UKR
Неділя 25 Червня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


06.06.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

30.05.2017

План проведення дитячих та молодіжних заходів до Міжнародного Дня захисту дітей 01 червня 2017 року

Детальніше

30.05.2017

Козацька тризна по загиблим Українським козакам та по знищенню Запорізької Січі російським царатом в 1775 році.

Детальніше

29.05.2017

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

Детальніше

25.05.2017

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу по визначенню на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу
з підготовки документів на конкурс по визначенню перевізників на право
здійснення пасажирських перевезень в м. Каховці

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні441
Вчора423
На цьому тижні3301
Минулого тижня3468
У цьому місяці11588
Минулого місяця16526
За весь період234292
10.02.17

Про затвердження правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Каховки (Проект)


Проект рішення

З метою координації заходів по впорядкуванню розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Каховка, на виконання ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до «Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011р. № 244 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011р. №1330/20068, Каховська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити на території міста Каховки єдині правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

2. Затвердити правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Каховки, що додаються.

3. Відділу містобудування та архітектури (Джепарова С.Р.) забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному веб-сайті територіальної громади міста Каховки.

4. Рішення набирає чинності з …........... 201_ року.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань містобудування, земельних відносин та приватизації та використання майна територіальної громади міста (Гончарова Т.С.).

 

Міський голова   А.А. Дяченко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення міської ради

__________

П Р А В И Л А

розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Каховка Херсонської області

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі - Правила) визначають порядок розміщення тимчасових споруд, незалежно від форми власності, для здійснення підприємницької діяльності, правила утримання тимчасової споруди та прилеглої до тимчасової споруди території у м. Каховка Херсонської області.

1.2. Терміни у цих Правилах застосовуються у такому значенні:

тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі – ТС) – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

архітектурний тип ТС (далі – архітип) – зовнішній архітектурний вигляд ТС із розміщенням інформації про її власника (користувача), назви продукції та/або послуг, які надаються. При розташуванні ТС відповідно до схеми розміщення ТС застосовуються типові ТС;

замовник – суб’єкт господарювання, який має намір розмістити ТС на підставі паспорта прив’язки ТС;

комплексна схема розміщення ТС – схема розміщення ТС на території населеного пункту або його частини (в межах вулиці (скверу, бульвару, провулку, узвозу, проїзду, площі, майдану тощо), мікрорайону (кварталу);

паспорт прив’язки ТС – комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території;

пересувна ТС – споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;

прилегла до тимчасових споруд територія – територія, прилегла до об’єктів тимчасових споруд, ділянки, котрі знаходяться в користуванні або власності і оформлені у відповідності до вимог Земельного кодексу України, в тому числі на яких розміщені елементи благоустрою, території з покриттям й відкритий грунт.

самовільно встановлена ТС – ТС, встановлена без паспорту прив’язки ТС. Відсутністю паспорту прив’язки є в тому числі закінчення, призупинення терміну його дії та/або анулювання;

стаціонарна ТС – споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв.м;

схема благоустрою ТС – схема, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі в масштабі достатньому для визначення елементів благоустрою, але не менше М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до ТС (розташування квітників, під’їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо);

схема розміщення ТС– схема, виконана на топографо-геодезичній основі М 1:500 із показом місця розміщення ТС, червоних ліній, ліній регулювання забудови, місць підключення до інженерних мереж;

типові ТС – види ТС, виконані за проектами повторного використання.

уповноважений орган – відділ архітектури та містобудування Каховської міської ради.

1.3. Комплексна схема розміщення ТС в межах вулиці (скверу, бульвару, провулку, узвозу, проїзду, площі, майдану тощо), мікрорайону (кварталу) – текстові та графічні матеріали, яким визначаються місця розташування ТС, розроблені з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог до охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.

1.4. Комплексна схема розміщення ТС та архітип розробляються за рішенням міської ради суб’єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, адо архітектором, який має відповідний сертифікат, та затверджується рішенням виконавчого комітету Каховської міської ради. Розроблення комплексної схеми розміщення ТС та архітипу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених заеконодавством.

1.5. Розміщення окремих ТС здійснюється згідно з цими правилами.

1.6. Для розміщення групи ТС (але не більше п’яти) розробляється єдиний паспорт прив’язки ТС, з прив’язкою кожної окремої ТС, з відображенням благоустрою прилеглої території та інженерного забезпечення (на топографо-геодезичній основі М 1:500).

1.7. Місця розміщення тимчасових споруд на території ринку визначаються на основі затвердженої проектної документації ринку.

1.8. Розміщення споруд на час проведення ярмаркових, загальноміських святкових, гастрольних заходів, масових урочистих або державних заходів здійснюється на підставі схеми розміщення пересувних ТС, узгодженої із КП КТП (комунально-транспортним підприємством), затвердженою рішенням виконавчого комітету міської ради без оформлення паспорта прив’язки у такому порядку:

1.8.1. Замовник зветрається до виконавчого комітету міської ради з заявою щодо розміщення пересувної ТС з зазначенням бажаного місця розташування ТС;

1.8.2. Міським головою видається розпорядження про розміщення ТС;

1.8.3. При розміщенні ТС ураховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами.

