UKR
Четвер 28 Березня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

архів новин


2024 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 1970

Щодо недопущення реклами протиправної діяльності, пов’язаної з наданням послуг у сфері грального бізнесу


19.01.2021

Правові засади здійснення державного регулювання господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні визначає Закон України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» (далі - Закон), який набрав чинності 13 серпня 2020 року.
Згідно з частиною першою статті 2 Закону на території України дозволяється організовувати та проводити виключно такі види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор:
1) організація та проведення азартних ігор у гральних закладах казино;
2) організація та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет;
3) організація та проведення букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет;
4) організація та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів;
5) організація та проведення азартних ігор в покер в мережі Інтернет.
На території України забороняється проводити будь-які інші види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, крім передбачених частиною першою цієї статті.
Водночас визначені цією частиною статті 2 Закону види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор на території України можуть проводитися виключно за наявності у суб’єкта господарювання відповідних передбачених цим Законом ліцензій.
Відповідно до статті 221 Закону України «Про рекламу» реклама азартних ігор, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
- на радіо та телебаченні, у тому числі за допомогою кабельного, супутникового, ІР-телебачення, онлайн-телебачення, мобільного телебачення, цифрового ефірного телебачення та інших засобів передавання сигналу, у період з 6 до 23 години;
- у наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, виданнях для дітей та юнацтва та інших виданнях (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
- в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
- на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів та метрополітену;
- засобами зовнішньої реклами;
- на товарах (у тому числі одязі), призначених переважно для осіб віком до 21 річного віку;
- в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, які не досягли 21 -річного віку.
Частинами шостою та сьомою статті 22′1 Закону України «Про рекламу» визначено, що замовником виготовлення, розміщення, розповсюдження реклами азартних ігор може бути виключно суб’єкт господарювання, який має ліцензію на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор. Будь-яка діяльність з рекламування азартних ігор суб’єктів господарювання, які організовують азартні ігри, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими здійснюється діяльність з організації та проведення азартних ігор, без наявності у рекламодавця ліцензії на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор - ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.
Згідно з частиною другою статті 27 Закону України «Про рекламу», відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть рекламодавці, виробники реклами, розповсюджувачі реклами. Відповідно до статті 59 Закону про порушення вимог законодавства про рекламу азартних ігор та їх організаторів, до рекламодавців, виробників реклами або розповсюджувачів реклами застосовується фінансова санкція у сумі 300 (трьохсот) мінімальних заробітних плат.
Звертаємо увагу на необхідність неухильного дотримання усіма учасникам рекламної діяльності норм статті 22′1 Закону України «Про рекламу» та Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» та недопущення рекламування азартних ігор або суб’єктів, які їх проводять без наявності у таких суб’єктів ліцензій, передбачених статтею 44 Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор».