UKR
Субота 20 Січня 2018 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


09.01.2018

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК (З МЕТОЮ ВИКУПУ)

Детальніше

09.01.2018

Інформація про проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

09.01.2018

Інформація про проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

22.12.2017

Конкурс на визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів в м. Каховка

Детальніше

12.12.2017

До відома громадян, які постраждали від чорнобильської катастрофи!

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні65
Вчора224
На цьому тижні1499
Минулого тижня1697
У цьому місяці4347
Минулого місяця10152
За весь період289041
03.05.17

Надання послуг в об’єднаних територіальних громадах!


На виконання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 № 672, в органах Пенсійного фонду України здійснюється комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення організації роботи з підвищення продуктивності та якості обслуговування громадян.

На території Каховського району створено 2 об’єднані територіальні громади- Тавричанська сільська рада та Зеленопідська сільська рада .

 

Перелік послуг,

які надаються спеціалістами Каховського об’єднаного управління

Пенсійного фонду України Херсонської області

в Тавричанській та Зеленопідській сільських радах

 

 

п/п

Послуги, які надаються

1.

Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо).

2.

Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління.

3.

Консультування щодо законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення.

4.

Приймання замовлень на видачу довідок:

про розмір пенсії;

про перебування на обліку та індивідуальних відомостей про застраховану особу (за формами ОК5, ОК2, ОК7).

5.

Видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок.

6.

Допомога в заповненні та прийманні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення.

7.

Видача пенсійного посвідчення.

8.

Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання.

9.

Приймання документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок.

10.

Приймання заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій.

11.

Приймання заяв та документів щодо:

переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;

виплати пенсії за довіреністю;

зміни способу виплати пенсії;

поновлення виплати пенсії;

перерахунку призначених пенсій;

встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;

виплати недоотриманої пенсії.

12.

Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними.

 

Заступник начальника управління    Г.О. Потапенко