програмами, навчальними планами і програмами.

Платні послуги можуть надаватися за напрямами діяльності Центру.

Діти із багатодітних сімей, діти із малозабезпечених сімей, діти з інвалідністю, діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, здобувають позашкільну освіту в Центрі безоплатно, за рахунок коштів з державного та/або місцевих бюджетів. Порядок компенсації коштів з державного та/або місцевих бюджетів за здобуття позашкільної освіти дітьми зазначених категорій затверджується Кабінетом Міністрів України.


6.2. Фінансування Центру здійснюється за рахунок коштів місцевого/державного бюджету та додаткових джерел фінансування, не заборонених законодавством.


6.3. Додатковими джерелами формування коштів Центру є:

  •  
    • кошти гуманітарної допомоги;

    • добровільні грошові внески і пожертвування підприємств, установ, організацій та окремих громадян;

    • кошти, що надходять від надання платних освітніх послуг;

    • інші джерела, не заборонені законодавством;

Кошти, отримані Центром з додаткових джерел фінансування, використовуються для провадження діяльності, передбаченої Статутом.


6.4. Центр у процесі провадження фінансово-господарської діяльності має право:

  •  
    • самостійно розпоряджатися коштами, одержаними від господарської та іншої діяльності відповідно до Статуту;

    • користуватися і розпоряджатися майном відповідно до законодавства та Статуту;

    • виконувати інші дії, що не суперечать законодавству та Статуту Центру.


6.5. Майно Центру є спільною власністю територіальної громади міста Каховка та належить йому на праві оперативного управління і не може бути вилученим у нього, якщо інше не передбачено законодавством.


6.6. Для проведення освітнього процесу Центру надаються в користування спортивні об’єкти, культурні, оздоровчі та інші заклади безоплатно або на пільгових умовах.

Порядок надання зазначених об’єктів у користування (оренду) визначається відповідними органами місцевого самоврядування відповідно до законодавства.


6.7. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку Центру визначається законодавством та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, а також органу місцевого самоврядування, яким підпорядкований Центр.


6.8. Доходи (прибутки) Центру використовуються виключно для фінансування видатків на її утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначеними в цьому Статуті.


6.9. Забороняється розподіляти отримані (прибутки) або їх частини серед Засновників (учасників), членів Центру, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.




7. ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ У РАМКАХ

МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА


7.1. Центр за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних фінансових коштів має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проєктів, брати участь у міжнародних заходах.


7.2. Центр має право, за попереднім погодженням із управлінням освіти, укладати угоди про співробітництво, установлювати прямі відносини із органами управління освіти, закладами освіти, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об’єднаннями інших країн у порядку, установленому чинним законодавством.


8. КОНТРОЛЬ ЗА РОБОТОЮ ЦЕНТРУ


8.1. Контроль за діяльністю Центру здійснюють Міністерство освіти та науки України, інші центральні органи виконавчої влади, Державна інспекція закладів освіти, управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації, управління освіти та Засновник.


8.2. Основною формою контролю за діяльністю Центру є атестація, яка проводиться, як правило, один раз на десять років у порядку, затвердженому МОН.


8.3. Перевірки з питань, не пов’язаних з освітнім процесом, проводяться Засновником відповідно до чинного законодавства.



9. РЕОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЛІКВІДАЦІЯ ЦЕНТРУ


9.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Центру приймає Засновник.


9.2. Реорганізація відбувається :

-  за рішенням Засновника;

-  на підставі рішення господарського суду;

-  в інших випадках, передбачених діючим законодавством України.


9.3. У випадку реорганізації права та зобов’язання Центру переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства.


9.4. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною Засновником, або за рішенням суду - згідно з діючим законодавством. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Центром.


9.5. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру, виявляє його дебіторів- кредиторів і розраховується з ними, а також складає ліквідаційний баланс і представляє його Засновнику.


9.6.У разі припинення діяльності Центру (в результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання) передати активи одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахувати до доходу бюджету (відповідно до рішення Засновника).


9.7.При реорганізації і ліквідації Центру працівникам, які звільняються, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства з питань праці.


10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ


10.1. Положення цього Статуту набирають чинності з моменту його державної реєстрації.


10.2. Статут та зміни до нього затверджуються рішенням Засновника за погодженням управління освіти і підлягають реєстрації в установленому порядку.

Внесення змін до Статуту оформляється шляхом викладення його в новій редакції.


10.3. Питання, не врегульовані цим Статутом, вирішуються в порядку, визначеному чинним законодавством України.




Начальник управління освіти Олександра АРКУША






Додаток № 2
до рішення сесії міської ради
від __________ № _______



 

СТРУКТУРА КАХОВСЬКОГО ЦПО


Директор (1 ст.)




Заступник директора з навчально-методичної

роботи ( 1 ст.)


Практичний психолог

(1 ст.)



Методисти за напрямами (2,5 ст.)






Педагогічні працівники (26,94 ст.)



Технічний персонал (15 ст.)

Культорганизатор (1,5ст.)













Акомпоніатор (1ст.)


Практичний психолог (1ст.)


