UKR
Неділя 19 Листопада 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


17.11.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

15.11.2017

22 листопада 2017 року о 14.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

08.11.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

12.10.2017

15 жовтня 2017 року о 13.00 в Каховській школі мистецтв відбудеться звіт міського голови про діяльність виконавчих органів ради з 01.11.2016 по 01.10.2017.

Детальніше

12.10.2017

14 жовтня 2017 року з нагоди Дня захисника України та Дня Українського козацтва, в місті:

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні70
Вчора179
На цьому тижні1766
Минулого тижня1711
У цьому місяці4628
Минулого місяця6950
За весь період271665
09.07.15

Каховська ОДПІ інформує 09.07.2015


Платники Каховщини сплатили більше 85 млн. гривень
податків та зборів .

За 6 місяців поточного року до бюджетів усіх рівнів від платників податків і зборів Каховщини надійшло 85,1млн. гривень, що на 14,9 млн. гривень. більше ніж за аналогічний період минулого року . Зокрема, надходження до Державного бюджету склали 34,4 млн. гривень.
Левову частину від загальних надходжень займає сплата до місцевих бюджетів. Платниками податків Каховського краю було сплачено 50,7 млн. гривень.
Традиційним формувачем місцевих скарбниць є податок на доходи фізичних осіб - з початку року надійшло майже 28 млн. гривень.
« Слід відзначити  сумлінність платників податків Каховського краю та висловити їм подяку за активну співпрацю в нелегкі часи для нашої держави. Адже від цього залежить стабільна робота закладів освіти, медицини, культури, своєчасна виплата зарплат працівникам бюджетної сфери, пенсій і соціальних виплат», - наголосив в.о. начальника Каховської ОДПІ Віталій Суліменко.

Щоб скористатися правом на податкову знижку, треба подати річну податкову декларацію

Платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року відповідно до ст.166 Податкового кодексу України. Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються ним у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яка подається по 31 грудня 2015 року, - нагадують працівники Каховської ОДПІ.
Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання,- це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (послуг) у резидентів - фізичних та юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподаткованого доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної  плати, у випадках, визначених п.п. 14.1.170 п.14.1 ст. 14  Податковим кодексом України.
Оригінали вищезазначених документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого п.п.166.2.2 пю166.2 ст.166 Податковим кодексом України.
Слід зазначити, що на вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’явити документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації декларації про майновий стан і доходи (п.п. «в» п.176.1 ст.176 Податкового кодексу України).
Також установлено обмеження права на нарахування податкової знижки, зокрема її загальна сума, нарахована платнику податку у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподаткованого доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п.164.6 ст.164 Податкового кодексу України.
Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові року не переноситься.

 

Особливості реєстрації податкових накладних в ЄРПН

З 1 липня 2015 року реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) здійснюється виключно на суму податку, обраховану по формулі, визначеною пунктом 2001.3 статті 2001 Кодексу (далі - реєстраційна сума).
Таким чином, при реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування в ЄРПН відбувається перевірка наявності у платника, який здійснює таку реєстрацію, достатньої реєстраційної суми. Тобто для отримання можливості зареєструвати в ЄРПН податкову накладну або розрахунок коригування реєстраційна сума платника податку повинна бути більшою або дорівнювати сумі ПДВ, зазначеній у вказаних документах.
Якщо така реєстраційна сума є меншою ніж сума ПДВ, зазначена у податковій накладній або розрахунку коригування, у реєстрації вказаних податкової накладної або розрахунку коригування буде відмовлено.
У такому випадку (в тому числі якщо реєстрацій сума має від’ємне значення) з метою отримання можливості зареєструвати податкову накладну або розрахунок коригування в ЄРПН платнику потрібно збільшити свою реєстраційну суму. Таке збільшення може бути здійснено за рахунок:
отриманих податкових накладних та розрахунків коригуванні (які передбачають збільшення суми компенсації вартості поставлених товарів/послуг), складених на такого платника та зареєстрованих в ЄРПН;
сплати ПДВ на митниці під час розмитнення товарів;
поповнення рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ, відкритого платнику у Держказначействі (електронний рахунок).
Наприклад: якщо платнику необхідно зареєструвати в ЄРПН податкову накладну, в якій сума ПДВ становить 20 тис. грн., при цьому його реєстраційна сума має від’ємне значення і становить -5 тис. грн., то платнику податку для отримання можливості зареєструвати таку податкову накладну необхідно збільшити реєстраційну суму на 25 тис. грн.
Крім того, реєстраційну суму платників податку автоматично:
01.07.2015 збільшено на так звану суму „овердрафту": середньомісячний розмір податку, задекларований та погашений платником до бюджету протягом попередніх 12 місяців.
до 10 липня 2015 року буде збільшено на суму надміру зарахованих ними до бюджету коштів, сформованих станом на 1 липня 2015 року.
Одночасно інформуємо, що термін реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН із запровадженням системи електронного адміністрування у звичайному режимі залишився без змін та становить 15 календарних днів з дати складання відповідного документу. При цьому, слід мати на увазі, що з 01.07.2015 за порушення вказаного терміну реєстрації в ЄРПН від одного до п’ятнадцяти календарних днів застосовується штраф у розмірі 10 відсотків від суми ПДВ, зазначеної у податкових накладних/розрахунках коригування.