 

2. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПАСПОРТУ ПРИВ’ЯЗКИ

2.1. Підставою для встановлення ТС є паспорт прив’язки ТС (додаток № 4).

2.2. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до виконавчого комитету Каховської міської ради шляхом подачі заяви. Заява про намір встановити ТС подається згідно затвердженої форми (додаток № 1).

2.3. До заяви додаються такі документи:

- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості;

- реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація);

- для іноземного суб’єкта підприємницької діяльності – документи, що свідчать про реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності в Україні, її місцезнаходження.

Цей перелік документів є вичерпним.

2.4. Відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам визначає уповноважений орган, протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

2.5. Про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам замовник повідомляється уповноваженим органом письмово протягом трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.

2.6. У разі надання позитивного висновку для оформлення паспорта прив’язки замовник звертається до уповноваженого органу із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив’язки ТС, до якої додає:

- схему розміщення ТС (додаток 2);

- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (додаток 3);

- схема благоустрою прилеглої території виконаної суб’єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, у відповідності до Закону України "Про благоустрій населених пунктів України". У схемі благоустрою повинно бути вказано комерційну площу, площу тимчасової споруди та площу закріплену для прибирання;

- технічні умови щодо інженерного забезпечення, отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;

- копія ліцензії проектної організації, або ж копія кваліфікаційного сертифікату архітектора.

Зазначені документи замовником отримуються самостійно.

2.7. У випадку надходження впродовж десяти робочих днів двох і більше заяв щодо можливості отримати паспорт прив’язки на одне місце – вони розглядаються комісією, створеною за розпорядженням міського голови, яка й визначає пріоритет одного із заявників.

2.8. У разі оформлення паспорту прив’язки, керівник уповноваженого органу підписує паспорт прив’язки та скріплює їх печаткою. На примірниках ставиться відмітка відповідно: «перший примірник», що видається заявникові, та «другий примірник», який залишається в уповноваженому органі для обліку та контролю.

2.9. Строк дії паспорта прив’язки визначається уповноваженим органом, але не більше п’яти років.

2.10. Продовження строку дії паспорта прив’язки здійснюється за заявою замовника, шляхом визначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив’язки уповноваженим органом.

2.11. Всі паспорти прив’язки ТС реєструються уповноваженим органом у журналі реєстрації паспортів прив’язки ТС з подальшим внесенням інформації про ТС до містобудівного кадастру.

2.12. Уповноважений орган відмовляє у видачі паспорта прив’язки із зазначенням причини на таких підставах:

- подання неповного пакета документів;

- виявлення недостовірної інформації, що надавалась для отримання паспорта прив’язки ТС.

2.13. Будь-які виправлення, дописки, уточнення в паспорті прив’язки не допускаються.

2.14. Паспорт прив’язки ТС видається на безоплатній основі, протягом 10 робочих днів з дня подання відповідної заяви.

2.15. Час, витрачений на підготовку та подачу до уповноваженого органу схеми розміщення ТС, ескізів фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), схеми благоустрою прилеглої території, не входить в строк підготовки паспорта прив’язки ТС.

2.16. Видача дублікату паспорту прив’язки замість втраченого, пошкодженого або знищеного паспорту проводиться уповноваженим органом безкоштовно на протязі десяти робочих днів на підставі письмової заяви власника ТС із зазначенням обставин, що стали причиною для видачі дублікату паспорта.

2.17. Дія паспорта прив’язки призупиняється за таких умов:

- необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена тимчасова споруда, – з обов’язковим попередженням власника ТС за 1 місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС;

- необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена тимчасова споруда, – без попередження.

2.18. Дія паспорта прив’язки тимчасової споруди анулюється за таких умов:

- недотримання вимог паспорта прив’язки при її встановленні;

- не встановлення тимчасової споруди протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив’язки;

- надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 2.7. цих Правил, під час підготовки паспорта прив’язки тимчасової споруди;

- недотримання вимог до зовнішнього вигляду ТС та благоустрою прилеглої території.

2.19. У разі проведення балансоутримувачем планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт на інженерних мережах власнику тимчасової споруди надається тимчасове місце для розміщення ТС з перенесенням ТС (у тому числі з перенесенням на попереднє місце) за рахунок балансоутримувача цих мереж у місячний строк (при аварійних роботах - тижневий строк) з дати прийняття рішення виконавчого комітету Каховської міської ради.

На період до надання замовнику тимчасового місця розташування тимчасової споруди, така ТС розташовується в межах місця проведення ремонтних робіт.

