UKR
П'ятниця 29 Березня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні737
Вчора1102
На цьому тижні4476
Минулого тижня10792
У цьому місяці31677
Минулого місяця57472
За весь період2441420

(оновлено)Про заборону реалізації пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території Каховської територіальної громади


Керуючись підпунктом 44-1 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частиною 9 статті 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», Закону України від 22 березня 2018 року № 2376-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень встановлювати обмеження продажу пива крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових», частиною 2 статті 156 Кодексу України про адміністративні правопорушення, з метою зменшення шкідливого впливу споживання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на мешканців Каховської територіальної громади, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Заборонити продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території Каховської територіальної громади, а саме: м. Каховка, с. Коробки, с. Малокаховка, с. Роздольне, с. Чорноморівка, с. Вільна Україна суб’єктами господарювання сфери торгівлі (у т.ч. АЗС), крім закладів ресторанного господарства у період з 23.00 год. до 06.00 год. щоденно, враховуючи вихідні дні та свята.
2. Власникам торгових об’єктів привести свою діяльність у відповідність до вимог цього рішення, а також забезпечити візуальну наявність інформації про заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових в указаний цим рішенням час.
3. Про прийняте рішення повідомити відділення поліції №1 Каховського районного відділу поліції Головного управління національної поліції в Херсонській області та ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
4. Відділу організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю забезпечити оприлюднення цього рішення згідно з чинним законодавством.
5. Рішення набуває чинності з моменту його оприлюднення.
6. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Орєхова І.М.
7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва (Радченко О.В.).

 

Міський голова                               Віталій Немерець

 


АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення Каховської міської ради «Про заборону реалізації пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території Каховської територіальної громади»
І. Визначення проблеми
Даний аналіз регуляторного впливу (далі - Аналіз) підготовлений відповідно до вимог Законів України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою обмеження шкідливого впливу споживання алкогольних напоїв, популяризації здорового способу життя, посилення профілактичного впливу і протидії проявам пияцтва та алкоголізму серед населення.
Причини виникнення проблеми:
Порядок реалізації алкогольних напоїв в Україні регламентується Законами України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», «Про захист прав споживачів», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень встановлювати обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових».
Проте, проблема громадського порядку, безпеки і тиші в вечірній та нічний час доби біля закладів торгівлі та ресторанного господарства, алкоголізму, негативного впливу споживання алкогольних напоїв на здоров’я громадян, особливо молоді залишається актуальною.
Як показує аналіз режимів роботи закладів торгівлі, в яких здійснюється продаж алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива, основна частина закладів працює за режимом роботи з 7-00 до 22-00 години (4 заклади - цілодобово, 3 - АЗС). Біля об’єктів торгівлі, які здійснюють свою діяльність у місті після 23-00 години, мають місце випадки порушень громадського спокою, пошкодження майна територіальної громади, засмічення території міста, вчинення громадянами правопорушень в стані алкогольного сп’яніння. 
Виникає потреба вирішення питання обмеження шкідливого впливу споживання алкогольних напоїв, популяризації здорового способу життя, посилення профілактичного впливу і протидії проявам пияцтва та алкоголізму серед населення, зменшення кількості адміністративних правопорушень, скоєних в стані алкогольного сп’яніння.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень встановлювати обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових» № 2376-VІІІ від 22 березня 2018 року,  надано повноваження міським радам в частині встановлення заборони продажу пив (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) у визначений час доби в межах території відповідної адміністративно- територіальної одиниці ) та доповнено Закони України» «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів» частиною наступного змісту: «Сільські, селищні та міські ради в межах території відповідної адміністративно- територіальної одиниці можуть встановлювати заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктів господарювання  (крім закладів ресторанного господарства) у визначений рішенням таких органів час доби». З метою впровадження державної політики щодо попередження вживання серед населення алкогольних напоїв існує необхідність введення обмеження часу продажу алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв, пива (крім безалкогольного), вин столових у певний час доби на території міста для запобігання правопорушень в нічний час доби, популяризації здорового способу життя. За даними ГУ ДПС України в Херсонській області у 2020 році діяло 159 ліцензій на право роздрібного продажу алкогольних напоїв. На території громади цілодобово та з подовженим режимом роботи функціонує 7 об’єктів торгівлі (крім закладів ресторанного господарства). Біля об’єктів торгівлі , які здійснюють роботу після 23-00 години, відбуваються порушення громадського порядку, пошкодження майна територіальної громади населених пунктів, зростає кількість правопорушень , які вчиняються на ґрунті алкогольного сп’яніння, особливо молоддю.
Так, за даними відділення поліції №1 Каховського районного відділу поліції Головного управління національної поліції в Херсонській області протягом 2020 року за ст.178 КУпАП (розпивання спиртних напоїв в громадських місцях і поява в громадському місці у п’яному вигляді складено по:
- м. Каховка - 473 адміністративні постанови;
- с. Малокаховка - 39 адміністративних постанови;
- с. Роздольне - 21 адміністративна постанова;
- с. Чорноморівка - 8 адміністративних постанов;
- с. Коробки - 7 адміністративних постанов;
- с. Вільна Україна - 1 адміністративна постанова.
Відділом контролю за додержанням законодавства про працю, благоустрій та паркування транспортних засобів Каховської міської ради протягом 2020 року за ст. 182 КУпАП (порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях) зафіксовано 1 правопорушення на території м. Каховка, ст. 183 КУпАП - Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб - 2 протоколи.
Підтвердження важливості проблеми:
Значна частина вказаних адміністративних правопорушень припадає на період з 23.00 до 06.00 год. після вжиття алкогольних напоїв (в місцях розташування закладів ресторанного господарства, магазинів з цілодобовим режимом роботи). Такі факти негативно впливають на якість життя мешканців міста, сприяють росту захворювань, пов’язаних з вживанням алкогольних напоїв, вчинення злочинів в стані алкогольного сп’яніння, особливо серед неповнолітніх. 
Враховуючи вищевикладене, розроблено проект рішення Каховської міської ради «Про заборону реалізації пива (крім безалкогольного), алкогольних,слабоалкогольних напоїв, вин столових на території Каховської територіальної громади»