 

Виписка податкової накладної, якщо фактична собівартість послуги перевищує її договірну вартість

Якщо фактична собівартість наданої послуги перевищить суму передоплати (з якої були визначені податкові зобов’язання з ПДВ на дату отримання передплати та складена податкова накладна і зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних), то на дату визначення фактичної собівартості наданої послуги платник ПДВ повинен скласти другу податкову накладну, виходячи з різниці між фактичною собівартістю та договірною вартістю такої послуги.
У такій податковій накладній у верхньому лівому куті робиться відповідна помітка "X" та зазначається тип причини: 17 - складена на суму перевищення собівартості самостійно виготовлених товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання.
Така податкова накладна також підлягає обов’язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зазначений порядок визначений п.188.1 ст.188 та п. 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України.

З 11 липня - перший етап підвищення мінімальних цін на алкогольні напої
Згідно з Постановою  Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957» від 17.06.2015 р. № 426, до 31 серпня 2015 року, а також з 1 вересня 2015 року, підвищується розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв.
Зокрема, з 11 липня 2015 року до 31 серпня 2015 року мінімальна оптова ціна на горілку і лікеро-горілчані вироби за 1 літр 100-відсоткового спирту зросте до 159,94 гривень, а з 1 вересня - до 175,96 гривень. Мінімальна роздрібна ціна на горілку і лікеро-горілчані вироби за 1 літр 100-відсоткового спирту зросте до 249,5 гривень, а з 1 вересня - до 274,5 гривень.
Відтак, найдешевша півлітрова пляшка горілки з 11 липня коштуватиме 49 грн. 90 коп., з 1 вересня - 55 гривень (зараз 39,90 гривень), віскі - 99 гривень і 109 гривень (зараз - 88,5 гривень), відповідно, коньяк 79 гривень і 84 гривні.
Фахівці Каховської ОДПІ звертають увагу на посилену відповідальність за порушення законодавства в сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Зокрема, Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» у випадку оптової   або   роздрібної  торгівлі  коньяком,  алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими  за  встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни  на  такі  напої,  передбачено фінансову санкцію у вигляді штрафу -100  відсотків вартості отриманої партії товару,  розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 10000 гривень.
Потребуєте податкової допомоги - звертайтеся до Центру обслуговування платників Каховської ОДПІ!

Платники податків вже звикли до функціонування Центру обслуговування платників Каховської ОДПІ, в якому зосереджені всі послуги, необхідні платникам податків: прийом податкової звітності та звітності з ЄСВ, видача довідок, надання консультаційних та інформаційних послуг.
Інформація, розміщена на численних стендах, розташованих в залах центру, допомагає відвідувачам оформити заяви, які подаються до ОДПІ, ознайомитися з новинами податкового законодавства та законодавства відносно ЄСВ, а заповнені бланки звітності з цифровими прикладами допомагають бухгалтерам, фізичним особам-підприємцям та простим громадянам не здійснити помилок під час розрахунку податкових зобов’язань.
До послуг відвідувачів в центрі розташовані комп’ютери, підключені до мережі Інтернет, а також існує система Wi-Fi, якою мають змогу користуватися власники ноутбуків.
Протягом січня- поточного року Центром обслуговування платників Каховської ОДПІ було надано 2965 послуг, 2860 з яких - адміністративні послуги.
 Серед послуг, якими здебільшого цікавились платники податків, залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За січень - червень було надано 1460 таких послуг.
Також популярними залишаються послуги з надання витягів з реєстру платників єдиного податку - 383 послуг, видача ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та  тютюновими виробами - 316, реєстрації книг обліку розрахункових операцій - 200 послуг, реєстрація реєстратора розрахункових операцій - 104 послуги,
Нагадуємо, Центр обслуговування платників податків знаходиться за адресою: м. Каховка вул. Кірова, 13. Із питаннями можна звертатися за тел. 4-00-50.

 

Скорочено терміни для реєстрації юридичних та фізичних осіб - підприємців

Для спрощення умов ведення бізнесу зменшено до одного дня строк державної реєстрації юридичних осіб та взяття на облік в органах ДФС юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
На сьогодні процедура відкриття бізнесу триває один день та складається з таких етапів:
І. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи - підприємця.
Термін - у день надходження документів для проведення державної реєстрації (для юридичних осіб), або не пізніше наступного робочого дня після надходження документів (для фізичних осіб - підприємців).
ІІ. Передача відомостей з ЄДР про проведення реєстраційних дій до контролюючих органів.
Термін - у день проведення реєстраційної дії.
ІІІ. Взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в органах ДФС як платників податків та платників єдиного внеску.
Термін - у день отримання відомостей з ЄДР.
IV. Передача до ЄДР даних про взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в органах ДФС, реєстраційний номер платника єдиного внеску та клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності.
Термін - у день отримання відомостей з ЄДР.
V. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором юридичній особи або фізичній особі - підприємцю витягу з ЄДР, який містить інформацію про державну реєстрацію та взяття на облік в органах ДФС.
Термін - протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після отримання державним реєстратором від органів ДФС та статистики даних про взяття на облік.
Тобто на сьогодні отримати витяг з ЄДР з даними про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця та взяття на облік в органах ДФС можливо не пізніше наступного робочого дня з дня подання документів державному реєстратору для проведення державної реєстрації.