2.20. Підставами для відновлення дії паспорта прив’язки тимчасової споруди є завершення планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт.

2.21. У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив’язки, самовільного встановлення тимчасової споруди, така ТС підлягає демонтажу.

2.22. Розміщення тимчасових споруд самовільно забороняється.

2.23. Власники (користувачі) тимчасових споруд зобов’язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.

2.24. У разі коли власник (користувач) має намір змінити її естетичний вигляд, він звертається до уповноваженого органу з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив’язки у частині ескізів фасадів. Уповноважений орган розглядає нові ескізи фасадів тимчасової споруди впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень виносить дане питання на розгляд виконавчого комітету Каховської міської ради.

2.25. Після розміщення ТС замовник подає до уповноваженого органу письмову заяву за формою наведеною у додатку № 5 цих Правил, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив’язки.

 

3. ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ТС ТА БЛАГОУСТРОЮ ПРИЛЕГЛОЇ ТЕРИТОРІЇ.

3.1. Власник ТС є відповідальним за утримання ТС у належному експлуатаційному та санітарно-технічному стані.

3.2. Зовнішній вигляд ТС повинен відповідати типовим архітипам ТС. В разі розміщення ТС, виготовленої за індивідуальним проектом, відповідати сучасним архітектурно-художнім вимогам міського дизайну, без порушення композиції, стилістики міського середовища та відповідати логіці архітектурного рішення оточуючого міського середовища і з часом не втрачати своїх якостей. Типові архітипи ТС та фасади ТС розроблені за індивідуальним проектом – затверджуються рішенням виконкому Каховської міської ради.

3.3. ТС повинні мати вивіску, що визначає профіль підприємства – інформаційну табличку з вказівкою зареєстрованої назви, форми власності і режиму роботи.

3.4. Роботи з благоустрою прилеглих до ТС територій є обов’язковим заходом при розміщенні ТС та виконуються відповідно схеми благоустрою, яка обов’язково додається при оформленні паспорту прив’язки ТС.

3.5. Благоустрій ТС здійснюється з урахуванням вимог використання цієї території відповідно до затвердженої містобудівної документації, цих Правил, а також установлених державних стандартів, норм і порядків.

3.6. Власники (користувачі) ТС зобов’язані підтримувати благоустрій закріпленої та прилеглої до ТС території протягом всього терміну дії паспорта прив’язки. До прилеглої території відноситься територія навколо ТС, межі якої визначаються у паспорті прив’язки, що спеціально створена для доступу до ТС.

3.7. Благоустроєм ТС вважається проведення робіт з улаштування (відновлення) твердого покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення, розміщення контейнерів та урн для сміття, збереження та відновлення зовнішнього вигляду ТС відповідно до умов паспорта прив’язки на таку ТС, а також здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення технічного і санітарного стану території, поліпшення сприятливих умов життєдіяльності мешканців та гостей міста.

3.8. Роботи з благоустрою ТС, які проводяться над або під інженерними мережами та технічними засобами телекомунікації, виконуються з дотриманням умов та нормативів щодо їх безпечної експлуатації.

3.9. На прилеглій до ТС території забороняється:

1. Складувати тару, матеріали, різні конструкції, будівельні матеріали, обладнання та відходи.

2. Закопувати будь-які будівельні відходи та матеріали, конструкції, побутові відходи.

3. Розміщувати або звалювати не в спеціально відведених для цього місцях відходи, сміття, траву, гілки, деревину, листя та сніг.

4. Посипати тротуари, доріжки, прогулянкові стежки та інші тверді покриття хімічними препаратами, не дозволеними для такого використання.

5. Самовільно влаштовувати літні майданчики. Під самовільним влаштовуванням літнього майданчика згідно з цими Правилами розуміється влаштування літнього майданчика без оформлення паспорту прив’язки та укладання відповідного договору.

Здійснювати інші дії, які можуть завдати негативно вплив на стан благоустрою міста.

3.10. На дахах ТС забороняється складування тари, матеріалів, різних конструкцій та відходів .

3.11. Власник ТС обов’язково повинен передбачити заходи щодо запобігання пошкодженню об’єктів благоустрою, укладення угод на вивезення відходів, забезпечення контролю за організацією постійного прибирання закріплених і прилеглих територій, забезпечення догляду за газонами та зеленими насадженнями, якщо такі є на закріпленій території, своєчасне вивезення вмісту належних власникові ТС контейнерів та урн для сміття.

3.12. Власники ТС зобов’язані проводити (за необхідності) ремонтні роботи із відновлення зовнішнього вигляду ТС задля приведення його у належний естетичний стан згідно із паспортом прив’язки ТС.

3.13. Холодильне та інше обладнання, що розміщується поряд з ТС, необхідне для забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм, не потребує отримання будь-якого дозволу. При цьому загальна площа, що займає таке обладнання, не може перевищувати 25 % площі цієї ТС, а обладнання має розміщуватися поряд з ТС. Таке обладнання розміщується з урахуванням вимог Правил благоустрою території міста Каховка.

