UKR
Понеділок 20 Листопада 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


17.11.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

15.11.2017

22 листопада 2017 року о 14.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

08.11.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

12.10.2017

15 жовтня 2017 року о 13.00 в Каховській школі мистецтв відбудеться звіт міського голови про діяльність виконавчих органів ради з 01.11.2016 по 01.10.2017.

Детальніше

12.10.2017

14 жовтня 2017 року з нагоди Дня захисника України та Дня Українського козацтва, в місті:

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні83
Вчора151
На цьому тижні83
Минулого тижня1847
У цьому місяці4792
Минулого місяця6950
За весь період271829
16.05.16

Каховська ОДПІ інформує 12.05.2016


Каховщина більше 123 мільйонів - в бюджетну скарбницю

За 4 місяці поточного року платниками Каховщини спрямовано надходжень до Зведеного бюджету 123,4 млн. гривень. Зазначена сума на 48,2 млн. перевищує показник аналогічного періоду минулого року. Повідомив в.о. начальника Каховської ОДПІ Віталій Суліменко
Надходження до Державного бюджету за січень - квітень 2016 року становлять 47 млн. грн. Найбільша сума коштів, а це 19,4 мільйони, надійшла від податку на додану вартість.
До міської казни направлено 76,4 млн. грн. Зазначений показник більший, ніж у 2015 році на 28,5 млн. грн.
Головний наповнювач міської скарбниці - податок на доходи фізичних осіб. Його спрямовано в бюджет в сумі 41,5 млн. грн.
Дякую, як громадянам, які самостійно декларують свої доходи та сплачують податок на доходи фізичних осіб, так і малим підприємцям за своєчасно перераховані податки, так і великим підприємствам, які у цей скрутний час добросовісно виконують всі покладені на них Податковим кодексом обов’язки, - підкреслює в.о. начальника Каховської ОДПІ Віталій Суліменко.

Детально про звіт щодо обсягів придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі

Порядком заповнення форми звіту № 1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» встановлено, що звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі (далі - Звіт № 1-РА) подають суб’єкти господарювання, які одержали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, незалежно від форми власності до органів ДФС за основним місцем обліку в електронній формі.
Звіт № 1-РА в електронній формі подається засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, як передбачено для податкової звітності.
У разі якщо суб’єкт господарювання має в своєму складі структурні одиниці, які не є юридичними особами Звіт № 1-РА заповнюється в цілому щодо підприємства з урахуванням усіх структурних одиниць (якщо суб’єкт господарювання має більше 1 ліцензії, то у графі «Реєстраційний номер ліцензії» зазначається загальна кількість ліцензій, графа «строк дії ліцензії» не заповнюється).
Інформація подається за кодами та видами алкогольних напоїв згідно з додатком до Наказу № 49. Одиницею виміру, яка застосовується при складанні Звіту № 1-РА, є тисяч декалітрів (тис. дал) та має формат даних до шести знаків включно після коми.
Звіт № 1-РА складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органів ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання.
У графах 1, 2 зазначаються відповідно код та вид алкогольної продукції згідно з додатком до Наказу від 11 лютого 2016 року № 49.
У графі 3 зазначається залишок алкогольних напоїв на початок звітного місяця.
У графі 4 зазначається обсяг придбання алкогольних напоїв усього за звітний період суб’єктом господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю алкогольними напоями.
У графі 5 зазначається обсяг реалізації алкогольних напоїв усього за звітний період.
У графі 6 зазначається залишок алкогольних напоїв на кінець звітного місяця.
У графі 7 надаються необхідні пояснення (обсяги зіпсованих, знищених, втрачених товарів, тощо відображаються у даній графі з зазначенням відповідних пояснень).


Платники Каховщини на захист навколишнього середовища сплатили більше 270 тис. грн.