Основні групи, на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи)
Так
Ні
Громадяни
+
-
Органи місцевого самоврядування
+
-
Суб’єкти господарювання,
+
-
у тому числі суб’єкти малого підприємництва
+
-

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:
Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до чинного законодавства є компетенцією міської ради.
Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:
Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, діючих регуляторних актів, оскільки потребує впливу зовнішнього чинника - відповідного регуляторного акту з чітким визначенням обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на окремій територіальній одиниці.

II. Цілі регулювання
Цілями регуляторного акту є :
- зменшення кількості адміністративних та кримінальних правопорушень на території громади в нічний час доби та покращення стану громадського порядку, безпеки громадян;
- зниження масштабів споживання алкогольних напоїв та попередження правопорушень, пов’язаних із їх зловживаннями.
- сприяння формуванню у мешканців міста, насамперед у молоді, пріоритету здорового, тверезого способу життя.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
Вид альтернативи
Опис альтернативи
Відсутність регулювання (далі - Альтернатива 1)
Дана альтернатива не передбачає будь-яких дій зі сторони органу місцевого самоврядування та залишає існуючу ситуацію без змін. Є неприйнятною оскільки втрачається можливість формування у суспільстві здорового способу життя, зниження рівня споживання пива, алкогольних та слабоалкогольних напоїв особливо серед молоді
Забезпечення регулювання шляхом обмеження в часі реалізації суб’єктами господарювання алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива (крім безалкогольних), вин столових (далі - Альтернатива 2)
Альтернатива передбачає введення обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових шляхом заборони їх продажу з 23-00 до 06-00 години в торгівельних закладах міста, з метою посилення профілактики та протидії проявам пияцтва та алкоголізму серед населення міста.


Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на інтереси органів місцевого самоврядування
Вид альтернативи
Вигоди
Витрати
Альтернатива 1
Залишення надходжень до місцевого бюджету від сплати акцизного податку за рахунок торгівлі у нічний час у сумі 127,882 тис.грн. за рік*.
Збільшення кількості адміністративних та кримінальних правопорушень на території Каховської міської ради в нічний час доби
Альтернатива 2
Забезпечення виконання вимог чинного законодавства .
Дотримання громадського порядку.
Покращення стану здоров’я населення, зокрема дітей та підлітків. Прозорість дій органів місцевого самоврядування.
Впровадження проекту рішення не потребує виділення коштів з міського бюджету. З впровадженням регуляторного акту зменшиться реалізація алкогольних напоїв у нічний час. Можливе зменшення надходжень до міського бюджету від сплати акцизного податку суб’єктами господарювання 127,882 тис. грн. за рік*. За 2020 рік до бюджету м. Каховка від реалізації підакцизних товарів (і алкогольні вироби і тютюнові вироби, і пальне) надійшло 5103,782 тис. грн.
* - Згідно аналітичних досліджень Міністерства Фінансів України надходження від акцизного податку до бюджету має наступну структуру: алкогольні вироби - 13,0%, тютюнові вироби - 39%. пальне - 42%, інші - 6%. Загальна сума надходжень до дохідної частини місцевого бюджету м. Каховка від реалізації підакцизних товарів у 2020 році становила 5103,782 тис. грн. Таким чином, можна розрахувати структуру надходжень до місцевого бюджету акцизного податку за 2020 рік саме від тих суб’єктів господарювання, на діяльність яких буде мати вплив запровадження даного регуляторного акту - 2600,536 тис. грн. Таким чином, недоотримання місцевого бюджету від реалізації саме алкогольних напоїв складатиме 639,544 тис. грн. в рік.
Відповідно проведених маркетингових досліджень доходи суб’єктів господарювання від реалізації підакцизних товарів у нічний час не перевищує 20% від загальнодобового товарообігу. Так, недонадходження до місцевого бюджету від реалізації підакцизних товарів алкогольної групи у нічний час становитиме 127,9 тис.грн.
Та, слід враховувати що ця сума не є константою, так як, матиме термін відкладеної дії.

Оцінка впливу на інтереси громадян
Вид альтернативи
Вигоди
Витрати
Альтернатива 1
Відсутні. Доступне придбання алкогольних напоїв у будь-який час доби.
Підвищення рівня небезпеки в нічний час доби. Погіршення стану здоров’я населення через наслідки зловживання алкогольними напоями.
Альтернатива 2
Покращення громадського порядку в нічний час. Зменшення кількості захворювань, спричинених негативним впливом споживання алкогольних напоїв, рівня алкогольної залежності серед населення, особливо серед молоді.
Обмеження можливості придбання окремими особами алкогольних, слабоалкогольних напоїв в нічний час. Незначні незручності при придбанні алкогольних напоїв саме у нічний час.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник
Великі
Середні
Малі та
Мікро
Разом
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
-
3
4
7*
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
-
42,9
57,1
100
* - суб’єкти господарювання, на яких буде мати вплив впровадження регуляторного акту.