3.14. При розміщенні ТС ураховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами.

3.15. При розміщенні тимчасових споруд у межах червоних ліній вулиць і доріг, на територіях, прилеглих до об’єктів зовнішнього транспорту, визначаються умови: щодо блокування тимчасових споруд із павільйонами зупинок громадського транспорту, існуючими спорудами, прив’язки до лінії існуючої забудови у проміжках між будинками та інші умови.

3.16. Забороняється розміщувати ТС:

- біля фасадів адміністративних і культових будівель;

- безпосередньо біля пам’ятників, фонтанів, клумб, оглядових і панорамних майданчиків, скульптурних та інших елементів оздоблення будинків і декоративного благоустрою території;

- в охоронній зоні інженерних комунікацій;

- в природоохоронній зоні ( акваторії Каховського водосховища);

- територіях рекреаційного призначення.

3.17. В разі роботи тимчасової споруди в вечірній та нічний час – ТС та підходи до неї повинні бути освітленими (в разі відсутності зовнішнього штучного освітлення – заявник повинен встановити необхідні опори зовнішнього освітлення, вид опори та світильника й місце його розміщення повинні бути відображеними в паспорті прив’язки ТС), а також впритул до неї покриття вдосконаленого типу завширшки:

- по всій довжині головного фасаду (незалежно від конструкції споруди) – 2 м (у разі технічної можливості);

- з боку вітрини і службового входу – 1 м;

- з боку входу для покупців – 2 м.

3.18. У разі розміщення ТС на відстані більше 2-х метрів від тротуару до неї з тротуару повинна бути побудована пішохідна доріжка завширшки 1,5 м.

3.19. До ТС повинен бути передбачений зручний під’їзд автотранспорту для розвантаження або навантаження товарів, що не створює перешкод для проходу пішоходів, посадки та висадки пасажирів міського наземного пасажирського транспорту.

3.20. Біля ТС повинна бути встановлена урна для збирання твердих побутових відходів, а також забезпечуватися прибирання прилеглої території. Місце розміщення та вид урни повинен бути відображений в паспорті прив’язки ТС.

4. КОНТРОЛЬ ЗА РОЗМІЩЕННЯМ ТА УТРИМАННЯМ ТИМЧАСОВОЇ СПОРУДИ.

4.1. Відповідальним за утримання ТС в належному експлуатаційному та санітарному стані є особа, якій виданий паспорт прив’язки даної ТС.

4.2. Контроль за утриманням ТС в належному стані та додержанням вимог цих Правил та паспорту прив’язки здійснює комісія з благоустрою, яка створюється розпорядженням міського голови.

4.3. У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив’язки, самовільного встановлення тимчасової споруди, а також якщо власником ТС порушено умови її розміщення, зазначені в паспорті прив’язки, така ТС підлягає негайному демонтажу власником ТС самостійно за свій рахунок.

4.4. Якщо у вказаних вище випадках демонтаж ТС самостійно не проведено, комісією з благоустрою власнику (користувачу) ТС надсилається (вручається) попередження з вимогою усунення порушення правил благоустрою або демонтажу ТС в семиденний строк з дня отримання попередження.

4.5. Якщо вимога попередження власником (користувачем) ТС не виконується, демонтаж ТС проводиться за рішенням виконавчого комітету Каховської міської ради.

5. ПОРЯДОК ДЕМОНТАЖУ ТИМЧАСОВОЇ СПОРУДИ.

5.1 Організація демонтажу, перевезення, зберігання тимчасових споруд, власники яких ухиляються від демонтажу або власники яких невідомі, здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Каховської міської ради, яке приймається за пропозиціями органів, що виявили порушення в розміщенні тимчасових споруд.

5.2. Демонтаж тимчасових споруд здійснюється у наступному порядку:

1. У разі виявлення тимчасової споруди, яка підлягає демонтажу, комісією з благоустрою встановлюється особа, що її розмістила або використовує, якій видається попередження з вимогою демонтувати тимчасову споруду за власний рахунок у семиденний строк. Попередження про порушення правил благоустрою надається власнику (користувачу) ТС особисто або надсилається поштою.

2. Протягом зазначеного строку з дня отримання попередження власник (користувач) ТС зобов’язаний за власний рахунок здійснити її демонтаж та провести відновлення порушеного благоустрою на місці розміщення тимчасової споруди .

3. У разі невиконання власником (користувачем) ТС вимог попередження, комісія з благоустрою звертається до виконавчого комітету з поданням щодо здійснення демонтажу ТС. Виконавчий комітет Каховської міської ради приймає рішення про проведення демонтажу, в якому зазначається перелік ТС, що підлягають демонтажу із зазначенням місця розташування ТС, терміну проведення демонтажу та складу комісії по демонтажу, до якої включаються представники відділу містобудування та архітектури Каховської міської ради, поліції (за згодою), власника (користувача) ТС, яка підлягає демонтажу, та організацій, які залучаються для здійснення демонтажу.