Керівникі гуртків (23,44 ст.)


Завідувач господарством (1,5 ст.)

Діловод (0,5 ст.)

Робітгик з компл. Обслугов. будівель (1,5ст.)

Костюмер (0,5ст.)

Двірник (1 ст.)

Сторож (5ст.)

Прибиральник служб. приміщень

(3 ст.)

Швейцар (2 ст.)



Всього: 47,44 ст.






 



Додаток № 3
до рішення сесії міської ради
від __________ № _______


ПОЛОЖЕННЯ

про конкурс на посаду керівника закладу позашкільної освіти, що належить до спільної власності територіальної громади міста Каховка

1. Положення про конкурс на посаду керівника закладу позашкільної освіти, який є об’єктом спільної комунальної власності територіальної громади міста Каховка (далі – Положення), розроблене з метою забезпечення конкурсного відбору на посаду керівника комунального закладу позашкільної освіти та визначає порядок проведення конкурсу на посаду керівника закладу позашкільної освіти (далі – Заклад освіти).

  1. Каховська міська рада (далі - Засновник) делегує управлінню освіти Каховської міської ради (далі – Управління освіти) повноваження щодо:

- організації та проведення конкурсу на посаду керівника Закладу освіти  відповідно до Положення;

- призначення на посаду керівника Закладу  освіти за результатами конкурсу згідно наказу начальника управління освіти шляхом укладення контракту;

- звільнення з посади керівника Закладу  освіти в порядку визначеним чинним законодавством України.


3. Конкурс складається з таких етапів:

- прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

- оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

- прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

- перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

- допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

- ознайомлення кандидатів із Закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;

- проведення конкурсного відбору;

- визначення переможця конкурсу;

- оприлюднення результатів конкурсу.


4. Рішення про проведення конкурсу приймає Управління освіти відповідно до делегованих йому повноважень Засновником:

- одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу позашкільної освіти;

- не менше, ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору (контракту), укладеного з керівником Закладу освіти;

- не пізніше  десяти робочих днів з дня дострокового припинення договору, укладеного з керівником відповідного Закладу  освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся;

- упродовж десяти робочих днів з дня коли посада  стала вакантною.

5. Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на офіційному веб-сайтах Управління освіти та Закладу освіти наступного робочого дня після  прийняття рішення про проведення конкурсу та  повинне містити:

- найменування і місцезнаходження Закладу освіти;

- найменування посади та умови оплати праці;

- кваліфікаційні вимоги до керівника Закладу освіти відповідно до Закону України «Про позашкільну освіту»;

- вичерпний перелік, кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі;

- дату та місце початку конкурсного відбору, етапи його проведення та тривалість;

- прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, уповноваженої надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі в конкурсі;

В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству України.

6. Для проведення конкурсу Засновник формує та затверджує конкурсну комісію чисельністю від 6 до 15 осіб, до складу якої входять представники Засновника, Управління освіти та фахівців у сфері позашкільної освіти.

До складу конкурсної комісії не може бути включена особа, яка:

- визнана в установленому законом порядку недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;

- має судимість або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного або пов’язаного  з корупцією правопорушення;

- відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» є близькою особою учасника конкурсу або особою учасника конкурсу або особою, яка може бути конфлікт інтересів.

У роботі конкурсної комісії з правом дорадчого голосу можуть брати участь представники органів громадського самоврядування Закладу освіти, на посаду керівника якого оголошено конкурс.

Члени комісії зобов’язані:

- брати участь у роботі конкурсної комісії та голосувати з питань порядку денного;

- заявляти самовідвід у разі наявності чи настання підстав, передбачених цією статтею, що унеможливлюють їх участь у складі конкурсної комісії.

Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу. Конкурсна комісія приймає рішення більшістю голосів від її затвердженого складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколами, які підписуються всіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюються на веб-сайтах Управління освіти протягом наступного робочого дня  з дня проведення засідання конкурсної комісії.

Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості, доброчесності. Не допускається будь-яке втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу.

7. Для участі у конкурсі подаються такі документи:

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копія паспорта громадянина України;

- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- довідку про відсутність судимості;

- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк, що може становити від 20 до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.

8.Протягом п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:

- перевіряє подані документи на відповідність установленим законодавством вимогам;

- приймає рішення про допущення та /або недопущення до участі у конкурсі;

- оприлюднює на веб-сайтах Управління освіти  перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі (далі - Кандидати).

До участі у конкурсі не можуть бути допущені особи, які:

- не можуть обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти відповідно Закону України «Про повну загальну середню освіту»;

- подали не всі документи для участі в конкурсі;

- подали документи після завершення строку їх подання.


9.Управління освіти організовує та забезпечує ознайомлення Кандидатів із Закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу не пізніше п’яти робочих днів до початку проведення конкурсного відбору.


10. Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:

- перевірки на знання законодавства України у сфері освіти, зокрема Законів України «Про освіту»«Про позашкільну освіту», інших нормативно-правових актів у сфері позашкільної освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Перелік питань для перевірки знання законодавства у сфері позашкільної освіти, форма перевірки (письмове чи комп’ютерне), зразок ситуаційного завдання  та критерії їх оцінювання зазначаються у оголошені про проведення конкурсу та оприлюднюються на веб-сайтах Управління освіти.