Вид альтернативи
Вигоди
Витрати
Альтернатива 1
Сталий дохід від продажу алкогольних напоїв
Подальше погіршення криміногенної ситуації на території Каховської міської ради, що негативно впливатиме як на мешканців громади та і на суб’єктів господарювання, які реалізують підакцизні товари в тому числі.
Альтернатива 2
Рівнозначні умови в частині реалізації через роздрібні мережі алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, пива (крім безалкогольного).
Часткове зменшення прибутку від реалізації алкогольних напоїв в нічний час доби, у зв’язку з обмеженням реалізації (продажу) алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та пива (крім безалкогольного) на території Каховської територіальної громади шляхом заборони їх реалізації у період з 23-00 до 06-00 години кожного дня, у сумі 453,3 тис. грн.*
Виготовлення інформаційних матеріалів щодо обмеження часу продажу алкогольних напоїв.
* Структура споживання алкогольних напоїв в Україні має таку складову: міцний алкоголь - 52,3%; пиво - 36,4%; вино - 8,9 %; інші - 2,4%. Спираючись на дані про ринки алкогольних напоїв від "Аналізу ринку алкогольних напоїв" та враховуючи розміри ставок акцизного податку ( міцний алкоголь (40%) - 50,78 грн. за 1л.; вино - 8,02 грн. за 1 л.; вина ігристі - 11,65 грн. за 1л.; пиво - 2,78 грн. за 1 л.), структуру складової акцизного податку на алкогольні напої виглядає так: міцний алкоголь - 94,8%; пиво - 3,6 % вино - 0,6% ін. - 1%., що дозволяє провести наступні розрахунки ймовірних витрат суб’єктів господарювання, на яких буде мати вплив, впровадження регуляторного акту.
Розрахунок витрат 7 суб’єктів господарювання з графіком роботи у нічний час, що мають ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями можна провести двома способами:
1) З урахуванням вартості міцного алкоголю (горілка - 40%) - 90 грн. за 0,5 л. доходи 7 суб’єктів господарювання, що мають ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та на яких матиме вплив дія регуляторного акту складатиме - 2266,99 тис. грн. Збитки суб’єктів господарювання за не продаж алкогольних виробів нічний час - 453,3 тис.грн.

2) Згідно ст. 215 ПКУ розмір акцизного податку, який справляється з спирту етилового та спиртних напоїв становить 126,96 грн. за 1 л. 100% спирту. Тобто, з реалізації однієї пляшки горілки об’ємом 0,5 л. міцністю 40 % справляється 25,4 грн. акцизного податку.
Розмір сплаченого 7 суб’єктами господарювання, що мають ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями становить 639,544 тис.грн. що відповідає реалізації ними 25188 пляшок горілки за рік, та за день становить 69 пляшок. Таким чином, за нічний час реалізація становить 14 пляшок на добу або 5037 шт за рік. (середня вартість однієї пляшки 90,00 грн.).
Враховуючи те, що реалізація підакцизних товарів у нічний час не перевищує 20% від загальнодобового товарообігу надає нам змогу припустити що зменшення виручки від реалізації підакцизних товарів алкогольної групи складатиме 453,3 тис. грн.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 1
1 - цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті
Проблема продовжує існувати. Вказана альтернатива є неприйнятною. Ця альтернатива є неприйнятною, оскільки втрачається можливість формування у суспільстві здорового способу життя.
Альтернатива 2
3 - цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть).
Досягнення встановлених цілей є можливим з певними витратами для суб’єктів господарювання та місцевої ради, але ці витрати є такими, що виправдовуються вигодами, які виникають внаслідок дії акта та стосуються прав, законних інтересів та здоров’я населення громади.
При обмежені суб’єкти господарювання недоотримають виручку від реалізації алкогольних напоїв у сумі 453,3 тис. грн. Але ж при цьому можуть бути досягнуті визначені цілі регуляторного акту, зменшиться рівень злочинності на фоні алкогольного сп’яніння, випадки розпивання спиртних напоїв в громадських місцях.