4. Якщо особу власника ТС не встановлено, голова комісії з благоустрою звертається до виконкому Каховської міської ради про подачу в місцеві ЗМІ оголошення про розшук власника тимчасової споруди через друковані засоби масової інформації комунальної форми власності.

5. В разі, якщо власника ТС, яка підлягає демонтажу, не встановлено у місячний строк з дня публікації оголошення, демонтаж ТС проводиться без попередньої видачі попередження про порушення правил благоустрою. Рішення виконавчого комітету про демонтаж самовільно встановлених тимчасових споруд підлягає оприлюдненню в друкованих засобах масової інформації комунальної форми власності.

6. Після прийняття рішення про демонтаж, доведення його змісту до відома громадськості та зацікавлених осіб забезпечує, комісія з благоустрою шляхом розміщення відповідного повідомлення на тимчасовій споруді або вручення власнику (користувачу) особисто під розпис з зазначенням дати та часу демонтажу.

7. У разі виявлення підключення ТС до мереж електро- та водопостачання, перед здійсненням заходів з демонтажу інспекція з благоустрою запрошує представників постачальних організацій для відключення ТС від зазначених мереж.

8. Охорону громадського порядку при здійсненні заходів з демонтажу ТС забезпечує Каховський відділ поліції Головного управління Національної поліції в Херсонській області.

9. Про проведений демонтаж складаються наступні документи:

- акт проведення демонтажу тимчасової споруди, що має містити опис розташування тимчасової споруди, дату, час і підставу для її демонтажу, прізвище, ім’я, по батькові та посади членів комісії, опис тимчасової споруди (геометричні параметри, матеріал, наявність підключення до мереж електро- та водопостачання, тощо), перелік візуально виявлених недоліків, пошкоджень з обов’язковою фотофіксацією з усіх сторін;

- акт виконання робіт із зазначенням характеру робіт та калькуляцією витрат на виконані роботи по демонтажу ТС та відновленню об’єкта благоустрою.

10. Акт проведення демонтажу тимчасової споруди та Акт виконання робіт (складається представником організації, яка забезпечує здійснення демонтажу) складаються в трьох примірниках, перший з яких залишається в комісії з благоустрою, другий передається власнику демонтованої споруди (в разі встановлення особи власника (користувача), але за його відсутності при здійсненні демонтажу, акт надсилається поштою), третій - організації, яка забезпечує здійснення демонтажу.

11. При наявності майна всередині ТС комісією також складається опис вмісту ТС, який є додатком до акту демонтажу.

12. У разі відсутності власника під час процедур демонтажу (або у разі не виявлення власника ТС) про це робиться відмітка у акті проведення демонтажу.

13. Після складання акта демонтажу тимчасова споруда опечатується та перевозиться на майданчик тимчасового зберігання, визначеного відповідним рішення виконавчого комітету Каховської міської ради, де передається відповідальній особі за актом демонтажу з зазначенням всіх необхідних для ідентифікації даних про здані конструкції (матеріали).

14. В ході проведення робіт по демонтажу ТС, комісією складається кошторис понесених витрат, який є підставою для відшкодування витрат власником (користувачем) ТС. Пошкодження заподіяні під час демонтажу не підлягають відшкодуванню.

15. Демонтована ТС підлягає збереженню протягом одного року.

16. Демонтована ТС повертається власнику або його представнику на підставі акта приймання-передачі після оплати ним робіт з демонтажу, перевезення, розвантаження та зберігання тимчасової споруди, в тому числі на відновлення благоустрою території, де була встановлена демонтована ТС, за представленим кошторисом витрат.

17. У випадку, якщо власник не виконав вимоги попередження та самостійно не усунув порушення Правил благоустрою території м. Каховка після прийняття виконавчим комітетом рішення про демонтаж ТС та публікації відповідного оголошення, а також у випадку, якщо власника демонтованої ТС не встановлено, набуття права власності на демонтовану ТС відбувається відповідно до ст. 335 Цивільного кодексу України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

                                      до
Правил розміщення 
                                      тимчасових
споруд 
                                      для
провадження 
                                     
підприємницької діяльності 
                                      на
території м. Каховка 
                                     
Херсонської області

                                     
                                      Міькому
голові м. Каховка
                                      Дяченку
А.А.
                              