Управління освіти (за можливості) може забезпечити відеофіксацію та відеотрансляцію конкурсного відбору з подальшим оприлюдненням на своєму офіційному вебсайті відеозапису протягом одного робочого дня з дня його проведення.

11.Конкурсна комісія протягом двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначає переможця конкурсу або визнає конкурс таким, що не відбувся, та оприлюднює результати конкурсу на веб-сайтаі Управління освіти.

Загальна тривалість конкурсуне може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.

12.Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:

- відсутні заяви про участь у конкурсі;

- до участі в конкурсі не допущено жодного кандидата;

- жоден із кандидатів не визначений переможцем конкурсу.

У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, проводиться повторний конкурс.

13.Протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення рішення про переможця конкурсу начальниця Управління освіти своїм наказом призначає його на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір (контракт).


 14. Трудовий договір (контракт) укладається на два роки на підставі рішення конкурсної комісії. Після закінчення строку, на який укладено строковий трудовий договір, за результатами роботи Директора та виконання покладених на нього обов’язків, начальником управління освіти приймається одне з рішень:

-про укладення контракту на термін (два роки) без проведення конкурсу;

- про звільнення Директора та проведення конкурсу.

15.Конкурсні документи претендентів зберігаються в Управлінні освіти впродовж установленого законодавством України строку.

16.Оголошення про проведення конкурсу, протоколи конкурсної комісії, інформація про результати конкурсу та інші матеріали, пов’язані з проведенням конкурсу, можуть розміщатися на веб-сайті Засновника.

17.Контракт регулює трудові та інші відносини між керівником Закладу освіти та Управлінням освіти, визначає основні вимоги до діяльності Закладу освіти, виконання яких є обов’язковим для керівника Закладу освіти у, та інші умови.

18.Обов’язковими складовими контракту з керівником Закладу освіти є:

- загальні положення, у яких передбачаються загальні обов’язки сторін із питань організації праці й виконання  посадових обов’язків;

- права та обов’язки сторін контракту,

-  умови матеріального забезпечення керівника;

-  відповідальність сторін;

-  порядок внесення змін  і доповнень до контракту та  його припинення;

- термін дії контракту;

- інші умови, не заборонені чинним законодавством.

19. Питання, не врегульовані даним Положенням, вирішуються в порядку, визначеному чинним законодавством України.


Начальник управління освіти Олександра АРКУША






Додаток № 4
до рішення сесії міської ради
від __________ № _______

Склад
комісії з реорганізації Станції юних натуралістів Каховської міської ради

Голова комісії:


Аркуша Олександра Вікторівна - начальник управління освіти Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 2852912361.


Члени комісії:


Чиркіна Людмила Юріївна - начальник юридичного відділу Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 3199200222;

Олійник Олександр Анатолійович - головний бухгалтер управління освіти Каховської міської ради, і
дентифікаційний номер 3183700195;

Литвиненко Ольга Валентинівна - директор Центру дитячої творчості Каховської міської ради, і
дентифікаційний номер 2448710044;

Філоненко Ірина Петрівна. - методист Станції юних натуралістів Каховської міської ради, і
дентифікаційний номер 2592508169;

Сушко Олена Анатоліївна - директор «Станції юних техніків» Каховської міської ради, і
дентифікаційний номер 2572818981.




Додаток № 5
до рішення сесії міської ради
від __________ № _______

Склад комісії з реорганізації комунального закладу «Станція юних техніків» Каховської міської ради


Голова комісії:

Сушко Олена Анатоліївна - директор «Станції юних техніків» Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 2572818981.


Члени комісії:



Аркуша Олександра Вікторівна - начальник управління освіти Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 2852912361;

Чиркіна Людмила Юріївна - начальник юридичного відділу Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 3199200222;

Олійник Олександр Анатолійович - головний бухгалтер управління освіти Каховської міської ради, і
дентифікаційний номер 3183700195;

Литвиненко Ольга Валентинівна - директор Центру дитячої творчості Каховської міської ради, і
дентифікаційний номер 2448710044;

Філоненко Ірина Петрівна. - методист Станції юних натуралістів Каховської міської ради, і
дентифікаційний номер 2592508169.



 


Додаток № 6
до рішення сесії міської ради
від __________ № _______

Склад комісії з реорганізації Центру дитячої творчості Каховської міської ради


Голова комісії:

Литвиненко Ольга Валентинівна - директор Центру дитячої творчості Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 2448710044.


Члени комісії:



Аркуша Олександра Вікторівна - начальник управління освіти Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 2852912361;

Чиркіна Людмила Юріївна - начальник юридичного відділу Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 3199200222;

Олійник Олександр Анатолійович - головний бухгалтер управління освіти Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 3183700195;

Сушко Олена Анатоліївна - директор «Станції юних техніків» Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 2572818981;

Філоненко Ірина Петрівна. - методист Станції юних натуралістів Каховської міської ради, ідентифікаційний номер 2592508169.