Рейтинг результативності
Вигоди (підсумок)
Витрати (підсумок)
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Альтернатива 1
Суб’єкти господарювання, які мали цілодобовий режим роботи, матимуть і надалі змогу реалізовувати алкогольні напої у нічний час, що відповідно буде мати можливість отримання збільшеної виручки від реалізації
Втрачається можливість досягнення соціального ефекту, тобто формування здорового способу життя мешканців громади. Надасть змогу суб’єктам господарювання
сплатити до місцевого бюджету від реалізації підакцизних товарів алкогольної групи у нічний час 127,9 тис.грн.
Альтернатива не сприяє вирішенню поставлених цілей. Проблема продовжує існувати
Альтернатива 2
Забезпечення виконання вимог чинного законодавства. Покращення стану громадського порядку в нічний час доби, Покращення стану дитячого та підліткового здоров’я, репродуктивного здоров’я населення, зниження рівня алкогольної залежності Мінімізація соціальних наслідків від надмірного вживання алкогольних напоїв.
Часткове зменшення виручки від реалізації зменшення виручки від реалізації підакцизних товарів алкогольної групи складатиме 453,3 тис. грн.
Та, слід враховувати що ця сума не є константою, так як, матиме термін відкладеної дії, оскільки, зростає можливість придбання алкогольних напоїв у денний та вечірній часи роботи суб’єктів господарювання, тим самим дасть смогу стабілізувати розмір виручки від реалізації алкогольними виробами. Недонадходження до міського бюджету складатиме 453,3 тис. грн., що в подальшому теж може стабілізуватися.
Усі важливі аспекти проблеми будуть врегульовані, альтернатива відповідає вимогам чинного законодавства, сприяє вирішенням соціальних проблем, пов’язаних з вживанням алкоголю, збалансовує інтереси міської влади, громадян та суб’єктів господарювання
 
Рейтинг
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Альтернатива 1
Не забезпечується досягнення цілей. Проблема залишиться невирішеною.
Не відповідність вимогам чинного законодавства
Альтернатива 2
Альтернатива є результативною, збалансовує інтереси міської влади, громадян та суб’єктів господарювання, відповідає вимогам чинного законодавства та сприяє вирішенню соціальних проблем, пов’язаних із вживанням алкогольних напоїв в нічний час доби
Зміни чинного законодавства можуть призвести до необхідності внесення змін до регуляторного акта. Нелегальна торгівля алкогольними напоями, пивом.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Дія запропонованого регуляторного акта поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями на території територіальної громади та мають погоджений у встановленому порядку режим роботи об’єкту торгівлі цілодобово.
Вказану проблему планується розв’язати шляхом затвердження рішення сесії Каховської міської ради «Про заборону реалізації пива (крім безалкогольного), алкогольних,слабоалкогольних напоїв, вин столових на території Каховської територіальної громади» шляхом заборони їх продажу з 23.00 год. до 06.00 год.
Зі сторони міської влади для реалізації вимог регуляторного акта необхідно забезпечити інформування громадськості та суб’єктів господарювання в сфері торгівлі алкогольними напоями про проект регуляторного акта через розміщення повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта в друкованих засобах масової інформації, на офіційному веб-сайті міської ради та відповідно інформацію про прийняте рішення міської ради.
Суб’єктам господарювання для забезпечення вимог регуляторного акта рекомендується виготовлення інформаційних матеріалів для розміщення в об’єктах торгівлі про обмеження в часі продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових для інформування покупців.
За умови розширення частки інших товарів в загальному товарообігу, зміни спеціалізації закладу, застосування сучасних методів маркетингової політики можлива мінімізація втрат суб’єктів підприємницької діяльності від реалізації положень прийнятого регуляторного акта.
Після прийняття регуляторного акта прогнозується покращення стану громадського порядку в місті нічний час доби, зменшення кількості адміністративних та кримінальних правопорушень, вчинених в стані алкогольного сп’яніння та покращення безпеки громадян, зменшення фактів порушень законодавства в сфері торгівлі алкогольними напоями, привернення уваги громадськості до проблеми надмірного вживання алкогольних напоїв, сприяння формуванню у мешканців міста, насамперед у молоді, пріоритету здорового, тверезого способу життя, запобігання надмірного споживання алкогольних напоїв серед громадян, покращення стану дитячого та підліткового здоров’я, репродуктивного здоров’я населення міста.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта
Розрахунок згідно з додатком 3 не проводився, оскільки кількість суб’єктів господарювання малого (в т.ч. мікро) підприємництва, на яких поширюється регулювання становить 7, у зв’язку з цим проведено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання згідно з додатком 4 до Методики.
Для виконання вимог регуляторного акта додаткові витрати органів місцевого самоврядування не потрібні.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акта необмежений. У разі зміни чинного законодавства або з інших причин, до регуляторного акта можуть бути внесені зміни та доповнення.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Показниками результативності дії регуляторного акту є:
1) розмір надходжень до місцевого бюджету у зв’язку з впровадженням регуляторного акту;
2) кількість випадків адміністративних правопорушень за порушення вимог ст. 178 КУпАП (розпивання спиртних напоїв в громадських місцях і поява в громадських місцях у п’яному вигляді), за порушення вимог ст. 173 КУпАП (дрібне хуліганство) та за порушення вимог ст. 173-2 КУпАП (вчинення насильства в сім’ї), яке вчиняється в стані алкогольного сп’яніння;
3) кількість об’єктів торгівлі, в яких зафіксовано факти продажу алкогольних напоїв в заборонений час доби;
4) рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основними положеннями акта;
5) створення належних правових, організаційних та соціальних умов для реалізації політики запобігання проявам пияцтва та алкоголізму в громаді.
Неможливо виміряти кількісними показниками ту позитивну дію регуляторного акту, яка дасть змогу вплинути на фізичний та розумовий розвиток дітей, формування етичних і моральних цінностей, вищих форм мислення, естетичних понять.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове, повторне та періодичне відстеження результативності цього регуляторного акту здійснюється відповідно до вимог статті 10 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"
1. Базове відстеження результативності зазначеного проекту акту здійснюється протягом трьох місяців після прийняття рішення Каховською міською радою.
2. Повторне відстеження результативності проводиться через рік після прийняття регуляторного акта.
3. Відстеження результативності проводиться статистичним та соціологічним методами.
4. Види даних: статистична інформація, наявна в відділі економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики в структурних підрозділах міської ради.
5. Цільова група: суб’єкти малого та середнього бізнесу - фізичні особи - підприємці, юридичні особи.