За чотири місяці 2016 року від суб’єктів господарювання Каховського краю до бюджету надійшло 272 тис.грн. екологічного податку в тому числі у квітня майже 76 тис. грн.
Найбільші суми податку сплачуються за розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи на об’єктах та за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення.
Податківці нагадують, що екологічний податок є основним джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист навколишнього середовища та раціональне використання природних ресурсів. Порядок  визначення об’єкта оподаткування,  нарахування та сплати  екологічного податку  визначено розділом VIII Податкового кодексу України. Базовий податковий (звітний) період для екологічного податку дорівнює календарному кварталу.


Які витрати зменшують сукупний чистий доход нотаріусів?

Доходи українських нотаріусів оподатковуються відповідно до норм Податкового кодексу України. При визначенні сукупного чистого доходу приватного нотаріуса враховуються витрати наведені в узагальнюючій податковій консультації щодо деяких питань оподаткування фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (приватних нотаріусів, адвокатів), затвердженій наказом ДПС України від 24.12.2012 № 1185 та в узагальнюючій податковій консультації щодо витрат приватного нотаріуса, затвердженій наказом Міндоходів України від 30.12.2013 № 884. Зокрема, до витрат приватного нотаріуса можуть бути віднесені:
- оренда робочого місця нотаріуса, в тому числі його поточний ремонт, обладнання пандусу для під’їзду інвалідів;
- страхування цивільно-правової відповідальності приватного нотаріуса;
- технічне забезпечення діяльності робочого місця нотаріуса та його обслуговування: охоронна та пожежна сигналізація; металеві двері або металеві ролети; металеві грати, захисні ролети та броньована ударостійка плівка на вікнах; обслуговування технічного обладнання (комп’ютери, у тому числі їх програмне забезпечення, принтери, сканер, ксерокс, факс, телефон тощо); меблі; телекомунікаційні послуги;
- програмне забезпечення, користування електронною базою законодавства;
- проходження підвищення кваліфікації, участь у короткотермінових семінарах, міжнародних семінарах, симпозіумах, науково-практичних конференціях; удосконалення професійної майстерності;
- оплата праці та обов’язкові нарахування на фонд оплати праці помічників, секретарів, стажистів (найманих працівників);
комунальні витрати (електро-, газо-, тепло-, водопостачання) на утримання робочого місця приватного нотаріуса, у разі якщо це нежитлове приміщення є власністю приватного нотаріуса тощо.

Каховська ОДПІ про ставки єдиного податку для спрощенців

Для суб’єктів господарювання з 1 січня 2016 року Податковим кодекcом України встановлено ставки єдиного податку в таких межаx:
1 група єдиного податку - до 10 відсотків розміру мінімальної зарплати, що складає 137,80 гривень;
2 група єдиного податку - до 20 відсотків розміру мінімальної зарплати, що складає 275,60 гривень.
Ставка єдиного податку для третьої групи платників вcтановлена Податковим кодексом y відсотках від доходу: 3% - у разі сплати ПДВ, 5% - у разі включення ПДВ до складу єдиного податку
Для платників четвертої групи в залежності від категорії земель.
Фахівці Каховської ОДПІ звертають увагу платників єдиного податку першої та другої груп на те, що підвищення мінімального розміру заробітної плати з 1 травня 2016 року до 1450 гривень не вплине на розмір єдиного податку, оскільки сума єдиного податку за фіксованою ставкою, що підлягає сплаті до бюджету, розраховується від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня податкового (звітного) року, і не підлягає зміні протягом такого року. Вказані платники до кінця року сплачуватимуть єдиний податок, розрахований виходячи із розміру мінімальної заробітної плати встановленої на 1 січня 2016 року (1378 гривень).

До якого контролюючого органу повинні подавати податкові декларації акцизного податку суб’єкти господарювання, які реалізують пальне?

Відповідно до п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку (далі - податку) контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального.
Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками акцизного податку.
Слід зазначити, що особи - суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного терміну подання декларації акцизного податку за місяць, в якому здійснюється господарська діяльність (п.п. 212.3.1 прим.1 п. 212.3 ст. 212 ПКУ).
Згідно з абзацом четвертим п. 215.1 ст. 215 ПКУ пальне належить до підакцизних товарів.
Податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ст. 49 ПКУ).
Отже, декларація акцизного податку подається суб’єктом господарювання до контролюючого органу за місцем реєстрації такого суб’єкта господарювання платником акцизного податку. Особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців.
У разі здійснення такими суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пальним, вони також підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами з подачею декларації акцизного податку до контролюючих органів за місцезнаходженням пунктів продажу товарів.