                                     
_________________________
                                     
_________________________
                                     
_________________________

"____"_____________20____р.
№_____

ЗАЯВА

 на надання
дозволу на розміщення тимчасової споруди
на території
м.Каховка Херсонської області

Заявник
(суб’єкт господарювання)
____________________________________________ 
                                
        (повне
найменування
_____________________________________________________________________________
                юридичної
або фізичної особи)

Адреса суб’єкта
господарювання
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
      (номер
свідоцтва реєстрації приватного
підприємця, код ЄДРПОУ)

Телефон
_____________________________________________________________________________

Прошу надати
дозвіл на розміщення тимчасової споруди
_____________________________________________________________________________
             (адреса
розміщення тимчасової споруди)

Функіональне
призначення тимчасової споруди (торгівля,
швидке харчування
тощо)________________________________________________________________________


Термін
______________________________________________________________________


М.П.   
_______________________________________
         (прізвище,
ім’я та по батькові заявника)




Перелік
документів, що додається:

1. Графічні
матеріали із зазначенням бажаного місця
розташування тимчасової споруди.
2.___________________________________________________________________________
3.________________________________________________________________________
   
  
  






Додаток 2

                                      до
Правил розміщення 
                                      тимчасових
споруд 
                                      для
провадження 
                                     
підприємницької діяльності 
                                      на
території м. Каховка 
                                     
Херсонської області




СХЕМА РОЗМІЩЕННЯ ТС


     Площа
земельної   ділянки    згідно    з   
документами    на 
 землекористування
____ га 

                            
М 1:500 

                
---------------------------------
                 |
                              |
                 |
                              |
                 |
       Місце креслення        |
                 |
                              |
                 |
                              |
                
--------------------------------- 

     Експлікація:
     1)
місце розташування ТС;
     2)
червоні лінії;
     3)
лінії регулювання забудови;
     4)
місця підключення до інженерних мереж.


     Умовні
позначення:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

  







------------------------------------------------------------------
|________  
_____________________________________________        |
|(підпис)   
(прізвище, ініціали керівника (заступника)
         |
|              
підприємства, установи, організації   
          |
|                 
         розробника)                          |
|                 
                                              |
|М.П.           
                                                |
|                 
                                              |
|Дата
складання  ____ ____________ 20____ року                
  |
------------------------------------------------------------------
 








Додаток 3

                                      до
Правил розміщення 
                                      тимчасових
споруд 
                                      для
провадження 
                                     
підприємницької діяльності 
                                      на
території м. Каховка 
                                     
Херсонської області




ЕСКІЗИ ФАСАДІВ ТС

             у
кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС) 

                
             М 1:50 

                
---------------------------------
                
|                               |
                
|                               |
                
|        Місце креслення        |
                
|                               |
                
|                               |
                
--------------------------------- 



Умовні позначення:

_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________




































Додаток 4

                                      до
Правил розміщення 
                                      тимчасових
споруд 
                                      для
провадження 
                                     
підприємницької діяльності 
                                      на
території м. Каховка 
                                     
Херсонської області



                       
ПАСПОРТ ПРИВ’ЯЗКИ
                
_______________________________ 
                            (назва
ТС) 
 

 Замовник
___________________________________________________________________ 
                   (найменування,
П.І.Б., реквізити замовника) 

 Примірник
N * ______________ 

 Реєстраційний
N _____________ 

 Паспорт
прив’язки виданий
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
  (керівник (заступник
керівника) органу з питань містобудування

      та архітектури
Каховської міської ради)
 

 Паспорт
прив’язки дійсний до "__" _____ 20___ року


 Паспорт
прив’язки продовжено до "__" _____
20___ року 

 


___________________         
_____________               ____________________ 
    (посада)             
(підпис)                       (прізвище, ініциали)


 


М.П. 

 



Дата видачі  ____ 
____________ 20____ року 
 













Додаток 5

                                      до
Правил розміщення 
                                      тимчасових
споруд 
                                      для
провадження 
                                     
підприємницької діяльності 
                                      на
території м. Каховка 
                                     
Херсонської області

 

Міькому голові м. Каховка

                                      Дяченку
А.А.
                              
                                     
_________________________
                                     
_________________________
                                     
_________________________

"____"_____________20____р.
№_____

 

ЗАЯВА

 

Я(суб’єкт господарювання)
___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

цією заявою   повідомляю,
  що   вимоги   паспорта  прив’язки
тимчасової споруди для  провадження 
підприємницької  діяльності, виданого
_____________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
______________  від  _____ N
_____,  виконані у повному обсязі. 



                  
         

"____"_________________20____р.
               
__________________________
                          
                    (П.І.Б.
керівника підприємства, 
                          
                       установи,
організації або П.І.Б. фізичної особи
                          
                       підприємця


                                                       підпис,
дата, печатка (за наявності)) 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ

РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Каховської міської ради “Правила

розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Каховки»

 

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» № 1160-IV від 11 вересня 2003 року з метою обґрунтування необхідності державного регулювання у сфері розміщення тимчасових споруд (в подальшому ТС) шляхом запровадження єдиного механізму та процедури розміщення ТС на території міста Каховки для здійснення господарської діяльності та благоустрою прилеглих до них територій, а також здійснення аналізу впливу, який справлятиме рішення Каховської міської ради до проекту рішення міської ради «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Каховки» на ринкове середовище міста Каховки, забезпечення прав та інтересів суб’єктів господарювання, громадян, держави, а також обґрунтування відповідності проекту рішення принципам державної регуляторної політики, одержання зауважень та пропозицій від зацікавлених осіб.

