UKR
П'ятниця 23 Червня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


06.06.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

30.05.2017

План проведення дитячих та молодіжних заходів до Міжнародного Дня захисту дітей 01 червня 2017 року

Детальніше

30.05.2017

Козацька тризна по загиблим Українським козакам та по знищенню Запорізької Січі російським царатом в 1775 році.

Детальніше

29.05.2017

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

Детальніше

25.05.2017

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу по визначенню на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу
з підготовки документів на конкурс по визначенню перевізників на право
здійснення пасажирських перевезень в м. Каховці

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні105
Вчора527
На цьому тижні2056
Минулого тижня3468
У цьому місяці10343
Минулого місяця16526
За весь період233047
14.05.15

Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки


 

Відповідно до статтей 7, 10, 12, 14, 265, 266 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 та частиною 1 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити на території м. Каховки податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

2. Затвердити Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки (додається).

3. Відділу економіки, комунального майна та землі (Пилипчук Н.М.) забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному веб-сайті територіальної громади міста Каховки.

4. Рішення набирає чинності з 01 січня 2016 року.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань планування фінансів, бюджету, та оподаткування (Хомінець І.В.).

 

 

Міський голова О.П. Карасевич

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

 

Положення

про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки

 

1. Загальні положення

 

Дане Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки (далі — Положення) розроблено відповідно до статтей 7, 10, 12, 14, 265, 266 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями) (далі - ПКУ), пункту 24 частини 1 статті 26 та частини 1 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

 

2. Визначення термінів

 

2.1. Об’єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки.

2.1.1. Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:

а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;

б) прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

в) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

г) котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів.

2.1.2. Садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків.

2.1.3. Дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку".

2.2. Об’єкти нежитлової нерухомості - будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду. У нежитловій нерухомості виділяють:

а) будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

б) будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

ґ) будівлі промислові та склади;

д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

є) інші будівлі".

 

3. Платники податку

 

3.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

3.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб.

3.2.1. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

3.2.2. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом.

3.2.3. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

4. Об’єкт оподаткування

 

4.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

4.2. Не є об’єктом оподаткування:

4.2.1. Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності).

4.2.2. Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки.

4.2.3. Будівлі дитячих будинків сімейного типу.

4.2.4. Гуртожитки.

4.2.5. Житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради.

4.2.6. Об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину.

4.2.7. Об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках.

4.2.8. Будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств.

4.2.9. Будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності.

4.2.10. Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

 

5. База оподаткування

 

5.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

5.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

5.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

 

6. Пільги із сплати податку

 

6.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

6.1.1. Для квартири/квартир незалежно від їх кількості — на 80 кв. метрів.

6.1.2. Для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості — на 160 кв. метрів.

6.1.3. Для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 240 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік). Каховська міська рада може збільшувати граничну межу житлової нерухомості, на яку зменшується база оподаткування.

6.2. Каховська міська рада може встановлювати пільги з податку, що сплачується на території м. Каховки з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями). Пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об’єктів житлової нерухомості для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

6.3. Надається пільга із сплати податку на житлову та нежитлову нерухомість у розмірі 100% наступним категоріям громадян:

а) особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», а саме:

- учасники бойових дій;

- учасники війни;

- члени сім’ї загиблого (померлого);

- інваліди війни;

б) особи на яких поширюється дія Закону України «За особливі заслуги перед Батьківщиною», а саме:

- особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;

- вдови (вдівці) осіб, які мали особливі заслуги перед Батьківщиною.

в) особи на яких поширюється дія Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», а саме

- інваліди 1 групи;

- інваліди 2 групи;

г) особи на яких поширюється дія Закону України «Про охорону дитинства», а саме:

- багатодітні сім’ї.

д) релігійним громадам зареєстрованим в Україні згідно чинного законодавства.

6.4. Пільги з податку, що сплачується на території м. Каховки з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

- об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням Каховської міської ради;

- об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Пільги з податку, що сплачується на території м. Каховки з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються в залежності від майна, яке є об’єктом оподаткування.