Важливі новації для платників ПДВ

Каховська ОДПІ інформує про зміни у порядку реєстрації платників податку на додану вартість.
Законодавчими змінами скорочено перелік підстав для анулювання реєстрації платника ПДВ шляхом виключення з Положення про реєстрацію платників ПДВ вимог пп. «ж» п. 184.1 ст. 184 розділу V Податкового кодексу України, та, відповідно, виключено з переліку документів (відомостей), що підтверджують наявність підстав для анулювання реєстрації, повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу;
Також внесено зміни до форми витягу з реєстру платників ПДВ (додаток 13 до Положення), згідно з якими замість реквізитів одного електронного рахунка у витягу відображаються реквізити трьох електронних рахунків платника ПДВ - сільськогосподарського підприємства, що обрав спеціальний режим оподаткування, призначених для перерахування коштів до державного бюджету та на його спеціальні рахунки:
- за операціями із сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва);
- за операціями із зерновими і технічними культурами;
- за операціями з продукцією тваринництва.
Крім того, для платників ПДВ запроваджено такі нововведення:
1) якщо особа у встановлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, то після виправлення всіх недоліків така особа може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому у такій заяві має бути зазначена така сама бажана дата реєстрації, що й у попередній неприйнятій заяві;
2) оперативне інформування платників про результати розгляду заяв, поданих ними в електронній формі. Так, якщо за результатами розгляду заяви в електронній формі (ф. № 1-ПДВ, ф.№ 3-ПДВ) контролюючим органом прийнято рішення про відмову в реєстрації (анулюванні реєстрації) платника ПДВ або запропоновано надати нову заяву про реєстрацію (анулювання реєстрації) платника ПДВ, то така відмова або пропозиція викладається контролюючим органом в електронній формі та надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшла заява;
3) встановлено десятиденний строк для направлення до ДФС рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ.
Зміни зумовлені набранням чинності 29 квітня 2016 року наказу Міністерства фінансів України від 18 березня 2016 року № 373 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 6 квітня 2016 року за № 515/28645.
Самотня мати, яка утримує двох дітей віком до 18 років, має право на податкову соціальну пільгу у розмірі 150%

Податковим кодексом України визначено, що будь-який платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює 50% розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року (у 2016 році - 689,00 грн.). Платник податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, має право на податкову соціальну пільгу у розмірі 100% суми пільги, яка визначена пп. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України, у розрахунку на кожну таку дитину.
Водночас згідно з пп. 169.1.3 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України платник податку, який є одинокою матір’ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником, має право на податкову соціальну пільгу у розмірі 150% суми пільги, яка визначена пп. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України (у 2016 році - 1033,5 грн.), у розрахунку на кожну таку дитину.
Відповідно до підпунктів 169.3.1 та 169.3.2 п. 169.3 ст. 169 Податкового кодексу України, якщо платник податку має право на застосування податкової соціальної пільги з двох і більше підстав, застосовується одна податкова соціальна пільга з підстави, що передбачає її найбільший розмір, за умови дотримання процедур, визначених пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 Податкового кодексу України.
Платник податку, який має право на застосування податкової соціальної пільги більшої, ніж передбачена пп. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України, зазначає про таке право у заяві про застосування пільги, до якої додає відповідні підтверджуючі документи.
Відтак самотня мати, яка утримує двох дітей віком до 18 років, має право на застосування податкової соціальної пільги у розмірі 150% суми пільги, яка визначена пп. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України, у розрахунку на кожну таку дитину, за умови дотримання процедур, зазначених пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 Податкового кодексу України та наданням відповідних підтверджуючих документів.

 

В.о. начальника Каховської ОДПІ В.П. Суліменко