UKR
П'ятниця 22 Січня 2021 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


22.01.2021

Інформація щодо оголошення про продовження договору оренди майна
(Херсонська обл, м.Каховка, пр.Європейський, 12)

Детальніше

22.01.2021

Інформація щодо оголошення про продовження договору оренди майна
(Херсонська обл, м.Каховка, пр.Європейський, 12)

Детальніше

22.01.2021

Інформація щодо оголошення про продовження договору оренди майна
(Херсонська обл, м.Каховка, пр.Європейський, 12)

Детальніше

22.01.2021

Інформація до уваги бізнес- спільноти!

Детальніше

19.01.2021

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу по визначенню на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з підготовки документів на конкурс по визначенню перевізників на право здійснення пасажирських перевезень по Каховській міській територіальній громаді

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні1472
Вчора1578
На цьому тижні7684
Минулого тижня10406
У цьому місяці29736
Минулого місяця49568
За весь період1099933
29.12.20

Положення про відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю Каховської міської ради


ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішення сесії міської ради
від 28.04.2016 № 208/11

Положення
про відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю Каховської міської ради

1. ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ
1. Відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю (надалі - відділ) є виконавчим органом міської ради, утворюється міською радою у відповідності з вимогами Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", підконтрольний та підзвітний міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та міському голові, діяльність відділу координує заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому(згідно з розподілом обов’язків).
2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», іншими Законами України та постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами центральних органів виконавчої влади, Регламентом міської ради, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
3. Виконавчий комітет міської ради створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечує їх окремим приміщенням, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, періодичними виданнями.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
1. Здійснює організаційне забезпечення управлінь та відділів міської ради.
2. Забезпечує підготовку рішень і розпоряджень на виконання указів і розпоряджень Президента України, Законів України, постанов Верховної Ради України, постанов Кабінету Міністрів України, інших нормативних актів з питань, віднесених до компетенції відділу.
3. Здійснює підготовку проектів рішень міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови з питань, віднесених до компетенції відділу.
4. Здійснює контроль за строками реагування на документи органів вищого рівня, рішень виконкому, розпоряджень міського голови.
5. Розробляє і вносить на розгляд міської ради, виконкому пропозиції щодо організаційних заходів по підготовці та проведенню на території міста виборів Президента України, народних депутатів України, міської ради, референдумів. Контролює виконання цих заходів, сприяє виборчим комісіям і комісіям по проведенню референдумів у здійсненні ними своїх повноважень.
6. На основі пропозицій постійних комісій, секретаря ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників структурних підрозділів міської ради готує проекти перспективних і поточних планів роботи міської ради, виконкому та інших заходів, узагальнює пропозиції і готує план-календар основних заходів міської ради на місяць.
7. Готує план заходів щодо організації проведення державних, міських свят та інших масових заходів на території міста. Готує та розсилає тексти поздоровлень до державних та професійних свят.
8. Приймає в установлені Регламентом міської ради VII скликання строки проекти рішень ради від осіб, відповідальних за їх підготовку.
9. Складає протокол засідання міської ради (сесії), забезпечує його оформлення.
10. Організовує проведення звіту міського голови про діяльність виконавчих органів ради перед жителями міста.
11. За дорученням міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому перевіряє роботу відділів, управлінь, інших служб щодо виконання ними Законів України, Указів, розпоряджень Президента, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, рішень виконкому, розпоряджень міського голови, рішень обласної ради і розпоряджень обласної державної адміністрації, прийнятих в межах їх компетенції.
12. Організовує здійснення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, доручень Глави Адміністрації Президента України, розпоряджень та доручень міського голови (далі - контрольні документи), а також аналізу причин виникнення порушень у виконанні вимог зазначених документів і внесення пропозицій щодо їх усунення.
13. Відповідає за наповнення та оновлення офіційного сайту територіальної громади міста, поповнює сайт територіальної громади міста новинами про діяльність міської ради, міського голови та виконавчих органів міської ради.
14. Забезпечує приймання та відправлення електронної пошти з накладанням електронно-цифрової печатки. Здійснює обмін контрольними документами та інформаційними матеріалами щодо їх виконання між обласною державною адміністрацією, її структурними підрозділами та виконавчими органами міської ради в єдиній інформаційно-програмній системі Redmine.
15. Сприяє органам самоорганізації населення у реалізації наданих їм повноважень, виконанні рішень державних органів, здійсненні громадського контролю.
16. Організовує проведення інформаційних конференцій з жителями міста, зборів громадян за місцем проживання, громадських слухань.
17. Організовує проведення зборів з керівниками підприємств, організацій та установ міста.
18. Організовує вибори старших кварталів міста, надає методичну допомогу в діяльності старших кварталів міста по виконанню ними своїх повноважень.
19. Проводить інформування жителів міста про діяльність міської ради, депутатського корпусу, міського голови, виконавчих органів міської ради.
20. Співпрацює з громадсько-політичними організаціями міста, депутатами, постійними комісіями міської ради, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, виконавчими органами Каховської міської ради, організаціями, установами, об’єднаннями громадян.
21. Для висвітлення аспектів діяльності міської ради та її виконавчих органів взаємодіє з засобами масової інформації.
22. Вивчає діяльність міських осередків політичних партій та громадських організацій, аналізує кількісні та якісні характеристики об’єднань громадян.
23. Веде облік територіальних структурних утворень політичних партій, громадських організацій, релігійних конфесій.
24. Забезпечує проведення нарад, семінарів, "круглих столів" за участю представників громадських, політичних організацій та об’єднань.
25. Проводить моніторинг громадсько-політичного життя громади міста, задоволення культурно-просвітницьких та інформаційних потреб міських громадських організацій.
26. Готує пропозиції щодо вдосконалення існуючих та запровадження нових механізмів комунікацій між органами місцевого самоврядування та інститутами громадянського суспільства.
27. Сприяє розвитку об’єднань громадян, надає їм інформаційну та іншу допомогу.
28. Забезпечує зворотні інформаційні потоки між виконавчим комітетом міської ради, об’єднаннями громадян та громадою міста.
29. Організовує оперативне висвітлення діяльності міського голови, міської ради, виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, а також комунальних підприємств, забезпечує їх зв’язки із засобами масової інформації.
30. Готує проекти договорів із засобами масової інформації про висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