Сума поворотної фінансової допомоги для фізичної особи-підприємця - у податковому розрахунку 1-ДФ

Відповідно до п.п. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України поворотна фінансова допомога - це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення.
Згідно з п.п. 165.1.31 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається основна сума поворотної фінансової допомоги, наданої платником податку іншим особам, яка повертається йому, основна сума поворотної фінансової допомоги, що отримується платником податку.
Відповідно до Довідника ознак доходів, наведеного у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 р. № 4, основна сума поворотної фінансової допомоги, наданої платником податку іншим особам, яка повертається йому, основна сума поворотної фінансової допомоги, що отримується платником податку відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознакою доходу «153».
Відповідно сума поворотної фінансової допомоги, яка надається суб’єктом господарювання на адресу фізичної особи-підприємця або фізичної особи, відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознакою доходу «153».
Грошова компенсація за невикористану відпустку: нараховуємо ЄСВ

Згідно із п. 1 частиною першою ст. 4 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі - Закон № 2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування є, зокрема, юридичні особи - роботодавці.
Базою нарахування єдиного внеску, зокрема, для таких платників є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, в тому числі у натуральній формі.
Суми грошових компенсацій у разі невикористання, зокрема, щорічних (основної та додаткових) відпусток у розмірах, передбачених законодавством, є базою нарахування та утримання єдиного внеску.
Кодексом законів про працю України визначено, що при звільненні працівника виплата всіх сум, що належать йому від підприємства, установи, організації, провадиться в день звільнення. Підприємство після звільнення  працівника не несе обов’язку страхувальника, а відповідно, і платника страхових внесків.
Відтак особам, яким після звільнення з роботи нараховано компенсацію за невикористану відпустку, єдиний внесок на зазначені суми не нараховується.
Застосування штрафних санкцій за несплату або несвоєчасну сплату ЄСВ

Відповідно до внесених Законом України від 28 грудня 2014 року № 77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» змін, що набрали чинності з 1 січня 2015 року, зокрема, за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску буде накладатися штраф у розмірі 20% своєчасно несплачених сум.
Враховуючи, що частиною 1 статті 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи, за порушення, вчинені до 31 грудня 2014 року включно, фіскальні органи застосовують фінансові санкції, передбачені пунктом 2 частини одинадцятої статті 25 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», у розмірі 10% своєчасно несплачених сум єдиного внеску незалежно від дати фактичної сплати.
За порушення, що виникли з 1 січня 2015 року, буде застосовуватися штраф у розмірі 20% своєчасно несплачених сум єдиного внеску.
Рішення про застосування штрафних санкцій за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску складається згідно з додатком 9 до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міндоходів від 09.09.2013 р. № 455.

Як зареєструвати РРО
Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) суб’єкт господарювання (або ним уповноважена особа) повинен звернутися до органу державної фіскальної служби за основним місцем його обліку, як платника податків.
Тобто, придбавши у виробника касової техніки або Центру сервісного обслуговування (ЦСО) РРО, суб’єкти господарювання (юридичні та фізичні особи-підприємці), подають до органу фіскальної служби за місцем реєстрації такі документи:
-   заяву про реєстрацію РРО;
-   копію документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
-   копію документа на розміщення господарської одиниці, де буде застосовуватися РРО;
-   копію договору суб’єкта господарювання з сервісним центром про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Подання документів для реєстрації РРО можливо і в електронній формі.
Органом ДФС приймається рішення про можливість реєстрації РРО, формується та резервується фіскальний номер РРО, а також видається суб’єкту господарювання відповідна довідка, яка дійсна протягом п’яти робочих днів.
Протягом п’яти робочих днів з дати видачі довідки про резервування фіскального номера суб’єкт господарювання забезпечує переведення РРО у фіскальний режим роботи: занесення фіскального номера до фіскальної пам’яті РРО, персоналізацію та опломбування РРО в ЦСО.
Для завершення процедури реєстрації РРО суб’єкт господарювання до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера надає до органу ДФС копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію РРО виданий ЦСО.
Після отримання належним чином оформлених документів орган ДФС не пізніше наступного робочого дня проводить реєстрацію РРО шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФС та надає суб’єкту господарювання реєстраційне посвідчення РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в органі ДФС.

  В.о. начальника Каховської ОДПІ    В.П. Суліменко

 

Моргулець 40050