10.04.15
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Держсанепідслужби України
08 квітня 2013 року № 87
Примірна форма інформаційної картки
адміністративної послуги
_Видача та поновленняексплуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів______________
(назва адміністративної послуги)
_Головний державний санітарний лікар______________________________
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Територіальні органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України.
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок – четвер з 900 до 1800
П’ятниця з 900 до 1645
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (ст. 22)
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова
Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 № 712 «Про затвердження
Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з
виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів» (пункт 2).
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ МОЗ України від 24.01.2008 №25 «Про затвердження Порядку ведення реєстру потужностей (об’єктів) та їх операторів».
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
(назва, дата та номер, пункт)
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (ст. 22).
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
- Заява до головного державного
санітарного лікаря відповідної території за формою, встановленою наказом
головного державного санітарного лікаря України
- Копія документа, який підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта
- Перелік харчових продуктів, що виробляються, переробляються
або реалізуються, за підписом заявника;
- 4.Протоколи досліджень харчових продуктів, проведених акредитованими лабораторіями.
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
До територіального дозвільного центру.
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
платно
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
Постанова
Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 № 712 «Про затвердження
Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з
виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів», розпорядження
Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1067-р «Про затвердження
переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною
санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що
належать до сфери її управління», постанова Кабінету Міністрів України
від 27.08.2003 № 1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на
роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та
закладами державної санітарно-епідеміологічної служби».
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
- гр. без ПДВ
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Протягом 30 робочих днів
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Подання суб’єктом
господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання
документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним
переліком.
2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей.
3. Негативний висновок за результатами проведних експертиз та обстежень.
- Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Видача
та поновленняексплуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з
виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Особисто або за дорученням
|
16.
|
Примітка
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Держсанепідслужби України
08 квітня 2013 року № 87
Примірна форма інформаційної картки
адміністративної послуги
_ Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної кспертизи_____
(назва адміністративної послуги)
_Головний державний санітарний лікар_
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Державна санітарно-епідеміологічна служба України, м. Київ, вул. Волоська, 19,
Територіальні органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України,
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок – четвер з 900 до 1800
П’ятниця з 900 до 1645
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення (ст.ст. 10-14, 16, 17, 25);
Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (ст. 18);
Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (п.п. 6, 7, 9);
Закон України «Про дитяче харчування» (ст. 9);
Закон України «Про відходи» (ст. 24).
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова
Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 №526 «Про заходи щодо
упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері
господарської діяльності»;
розпорядження
Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1067-р «Про затвердження
переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною
санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що
належать до сфери її управління».
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Державної санітарно-епідеміологічної служби України від 26.04.2012 № 38 «Про оплату за надання адміністративних послуг».
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
(назва, дата та номер, пункт)
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виконання вимог Законів України
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
- Заява до головного державного
санітарного лікаря відповідної адміністративної території за формою,
встановленою наказом головного державного санітарного лікаря України
2.
Опис наданих документів – відповідно до вимог Тимчасового порядку
проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи,
затвердженого наказом МОЗ України від 09.10.2000 №247, зареєстрованим в
Мін’юсті України 10.01.2001 за №4/5195 (із змінами).
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Особисто або поштою
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Платно
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
Закон України «Про забезпечення санітарного та епдемічного благополуччя населення» (ст. 35);
розпорядження
Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1067-р «Про затвердження
переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною
санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що
належать до сфери її управління», постанова Кабінету Міністрів України
від 27.08.2003 № 1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на
роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та
закладами державної санітарно-епідеміологічної служби».
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
- гр. без ПДВ
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
10 днів
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Подання суб’єктом
гоподарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання
документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним
переліком.
2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей.
3. Негативний висновок за результатами проведних експертиз та обстежень.
- Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Видача висновку державної санітарно-епідемологічної експертизи
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Особисто або за дорученням
|
16.
|
Примітка
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Держсанепідслужби України
08 квітня 2013 року № 87
Примірна форма інформаційної картки
адміністративної послуги
Видачі дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання
(назва адміністративної послуги)
_Головний державний санітарний лікар________________________________
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Територіальні органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок – четвер з 900 до 1800
П’ятниця з 900 до 1645
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»;
Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (п. 53);
Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (ст.ст. 10-14, 23-25).
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Розпорядження
Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1067-р «Про затвердження
переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною
санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що
належать до сфери її управліня».
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ
МОЗ України від 02.02.2005 №24 «Про затвердження державних снітарних
правил «Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки
України», зареєстрований в Мін’юсті України 20.05.2005 №552/10832.
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
(назва, дата та номер, пункт)
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виконання
вимог Законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного
благополуччя населення», «Про Перелік документів дозвільного характеру у
сфері господарської діяльності».
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
- Заява до головного державного
санітарного лікаря відповідної території за формою, встановленою наказом
головного державного санітарного лікаря України;
- Опис наданих документів – відповідно
до вимог Тимчасового порядку проведення державної
санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України
від 09.10.2000 №247, зареєстрованим в Мін’юсті України 10.01.2001 за
№4/5195 (із змінами).
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Особисто або поштою
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
платно
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (ст. 35);
Розпорядження
Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1067-р «Про затвердження
переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною
санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що
належать до сфери її управління», постанова Кабінету Міністрів України
від 27.08.2003 № 1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на
роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та
закладами державної санітарно-епідеміологічної служби».
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
40,89 грн. без ПДВ
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
3111
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
10 робочих днів
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Подання суб’єктом
гоподарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання
документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним
переліком;
2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;
3. Негативний висновок за результатами проведних експертиз та обстежень;
- Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання.
