UKR
Неділя 19 Листопада 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


17.11.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

15.11.2017

22 листопада 2017 року о 14.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

08.11.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

12.10.2017

15 жовтня 2017 року о 13.00 в Каховській школі мистецтв відбудеться звіт міського голови про діяльність виконавчих органів ради з 01.11.2016 по 01.10.2017.

Детальніше

12.10.2017

14 жовтня 2017 року з нагоди Дня захисника України та Дня Українського козацтва, в місті:

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні71
Вчора179
На цьому тижні1767
Минулого тижня1711
У цьому місяці4629
Минулого місяця6950
За весь період271666
11.06.15

Каховська ОДПІ інформує 11.06.2015


На Каховщині надходження ЄСВ сягають майже 70 мільйонів гривень

На Каховщині страхувальники протягом п’яти місяців 2015 року сплатили 69,8 мільйонів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування. Це на 4,3 мільйона гривень більше проти аналогічного періоду торік.
Про це повідомив в.о. начальника Каховської ОДПІ Віталій Суліменко.
Посадовець нагадав, що порушувати законодавство з ЄСВ наразі стало вдвічі дорожче. За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату єдиного внеску з 2015 року накладається  штраф у розмірі 20%, від  своєчасно несплачених сум. Така відповідальність до платників ЄСВ передбачена нормами Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".
Саме тому, якщо у платників виникають будь-які питання, вони можуть звернутися до  Центру обслуговування платників Каховської ОДПІ за адресою : м. Каховка, вул. Кірова, 13, у кабінети 10. Там їм нададуть усі необхідні роз’яснення та консультації, допоможуть у поданні звітності.

Заповнюючи таблицю 5 додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту з ЄСВ вважається повідомленням про прийняття працівників на роботу

Відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України  - звертають увагу фахівці Каховської ОДПІ.
Порядок формування та подання страхувальниками звіту з ЄСВ затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 № 454, скасовано, та станом на сьогодні порядок повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу відсутній - повідомляють фахівці Каховської ОДПІ.
 Тому, важливо зауважити, що до прийняття необхідного порядку вважається «повідомленням», заповнення таблиці 5 додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 р № 435, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.04.2015 № 460/26905,  яке подається у складі обов’язкової звітності за календарний місяць до територіальних органів фіскальної служби за основним місцем обліку платника із зазначенням трудових відносин з прийнятими працівниками (лист ДФС України від 04.06.2015 року №19779/7/99-99-17-03-01-17 "Про організацію роботи" на доповнення до листа ДФС від 29.01.2015 року №2627/7/99-99-17-03-01-17).

В цьому році свої електронні ключі отримали майже 400 платники Каховщини.

За п’ять місяців поточного року скористались послугою електронного цифрового підпису 388 платників Каховського краю. В тому числі, у травні 26 суб’єктів господарювання отримали електронний підпис, - інформує в.о. начальника Каховської ОДПІ Віталій Суліменко.
Важливо, що система цифрового підпису передбачає наявність у кожного користувача свого таємного ключа, який  використовується для формування підпису. Електронний цифровий підпис видається безкоштовно, терміном на два роки.
За словами Віталія Суліменка, фахівці ДФС постійно  працюють над розширенням можливостей сучасних електронних сервісів. Наприклад, ті  платники, які отримали електронний цифровий підпис та посилені сертифікати ключів в АЦСК, подають звітність в електронному вигляді до Пенсійного фонду та Державного комітету статистики .
Довідково: отримати електронний ключ цифрового підпису можна за адресою: м. Нова Каховка, вулиця Горького, 11/а.
Прагнення приховати зароблене найманими працівниками рано чи пізно вийде із тіні.
За період з січня по травень поточного року Каховською ОДПІ проведено 9 заходів з легалізації найманої праці, в тому числі 7 у складі робочої групи, утвореної при Каховському виконкому, 2 у складі робочої групи при Каховській РДА.
За результатами проведених заходів у складі робочих груп перевірено 89 суб’єкти господарювання, виявлено порушення у 9 СГД в частині неоформлення найманих працівників, виявлено 55 найманих працівників без наледжного оформлення (5 - по місту, 50 - по району). Порушники законодавства про працю запрошуються на співбесіду до Каховської ОДПІ щодо роз’яснення податкового законодавства в частині своєчасної сплати та сплати в повному обсязі податку на доходи з фізичних осіб та єдиного соціального внеску з доходів найманих працівників. За результатами співбесіди 3 громадянина зареєструвалися субєктами господарювання внаслідок чого до бюджету надійшло 0,7 тис.грн. єдиного податку та 1,5 тис.грн. ЄСВ; легалізовано працю 22 найманих працівників (до Каховської ОДПІ надаі договори ЦПХ, очікується надхлдження ПДФо - 1,1 тис.грн., 3,5 тис.грн. ЄСВ).
За словами в.о. начальника Каховської ОДПІ Віталія Суліменка, виплата не облікованої заробітної плати суттєво зменшує надходження податків і зборів до місцевих бюджетів. Тому у цей нелегкий час, роботодавцям Каховського краю, потрібно бути патріотами своєї держави, працювати чесно та прозоро, адже тіньові зарплати і мінімізовані податки ніколи не принесуть економічної перспективи у розвиток нашого краю.
Нагадуэмо: Статтею 265 Кодексу законів про працю України передбачена відповідальність за порушення трудового законодавства. Зокрема, з 1 січня 2015-го за фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (чи контракту) підприємцям загрожує штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат за кожного неоформленого працівника: з 1 січня по 30 листопада - 36540 грн. (1218 грн. х 30), а з грудня - 41340 грн. (1378 грн. х 30)).
Окрім того, відповідно ст.41 КпАП фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (чи контракту) тягне за собою накладення адмінштрафу на фізичних осіб - підприємців, котрі використовують найману працю, - від 500 до 1000 н.м.д.г. (від 8500 до 17000 грн.). Повторне протягом року вчинення такого порушення, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, загрожує штраф у розмірі від 1000 до 2000 н.м.д.г. (від 17000 до 34000 грн.).

Базовий податковий період для сплати акцизного податку - календарний місяць
Форму Декларації акцизного податку та порядок її заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 23 січня 2015 року № 14 «Про затвердження форми декларації акцизного податку, Порядок заповнення та подання декларації акцизного податку»
Згідно зі статтею 223 Податкового кодексу України базовий податковий період для сплати акцизного податку відповідає календарному місяцю. Декларація акцизного податку подається платником щомісяця не пізніше 20 числа наступного звітного періоду.
Декларації складається із загальної частини, що містить необхідні обов’язкові реквізити платника, та шести розділів, що складаються платниками залежно від виду підакцизних товарів, додатків розрахунків для обчислення суми податку залежно від виду встановлених ставок акцизного податку, а також розділу, що заповнюється працівниками ДФС після подання декларації.
Відповідно до п. 2 розділу І Порядку зазначено, що платники заповнюють та подають розділи та додатки до Декларації лише щодо тих операцій, які вони здійснюють і за якими у них виникають податкові зобов’язання із сплати акцизного податку, про що робиться відповідна відмітка у колонці «Ознака подачі» на останньому аркуші Декларації.
Декларація подається до контролюючого органу за місцем реєстрації такого платника. Місцем реєстрації платника, що є суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, є місцезнаходження пункту продажу товарів.
Особливу увагу звертаємо стосовно платників податків- суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів,- такі платники заповнюють та подають лише розділ Ґ та додаток 6 до Декларації.
Додатково повідомляємо: об’єкти оподаткування акцизним податком та порядок визначення бази оподаткування встановлені ст.213 та ст.214 розділу VI ПКУ, перелік підакцизних товарів та розмір ставок акцизного податку визначені ст.215 Податкового кодексу.
 
Оновлено Інструкцію про нарахування та сплату єдиного соціального внеску


Міністерство фінансів України наказом від 20.04.2015 р. № 449 затвердив Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, якою визначається процедура нарахування і сплати ЄСВ страхувальниками, визначеними Законом «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», порядок обчислення понижуючого коефіцієнту, нарахування і сплати фінансових санкцій, стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів ДФС та її територіальними органами.
Відповідно, наказ Міндоходів від 09.09.2013 р. №455, яким раніше регулювався порядок нарахування і сплати єдиного соціального внеску, визнано таким, що втратив чинність.
Наказ Мінфіну № 449 зареєстровано в Міністерстві юстиції 7 травня 2015 р. за № 508/26953, він набрав чинності з дня його офіційного опублікування - 29 травня п. р.( «Офіційний вісник України» № 40).

Податок на нерухоме майно в 2015 році громадяни сплачуватимуть за ставками 2014 року

Фізичні особи в 2015 році будуть сплачувати податок на нерухомість за 2014 року за ставками, які діяли в 2014 році, - звертають увагу в Каховській ОДПІ.
Протягом 60 календарних днів з дня отримання повідомлення-рішення від органу ДФС власники нерухомості зобов’язані перерахувати суму податку на вказані у повідомленні реквізити.
Нагадаємо, сплачувати податок на нерухоме майно зобов’язані не всі фізичні особи, а лише ті, котрі володіють квартирою/ квартирами загальною площею більше 120 і будинком/будинками, загальна площа якого перевищує 250 квадратних метрів, різними видами нерухомості загальна площа, яких сумарно перевищує 370 квадратних метрів.
Ставки податку на нерухоме майно встановлюються сільською, селищною або міською радою в таких розмірах за 1 кв. метр загальної площі об’єкта житлової нерухомості:
- для квартир, загальна площа яких не перевищує 240 кв. м, та житлових будинків, загальна площа яких не перевищує 500 кв. м, ставки податку не можуть перевищувати 1 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;
- для квартир, загальна площа яких перевищує 240 кв. м, та житлових будинків, загальна площа яких перевищує 500 кв. м, ставка податку становить 2,7 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року.
Звертаємо увагу, що ці ставки застосовуються лише до площі перевищення.
Довідково: Законом України від 27 березня 2014 року N 1166-VII "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного заростання в Україні" об’єктом оподаткування визначено загальну, а не житлову плащу нерухомості.

Нагадуємо ставки єдиного податку для підприємців

Відповідно до п. 293.1 ст. 293 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) ставки єдиного податку для платників першої - другої груп встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, та третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).
Пунктом 293.2 ст. 293 ПКУ визначено, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
для першої групи платників єдиного податку - у межах до 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати;
для другої групи платників єдиного податку - у межах до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати. Згідно з п. 293.3 ст. 293 ПКУ відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі:
2 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з ПКУ;
4 відсотки доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
Для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, ставка єдиного податку встановлюється у розмірі, визначеному п.п. 2 п. 293.3 ст. 293 ПКУ.
Згідно з п. 293.4 ст. 293 ПКУ ставка єдиного податку встановлюється для платників єдиного податку першої - третьої групи (фізичні особи - підприємці) у розмірі 15 відсотків:
1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у п.п. 1, 2 і 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ;
2) до доходу, отриманого від провадження діяльності, не зазначеної у реєстрі платників єдиного податку, віднесеного до першої або другої групи;
3) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у цій главі;
4) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.
5) до доходу, отриманого платниками першої або другої групи від провадження діяльності, яка не передбачена у п.п 1 або 2 п. 291.4 ст. 291 ПКУ відповідно.
У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності (п. 293.6 ст. 293 ПКУ).
У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки  єдиного податку, встановлений цією статтею для відповідної групи таких платників єдиного податку (п. 293.7 ст. 293 ПКУ).
Визначаємо платника земельного податку у разі укладання договору суборенди

Платниками податку відповідно до норм ст. 269 Податкового кодексу України є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
Згідно зі ст. 90 Земельного кодексу України власники земельних ділянок мають право продавати або іншим шляхом відчужувати земельну ділянку, передавати її в оренду, заставу, спадщину.
Статтею 93 Земельного кодексу України встановлено, що орендована земельна ділянка або її частина може за згодою орендодавця передаватись орендарем у володіння та користування іншій особі (суборенда).
Відносини, пов’язані з орендою землі, регулюються Законом України від 06.10.1998 року  № 161-XIV "Про оренду землі".
Цим Законом визначено, що об’єктами оренди є земельні ділянки, що перебувають у власності громадян, юридичних осіб, комунальній або державній власності, а орендодавцями земельних ділянок є громадяни та юридичні особи, у власності яких перебувають земельні ділянки, або уповноважені ними особи.
Орендована земельна ділянка чи її частина може передаватись орендарем у суборенду без зміни цільового призначення, якщо це передбачено договором оренди або за письмовою згодою орендодавця. Договір суборенди земельної ділянки підлягає державній реєстрації і його умови повинні обмежуватися умовами договору оренди земельної ділянки та не супе­речити йому.
Відповідно до ст. 21 Закону № 161 орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Тобто орендар земельної ділянки сплачує орендодавцю орендну плату відповідно до договору оренди (суборенди), а власник земельної ділянки подає податкову декларацію відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки та сплачує земельний податок до бюджету.

Відпустка для єдинників I і II груп

Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.
Інформація про період щорічної відпустки і терміни втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подається за заявою у довільній формі. Окремого терміну подання заяви щодо періоду щорічної відпустки і терміну втрати працездатності нормами ПКУ для таких платників не передбачено.
Тому, з метою уникнення порушення терміну щодо сплати авансових платежів рекомендується заяву щодо періоду щорічної відпустки  подавати до територіального органу ДФС до початку відпустки. А заяву щодо терміну втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності доцільно подавати одразу після закінчення лікарняного.
Нагадаємо, що платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.
Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється територіальними органами ДФС на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.
Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку визначені ст.295 (розд.ХІV) ПКУ.
Щодо застосування пільг із сплати земельного податку

Плата за землю, яка справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, з 01 січня 2015 року належить до місцевих податків, встановлення яких здійснюється органами місцевого самоврядування.
Сільські, селищні, міські ради в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.
Відповідно до статті 284 Податкового кодексу України органам місцевого самоврядування надано повноваження щодо встановлення ставок плати за землю та пільг щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.
Підставами для надання податкових пільг є особливості, що характеризують певну групу платників податків, вид їх діяльності, об’єкт оподаткування або характер та суспільне значення здійснюваних ними витрат.
Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право.
У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.
Зазначене роз‘яснення надано Узагальнюючою податковою консультацією щодо застосування пільг із сплати земельного податку, встановлених відповідним рішенням органу місцевого самоврядування, затвердженою наказом ДФС України від 28.05.2015 року №379, з якою більш детально можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.
Застосування касових апаратів підприємцями-спрощенцями, що здійснюють перевезення пасажирів

Згідно з пунктом 296.10 статті 296 Податкового кодексу України платники єдиного податку другої і третьої (фізичні особи - підприємці) груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій.
В інших випадках платники єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) застосовують РРО.
При цьому, абзацом 5 п. 1 розд. II «Перехідні положення» Закону України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» встановлено, що платники єдиного податку третьої групи з 01 липня 2015 року та платники єдиного податку другої групи з 01 січня 2016 року повинні застосовувати РРО.
Відповідно до ст. 3 Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані, зокрема, проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок (пункт 1 статті 3 Закону), видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції (пункт 2 статті 3 Закону).
Пунктом 4 ст. 9 Закону визначено, що реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються при продажу проїзних і перевізних документів на залізничному (крім приміського) та авіаційному транспорті з оформленням розрахункових і звітних документів та на автомобільному транспорті з видачею талонів, квитанцій, квитків з нанесеними друкарським способом серією, номером, номінальною вартістю, а також при продажу білетів державних лотерей через електронну систему прийняття ставок, що контролюється у режимі реального часу центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів.
Таким чином, фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку другої та третьої груп, які здійснюють перевезення пасажирів при розрахунках готівкою зобов’язані з 01 липня 2015 року (третя група) та з 01 січня 2016 року (друга група), застосовувати належним чином зареєстровані реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, крім випадків, передбачених пунктом 4 статті 9 Закону.

Нерухомість релігійних організацій звільнено від оподаткування
Президент підписав Закон № 420-VIII «Про внесення змін до статті 266 Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування нерухомості релігійних організацій», який був прийнятий Верховною Радою України 14 травня поточного року.
 Від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, звільняються об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включно з об’єктами, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади - притулки, інтернати, лікарні тощо, крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність.
Законом також рекомендується органам місцевого самоврядування у місячний термін з дня опублікування Закону переглянути рішення щодо встановлення на 2015 рік податку на майно для об’єктів нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій.

Заступник начальника Каховської ОДПІ                                 Л.С. Яремчук

 


Моргулець 20175