 


Міський голова                                     Віталій Немерець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2
до Методики проведення аналізу впливу
регуляторного акта

ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

№ з/п
Витрати
За перший рік
За п’ять років
1
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень
-
-
2
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень
-
-
3
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень
-
-
4
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень
-
-
5
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень
-
-
6
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень
-
-
7
Витрати, пов’язані із організації виконання вимог регулювання: Внесення змін до внутрішніх процедур обліку та звітності
гривень
1 год* 36,14 грн= 36,14
36,14
8
Інше (уточнити)
зменшення виручки від реалізації підакцизних товарів алкогольної групи грн.
64821,9

324109,5
9
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень
64858,04
324290,2
10
Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць
3
3
11
Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень
194574,12
972870,6

 

БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ
на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва
Розрахунок витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.
Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Каховська міська рада та її структурні підрозділи.
Процедура регулювання суб’єктів великого і середнього підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання)
Планові витрати часу на процедуру
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта
Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання
Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання
Х
Х
Х
Х
Х
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:
Х
Х
Х
Х
Х
камеральні
Х
Х
Х
Х
Х
виїзні
Х
Х
Х
Х
Х
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання
Х
Х
Х
Х
Х
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання
Х
Х
Х
Х
Х
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання
Х
Х
Х
Х
Х
6. Підготовка звітності за результатами регулювання
Х
Х
Х
Х
Х
7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
_________________
_________________
_________________
Х
Х
Х
Х
Х
Разом за рік
Х
Х
Х
Х

Сумарно за п’ять років
Х
Х
Х
Х

 


Додаток 4
до аналізу регуляторного впливу

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено відповідальними за підготовку проекту регуляторного акта (з 20.01.2021 - 05.03.2021 року). 

