UKR
Понеділок 20 Листопада 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


17.11.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

15.11.2017

22 листопада 2017 року о 14.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

08.11.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

12.10.2017

15 жовтня 2017 року о 13.00 в Каховській школі мистецтв відбудеться звіт міського голови про діяльність виконавчих органів ради з 01.11.2016 по 01.10.2017.

Детальніше

12.10.2017

14 жовтня 2017 року з нагоди Дня захисника України та Дня Українського козацтва, в місті:

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні37
Вчора151
На цьому тижні37
Минулого тижня1847
У цьому місяці4746
Минулого місяця6950
За весь період271783
21.07.16

Каховська ОДПІ інформує 21.07.2016


                                                        ПДФО сплачується до місцевих бюджетів за місцезнаходженням найманих працівників
Згідно зі ст. 55 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію, мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. При цьому зазначені суб’єкти мають право відкривати свої філії, представництва, інші відокремлені підрозділи без створення юридичної особи.
Так, підприємство може складатися з виробничих структурних підрозділів, а також функціональних структурних підрозділів апарату управління. При цьому підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Водночас при створенні підприємством філії, представництва, відділення та інших відокремлених підрозділів питання про розміщення таких підрозділів підприємства необхідно погоджувати з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку.
Відповідно до пп. 168.4.3 п. 168.4 ст. 168 ПКУ передбачено, що суми податку на доходи фізичних осіб, нараховані відокремленим підрозділом на користь фізичних осіб, за звітний період перераховуються до відповідного бюджету за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу.
У разі, якщо відокремлений підрозділ не уповноважений нараховувати (сплачувати) ПДФО за такий відокремлений підрозділ, усі обов’язки податкового агента виконує юридична особа. Податок на доходи фізичних осіб, нарахований працівникам відокремленого підрозділу, перераховується до місцевого бюджету за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу.
Згідно з п. 63.3 ст. 63 ПКУ з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік до контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку) у порядку, встановленому наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» із змінами та доповненнями  (далі - Порядок).
Так, п.п. 7.1 п. 7 Порядку визначено, якщо відповідно до законодавства у платника податків, крім обов’язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов’язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов’язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі.
Таким чином, податок на доходи фізичних осіб підлягає сплаті до відповідного місцевого бюджету за місцезнаходженням (розташуванням) власних або орендованих приміщень (будівель) в різних регіонах України, в яких працюють наймані працівники такого суб’єкта господарювання, незважаючи на відсутність у такого суб’єкта господарювання відокремлених структурних підрозділів.

Подання уточнюючого податкового розрахунок за ф. 1ДФ за періоди, за якими минув строк позовної давності (1095 днів), не передбачено

Подання податковим агентом уточнюючого податкового розрахунку за ф. № 1-ДФ за періоди, за якими минув строк позовної давності (1095 днів), Податковим кодексом України не передбачено.
  Відповідно до п.50.1 ст.50 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст.102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
 Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявлені.
 Контролюючий орган, крім випадків, визначених п. 102.2 ст. 102 ПКУ, має право самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, визначених ПКУ, не пізніше закінчення 1095 дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку (п.102.1. ст.102 ПКУ).
У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.
Відповідальність за порушення порядку проведення розрахунків із застосуванням касових апаратів

За порушення норм Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", передбачені наступні штрафні санкції:
- проведення розрахункових операції без використання РРО або розрахункових книжок: вчинене вперше - 1 гривня; за кожне наступне вчинене порушення - 100% вартості проданих з порушенням товарів (послуг);
- контрольна стрічка не надрукована або не створена в електронній формі на РРО - 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (НМДГ) за кожний випадок;
- несвоєчасне подання (неподання) звітності з РРО до органу ДФС за місцем реєстрації РРО - 10 НМДГ за кожний випадок;
- реалізація товарів, не облікованих у встановленому порядку - подвійна вартість товарів, не облікованих за місцем реалізації та зберігання, за цінами реалізації, але не менше 10 НМДГ;
не оприбуткування у касах готівки - п’ятикратний розмір не оприбуткованої у касах готівки.

При прийнятті нового працівника на роботу необхідно повідомити органи ДФС

При цьому, повідомлення за укладеним трудовим договором має бути надане роботодавцем контролюючому органу до початку роботи новоприйнятого працівника. Такі вимоги встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу».
Відповідно до постанови, зазначене повідомлення подається одним із таких способів:
- засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".

Страхувальник може виправити помилки у Звіті щодо сум нарахованого єдиного внеску

Відповідно до пункту 1 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 страхувальники, зобов’язані формувати та подавати до контролюючих органів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.

Згідно з пункту 1 розд. V Порядку № 435 у разі виявлення помилки у Звіті до закінчення терміну подання цього Звіту страхувальник повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до фіскального органу за місцем обліку.
Чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий страхувальником до закінчення термінів подання звітності, визначених цим Порядком.

Якщо страхувальником до закінчення терміну подання Звіту подаються лише окремі таблиці за поточний звітний період Звіту зі статусом «скасовуючи», «додаткова» цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.

Платники єдиного податку Каховщини поповнили місцевий бюджет на 7,3 млн. грн.

Саме стільки з початку року сплатили до місцевого бюджету спрощенці, які перебувають на обліку в Каховському відділенні Новокаховської ОДПІ. За словами заступника начальника- начальника Каховського відділення Новокаховської ОДПІ Суліменка Віталія Петровича в порівнянні з січнем-червнем 2015 року надходження зросли на 2 млн. гривень.
Фізичні особи- платники єдиного податку перерахували 6,2 млн. гривень єдиного податку. Від юридичних осіб-єдинників надійшло  1,1 млн. гривень.
Віталій Петрович наголошує, що єдиний податок у повному обсязі спрямовується суб’єктами господарської діяльності безпосередньо до місцевих бюджетів. Відтак, платники єдиного податку  спрямовують ці надходження  саме на потреби, розвиток та благоустрій свого краю .

 

 

Заступник начальника - начальник
Каховського відділення
Новокаховської ОДПІ                             В.П. Суліменко