Проект було підготовлено відділом містобудування та архітектури Каховської міської ради.

 

  1. 1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

З метою координації заходів по впорядкуванню розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в місті Каховці, на виконання ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до «Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011р. № 244 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011р. №1330/20068 та деяких інших законодавчих актів України щодо містобудівної діяльності, необхідно прийняти нове рішення міської ради “Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Каховки».

Тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності були визначені як одноповерхові споруди, що виготовляються з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Згідно 28 статті Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури. Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Наказом від 21.10.2011 №244 затвердило «Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності». Але зазначений Порядок не визначає специфіку міста та не упорядковує розміщення тимчасових споруд на території міста.

Проблема, яку планується розв’язати з прийняттям даного рішення, полягає в приведенні регуляторного акту місцевого рівня до чинного законодавства, що, в свою чергу, забезпечить упорядкування та встановлення тимчасових споруд по всій території міста, відповідно буде сприяти розвитку всього міста.

З огляду на вищевикладене, вирішення окресленої проблеми неможливе за допомогою регуляторних актів, та потребує негайного правового врегулювання органами місцевого самоврядування з метою реалізації прав підприємців на ведення господарської діяльності.

До кола суб’єктів, на яких проблема справляє негативний вплив, належать:

  1. суб’єкти підприємницької діяльності – у зв’язку з відсутністю законодавчо встановленого порядку розміщення тимчасових споруд у місті Каховці;

органи місцевого самоврядування – у зв’язку з неправомірним використанням суб’єктами господарювання земельних ділянок комунальної форми власності при розміщенні тимчасових споруд на території міста Каховки та недонадходженням коштів до міського бюджету.

Для вирішення даної проблеми існує необхідність прийняття рішення Каховської міської ради «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Каховки».

Ці правила розміщення зазначених об’єктів надають можливість забезпечити відкритість та прозорість процедури їх розміщення, сприятиме розвитку конкуренції, обмеженню монополізму, залучить найширше коло суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності.

 

 

2. Визначення цілей державного регулювання.

 

Прийняття запропонованого регуляторного акту передбачає вирішення наступних цілей:

  1. - врегулювання питання щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі у місті Каховці;

- приведення торговельної мережі міста у відповідність до вимог чинного законодавства;

- покращання благоустрою міста;

- розвиток підприємництва у місті Каховці;

- створення нових робочих місць, захист прав найманих працівників;

- встановлення вимог до утримання ТС, здійснення благоустрою та озеленення прилеглих територій;

- усунення адміністративних бар’єрів під час здійснення підприємницької діяльності;

- збільшення надходжень у міський бюджет від суб’єктів підприємницької діяльності.

 

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

 

Визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки залишає прогалини в правовому регулюванні порядку розміщення тимчасових споруд.

Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:

- керуватись наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.10.2011 №244, яким затверджений «Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»;

- прийняття міською радою проекту рішення «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Каховки».

Перша альтернатива є неприйнятною, оскільки залишає процедуру розміщення тимчасових споруд нерегульованою, що позбавляє суб’єктів господарювання права на розміщення тимчасових споруд на території міста Каховки.

Друга альтернатива - прийняття запропонованого рішення.

Тому, оцінюючи альтернативи, перевага була віддана останній, оскільки в цьому випадку досягнути мети можливо в коротший строк та з меншими витратами. Прийняття такого регуляторного акта дасть можливість врегулювати порядок реалізації права суб’єктів господарювання на упорядковане розміщення тимчасових споруд на території м. Каховці з метою здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом.

Дане альтернативне рішення збільшить надходження до міського бюджету, забезпечить неухильне виконання норм Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності» і буде запобігати зловживанням та корупційним діям у питаннях, пов’язаних з організацією роботи тимчасових споруд.

 

 

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.


Основним принципом запропонованого проекту рішення є забезпечення дотримання суб’єктами господарювання та місцевими дозвільними органами процедури отримання документів дозвільного характеру на право організації роботи тимчасових споруд та правомірного набуття права користування земельними ділянками у межах тимчасових споруд.

З метою реалізації поставленої мети пропонується проведення таких заходів:

- поліпшення якості законодавчої та нормативної бази, що регулює порядок розміщення тимчасових споруд;

- забезпечення виконання законодавчих актів вищої юридичної сили.

Запропонований механізм дії даного проекту регуляторного акта відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності,адекватності,ефективності,прозорості,передбачуваності. Механізмом розв’язання такої проблеми є прийняття рішення Каховської міської ради «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Каховки». Також необхідно забезпечити інформування громадськості міста про зміст регуляторного акта шляхом його розміщення в друкованих засобах масової інформації та на інформаційній сторінці офіційного сайту територіальної громади міста (kakhovka-rada.gov.ua.).