з/п
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), Інтернет - консультації прямі (Інтернет - форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
Кількість учасників консультацій, осіб
Основні результати консультацій (опис)
1.
Консультації з представниками відділення поліції №1 Каховського районного відділу поліції Головного управління національної поліції в Херсонській області
3
Позитивно оцінюють та підтримують запропоноване регулювання
2.
Консультації з представниками з міським громадським формуванням з охорони громадського порядку "Щит"
2
Позитивно оцінюють та підтримують запропоноване регулювання
3.
Відкрите обговорення
Засідання представників міської ради підприємців у м. Каховка
04.03.2021 р.

Запропоноване регулювання сприймається. Суб’єкти господарювання , які приймали участь у обговоренні, погоджуються з необхідністю прийняття запропонованого проекту щодо заборони продажу алкогольних напоїв у закладах торгівлі у нічний час

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва:
кількість суб’єктів малого та середнього підприємництва, на яких поширюється регулювання: 7 одиниць;
питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 % (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання» додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

з/п
Витрати
За перший рік
За п’ять років
Оцінка "прямих" витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
1
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
-
-
2
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
-
-
3
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
-
-
4
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень
-
-
5
Інше (зменшення виручки суб’єктів господарювання у нічний час від реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива, на 1 суб’єкта господарювання) тис. гри.
64708,57
323542,87
6
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5), гривень
-
-
7
Кількість суб’єктів господарювання малого підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць
4
4
8
Сумарні витрати суб’єктів господарювання малого підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень
258834,3
1294171,5
*Запровадження регуляторного акту не передбачає витрат у суб’єктів господарювання малого  підприємництва на придбання обладнання чи проведення експертиз.
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
Розрахунок вартості 1 людино-години:
Норма робочого часу на 2021 рік становить при 40-годинному робочому тижні - 1994 години (норми тривалості робочого часу на 2021 рік.) ст. 50-53; 67; 73 КзпП, Лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогосподарського господарства України від 12.08.2020 р. № 3501-06/219
Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у 2021 році становить 6000 грн. та у погодинному розмірі 36,14 грн.

з/п
Найменування оцінки
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
Періодичні (за наступний рік)
Витрати за п’ять років
9.
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
1 год* 36,14 грн= 36,14
0,0
36,14
10.
Процедури організації виконання вимог регулювання: Внесення змін до внутрішніх процедур обліку та звітності
1 год* 36,14 грн= 36,14
0,0
36,14 
11.
Процедури офіційного звітування (витрати часу з підготовки та подання документів)
Не потребує звітності.
0,0
0,0
0,0 
12.
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночну кількість перевірок
0,0
0,0
0,0
13.
Інші процедури (уточнити)
0,0
-
-
14.
Разом, гривень.
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)
72,28
72,28
72,28
15.
Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
4
4
4
16.
Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14Х рядок 15)
289,12
Х
1445,6
БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ
на адміністрування регулювання для суб’єктів малого і мікропідприємництва
Бюджетні витрати не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. 
Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Каховська міська рада та її структурні підрозділи
Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва 
Планові витрати часу на процедуру
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта
Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання
Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень
1. Консультування суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

 

 

2. Участь в спільних з іншими   структурними підрозділами обстеженнях  з питання, що передбачено регуляторним актом 

 

 

3. Підготовка звітності за результатами регулювання
-
-
-
-
-
4. Інші адміністративні процедури (уточнити)
-
-
-
-
-
Разом за рік
Х
Х
Х
Х
-
Сумарно за п’ять років
Х
Х
Х
Х
 
 
4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№ з/п
Показник
Перший рік регулювання (стартовий), грн.
За п’ять років, грн.
1
Оцінка витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання, грн.
258834,3

1294171,5

2
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування, грн.
289,12
1445,6
3
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (рядок 1+ рядок 2), грн.
259123,42
1295617,1
4
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва, грн.
-
-
5
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання (рядок 3 + рядок 4), грн.
259123,42
1295617,1

5.Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.
Коригуючі (пом’якшувальні) заходи для суб’єктів підприємництва не передбачаються.

 

Міський голова                                        Віталій Немерець