UKR
Понеділок 20 Листопада 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


17.11.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

15.11.2017

22 листопада 2017 року о 14.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

08.11.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

12.10.2017

15 жовтня 2017 року о 13.00 в Каховській школі мистецтв відбудеться звіт міського голови про діяльність виконавчих органів ради з 01.11.2016 по 01.10.2017.

Детальніше

12.10.2017

14 жовтня 2017 року з нагоди Дня захисника України та Дня Українського козацтва, в місті:

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні37
Вчора151
На цьому тижні37
Минулого тижня1847
У цьому місяці4746
Минулого місяця6950
За весь період271783
03.07.17

Якісне обслуговування - запорука успіху та довіри


Обслуговування громадян - один з пріоритетних напрямків діяльності органів Пенсійного фонду України, у тому числі і Херсонської області. Саме тому особлива увага приділяється організації прийому громадян. На сьогодні в кожному управлінні та відділенні Фонду області облаштовано зали обслуговування, які працюють за принципом "єдиного вікна". Ця сучасна форма обслуговування, насамперед, дозволила подолати черги. На сьогодні, для отримання будь-якої послуги, достатньо звернутися до вільного віконця у залі обслуговування.
Як правило, до органів Фонду зі своїми питаннями та проблемами звертаються переважно люди похилого віку, отже, перед фахівцями, що здійснюють прийом, стоїть завдання не лише професійно виконати свої обов’язки, а й поставитися з розумінням до потреб людини, надати пораду, а іноді - просто вислухати. Отже, служба персоналу органів Фонду при підборі кадрів приділяє значну увагу таким якостям як толерантність, виваженість, комунікабельність.
Органи Пенсійного фонду не залишаються осторонь розвитку новітніх технологій. Лише за останні два роки проведено ряд перетворень, які кардинально змінили підхід до сервісу надання послуг. Одним з ключових моментів є перетворення Реєстру застрахованих осіб. Це - частина загального Реєстру державного соціального страхування, який згідно з законодавством, ведеться Пенсійним фондом України, починаючи з 1998 року.
Довідково: на сьогоднішній день у Реєстрі міститься інформація про 41,4 млн осіб. У тому числі про 12,5 млн працездатних громадян, майже 12 млн пенсіонерів і 400 тис. одержувачів виплат за різними видами соціального страхування.
Два роки тому у Реєстрі містилися дані лише про працюючих громадян. Після модернізації у Реєстрі інформація про кожну застраховану особу - чи то є працююча особа, чи пенсіонер, чи одержувач виплат із соціального страхування, - об’єднана в картці застрахованої особи. Зокрема, в ній містяться всі персональні дані в актуальному стані, вся інформація про документи, які є у особи, наприклад, дані про видачу пенсійного посвідчення, свідоцтва соціального страхування, про їх заміну в разі втрати та інше. Також у Реєстрі систематизовані всі дані про страховий стаж і заробітну плату, починаючи з 2000 року. Нововведенням є і те, що в Реєстрі застрахованих осіб людина, якій вже призначено пенсію, може ознайомитися зі своєю електронною пенсійною справою.
В минулому році Херсонщина стала однією з перших областей України, де запроваджено централізовану систему призначення та виплати пенсій. Насамперед, ця система дала змогу громадянам отримувати ряд послуг органів Фонду без прив’язки до місця реєстрації або проживання. Тобто, людина може зайти до будь-якого управління Фонду і вирішити всі свої пенсійні питання, незалежно від того, де вона фактично проживає. Також, нова система відкриває можливості для обслуговування громадян не лише в управліннях Фонду на рівні району чи міста, а й безпосередньо в територіальних громадах, у центрах надання адміністративних послуг, в банківських установах і на поштових відділеннях тощо. Робота в цьому напрямку вже розпочалася.
Довідково: на сьогоднішній день в Херсонській області зареєстровано 14 об’єднаних територіальних громад. Постановою правління Пенсійного фонду України від 24.02.2017 року № 3-1 визначено Музиківську територіальну громаду Білозерського району, як таку, де будуть надаватися послуги органами Пенсійного фонду на відокремленому робочому місці. Цією ж постановою визначено і перелік послуг. Станом на 01.04.2017 мешканцям вказаної територіальної громади надано 121 послугу.
Централізована система призначення і виплати пенсій діє за єдиними для всієї країни стандартами. Вона дає можливість отримувати послуги і дистанційно, фактично не виходячи з дому, треба лише зареєструватися на веб-порталі Пенсійного фонду України.
Основними перевагами нової системи є значне скорочення часу обслуговування громадян, терміну призначення (перерахунку) пенсій, зменшення документообігу, формування не паперової, а електронної пенсійної справи. В нових умовах є можливість на центральному рівні здійснювати планування пенсійних виплат, прогнозувати та моніторити фактичні витрати, що абсолютно унеможливлює нецільове використання коштів. Але, найголовнішим є те, що в новій системі мінімізується вплив так званого людського фактору на процес призначення або перерахунку пенсії.
Довідково: станом на 01.05.2017 фахівцями органів Фонду в Херсонський області призначено (створено) 3117 електронних пенсійних справ на базі централізованих інформаційних технологій.
В планах Пенсійного фонду України на поточний рік передбачено розширення переліку послуг, які надаються через веб-портал Пенсійного фонду. Серед них дистанційне обслуговування - надання індивідуальних послуг спеціалістами Контакт-центру Пенсійного фонду України. Також планується розширення кількості об’єднаних територіальних громад, в яких будуть виділені робочі місця для фахівців Фонду.