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Особисто
|
16.
|
Примітка
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Держсанепідслужби України
08 квітня 2013 року № 87
Примірна форма інформаційної картки
адміністративної послуги
_Державна реєстрації дезінфекційних засобів
(назва адміністративної послуги)
_Головний державний санітарний лікар_України_______________________
_ (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Державна санітарно-епідеміологічна служба України
м. Київ, вул. Волоська, 19,
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок – четвер з 900 до 1800
П’ятниця з 900 до 1645
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
425 46 11
425 47 24
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб» (ст. 33);
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова
Кабінету Міністрів України 03.07.2006 року N 908 «Про затвердження
Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів»,
розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1067-р «Про
затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються
Державною санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами,
що належать до сфери її управління» (щодо висновку державної
санітарно-епідеміологічної експертизи);
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ
Державної санітарно-епідеміологчної служби України від 26.04.2012 № 38
«Про оплату за надання адміністративних послуг», наказ МОЗ від
06.11.2006 № 739 «Про організацію роботи з державної реєстрації
(перереєстрації) дезінфекційних засобів, віднесення харчових продуктів
до категорії харчових продуктів спеціального дієтичного споживання,
функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок і проведення їх
державної реєстрації», зареєстрований в Мін’юсті 17.11.2006 за
№ 1213/13087 (із змінами).
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
(назва, дата та номер, пункт)
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виконання вимог Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
- Заява до головного державного
санітарного лікаря України за формою, встановленою наказом головного
державного санітарного лікаря України;
- Опис наданих документів - відповідно
до вимог постанови Кабінету Міністрів Ураїни від 03.07.2002 № 908 «Про
затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації)
дезінфекційних засобів».
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Особисто та поштою
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
безоплатно
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
-
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
-
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
-
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
30 днів
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Подання суб’єктом
гоподарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання
документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним
переліком;
2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;
3. Негативний висновок за результатами проведних експертиз та обстежень;
- Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Видача свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
особисто або за дорученням
|
16.
|
Примітка
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Держсанепідслужби України
08 квітня 2013 року № 87
Примірна форма інформаційної картки
адміністративної послуги
_Державна реєстрація харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок_____
(назва адміністративної послуги)
_ Головний державний санітарний лікар_України________________________
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Державна санітарно-епідеміологічна служба України
м. Київ, вул. Волоська, 19
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок – четвер з 900 до 1800
П’ятниця з 900 до 1645
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
425 46 11
425 47 24
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (ст. 18);
Закон України «Про дитяче харчування» (ст. 9).
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 № 1023 «Про реалізацію статті 28 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1067-р «Про
затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються
Державною санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами,
що належать до сфери її управліня» (щодо висновку державної
санітарно-епідеміологічної експертизи);
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ
МОЗ від 06.11.2006 № 739 «Про організацію роботи з державної реєстрації
(перереєстрації) дезінфекційних засобів, віднесення харчових продуктів
до категорії харчових продуктів спеціального дієтичного споживання,
функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок і проведення їх
державної реєстрації», зареєстрований в Мін’юсті 17.11.2006 за
№ 1213/13087 (із змінами).
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
(назва, дата та номер, пункт)
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
- Заява до головного державного
санітарного лікаря України за формою, встановленою наказом головного
державного санітарного лікаря України;
- Опис наданих документів - відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів Ураїни від 26.07.2006 № 1023 «Про реалізацію статті 28 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Особисто або поштою
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
безоплатно
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
-
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
-
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
-
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
30 днів
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Подання суб’єктом
гоподарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання
документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним
переліком.
2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей.
3. Негативний висновок за результатами проведних експертиз та обстежень.
- Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Включення до реєстру харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Розміщується на веб-сайті
|
16.
|
Примітка
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Держсанепідслужби України
08 квітня 2013 року № 87
Примірна форма інформаційної картки
адміністративної послуги
Видача сертифікату (свідоцтва) державної реєстрації небезпечного фактора
(назва адміністративної послуги)
_Голова ДП «Комітет з питань гігієнічного регламентування Державної санітарно-епідеміологічної служби України» _
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
ДП «Комітет з питань гігієнічного регламентування Державної санітрно-епідеміологічної служби України»
м. Київ, вул. Саксаганського, 75
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок – четвер з 900 до 1800
П’ятниця з 900 до 1645
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
289-47-05
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України «Про адміністративні послуги»
Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (ст. 9)
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова
Кабінету Міністрів України від 13.06.1995 №420 «Про затвердження
Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію
небезпечних факторів і Порядку оплати робіт із проведення гігієнічної
регламентації та державної реєстрації небезпечних факторів».
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
(назва, дата та номер, пункт)
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виконання вимог Законів України
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
- Заява на ім’я голови Комітету;
2.
Опис наданих документів – відповідно до вимог постанови Кабінету
Міністрів України від 13.06.1995 №420 «Про затвердження Положення про
гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів і
Порядку оплати робіт із проведення гігієнічної регламентації та
державної реєстрації небезпечних факторів».
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Особисто або поштою
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Платно
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
Закон України «Про забезпечення санітарного та епдемічного благополуччя населення» (ст. 9);
постанова
Кабінету Міністрів України від 13.06.1995 №420 «Про затвердження
Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію
небезпечних факторів і Порядку оплати робіт із проведення гігієнічної
регламентації та державної реєстрації небезпечних факторів».
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
500 доларів США без ПДВ
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
10 днів
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Подання суб’єктом
гоподарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання
документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним
переліком;
2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;
3. Негативний висновок за результатами проведних експертиз та обстежень;
- Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Сертифікат (свідоцтво) державної реєстрації небезпечного фактора
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Особисто або за дорученням
|
16.
|
Примітка
|
|
наступна
Не такий страшний шершень, як його малюють