 

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

 

Найбільш значний вплив зовнішніх факторів на дію вищезазначеного акта можливий при виникненні змін у чинному законодавстві. В цьому випадку може мати місце невідповідність положень регуляторного акта нормам, що встановлюються нормативно-правовим актом вищої юридичної сили. Зазначена обставина негативно вплине на виконання вимог акта, проте може бути подолана шляхом внесення відповідних корегувань до нього.

Враховуючи вищевикладене, впровадження та виконання вимог акта органами державної влади, органами місцевого самоврядування, суб’єктами підприємницької діяльності передбачається ефективним.

Прийняття вищезазначеного рішення міської ради надає можливість:

- урегулювати порядок встановлення ТС на території міста;
- отримати додаткові надходження до міського бюджету від суб’єктів господарювання за рахунок використання земельних ділянок;

- збільшити обсяги видатків для забезпечення фінансування повноважень органів місцевого самоврядування;

Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта здійснюється у відповідності з вимогами діючого законодавства.

 

 

 

 

 

 

6. Очікувані результатів від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.

 


Впровадження в дію даного проекту рішення дає можливість отримати вигоди та визначити витрати суб’єктів господарювання, фізичних осіб, органів місцевого самоврядування.
В умовах ринкової економіки, загострення конкуренції єдині вимоги до визначення місць розміщення, облаштування та утримання ТС і отримання дозвільної документації для розміщення ТС в місті Каховці дозволить запровадити принцип організаційної єдності між структурними підрозділами виконавчого комітету та суб’єктами господарювання, призведе до зниження втручання чиновників у підприємницьку діяльність, скоротить терміни отримання документів дозвільного характеру та підвищить довіру у суб’єктів господарювання до влади.

 

Сфера впливу регуляторного акта

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок сплати місцевих податків, зборів та інших обов’язкових платежів у зв’язку з розвитком підприємницької інфраструктури міста, створенням нових робочих місць та реєстрацією найманих працівників у відповідних органах

 

 

Приведення місцевої нормативно-правової бази у відповідність до вимог чинного законодавства України

 

Суб’єкти господарювання

Встановлення ТС згідно встановленого Положення. Оформлення права користування земельною ділянкою комунальної форми власності відповідно до вимог чинного законодавства України

Сплата місцевих податків, зборів та інших обов’язкових платежів

Територіальна громада міста

Стимулювання розвитку підприємництва;

можливість реалізації соціальних заходів у зв’язку з додатковими надходженнями до місцевого бюджету

 

 

 

7. Строк дії регуляторного акта

 

Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта.

У разі виникнення потреби, у зв’язку зі зміною чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності, вноситимуться зміни до запропонованого регуляторного акта.

 

 

8. Показники результативності регуляторного акта.

 

 

Відстеження проблемної ситуації, на врегулювання якої спрямовується дія регуляторного акта, здійснюється у встановленому законодавством порядку за кількісними і якісними показниками з використанням статистичного метода одержання результатів відстеження.

Пропонується використати наступні кількісні показники результативності акта:

  1. розмір надходжень до місцевих бюджетів, пов’язаних з дією акта;

  2. кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;

кількість облаштованих тимчасових споруд.

Якісні показники результативності акта – збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до міського бюджету.

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.

 

Для здійснення відстеження результативності регуляторного акта планується використання статистичних даних з можливим проведенням соціологічного опитування суб’єктів господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність шляхом розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Таким чином структура і складові «Аналізу регуляторного впливу» проекту рішення Каховської міської ради ««Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Каховки» указує на ефективність запропонованого регулювання і відповідає основним принципам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Відстеження результативності вказаного регуляторного акту буде здійснюватися згідно з методикою, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», у межах строків, встановлених ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

В разі прийняття запропонованого рішення буде здійснено базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено на етапі його підготовки.

Повторне відстеження передбачається здійснити через 1 рік після набрання чинності регуляторного акту шляхом аналізу статистичної інформації та моніторингу надходжень податку.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акту будуть здійснюватись через кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту.

Планується проведення аналізу та відстеження кількості виданих паспортів прив’язки та встановлених ТС, укладених договорів на користування земельною ділянкою та пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою у зв’язку з встановленням тимчасових споруд, а також відстеження динаміки надходжень до міського бюджету.

 

Захід

Відповідальний за виконання

Надання інформації щодо кількості виданих паспортів прив’язки та встановлених ТС

Відділ містобудування та архітектури

Надання інформації щодо укладених договорів на користування земельною ділянкою

Відділ економіки, комунального майна та землі

Надання інформації щодо сум надходжень до міського бюджету

Міське фінансове управління Каховської міської ради

Аналіз та відстеження рішення

Відділ містобудування та архітектури разом з юридичним відділом

 

Начальник відділу містобудування

та архітектури,

головний архітектор міста С.Р. Джепарова