31. Здійснює інформаційний супровід нарад, які проводить міський голова, його заступники, керівники виконавчих органів та посадові особи міської ради через запрошення представників засобів масової інформації.
32. Організовує проведення прес-конференцій, брифінгів та зустрічей з представниками ЗМІ за участю міського голови, його заступників, керівників виконавчих органів міської ради, депутатів міської ради.
33. Готує та розповсюджує прес-релізи та інформаційні матеріали з актуальних проблем життєдіяльності міста для подальшого їх розміщення в засобах масової інформації та мережі Інтернет.
34. Інформує про перебіг громадських слухань, «круглих столів», конференцій та інших публічних заходів, що організовуються міською радою чи здійснюються за її підтримки.
35. Координує оприлюднення в друкованих та електронних ЗМІ офіційних та інших інформаційних матеріалів, підготовлених виконавчими органами міської ради.
36. Здійснює моніторинг громадських акцій та за результатами інформує міського голову, заступників міського голови.
37. Періодично узагальнює інформацію про заходи, проведені виконавчими органами ради, та передає цю інформацію до Херсонської обласної ради та до департаменту з питань внутрішньої та інформаційної політики Херсонської облдержадміністрації.
38. Збирає, аналізує та оперативно направляє в електронному вигляді експрес- інформації про найбільш важливі та значні події та результати діяльності міської ради та всієї територіальної громади м. Каховки до департаменту з питань внутрішньої та інформаційної політики Херсонської облдержадміністрації.
39. Виконує функції секретаріату Громадської ради при виконкомі Каховської міської ради.
40. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері служби в органі місцевого самоврядування з питань управління персоналом.
41. Здійснює добір персоналу для роботи в органах місцевого самоврядування.
42. Здійснює заходи з підвищення рівня професійної компетентності персоналу.
43. Здійснює документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення, прийому на роботу службовців, обслуговуючого персоналу.
44. Приймає від претендентів на посади посадових осіб відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює заходи щодо організації проведення конкурсу.
45. Проводить роботу по проведенню спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування.
46. Вивчає разом з іншими підрозділами та відділами особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на службу та проходженням служби.
47. Готує проекти розпоряджень міського голови з кадрових питань.
48. Разом з іншими підрозділами та відділами розробляє Положення про відділи, посадові інструкції працівників.
49. Оформляє особові справи посадових осіб органу місцевого самоврядування, документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам органу місцевого самоврядування, вносить відповідні записи до трудових книжок.
50. Обчислює стаж роботи, страховий стаж, стаж служби посадовим особам органу місцевого самоврядування, працівникам виконкому, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років.
51. Розглядає та вносить пропозиції заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому щодо проведення стажування, проходження практики спеціалістів на посадах посадових осіб органу місцевого самоврядування, готує разом з відповідними підрозділами та відділами документи для організації стажування, проходження практики, здійснює контроль за їх проведенням.
52. Здійснює підготовку, опрацювання та відповідне оформлення документів з питань призначення на посаду і звільнення з посади службовців, технічних працівників, призначення і звільнення за контрактом на посади посадових осіб тимчасових працівників, прийом яких віднесено до компетенції міського голови.
53. Веде роботу по формуванню, обліку, навчанню резерву кадрів на посади посадових осіб органу місцевого самоврядування.
54. Здійснює організаційне забезпечення атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов’язків, а також контролює проведення цієї роботи у підпорядкованих підрозділах.
55. Забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, а також разом з іншими структурними підрозділами органу виконавчої влади організує регулярне навчання працівників апарату.
56. Здійснює облік військовозобов’язаних і призовників, інвалідів.
57. У межах компетенції проводить разом з іншими відділами роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов контрактів у порядку, встановленому чинним законодавством, умов преміювання. Веде облік та зберігання відповідних документів на керівників комунальних підприємств.
58. Готує проекти розпоряджень міського голови з відпусток працівників, посадових осіб, керівників самостійних підрозділів, керівників комунальних підприємств, складає графіки щорічних відпусток працівників, контролює їх додержання.
59. Оформляє документи пов’язані з проведенням службового розслідування та застосування заходів дисциплінарного впливу.
60. Своєчасно готує, уточнює та подає до Пенсійного фонду документи щодо призначення пенсій працівникам.
61. Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників, посадових осіб, керівників самостійних відділів та управлінь.
62. Оформлює і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівників, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності.
63. Готує проекти розпоряджень міського голови з відряджень.
64. Готує матеріали та проекти розпоряджень міського голови для заохочення, нагородження працівників підприємств та організацій міста.
65. Готує проекти документів про нагородження державними нагородами, Президентськими відзнаками про присвоєння Почесних звань України, Почесного громадянина міста Каховки.
66. Веде базу персональних даних «Працівників Каховської міської ради та її виконавчих органів, керівників комунальних підприємств» відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
67. Перевіряє і контролює дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування в апараті виконкому, відділах та управліннях.
68. Веде облік використання робочого часу працівниками виконкому.
69. Готує документи на отримання погодження кандидатур на посади відповідно до законодавства.
70. Готує документи щодо підготовки та проходження щорічного медичного огляду посадових осіб, контролює його виконання.
71. Приймає участь у розроблені проекту структури апарату виконкому та його штатного розпису.
72. Зберігає архів з особового складу.
73. Забезпечує виконання Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» разом з відповідальними особами в частині декларування доходів, надає допомогу в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру посадових осіб органу місцевого самоврядування, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій у разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб’єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації.
74. Розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням.
75. Надає іншим структурним підрозділам, відділам, керівникам комунальних підприємств роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства.
76. Вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб, вносить керівнику пропозиції щодо усунення таких ризиків.
77. У разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру разом з відповідальними особами інформує в установленому порядку про такі факти керівника, а також правоохоронні органи відповідно до їх компетенції.
78. Веде облік працівників притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
79. Взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції.
80. Розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників до вчинення корупційних правопорушень.
81. Забезпечує надання публічної інформації у відповідності до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
82. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує статистичну звітність з кадрових питань.
83. Працівники відділу беруть участь у роботі сесій міської ради, засіданнях постійних комісій, засіданнях виконавчого комітету, інших заходах.

