UKR
Четвер 18 Січня 2018 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


09.01.2018

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК (З МЕТОЮ ВИКУПУ)

Детальніше

09.01.2018

Інформація про проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

09.01.2018

Інформація про проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

22.12.2017

Конкурс на визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів в м. Каховка

Детальніше

12.12.2017

До відома громадян, які постраждали від чорнобильської катастрофи!

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні270
Вчора309
На цьому тижні1209
Минулого тижня1697
У цьому місяці4057
Минулого місяця10152
За весь період288751
09.04.15

На митному посту


На митному посту "Каховка" начальником Херсонської митниці Віталієм Булюком, було проведено робочу зустріч з керівниками підприємств.

В робочій зустрічі приймали участь представники підприємств які є найбільшими платниками податків та проводять свої зовнішньоекономічні операції в зоні діяльності митного поста «Каховка» Херсонської митниці, а саме це:

- Директор департаменту матеріально-технічного забезпечення ПрАТ "Чумак" Максим Гамалій.

Дане підприємство є одним із лідерів України в галузі виробництва кетчупів та соусів та інших продуктів харчування та проводить зовнішньоекономічну діяльність (експорт готової продукції та імпорт сировини для її виробництва) з 1996 року, та є самим крупним платником податків у зоні діяльності митного поста «Каховка» Херсонської митниці, про це свідчить факт перерахування до Держбюджету у 2012 році - 23,6 мільйони гривень, а з початку 2013 року ними перераховано - 2,2 мільйони гривень;

- директор ТОВ "ТерраТарса Україна", яке засновано із залученням іноземних інвестицій, Андрій Гоголєв.

Основний вид діяльності даного підприємства: оптова торгівля добривами, системами крапельного зрошення, торфом, сільськогосподарським обладнанням та частинами до нього. Даним підприємством перераховано у 2012 році - 8,2 мільйони гривень, а у цьому році - 0,2 мільйони;

- комерційний директор ТОВ "Уніфер", яке засноване за участю іноземних інвестицій, Віталій Бондаренко.

Вид діяльності підприємства: оптова торгівля добривами та системами крапельного зрошення, зрошувальними машинами та комплектуючими для сільського господарства. Підприємство перерахувало до Держбюджету у 2012 році - 7,5 мільйони гривень;

- Директор ПАТ "Дім марочних коньяків "ТАВРІЯ" Віталій Кошелев.

Дане підприємство є одним із лідерів в Україні в галузі виробництва алкогольних виробів, насамперед - коньяків, та проводить зовнішньоекономічну діяльність з часу початку функціонування митного поста «Каховка» Херсонської митниці - 1993 року, та є одним із найбільшим платником податків у зоні діяльності митного поста, про це свідчить факт перерахування до Держбюджету у 2012 році - 6,2 мільйони гривень, а з початку 2013 року ними перераховано - 0,6 мільйони гривень;

- Директор ТОВ "ПетроНік" Іван Ливицький, яке засноване з 1997 року та має власні потужності для крупноузлової збірки навантажувачів та тракторів. Даним підприємством перераховано у 2012 році - 2,7 мільони гривень.

Дані п’ять підприємств у 2012 році перерахували 44 % від загальної суми податків, що перераховані митним постом «Каховка» Херсонської митниці до Державного бюджету.

Під час проведення робочої зустрічі начальник митниці Віталій Булюк висловив подяку керівникам підприємств за плідну співпрацю з наповнення бюджету у 2012 році, та наголосив на подальшу роботу у цьому напрямку, а саме: з питання своєчасного перерахування підприємствами коштів до Держбюджету, своєчасного випуску товарів з митних складів, ведення на належному рівні співпраці із прогнозування очікуваних надходжень податків на наступний місяць. Також під час зустрічі начальник митниці надав відповіді на запитання керівників підприємств, які виникають під час ведення ними зовнішньоекономічної діяльності та проведення процедур митного контролю й митного оформлення, насамперед з питань правильності декларування уповноваженими посадовими особами митної вартості товарів. Зазначив на переваги ведення зовнішньоекономічної діяльності за прямими контрактами з метою уникнення проблемних питань та часу на проведення митного оформлення при декларуванні митної вартості.

В результаті проведення робочої зустрічі з бізнесом було досягнуто домовленостей щодо:

- своєчасного оформлення імпортних вантажів з метою наповнення бюджету;

- розмитнення вантажів з митних складів та складів тимчасового зберігання, у разі наявності коштів у підприємств;

- ведення на більш високому рівні роботи у напрямку планування очікуваних надходжень на відповідний період;

- в рамках чинного законодавства, оперативно опрацьовувати та вирішувати питання, які виникають у суб’єктів ЗЕД, під час митного оформлення товарів й транспортних засобів;

- запровадити проведення робочих зустрічей з бізнесом на постійній основі для вирішення всіх нагальних питань з метою виконання доходної частини бюджету.

Наприкінці зустрічі, директора та уповноважені особи підприємств-учасників зустрічі, висловили подяку начальнику митниці Булюку В.В. за конструктивно проведений діалог та сподівання на проведення таких зустрічей в подальшому.