Каховська міська рада до 1 червня поточного року подає до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих відповідно до даного розділу.

7. Ставка податку

 

7.1. Встановити ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб в таких розмірах:

- для юридичних та фізичних осіб: 0,1 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування для квартири/квартир, загальна площа яких перевищує 80 кв. м., для житлового будинку/будинків, загальна площа яких перевищує 160 кв.м., для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та/або житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), загальна площа яких перевищує 240 кв. м.;

- для фізичних осіб: 0,1% розміру мінімальної заробітної плати встановленої на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр бази оподаткування для об’єктів нежитлової нерухомості;

- для юридичних осіб: 0,2 % розміру мінімальної заробітної плати встановленої на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр бази оподаткування для об’єктів нежитлової нерухомості.

8. Податковий період

 

8.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

 

9. Порядок обчислення суми податку

 

9.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів 6.1.1., 6.1.2. пункту 6.1. розділу 6 даного Положення, та пільги Каховської міської ради з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів зменшеної відповідно до підпунктів 6.1.1., 6.1.2. пункту 6.1. розділу 6 даного Положення, та пільги Каховської міської ради з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту 6.1.3. пункту 6.1. розділу 6 даного Положення, та пільги Каховської міської ради з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів б і в даного пункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

9.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

9.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

9.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

9.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

 

10. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

10.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

10.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

11. Порядок сплати податку

11.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

12. Строки сплати податку

 

12.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

- фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

- юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

 

Заступник міського

голови з питань діяльності

виконавчих органів ради І.М. О

 

 

АНАЛІЗ

РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Каховської міської ради “Про встановлення податку на

нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки»

 

  1. 1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Згідно статті 10 розділу І «Загальні положення» Податкового Кодексу України до складу місцевих податків та зборів включений податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платниками якого є власники об’єктів житлової нерухомості. Зарахування цього збору до міського бюджету в повному обсязі дозволить частково компенсувати втрати міського бюджету від ліквідації таких податків як ринковий збір та комунальний податок. Проте його роль не обмежується тільки наповненням дохідної частини міського бюджету, адже порядок адміністрування даного податку побудований так, щоб сприяти детінізації майнових відносин, розвитку інституту приватної власності, зменшенню неконтрольованого зростання цін на житло.
Ефективність застосування податку на нерухомість засвідчує світовий досвід. Нерухоме майно є зручним об’єктом для оподаткування та контролю за ним, адже існують вимоги щодо документального затвердження права власності на таке майно.

Стаття 12 розділу І «Загальні положення» Кодексу надає право міським радам в межах своїх повноважень приймати рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Врегулювання питання щодо встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, можливо шляхом розробки та затвердження рішення міської ради з урахуванням норм статті 265 розділу XII «Місцеві податки та збори» Податкового кодексу України, яким податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, вводився в дію з 01.01.2012 року.
В зв’язку з прийняттям Закону України від 27.04.2014 Р. № 1166-VII
необхідно прийняти нове рішення міської ради “Про встановлення податку на

нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки».

Проблема, яку планується розв’язати з прийняттям даного рішення, полягає в приведенні регуляторного акту місцевого рівня до чинного законодавства, що, в свою чергу, забезпечить збільшення надходжень до міського бюджету.

 

  1. 2. Цілі державного регулювання:

- врегулювати ситуацію на ринку житла;

- збільшити частину власних надходжень міського бюджету;

- збільшити витрати на фінансування покладених на органи місцевого самоврядування повноважень завдяки додатковим надходженням коштів.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

 

Альтернатива до прийняття запропонованого регуляторного акта відсутня, у зв’язку з тим, що згідно статті 10 розділу І «Загальні положення» Податкового Кодексу України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є обов’язковим для встановлення міською радою.

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.


Механізмом розв’язання такої проблеми є прийняття рішення Каховської міської ради “Про затвердження Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки”. Також необхідно забезпечити інформування громадськості міста про зміст регуляторного акта шляхом його розміщення в друкованих засобах масової інформації та на інформаційній сторінці офіційного сайту територіальної громади міста (kakhovka-rada.gov.ua.).

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.


Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.
Прийняття вищезазначеного рішення міської ради надає можливість:
- отримати додаткові надходження до міського бюджету від осіб, які є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- збільшити обсяги видатків для забезпечення фінансування повноважень органів місцевого самоврядування;

- здійснити планування та прогнозування надходжень від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, при формуванні міського бюджету.

Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта здійснюється у відповідності з вимогами Податкового кодексу України та чинного законодавства Каховською ОДПІ Головного управління Міндоходів у Херсонській області.

 

6. Очікувані результатів від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.

 

Аналіз вигод та витрат.

Впровадження в дію даного проекту рішення дає можливість отримати наступні вигоди та витрати суб’єктів господарювання, громадян, органів місцевої влади.



Таблиця вигод та витрат проекту рішення

Сфери впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси держави

Приведення нормативних актів місцевого самоврядування у відповідність до Податкового Кодексу України, удосконалення системи місцевого оподаткування, використання світового досвіду з питань місцевого оподаткування.

Підвищення рівня використання економічних ресурсів міста.

Витрати на адміністрування регуляторного акта.

Інтереси суб’єктів господарювання

Регулювання ситуації на ринку житла.

Витрати на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, суб»єктами господарювання, які мають у власності об»єкти житлової нерухомості, які підлягають оподаткуванню.

Інтереси громадян

Для фізичних осіб – платників податку встановлено пільги у вигляді зменшення бази оподаткування по кожному з видів

Будівель в розмірах, передбачених відповідними нормами Кодексу.

Надходження коштів від осіб, які є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, будуть спрямовані на вирішення соціальних проблем населення міста.

Збільшення витрат власників престижних котеджів та тих громадян, які мають у власності декілька помешкань.


Впровадження вимог такого регуляторного акта державними органами не потребує додаткових витрат з бюджету, оскільки здійснюватиметься в межах повноважень відповідних органів, але потребує витрат суб’єктів господарювання, які мають у власності об’єкти житлової нерухомості, які підлягатимуть оподаткуванню, на розрахунок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та ведення обліку та надання податкової звітності.

Сплату податку можна вважати витратою для власників престижних котеджів та громадян, які мають у власності декілька помешкань і використовують їх з комерційною метою, але територіальна громада міста в цілому буде мати можливість покращити інфраструктуру міста за рахунок додаткових надходжень.


7. Строк дії регуляторного акта

 

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений.

Рішення діятиме до змін в чинному законодавстві, до прийняття нового рішення або внесення змін і доповнень.

 

8. Показники результативності регуляторного акта.

 

Відстеження проблемної ситуації, на врегулювання якої спрямовується дія регуляторного акта, здійснюється у встановленому законодавством порядку за кількісними і якісними показниками з використанням статистичного метода одержання результатів відстеження.

Кількісні показники результативності акта - розмір надходжень від сплати податку до міського бюджету.

Якісні показники результативності акта – збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до міського бюджету.


9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.

 

Відстеження результативності вказаного регуляторного акту буде здійснюватися згідно з методикою, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», у межах строків, встановлених ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

В разі прийняття запропонованого рішення буде здійснено базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.

Базове відстеження здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом на основі змін чинного законодавства.

Повторне відстеження передбачається здійснити через 1 рік після набрання чинності регуляторного акту шляхом аналізу статистичної інформації та моніторингу надходжень податку.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акту будуть здійснюватись через кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту.

Відстеження результативності рішення буде здійснюватись за наступними показниками:

Захід

Відповідальний за виконання

Надання інформації щодо кількості платників податку

Каховська ОДПІ

Надання інформації щодо сум надходжень до міського бюджету

Міське фінансове управління Каховської міської ради

Аналіз та відстеження рішення

Відділ економіки, комунального майна та землі спільно з міським фінансовим управлінням

 

Заступник міського голови з

питань діяльності виконавчих

органів ради                                                                                                                                                                                              І.М. Орєхов