3. Права Відділу
Відділ має право:
- отримувати в установленому порядку від виконавчих органів міської ради, державних органів, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- за необхідності, залучати спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій до розгляду питань, що належать до його компетенції;
- вносити пропозиції керівництву міської ради щодо вдосконалення роботи Відділу;
- організовувати проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що належать до компетенції Відділу;
- скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
- брати участь у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

4. Керівництво Відділом

Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою відповідно до норм чинного законодавства. Начальник Відділу в своїй діяльності підконтрольний та підзвітний міському голові, оперативно підпорядкований заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому згідно з розподілом обов’язків.
Кваліфікаційні вимоги до начальника відділу: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років, вільне володіння українською мовою, володіння персональним комп’ютером.
Повноваження начальника Відділу:
- керує діяльністю Відділу, забезпечує реалізацію завдань та функцій, що на нього покладені, діє від імені Відділу;
- представляє Відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями в Україні та за її межами;
- планує роботу Відділу, визначає напрямки діяльності, шляхи вдосконалення й підвищення ефективності роботи Відділу;
- визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, забезпечує підвищення їх ділової кваліфікації, проводить аналіз результатів роботи і вживає заходів щодо підвищення ефективності діяльності Відділу. Вимагає від працівників Відділу чіткого виконання функцій та обов’язків, передбачених цим Положенням, посадовими інструкціями, трудовим законодавством та іншими нормами законодавства;
- розробляє посадові інструкції працівників Відділу та подає їх на затвердження міському голові, забезпечує дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку, а також порушує питання перед міським головою щодо застосування заохочень;
- візує проекти рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови згідно з встановленим порядком підготовки документів;
- приймає участь у засіданнях міської ради, засіданнях виконавчого комітету міської ради;
- порушує перед міським головою питання притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Відділу в разі неналежного виконання ними посадових обов’язків;
- діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджується міським головою.

5. Взаємодія

Відділ при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчими органами міської ради, органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян, органами виконавчої влади.