UKR
Понеділок 20 Листопада 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


17.11.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

15.11.2017

22 листопада 2017 року о 14.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

08.11.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

12.10.2017

15 жовтня 2017 року о 13.00 в Каховській школі мистецтв відбудеться звіт міського голови про діяльність виконавчих органів ради з 01.11.2016 по 01.10.2017.

Детальніше

12.10.2017

14 жовтня 2017 року з нагоди Дня захисника України та Дня Українського козацтва, в місті:

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні83
Вчора151
На цьому тижні83
Минулого тижня1847
У цьому місяці4792
Минулого місяця6950
За весь період271829
19.05.16

Каховська ОДПІ інформує 19.05.2016


Каховщина більше 123 мільйонів - в бюджетну скарбницю

За 4 місяці поточного року платниками Каховщини спрямовано надходжень до Зведеного бюджету 123,4 млн. гривень. Зазначена сума на 48,2 млн. перевищує показник аналогічного періоду минулого року. Повідомив в.о. начальника Каховської ОДПІ Віталій Суліменко
Надходження до Державного бюджету за січень - квітень 2016 року становлять 47 млн. грн. Найбільша сума коштів, а це 19,4 мільйони, надійшла від податку на додану вартість.
До міської казни направлено 76,4 млн. грн. Зазначений показник більший, ніж у 2015 році на 28,5 млн. грн.
Головний наповнювач міської скарбниці - податок на доходи фізичних осіб. Його спрямовано в бюджет в сумі 41,5 млн. грн.
Дякую, як громадянам, які самостійно декларують свої доходи та сплачують податок на доходи фізичних осіб, так і малим підприємцям за своєчасно перераховані податки, так і великим підприємствам, які у цей скрутний час добросовісно виконують всі покладені на них Податковим кодексом обов’язки, - підкреслює в.о. начальника Каховської ОДПІ Віталій Суліменко.
При перейменуванні вулиці необхідно перереєструвати РРО протягом 5 днів

Каховська ОДПІ повідомляє, що у реєстраційному посвідченні реєстратора розрахункових операцій (РРО) (на підставі поданих суб’єктом господарювання документах на господарську одиницю) вказується інформація про господарську одиницю, для якої призначений РРО, зокрема, адреса господарської одиниці.
При цьому, РРО може застосовуватись тільки в тій господарській одиниці, яка зазначена в реєстраційному посвідченні.
У разі зміни даних в реєстраційному посвідченні, суб’єкт господарювання подає до органу ДФС за місцем реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) реєстраційну заяву з позначкою "Перереєстрація" із зазначенням причини перереєстрації та реєстраційне посвідчення.
Заява подається протягом 5 робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни або інші підстави для заміни реєстраційного посвідчення.
Тобто, у разі перейменування вулиці, внаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник відповідного приміщення має привести свої установчі документи, документи на господарську одиницю та інші документи у відповідність із вимогами законодавства.
Отже після внесення змін до документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО.
Зазначена норма передбачена «Порядком реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)» затвердженого наказом Міністерство доходів і зборів України від 28.08.13 № 417 та роз’яснена листом ДФС України від 06.04.2016 р. № 7654/6/99-99-11-02-02-15.
Який порядок подання податкової звітності в електронному вигляді?

Для подання податкової звітності в електронному вигляді платник податків перш за все має отримати електронні ключі. Так, підприємство чи підприємець отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства.
Крім того, платник податків отримує в органі фіскальної служби за місцем реєстрації або на офіційному веб-cайті ДФС України чи регіонального органу ДФС:
- текст примірного договору про визнання електронних документів;
- безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення формування та подання до органів ДФС податкових документів в електронному вигляді.
Детальна інформація з питань он-лайнзвітування знаходиться на офіційному веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua) в рубриці Головна/Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність.
Скільки зберігати документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків?
Для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством (ст. 44 Податкового кодексу України, далі - ПКУ).
Документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, повинні зберігатися 3 роки. Після закінчення строків зберігання документів суб’єкт господарювання, в установленому законодавством порядку передає їх до архіву.
Разом з тим, якщо зазначені вище документи, пов’язані з предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, то такі документи повинні зберігатися до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності.
До уваги роботодавців! З 1 травня підвищується розмір мінімальної заробітної плати

Фахівці Каховської ОДПІ інформують про підвищення розміру мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму. Так, Законом України від 25.12.15 № 928-VIII «Про Державний бюджет на 2016 рік» з 1 травня 2016 року по 30 листопада 2016 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу та мінімальну заробітну плату в розрахунку на місяць у розмірі 1450 гривень. У погодинному розмірі мінімальна заробітна плата встановлена на рівні 8,69 гривні.
Податківці Каховщини звертають увагу роботодавців на неприпустимість виплати заробітної плати нижче законодавчо встановленого рівня. Адже це є порушенням трудового законодавства.
Не позбавляти найманих працівників належного захисту на випадок непрацездатності, не прирікати їх на мізерну пенсію, закликають у Каховської ОДПІ.
 
Cемінар для платників акцизного податку Каховського краю
Нещодавно в приміщенні Каховської ОДПІ відбувся семінар практикум, платники податків дізналися про основні зміни в законодавстві 2016 року з питань акцизного податку, зокрема введення нових форм звітів для суб’єктів господарювання, які мають ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Зосередили увагу на затвердженні Міністерством фінансів України від 11.02.2016р. № 49  нових форм звітів, щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядку їх заповнення (форми № 1-РА та № 1-РТ).
Зокрема, що суб’єкти господарювання, які одержали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, незалежно від форми власності, повинні подавати звіти до органів ДФС за основним місцем обліку в термін до 10 числа місяця, що настає за звітним.

З 19 квітня 2016 року - нова форма авансового звіту

Міністерство фінансів наказом від 10.03.2016 № 350 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 28 вересня 2015 року № 841», зареєстрованим в Міністерстві юстиції 30 березня 2016 року під № 477/28607, виклало в новій редакції форму Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт.
Оновлена форма не містить істотних змін. У авансовому звіті лише уточнений розрахунок суми податку у разі несвоєчасного повернення підзвітних сум. Ставка податку на доходи фізичних осіб, яка діятиме на момент складання звіту, підзвітною особою вписується самостійно.
Фахівців Каховської ОДПІ звертають увагу, що Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт слід надавати до закінчення п’ятого банківського дня, що йде за днем, в якому платник податків завершує відрядження або завершує виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням і за рахунок податкового агента - платника податків, що надав кошти під звіт.
Звіт складається платником податків-підзвітною особою, який отримав такі кошти на підприємствах усіх організаційно-правових форм або у самозайнятої особи.
Фізична особа, яка отримала кошти під звіт, заповнює усі графи Звіту, окрім граф «Звіт перевірено», «Залишок унесений (перевитрата видана) в сумі за касовим ордером», кореспонденції рахунків бухгалтерського обліку, розрахунків суми утриманого податку за несвоєчасно повернені витрачені кошти на відрядження або під звіт, які заповнюються особою, що надала такі кошти. Графу «Звіт затверджено» підписує керівник (податковий агент).

 

В.о. начальника Каховської ОДПІ В.П. Суліменко